Daryl Dixon Skrevet 26. september 2021 Forfatter #1621 Del Skrevet 26. september 2021 Rumle skrev (10 timer siden): Ble det en fin feiring? Og hvordan gikk det med talen? Tror konfirmanten var fornøyd. Er så glad for at vi hele vennegjengen var der, så det var lett å prate med noen. Er ikke i humør for smalltalk om hva man jobber med og sånn. 🙄 Konfirmanten syntes det var ubehagelig med taler, så leste den når vi var bare oss "gutta", etter hans ønske. Han syntes den var fin da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. september 2021 #1622 Del Skrevet 26. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Tror konfirmanten var fornøyd. Er så glad for at vi hele vennegjengen var der, så det var lett å prate med noen. Er ikke i humør for smalltalk om hva man jobber med og sånn. 🙄 Konfirmanten syntes det var ubehagelig med taler, så leste den når vi var bare oss "gutta", etter hans ønske. Han syntes den var fin da. Det var en fin løsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. september 2021 Forfatter #1623 Del Skrevet 26. september 2021 3 ukers ferie for SB er over. Det har vært godt å ha så mye tid sammen, litt krevende og.. 🤫 Noen timer for seg selv er godt, men full arbeidsdag alene 5 dager i uka blir litt ensomt, så skal leve lenge på disse ukene, gruer meg litt til hverdagen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. september 2021 Forfatter #1624 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg har hatt besøk av min søster. Skjønner det er noe uenighet mellom henne, min mor og min eldste søster, jobbgreier. Da er det godt å ha trukket seg litt unna, når tre jernkvinner barker sammen er det like greit å ligge lavt. Koselig med besøk da, hun startet besøket ved å si at jeg så dø ut i øynene. 🙄 Så prøvde å anstrenge meg om å se litt mer "levende" ut i blikket, tror jeg heller så sånn ut da .. Nå skal jeg sove litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. september 2021 Forfatter #1625 Del Skrevet 27. september 2021 Den høstlyngen jeg plantet lever farlig. Den har blitt rassert x 2 av katten. 🙄 Skjønner ikke at det er så gøy å filleriste akkurat den type plante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. september 2021 Forfatter #1626 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg angrer så fort når jeg sier ja til noe eller forteller om noe plagsomt. Hadde besøk av psyk.spl i dag. Var i en helt annen stemning i dag, så da spør han jo mer da. Og jeg må innrømme jeg gruer meg og angrer litt på at jeg sa ja til å prøve ny behandling, spesielt når jeg må ta ny MR. Jeg er redd for å få beskjed om skader som endrer seg, det har jo skjedd litt før, og vet at medisiner skader og å gå med depresjoner, angst og indre stress går utover funksjon. Jeg tør ikke si det til de nærmest meg, men jeg er faktisk redd for tidlig demens! Jeg har tenkt så på det i det siste. Hver gang jeg glemmer noe, blir forvirret eller surrer til noe så tenker jeg på det. Hvis så mye er skadelig så er jeg egentlig dømt. Da ser jeg ikke vitsen i noe, vil ikke bli en som surrer rundt. Jeg vet jeg er negativ.. Og jeg angrer på at jeg fortalte det, får det for meg at det kan brukes mot meg. Så nå prikker det i hender og pulsen sprenger i halsen, og føler meg flau over meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. september 2021 #1627 Del Skrevet 28. september 2021 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Den høstlyngen jeg plantet lever farlig. Den har blitt rassert x 2 av katten. 🙄 Skjønner ikke at det er så gøy å filleriste akkurat den type plante. Jeg hadde en pus som var helt tussete etter å rive å dra i røslyng også, lurer på hvorfor de er så begeistret for det Jeg har faktisk aldri sjekket om det er trygt for katter, var liksom ikke like bevisst sånt i gamle dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. september 2021 #1628 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg angrer så fort når jeg sier ja til noe eller forteller om noe plagsomt. Hadde besøk av psyk.spl i dag. Var i en helt annen stemning i dag, så da spør han jo mer da. Og jeg må innrømme jeg gruer meg og angrer litt på at jeg sa ja til å prøve ny behandling, spesielt når jeg må ta ny MR. Jeg er redd for å få beskjed om skader som endrer seg, det har jo skjedd litt før, og vet at medisiner skader og å gå med depresjoner, angst og indre stress går utover funksjon. Jeg tør ikke si det til de nærmest meg, men jeg er faktisk redd for tidlig demens! Jeg har tenkt så på det i det siste. Hver gang jeg glemmer noe, blir forvirret eller surrer til noe så tenker jeg på det. Hvis så mye er skadelig så er jeg egentlig dømt. Da ser jeg ikke vitsen i noe, vil ikke bli en som surrer rundt. Jeg vet jeg er negativ.. Og jeg angrer på at jeg fortalte det, får det for meg at det kan brukes mot meg. Så nå prikker det i hender og pulsen sprenger i halsen, og føler meg flau over meg selv. Du må ikke være så hard med deg selv det er jo kjempelett å overtenke sånt, han er jo der for å prate, da må dere kunne snakke om alt mulig, tenker jeg? Men, forstår deg godt også, for jeg kan være utrolig hard mot meg selv på samme måten, men hvis man skal få hjelp så må man jo liksom klare å gi litt slipp på ting og, og åpne opp "kontrollen" rundt hvordan man føler? Selv om det er beintøft. Kan du ikke prate litt med behandler om tankene dine rundt redsel for tidlig demens? Endret 28. september 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. september 2021 Forfatter #1629 Del Skrevet 28. september 2021 Rumle skrev (43 minutter siden): Du må ikke være så hard med deg selv det er jo kjempelett å overtenke sånt, han er jo der for å prate, da må dere kunne snakke om alt mulig, tenker jeg? Men, forstår deg godt også, for jeg kan være utrolig hard mot meg selv på samme måten, men hvis man skal få hjelp så må man jo liksom klare å gi litt slipp på ting og, og åpne opp "kontrollen" rundt hvordan man føler? Selv om det er beintøft. Kan du ikke prate litt med behandler om tankene dine rundt redsel for tidlig demens? Jo, jeg kan det,men har ikke startet opp skikkelig enda. Vært noen uker uten noe møte nå. Det er på en måte greit å prate når man prater, men så når jeg blir igjen alene og det blir stille så tenker jeg over alt jeg har sagt, og at det må ha hørtes dumt ut,og blir så mye verre da. Det er nesten så om jeg skal kunne gi fra meg kontrollen, så måtte jeg nesten gi den totalt fra meg en stund, og ikke måtte hente den inn igjen etter hver gang.. Men med dager og uker mellom må man jo det. Kunne ønske det var som å bare ta av en tung ryggsekk på en lang fjelltur, og gå videre uten. Men så må man jo ha med seg den videre og da.. om du skjønner. Bare rabler jeg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. september 2021 #1630 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Jo, jeg kan det,men har ikke startet opp skikkelig enda. Vært noen uker uten noe møte nå. Det er på en måte greit å prate når man prater, men så når jeg blir igjen alene og det blir stille så tenker jeg over alt jeg har sagt, og at det må ha hørtes dumt ut,og blir så mye verre da. Det er nesten så om jeg skal kunne gi fra meg kontrollen, så måtte jeg nesten gi den totalt fra meg en stund, og ikke måtte hente den inn igjen etter hver gang.. Men med dager og uker mellom må man jo det. Kunne ønske det var som å bare ta av en tung ryggsekk på en lang fjelltur, og gå videre uten. Men så må man jo ha med seg den videre og da.. om du skjønner. Bare rabler jeg nå. Synes det gir veldig mening, jeg. Det blir jo en evig balansegang. Kanskje du kan begynne å prøve å åpne litt om at du synes dette er vanskelig og at du overtenker veldig i etterkant, så kan dere prate litt om det? Kanskje finne en måte sammen å jobbe med den følelsen du sitter igjen med etterpå? Jeg bare tenker høyt altså, eller rabler som du sier Endret 28. september 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. september 2021 Forfatter #1631 Del Skrevet 28. september 2021 Rumle skrev (1 time siden): Synes det gir veldig mening, jeg. Det blir jo en evig balansegang. Kanskje du kan begynne å prøve å åpne litt om at du synes dette er vanskelig og at du overtenker veldig i etterkant, så kan dere prate litt om det? Kanskje finne en måte sammen å jobbe med den følelsen du sitter igjen med etterpå? Jeg bare tenker høyt altså, eller rabler som du sier Ja, det er sant. Den vinkelen så jo ikke jeg nå..kan være lurt å åpne med det neste gang. Bare dumt å holde tilbake informasjon, men gjør det og pga redd for å bli innlagt på nytt. 🙄 Rumle skrev (2 timer siden): Jeg hadde en pus som var helt tussete etter å rive å dra i røslyng også, lurer på hvorfor de er så begeistret for det Jeg har faktisk aldri sjekket om det er trygt for katter, var liksom ikke like bevisst sånt i gamle dager. Kanskje pga det er så sprøtt og godt å bite i.. må sjekke om det er giftig, men min har jo drept mye lyng før og ikke tatt skade av det. Kjøpe en liten en for å ha inne en gang, tror den varte i 2 timer jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. september 2021 #1632 Del Skrevet 28. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ja, det er sant. Den vinkelen så jo ikke jeg nå..kan være lurt å åpne med det neste gang. Bare dumt å holde tilbake informasjon, men gjør det og pga redd for å bli innlagt på nytt. 🙄 Kanskje pga det er så sprøtt og godt å bite i.. må sjekke om det er giftig, men min har jo drept mye lyng før og ikke tatt skade av det. Kjøpe en liten en for å ha inne en gang, tror den varte i 2 timer jeg. Det må være noe sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2021 Forfatter #1633 Del Skrevet 29. september 2021 Lå egentlig bare i halvsøvne i natt, og jeg fikk for meg at det var en lur ordning i Kongen Av Queens, når hun barnepasseren ble leid inn for å gå tur med Arthur. Eller at Louisa i Me Before You ble leid inn for Will. Og at jeg burde gjøre det samme. Når jeg stod opp og fikk summet meg så kom jeg på det og tenkte WTF.. Hundepasser liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2021 Forfatter #1634 Del Skrevet 29. september 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2021 Forfatter #1635 Del Skrevet 29. september 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. september 2021 #1636 Del Skrevet 29. september 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Herregud det så behagelig ut, tenk om en kunne hatt en liten innvendig nødkatt som bare sov litt rolig og malende i hjernen når det koker litt for mye der oppe Endret 29. september 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2021 Forfatter #1637 Del Skrevet 29. september 2021 Rumle skrev (16 minutter siden): Herregud det så behagelig ut, tenk om en kunne hatt en liten innvendig nødkatt som bare sov litt rolig og malende i hjernen når det koker litt for mye der oppe Ser varmt og mykt ut, skulle gjerne kjent det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. september 2021 Forfatter #1638 Del Skrevet 29. september 2021 Jeg har lyst å gi alle rundt meg en pause. Bare forsvinne fra overflaten en ukes tid. Når man blir sliten av seg selv så blir andre det og. Så. Legger meg på lading. Power off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. september 2021 #1639 Del Skrevet 29. september 2021 Kan ikke forestille meg at du irriterer noen, jeg? Tvert i mot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. oktober 2021 #1640 Del Skrevet 6. oktober 2021 Sender deg en klem Håper du snart er tilbake igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå