AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #281 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har sett dagens episode, og hun oppfører seg bedre i dag. Så er nok klippingen som har fått henne til å fremstilles i et dårlig lys. Anonymkode: ba737...de9 Ja, litt bedre idag, men jeg må si det er noe litt utrivelig over den type komplimenter. Typ «Xx er kjempeflink, det hadde jeg aldri trodd.» «Du er mye mindre lat enn jeg hadde regnet med.» «Jeg blir veldig positivt overraska.» Jeg hadde fått litt bismak av sånne komplimenter. Hvorfor ikke bare si: du er kjempeflink! Ferdig. Uansett, regner med det er litt pga klippinga, også er det en del gjentagende scener, men jeg synes liksom det virker som de har en litt merkelig kjemi. De ser liksom litt anstrengte ut sammen, men mulig det også bare er fordi de ikke er vant til å være foran kamera. Anonymkode: bbd2f...f6b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #282 Del Skrevet 19. april 2021 Vet hvertfall hvilket av parene som ikke vinner (faren til den ene deltakeren har bekreftet dette på Facebook)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #283 Del Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (6 minutter siden): Vet hvertfall hvilket av parene som ikke vinner (faren til den ene deltakeren har bekreftet dette på Facebook)! Nå trengs det spoiling. Anonymkode: 56cbe...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #284 Del Skrevet 19. april 2021 11 minutter siden, Knottogtott said: Vet hvertfall hvilket av parene som ikke vinner (faren til den ene deltakeren har bekreftet dette på Facebook)! Det har han vel ikke lov til. Anonymkode: 37940...11d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #285 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har han vel ikke lov til. Anonymkode: 37940...11d Det burde han tenkt på før han postet "de vinner ikke" 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #286 Del Skrevet 19. april 2021 13 minutter siden, Knottogtott said: Vet hvertfall hvilket av parene som ikke vinner (faren til den ene deltakeren har bekreftet dette på Facebook)! Jeg er nysgjerrig jeg, kan du lage en egen spoilertråd og fortelle det? Folk her inne blir så pissy av rykter og for tidlig informasjon. Anonymkode: 120ea...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #287 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er nysgjerrig jeg, kan du lage en egen spoilertråd og fortelle det? Folk her inne blir så pissy av rykter og for tidlig informasjon. Anonymkode: 120ea...7e0 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 19. april 2021 #288 Del Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (15 minutter siden): Vet hvertfall hvilket av parene som ikke vinner (faren til den ene deltakeren har bekreftet dette på Facebook)! Spoilertag please. I needs to know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #289 Del Skrevet 19. april 2021 3 minutter siden, Knottogtott said: Det burde han tenkt på før han postet "de vinner ikke" 😅 Ja, det burde han. Anonymkode: 37940...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 19. april 2021 #290 Del Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (3 minutter siden): Hvordan gjør jeg det? Trykk på øyet øverst i feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #291 Del Skrevet 19. april 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Spoilertag please. I needs to know. Spoiler Faren til Jone har skrevet på Facebook siden Reality-TV under lupen at Anna og Jone ikke vinner! Aha, fant det ut ☺️ Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #292 Del Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (20 minutter siden): Skjul innhold Faren til Jone har skrevet på Facebook siden Reality-TV under lupen at Anna og Jone ikke vinner! Aha, fant det ut ☺️ Takk! Haha ta skjermbilde før det er for sent! Anonymkode: 6ee85...c99 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. april 2021 #293 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha ta skjermbilde før det er for sent! Anonymkode: 6ee85...c99 Trust me, bevis på jodel + mange andre drittkommentarer han har skrevet til andre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #294 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg lurer på en ting. Dette programmet varer i 10 uker, og det skal gis ut 10 gullhammere. De som vinner er paret med flest gullhammere? Er det kun dette som avgjør? La oss si far og datter fortsetter å vinne de neste 4 oppdragene. De andre gidder vel ikke gjøre en stor innsats for å ferdigstille hyttene best mulig da. De er garantert kontraktsmessig pliktet til å ferdigstille. Men innsatsen vil vel være heller labert siste ukene om man vet man uansett ikke vinner. Anonymkode: 6ee85...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #295 Del Skrevet 19. april 2021 Knottogtott skrev (2 minutter siden): Trust me, bevis på jodel + mange andre drittkommentarer han har skrevet til andre 😅 Høres ut som en flott fyr 🙈 Anonymkode: 6ee85...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #296 Del Skrevet 19. april 2021 Spoiler Får ikke tilgang til gruppa på fb, tenk om han bare kødder da?😬 Anonymkode: d9969...53a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #297 Del Skrevet 19. april 2021 Lag spoilertråden da!! Anonymkode: 56cbe...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 19. april 2021 #298 Del Skrevet 19. april 2021 Linken inneholder spoiler; https://shared.jodel.com/qsgUA2mHAfb?channel=message Ja, altså... De som mener Mikkel var/er ille. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #299 Del Skrevet 19. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, litt bedre idag, men jeg må si det er noe litt utrivelig over den type komplimenter. Typ «Xx er kjempeflink, det hadde jeg aldri trodd.» «Du er mye mindre lat enn jeg hadde regnet med.» «Jeg blir veldig positivt overraska.» Jeg hadde fått litt bismak av sånne komplimenter. Hvorfor ikke bare si: du er kjempeflink! Ferdig. Uansett, regner med det er litt pga klippinga, også er det en del gjentagende scener, men jeg synes liksom det virker som de har en litt merkelig kjemi. De ser liksom litt anstrengte ut sammen, men mulig det også bare er fordi de ikke er vant til å være foran kamera. Anonymkode: bbd2f...f6b Enig at hun er dårlig på å komme med komplimenter, det er bare sånne små stikk og skjult kritikk fra henne hele tiden, blir sprø. Anonymkode: 152a5...efb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #300 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, litt bedre idag, men jeg må si det er noe litt utrivelig over den type komplimenter. Typ «Xx er kjempeflink, det hadde jeg aldri trodd.» «Du er mye mindre lat enn jeg hadde regnet med.» «Jeg blir veldig positivt overraska.» Jeg hadde fått litt bismak av sånne komplimenter. Hvorfor ikke bare si: du er kjempeflink! Ferdig. Uansett, regner med det er litt pga klippinga, også er det en del gjentagende scener, men jeg synes liksom det virker som de har en litt merkelig kjemi. De ser liksom litt anstrengte ut sammen, men mulig det også bare er fordi de ikke er vant til å være foran kamera. Anonymkode: bbd2f...f6b Ikke sikkert hun mener så mye vondt, men der er og blir en form for hersketeknikk. Skryt, men litt nedlatende i tillegg. Er ikke bra. Anonymkode: da1a7...ade 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå