Gå til innhold

Termingruppe november/desember 2021


Gullegg

Anbefalte innlegg

Det hørtes heftig ut ja! Ville møte verden med en gang han hadde bestemt seg for at han var klar, han 🥰😁

Gratulerer så mye! Håper det blir noen supre bli kjent dager ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad november endelig er her! Tenk, termingruppen vår sin tid starter nå. Noen har allerede fått de nye tilskuddene til familien, og for oss andre er det jommen meg begrenset hvor mye lengre vi må vente! Jeg har ikke helt oversikt over når vi her i gruppen har termindatoer, skulle vi prøvd å samle det sammen i et innlegg? Så er det litt lettere å følge meg når det nærmer seg for hverandre 🥰 Kanskje de som ønsker å være med på en slik liste skriver en kommentar, så kan jeg kopiere alle inn i denne kommentaren? 

Niny - termin 1.11 - født 15.10 👣

Butter - termin 3.11 - født 1.11 👣

Melie - termin 5.11 - født 27.10 👣

Mizzluna - termin 7.11 - født 6.11 👣

Godis - termin 29.11 - født 4.12👣

Atticmess - termin 1.12 👣

The Princess - termin 6.12 👣

Fioritura - termin 13.12 - født 3.12👣

Lorieen - termin 15.12 - født 7.12👣

Bruker_navn - termin 23.12 👣

Håp 86 - termin 24.12 👣

Endret av Godis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (45 minutter siden):

Jeg er så glad november endelig er her! Tenk, termingruppen vår sin tid starter nå. Noen har allerede fått de nye tilskuddene til familien, og for oss andre er det jommen meg begrenset hvor mye lengre vi må vente! Jeg har ikke helt oversikt over når vi her i gruppen har termindatoer, skulle vi prøvd å samle det sammen i et innlegg? Så er det litt lettere å følge meg når det nærmer seg for hverandre 🥰 Kanskje de som ønsker å være med på en slik liste skriver en kommentar, så kan jeg kopiere alle inn i denne kommentaren? 

Godis - termin 29.11 👣

Ja, tusen takk og lykke til videre resten av gjengen ❤️.  Står bra til her. Ammingen begynner å gå seg til og i morgen kan vi forhåpentligvis reise hjem. Måtte bli 48 timer på sykehuset pga en GBS infeksjon jeg hadde tidligere, men alt er bra på alle kontroller av baby. 
Termin 03.11- født 01.11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (1 time siden):

Jeg er så glad november endelig er her! Tenk, termingruppen vår sin tid starter nå. Noen har allerede fått de nye tilskuddene til familien, og for oss andre er det jommen meg begrenset hvor mye lengre vi må vente! Jeg har ikke helt oversikt over når vi her i gruppen har termindatoer, skulle vi prøvd å samle det sammen i et innlegg? Så er det litt lettere å følge meg når det nærmer seg for hverandre 🥰 Kanskje de som ønsker å være med på en slik liste skriver en kommentar, så kan jeg kopiere alle inn i denne kommentaren? 

Godis - termin 29.11 👣

Mizzluna-termin 07.11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom vesla til verden 27.10🎀😊 hadde ikke tenkt til å bli novemberbarn likevel (termin 5.11). Førstegangsfødende, og hadde en så fin og trygg opplevelse med fantastiske jordmødre og barnepleiere på Drammen sykehus🙏🏻 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (2 timer siden):

Her kom vesla til verden 27.10🎀😊 hadde ikke tenkt til å bli novemberbarn likevel (termin 5.11). Førstegangsfødende, og hadde en så fin og trygg opplevelse med fantastiske jordmødre og barnepleiere på Drammen sykehus🙏🏻 

Gratulerer så mye med jenta, og så fint å høre at fødselen ble en god og trygg opplevelse 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butter skrev (På 2.11.2021 den 14.07):

Da kom lillebror i rekordfart to dager før termin.

Jeg våknet av første rie klokken 01.05 natt til 01.11. Usikker på om det var rie eller kynner, men lå og telte og tok tiden uten at det ble noe klart system. Samtidig var riene såpass vonde at jeg etterhvert ble ganske sikker på der var fødsel. Ringte føden 0200, som ba meg vente litt, men skjønte rett etterpå at det bare var å kjøre. 
Da kom riene så tett at jeg nesten ikke klarte å kle meg. Hadde under bilturen ingenting av de berømmelige pausene man liksom skal se frem til. Riene bare haglet. Ringte sykehuset underveis og hadde 3 rier et minuttt hver på de fire minuttene samtalen varte. Heldigvis skjønte hun på telefonen at her var det full fart så de stod klare med seng ved inngangen da vi kom. 
Jeg kom rett inn og hadde full åpning 03.19. Fikk tatt to «trekk» med lystgass og beskjed om at det bare var å presse ham ut. Så han var født 03.23- under 2 timer og 20 minutter fra første rie. 
selvom det ble litt vel heftig var det likevel en fin fødsel og gutten er nydelig ❤️❤️

Foruten at vannet mitt gikk først, så hørtes dette bra likt ut som mitt forløp. Har ikke lystgass her i Bergen da, så her ble det helt uten smertelindring for han kom så fort. 

Vi parkerte kanskje 25-30 meter fra inngangen og hadde 3 heavye rier mellom bilen og inngangen 😬 De kom jo bare tettere og tettere hos meg også, men vi kjørte inn direkte 🙈 Ingen møtte oss i gangen men noen som skulle på skift skjønte at her var det fødsel og løp for å hente noen 😜 Inn på undersøkelsesrom og 7cm. Rundt 10-15 min etterpå kom lett trykketrang 😅 

Enda raskere hos deg enn hos meg da, siden her gikk 2t30min fra vannet gikk til han kom ut. 

Er gutten ditt første barn eller har du flere fra før? 🥰 Og gratulerer så masse til deg også! 💙💖💙💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Princess - termin 6.12 

Gratulerer så mye til dere som har født! Fantastisk å høre at dere har hatt gode opplevelser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kom det enda en som ville fort ut 🙈 vi kom inn på sykehuset kl 13 og ble målt til 6 cm åpning 13.30. Riene kom i ett sett uten stopp! Ble lovet epidural, men den tok for lang tid å kom for sent 😱 men heldigvis kom reddningen til slutt å fikk satt spinal! Kl 15.48 kom lillebror til verden dagen før termin 💙

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (11 timer siden):

Gratulerer, @Mizzluna! Nå er han endelig her ❤🥰

Tenk at alle som hittil har kommet har kommet så fort! Det er en artig tilfeldighet 😊

Tusen takk 🥰🥰 ja endelig er han her! Skulle egentlig bli satt i gang på termin, men slapp heldigvis det 🙈 

hehe, ja jeg tenkte på det selv etterpå 🤪 lykke til med fødselen. Håper din går fort, men ikke like fort som oss andre🤞🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...