Gå til innhold

Termingruppe november/desember 2021


Gullegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lorieen skrev (15 timer siden):

Spennende! Håper du kommer i gang ila. helgen!

🤞🤞

Atticmess skrev (13 timer siden):

Så spennende, @Godis! Får håpe han bestemmer seg for å komme straks, spennende tegn hvertfall 😁🤞

Det hadde vært kjekt ja 🤞 Og når alle hele tiden spør om "kjenner du noe tegn?" så har jeg svart nei. Men dette tenker jeg kan kvalifisere som tegn, håper jeg har rett 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (1 time siden):

 

Det hadde vært kjekt ja 🤞 Og når alle hele tiden spør om "kjenner du noe tegn?" så har jeg svart nei. Men dette tenker jeg kan kvalifisere som tegn, håper jeg har rett 🤩

Ja, hadde tolket det slik selv tror jeg 😁🤞 Altså så nærme som vi er nå så må jo slike nye ting ha litt å si? 😁🤞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (9 minutter siden):

Bittelillebror ble født hjemme 07.12.21 kl 20.27, 3890 g og 53 cm. 💙

Ååh, gratulerer så mye ❤🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Lorieen🥰  Et lite vidunder❤️

Her kom gutten vår forrige lørdag, 49 cm og rett under 3500 gram. Så i dag er han en uke gammel. Torsdag kom vi hjem fra sykehuset, og nå nyter vi tiden hjemme bare oss. Melkesøl over alt, små runder søvn til alle døgnets tider, mye kos og mange bleier fyller dagene våre nå. Og akkurat slik skal det få fortsette💓

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Niny - termin 1.11 - født 15.10 👣

Butter - termin 3.11 - født 1.11 👣

Melie - termin 5.11 - født 27.10 👣

Mizzluna - termin 7.11 - født 6.11 👣

Godis - termin 29.11 - født 4.12👣

Atticmess - termin 1.12 - født 10.12👣

The Princess - termin 6.12 👣

Fioritura - termin 13.12 - født 3.12👣

Lorieen - termin 15.12 - født 7.12👣

Bruker_navn - termin 23.12 - født 3.12 👣

Håp 86 - termin 24.12 - født 14.12 👣

 

Limer denne inn her også 🥰 Si i fra hvis noe har blitt feil, eller jeg har glemt å endre til at noen av dere har født 💞

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille prinsen vår kom til verden den 14.12 (10 dager før termindato) etter bare to timer med aktiv fødsel. 49 cm lang og 3.380 kg. Det var verdens beste førjulsgave 💕 Ønsker alle dere et godt nyttår sammen med deres fine nyfødte og resten av familien 💫💥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp86 skrev (2 minutter siden):

Lille prinsen vår kom til verden den 14.12 (10 dager før termindato) etter bare to timer med aktiv fødsel. 49 cm lang og 3.380 kg. Det var verdens beste førjulsgave 💕 Ønsker alle dere et godt nyttår sammen med deres fine nyfødte og resten av familien 💫💥

Gratulerer ❤️ Ganske så likt som her, to timer aktiv fødsel, 49 cm lang og 3450 gram 😄

Riktig godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna mi kom til verden 10. Desember, her og var vell aktiv fødsel ikke så lenge, ca 1,5 time tror jeg. Kom 10 dager etter termindato, lang frøken med sine 54cm og veide 4065 gram 🥰

Gratulerer til alle med de nye familiemedlemmene ❤🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/31/2021 at 12:30 PM, Godis said:

Niny - termin 1.11 - født 15.10 👣

Butter - termin 3.11 - født 1.11 👣

Melie - termin 5.11 - født 27.10 👣

Mizzluna - termin 7.11 - født 6.11 👣

Godis - termin 29.11 - født 4.12👣

Atticmess - termin 1.12 👣

The Princess - termin 6.12 👣

Fioritura - termin 13.12 - født 3.12👣

Lorieen - termin 15.12 - født 7.12👣

Bruker_navn - termin 23.12 👣

Håp 86 - termin 24.12 - født 14.12 👣

 

Limer denne inn her også 🥰 Si i fra hvis noe har blitt feil, eller jeg har glemt å endre til at noen av dere har født 💞

Vår gutt ble født hele 10 dager etter termindato i natt. Vi hadde fått time til igangsetting i morgen. Gratulerer til alle nybakte foreldre. Håper dere koser dere!

Endret av bruker_navn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker_navn skrev (3 minutter siden):

Vår gutt ble født hele 10 dager etter termindato i natt. Vi hadde fått time til igangsetting i morgen. Gratulerer til alle nybakte foreldre. Håper dere koser dere!

Gratulerer med gutten 🥰 Håper alt står bra til med dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Atticmess said:

Gratulerer med gutten 🥰 Håper alt står bra til med dere!

Tusen takk! Gratulerer med jenta ! Syns du det var slitsomt å gå såpass lenge over termindato? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bruker_navn skrev (17 minutter siden):

Tusen takk! Gratulerer med jenta ! Syns du det var slitsomt å gå såpass lenge over termindato? 

Takk 😁

Både og egentlig. Var innstilt på å gå godt forbi termin, ettersom det ligger i familien. Så tålmodighetsmessig gikk det greit, men hadde endel kjipe kynnere og veldig mange som sendte melding og var nysgjerrige, godt ment såklart men for meg opplevdes det som mas og som unødvendig press . Men formen ellers var fin helt fram til fødsel, var heldig og slapp bekkenproblemer, vann i kroppen og såntno, så fikk heldigvis lufta meg litt og det hjalp veldig på psyken.

Hva med deg, gikk dagene forbi termindatoen greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Atticmess said:

Takk 😁

Både og egentlig. Var innstilt på å gå godt forbi termin, ettersom det ligger i familien. Så tålmodighetsmessig gikk det greit, men hadde endel kjipe kynnere og veldig mange som sendte melding og var nysgjerrige, godt ment såklart men for meg opplevdes det som mas og som unødvendig press . Men formen ellers var fin helt fram til fødsel, var heldig og slapp bekkenproblemer, vann i kroppen og såntno, så fikk heldigvis lufta meg litt og det hjalp veldig på psyken.

Hva med deg, gikk dagene forbi termindatoen greit? 

Vi hadde jo termin lille julaften, så vi var litt glade for at han slapp å ha bursdag på julaften. Ellers syns jeg det var veldig behagelig med en avslappende jule- og nyttårsfeiring. Har også hatt fin form i svangerskapet, men begynte å bli veldig lei i uke 41. Han kom dagen før vi hadde avtale om å settes i gang. Fødselen tok ganske lang tid og de tok vannet og satt drypp. Det ville de gjort dagen etter uansett, tror jeg. Alt i alt var fødselen veldig fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker_navn skrev (23 timer siden):

Vår gutt ble født hele 10 dager etter termindato i natt. Vi hadde fått time til igangsetting i morgen. Gratulerer til alle nybakte foreldre. Håper dere koser dere!

Gratulerer 💓 Håper alt står fint til 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Godis said:

Gratulerer 💓 Håper alt står fint til 😊

Tusen takk! Gratulerer med den lille 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...