Gå til innhold

Termingruppe november/desember 2021

Gullegg

Anbefalte innlegg

Fioritura skrev (43 minutter siden):

Onsdag er det tid for OUL, og er sinnsykt nervøs 🙈  kjenner mye bevegelse så det er jo bra, men rart hvor mye en klarer å krisemaksimere likevel 😅🙈

Kjenner følelsen! Jeg har OUL mandag om en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Fioritura said:

Onsdag er det tid for OUL, og er sinnsykt nervøs 🙈  kjenner mye bevegelse så det er jo bra, men rart hvor mye en klarer å krisemaksimere likevel 😅🙈

Jeg skal på torsdag! Har tatt NIPT (privat) og var på TUL i uke 12, men man kan jo oppdage andre avvik på ordinær ultralyd likevel. Lykke til til alle som skal ta ultralyd i disse dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til til dere som skal på OUL de neste dagene 😁❤ Håper alt er i skjønneste orden med de små 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kynnere tidligere idag og 2 timer senere gikk slimproppen. Er uke 22 idag! Har lest at den kan gå tidlig men at den bare dannes på nytt igjen. Føler meg helt fin. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegg skrev (31 minutter siden):

Hadde noen kynnere tidligere idag og 2 timer senere gikk slimproppen. Er uke 22 idag! Har lest at den kan gå tidlig men at den bare dannes på nytt igjen. Føler meg helt fin. Hva hadde dere gjort?

Hadde slimproppen gått hadde jeg ringt føden og forklart og spurt hva de tenker. Mest sannsynlig skal du inn for en undersøkelse da. Bare at du har hatt noen kynnere har ingenting å si med mindre de var vonde eller kom mange veldig tett. 

Jeg var selv inne på kontroll på sykehuset forrige uke pga mange kynnere der noen var vonde, og alle kom med fast 2-3 min mellomrom over lengre tid. Telles i teorien som rier, men de hadde heldigvis ingen åpnende effekt 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vere ferdig med UL, alt så veldig bra ut og jordmor var 97 % sikker på at det er en jente som kommer i desember 😊 ble satt en dag frem så ny termin er da 13 desember 😊 nå skal jeg prøve å puste og slappe av litt fremover 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på ultralyd i dag og fikk se en fin og frisk gutt. Alt så normalt ut i følge jordmor. Veldig glad og lettet. Ble satt litt frem, så termin er 23.12. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker_navn skrev (9 timer siden):

Vi var på ultralyd i dag og fikk se en fin og frisk gutt. Alt så normalt ut i følge jordmor. Veldig glad og lettet. Ble satt litt frem, så termin er 23.12. 

Gratulerer så masse❤️❤️😊. Deilig å få høre at alt ser normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Butter said:

Gratulerer så masse❤️❤️😊. Deilig å få høre at alt ser normalt ut.

Tusen takk! Føler at jeg endelig kan begynne å planlegge innkjøp og alt på «ordentlig». Og ikke minst babystrikk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig @bruker_navn 😄 det er utrolig deilig å kunne puste litt, ting ble litt mer ekte for min del vertfall 😊

Vi har planer om å reise til Bergen å handle litt neste uke siden vi har ferie, så slipper vi å reise en lørdag senere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fioritura said:

Så herlig @bruker_navn 😄 det er utrolig deilig å kunne puste litt, ting ble litt mer ekte for min del vertfall 😊

Vi har planer om å reise til Bergen å handle litt neste uke siden vi har ferie, så slipper vi å reise en lørdag senere 😅

Ja, helt enig, @Fioritura. Har følt litt liv denne uken, men man vet jo ikke sikkert om fosteret er friskt likevel. Nå som det ikke er åpenbare feil og jeg kan kjenne liv slapper jeg mye mer av.

Har begynt å få mage også. Ikke sånn tydelig gravidmage enda, mer som om jeg har spist et stort måltid, hehe. Så jeg tar ikke på meg stramme skjørt og kjoler enda. Forhåpentligvis blir det fint vær i August også, sånn at jeg kan få luftet magen litt. 

Kos dere med byweekend og shopping 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullegg skrev (1 time siden):

Masse liv denne uken. 22+4 ♥️

Det er så koslig 😊 jeg er 20+6 og kjenner masse liv hver dag 😊 (spesielt når jeg skal hvile eller sove 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også har det endelig blitt mulig å kjenne bevegelse, nesten hver kveld den siste uken (hele uke 22) har vi kjent både inni og faktisk utenpå også 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ordinær UL mandag denne uka. Termin ble satt til 16/12 som er min menstermin, og alt ser fint ut med lillebror. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ordinær UL mandag denne uka. Termin ble satt til 16/12 som er min menstermin, og alt ser fint ut med lillebror. 

Så bra 😄 kun tre dager imellom oss da 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 1 desember her ♥️ Hvor bor dere som er medlem her, og hvor gammel er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...