Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er forskjell på skuffet og vi burde ha vunnet. I soveromsuken fikk A og C gode tilbakemeldinger og selvom de ikke vant så sutret de ikke rundt det slik far og datter gjør 

Anonymkode: 788c4...b84

Far og datter sutrer jo ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PetterKanin skrev (2 timer siden):

Far og datter sutrer jo ikke.

Nei vel

Anonymkode: 788c4...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan man kan oppfatte folk så ulikt. Som en nevnte tidligere, så virker det som om Anna blir spurt veldig mye om hvordan hun synes det går med prosjektet, og med Jone, tviler sterkt på at hun tar det opp gang på gang på egenhånd. Så nevner hun noe negativt, og noe positivt. Når hun pirker på ting så er det jo med intensjonen om å vinne hytta de jobber så hardt for, og noe av det som kalles hakking her inne oppfatter jeg som erting med humoristisk undertone. Hvis Jone har store problemer med dette burde han klare å si fra på en ordentlig måte. 

Jeg irriterer meg mer over Jone nå. Han virker tidvis nærtagende, irritabel/grinete, og kommer med minst like mange stikk tilbake (synes han er mindre hyggelig mot Anna enn omvendt). Hun er også flinkere til å skryte av han enn omvendt. Samtidig tenker jeg at det er en slitsom situasjon som fort tester forholdet litt, mye klippes til, så vil ikke dømme for hardt basert på en serie heller. Stilmessig lurer jeg på om det kanskje er dem jeg heier på, da jeg ikke er like begeistret for far og datter som en del andre. 

Venneparet irriterer meg også litt. Liker de egentlig, de virker hyggelige og tidvis litt morsomme, men de har blitt så innmari negative også. Er ikke uforståelig, men synd, hver eneste uke er bare kjip, slitsom og ikke noe gøy (så vidt jeg husker hvert fall). 

Tvillingene er helt greie. Ikke like nøye med alt, men spent på hvordan de gjør det når det blir mer interiør. Har et lite håp om at de kan lage hytta hakket koseligere og mer personlig enn de som kun ønsker moderne. 

Far og datter er også greie, liker å se at ting blir fint, men sovner nesten av beige, beige og beige (med noen gullinnslag, som jeg personlig ikke liker så godt). Håper de neste rommene blir litt mer spennende. Håper også det jevner seg litt mer ut så det er større sjanse for alle, samtidig som det helst ikke skal være åpenbart at andre får gullhammere kun med det formålet. 

Endret av Sigyn
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder noen å lage en egen tråd som heter "Sommerhytta 2021 - uten krangling om hvem som er verst av Anna og Veronica"? Har pleid å like se hva folk synes om hyttene og stilene og parene, men nå er det 34 sider her hvor veldig mye har gått i "Anna er kjip med Jone" og "Veronica jo mye verre". Blir dere ikke lei?

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Gidder noen å lage en egen tråd som heter "Sommerhytta 2021 - uten krangling om hvem som er verst av Anna og Veronica"? Har pleid å like se hva folk synes om hyttene og stilene og parene, men nå er det 34 sider her hvor veldig mye har gått i "Anna er kjip med Jone" og "Veronica jo mye verre". Blir dere ikke lei?

Anonymkode: 120ea...7e0

Du kan jo 🙂

Og, nei. For det første er det ganske mange ulike brukere som kommenterer, å si sin mening en gang eller to burde det være rom for. Og for det andre, så er dette et program som er lagt opp for nettopp dette, ved å dele inn i lag hvor man kan finne sine favoritter å heie videre på (samt hvem man ikke liker, som ofte engasjerer mer). Er man utelukkende interessert i oppussing/interiørdelen finnes det ganske mange programmer som kun har dét som fokus. 

Ellers synes jeg ikke det har vært all verden å kommentere enda. Forholdsvis lik stil blant parene, lite som skiller seg veldig ut. Krysser fingrene for at det blir mer variasjon med stue og kjøkken for eksempel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (7 minutter siden):

Du kan jo 🙂

Og, nei. For det første er det ganske mange ulike brukere som kommenterer, å si sin mening en gang eller to burde det være rom for. Og for det andre, så er dette et program som er lagt opp for nettopp dette, ved å dele inn i lag hvor man kan finne sine favoritter å heie videre på (samt hvem man ikke liker, som ofte engasjerer mer). Er man utelukkende interessert i oppussing/interiørdelen finnes det ganske mange programmer som kun har dét som fokus. 

Ellers synes jeg ikke det har vært all verden å kommentere enda. Forholdsvis lik stil blant parene, lite som skiller seg veldig ut. Krysser fingrene for at det blir mer variasjon med stue og kjøkken for eksempel. 

Enig:) 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Gidder noen å lage en egen tråd som heter "Sommerhytta 2021 - uten krangling om hvem som er verst av Anna og Veronica"? Har pleid å like se hva folk synes om hyttene og stilene og parene, men nå er det 34 sider her hvor veldig mye har gått i "Anna er kjip med Jone" og "Veronica jo mye verre". Blir dere ikke lei?

Anonymkode: 120ea...7e0

Anna er jo kjip mot Jone i hver fuckings episode. Barnsligste 24 åringen jeg har sett på lenge lenge! Tenk å behandle kjæresten sin så stygt? La dere merke til hvordan Jone så på Veronica når hun kom inn for å spørre de om de ville bli med å spise noe god mat? I mandagens episode?  Det var et ganske søtt blikk:rodmer:

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det virker som at meglerne har mistet motivasjonen. Blir ikke overrasket om de trekker seg. Er vel snart kjøkken uke, og den blir tøff. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag ep:

Spoiler

Jeg forstår ikke helt, hvorfor mener de at det er en hemmelighet de må fortelle om til de andre, at han «ikke megleren» er homo. Det har jeg tenkt hele tiden 😅 men selv om noen av oss (har sett minst 1 annen kommentar på det her), at han er homo, så ser kanskje ikke alle det, men hvorfor er dette en «hemmelighet de må fortelle». Man kan jo bare være seg selv, uten å måtte komme med en eller annen stor avsløring 😅

Men uansett, kjekk episode. Jeg ble nesten litt sjokkert når de (far og datter) sa snekker som premie, da de tidligere har sagt at de vil ha utepeis.

Jeg hadde rett, folk kommenterte veldig negativt på stakkars Anna igjen. Hvorfor tror noen her at de få minuttene vi får se av Anna og Jone er representativt for hele forholdet deres? Det er kjent at forhold kan ryke om man setter i gang med oppussing, det kan få frem litt småkrangling. Men jeg tolker ikke de fleste scenene mellom dem som krangling, men heller at Anna vil at det skal være perfekt og derfor påpeker hva som de må endre på.

Tv2 skal lage tv, de skal ha hele uke inn i 4 episoder på rundt 40 min. Det er mye av hele uka vi ikke får se, og de har valgt å ta med alle gangene Anna pirker litt eller har en kommentar til Jone. Mange som sier det ikke kan være klipping og liming, men det er jo det. Med mindre vi driver med skjul kamera 24/7 på dem uten oppussing, så vil ikke dette her være representativt for hvordan ting er mellom dem som kjærester i et forhold.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (5 timer siden):

Onsdag ep:

  Vis skjult innhold

Jeg forstår ikke helt, hvorfor mener de at det er en hemmelighet de må fortelle om til de andre, at han «ikke megleren» er homo. Det har jeg tenkt hele tiden 😅 men selv om noen av oss (har sett minst 1 annen kommentar på det her), at han er homo, så ser kanskje ikke alle det, men hvorfor er dette en «hemmelighet de må fortelle». Man kan jo bare være seg selv, uten å måtte komme med en eller annen stor avsløring 😅

Men uansett, kjekk episode. Jeg ble nesten litt sjokkert når de (far og datter) sa snekker som premie, da de tidligere har sagt at de vil ha utepeis.

Jeg hadde rett, folk kommenterte veldig negativt på stakkars Anna igjen. Hvorfor tror noen her at de få minuttene vi får se av Anna og Jone er representativt for hele forholdet deres? Det er kjent at forhold kan ryke om man setter i gang med oppussing, det kan få frem litt småkrangling. Men jeg tolker ikke de fleste scenene mellom dem som krangling, men heller at Anna vil at det skal være perfekt og derfor påpeker hva som de må endre på.

Tv2 skal lage tv, de skal ha hele uke inn i 4 episoder på rundt 40 min. Det er mye av hele uka vi ikke får se, og de har valgt å ta med alle gangene Anna pirker litt eller har en kommentar til Jone. Mange som sier det ikke kan være klipping og liming, men det er jo det. Med mindre vi driver med skjul kamera 24/7 på dem uten oppussing, så vil ikke dette her være representativt for hvordan ting er mellom dem som kjærester i et forhold.

 

- Hvorfor ble du så sjokkert over valg av premie? herregud, de ombestemte seg vel bare da. 

- Dere som forsvarer Anna, hun er voksen og det hun sier det sier hun uavhengig åssen det blir klippet til osv. Hun oppfører seg dårlig, ferdig snakka. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (11 timer siden):

Jeg irriterer meg mer over Jone nå. Han virker tidvis nærtagende, irritabel/grinete, og kommer med minst like mange stikk tilbake (synes han er mindre hyggelig mot Anna enn omvendt). Hun er også flinkere til å skryte av han enn omvendt. 

Veldig enig. Stusset veldig på den nedlatende holdningen Anna hadde overfor han i de første episodene, men oppfatter nå etterhvert Jone som mer "passiv aggressiv", og at det egentlig er han som skaper mest dårlig stemning dem i mellom. 

Uavhengig av det, så er de veldig flinke og målretta, syns jeg. De får til det de vil.

Er forøvrig enig med flere her om at det er noe som er anderledes denne sesongen. Det er altfor mange klipp med intervjuer med de samme temaene på repeat, og altfor mange klipp hvor man ser deltakerne bære materialer, kappe et bord osv. Det er jo minimalt med selve jobbinga deres som vises. Det er jo det som er moro å se - hvordan de samarbeider og løser oppgavene sine. 

Og musikken...den bare understreker den dårlige produksjonen rett og slett.

Deltakerne er flinke da, syns jeg. Har ingen favoritt, og unner alle å vinne. Har mest tro på K&V fordi alt de gjør virker veldig solid og pent. Pga. K sine ferdigheter, så må de ikke safe heller, men kan tørre å satse litt mer enn de andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Hvorfor ble du så sjokkert over valg av premie? herregud, de ombestemte seg vel bare da. 

- Dere som forsvarer Anna, hun er voksen og det hun sier det sier hun uavhengig åssen det blir klippet til osv. Hun oppfører seg dårlig, ferdig snakka. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

Er ikke Jone voksen da og kan ta sine egne valg? De har sine opp og nedturer som de fleste andre i forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Adrian kom ut som homofil på God Morgen Norge i dag.

Jeg vil bare si: 

GRATULERER!! 

Jeg håper vi en dag, snart, kommer dit at alle kan få elske den de elsker og ligge med dem de vil ligge med, uten at folk reagerer på det. Så lenge det er to samtykkende voksne parter involvert skal det virkelig ikke ha noe å si!!! Jeg synes det er flott at han kommer ut offentlig slik at det blir lettere for andre å komme ut etter han, men det er synd at dette er noe man skal trenge å gjøre. At det er en "greie". At folk reagerer og at folk ikke godtar det.

Jeg skal ikke avspore Sommerhyttatråden mer om dette, men jeg ble bare så glad da jeg så det. :)

Jeg har lurt på om det er riktig å gi det å komme ut oppmerksomhet, for jeg vil jo helst at seksuell legning ikke skal snakkes om og være et spesielt tema. Men all den tid det snakkes om som en greie må vi ta det imot med positivitet slik at vi kan komme oss videre fra gamle fordommer og idéer.

Og så vil jeg jo si det er litt relevant for tråden, ettersom legningen hans har blitt spekulert i tidligere og disse spekulasjonene har fått blitt stående og ikke blitt moderert vekk. Nå er katta ute av sekken og ferdig med det.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (5 minutter siden):

Adrian kom ut som homofil på God Morgen Norge i dag.

Jeg vil bare si: 

GRATULERER MED Å SLIPPE Å SKJULE HVEM DU ER!! 

Det har stått på nettet siden i går. Fin fyr uansett legning 😊

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har stått på nettet siden i går. Fin fyr uansett legning 😊

Anonymkode: a38b3...d5e

Åja. 🤣🤣🤣

Men uansett, fantastisk at han velger å være et forbilde for andre og være med på å gjøre homofili enda mer normalisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hvorfor filmer de Trude sin skitne tånegl når hun ligger i senga? Zooma inn? Det var unødvendig. Det virker som de har gått inn for å fremstille henne som lat og urenslig. 

Nå som Trine har vært borte en stund kan jeg plutselig se forskjell på tvillingene, og det var litt deilig. 

Samme klaginga og negativiteten fra A&C. 

Det gjorde litt vondt å se hvordan de måtte legge kontaktpapir over blomster som ikke var presset først.

Hvorfor var "blomster-ekspert" Tonje med som dommer i dag? Hun byr veldig lite på kunnskapen sin. Sikkert en helt super person, men i et TV-format formidler hun veldig begrenset og lite karismatisk. 

Usmakelig kommentar fra Christine om "dundre på hundre" når putekasen deres skulle tåle mye. Det er slik man røper hvilke holdninger man egentlig har.

Adrian veldig nedlatende (og ikke morsom om Trude og Tride, som er "helt gardsjenter", og derfor kanskje ikke vet "hva homo er". 

Herlig når Jone prater med planta deres. 

 

 

Tanker om torsdagens episode.

Anonymkode: 0f85a...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (7 timer siden):

Onsdag ep:

  Skjul innhold

Jeg forstår ikke helt, hvorfor mener de at det er en hemmelighet de må fortelle om til de andre, at han «ikke megleren» er homo. Det har jeg tenkt hele tiden 😅 men selv om noen av oss (har sett minst 1 annen kommentar på det her), at han er homo, så ser kanskje ikke alle det, men hvorfor er dette en «hemmelighet de må fortelle». Man kan jo bare være seg selv, uten å måtte komme med en eller annen stor avsløring 😅

Men uansett, kjekk episode. Jeg ble nesten litt sjokkert når de (far og datter) sa snekker som premie, da de tidligere har sagt at de vil ha utepeis.

Jeg hadde rett, folk kommenterte veldig negativt på stakkars Anna igjen. Hvorfor tror noen her at de få minuttene vi får se av Anna og Jone er representativt for hele forholdet deres? Det er kjent at forhold kan ryke om man setter i gang med oppussing, det kan få frem litt småkrangling. Men jeg tolker ikke de fleste scenene mellom dem som krangling, men heller at Anna vil at det skal være perfekt og derfor påpeker hva som de må endre på.

Tv2 skal lage tv, de skal ha hele uke inn i 4 episoder på rundt 40 min. Det er mye av hele uka vi ikke får se, og de har valgt å ta med alle gangene Anna pirker litt eller har en kommentar til Jone. Mange som sier det ikke kan være klipping og liming, men det er jo det. Med mindre vi driver med skjul kamera 24/7 på dem uten oppussing, så vil ikke dette her være representativt for hvordan ting er mellom dem som kjærester i et forhold.

 

Selvfølgelig er episodene klippet til, men Anna har jo sagt det hun har sagt, og valgt å snakke slik til partneren sin likevel. 

Anonymkode: 0f85a...4b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (40 minutter siden):

Er ikke Jone voksen da og kan ta sine egne valg? De har sine opp og nedturer som de fleste andre i forhold. 

Hun lar jo han ikke slippe til, hun hakker jo konstant på det han gjør, herregud. Er du helt blind eller? 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig er episodene klippet til, men Anna har jo sagt det hun har sagt, og valgt å snakke slik til partneren sin likevel. 

Anonymkode: 0f85a...4b6

Endelig noen som er oppegående nok til å faktisk se hva som foregår og ikke ta dette hersens kvinnemenneske i forsvar for alt mulig hun sier og gjør!!!!!

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjip cast i år. Det er ikke noe driv i serien. Far og datter er dødskjedelige å se på. Veronica har alltid geipen på knærne. Anna og Jone er bare cringe, for en oppførsel Anna har ovenfor Jone. Spoler alltid forbi de to. Venneparet er det litt liv i, men synes de får lite tv-tid i forhold til A og J. Søstrene er det også litt liv i, men der har tv2 gått inn for å gi seeren et inntrykk av at de er late. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...