Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

For noen år siden var det så populært å filme at man kastet ost i ansiktet på noen, aldri skjønt det jeg da.

 

Pussig :ler:

Fin tur så langt? :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (4 minutter siden):

Pussig :ler:

Fin tur så langt? :)

 

Ja, veldig fint. Vi er mange, så mye tull og moro. Godt med litt fjelluft, men i dag er det lommert. 

Hvordan står det til hos deg? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ja, veldig fint. Vi er mange, så mye tull og moro. Godt med litt fjelluft, men i dag er det lommert. 

Hvordan står det til hos deg? 

Høres fint ut :jepp:

Bra her, men litt vel varmt og lummert, ser det er meldt lyn og torden utpå dagen i dag her.

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Høres fint ut :jepp:

Bra her, men litt vel varmt og lummert, ser det er meldt lyn og torden utpå dagen i dag her.

Meldt det her og. Håper på skikkelig uvær jeg. :Nikke: Lyst å sitte ute under tak og se på.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Meldt det her og. Håper på skikkelig uvær jeg. :Nikke: Lyst å sitte ute under tak og se på.

Ja, det er herlig med skikkelig uvær av og til, så lenge ingen blir skadet av det, så klart.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, det er herlig med skikkelig uvær av og til, så lenge ingen blir skadet av det, så klart.

Ja, det er sant. Eller dyr blir redde. Men de tolererer vel torden bedre og merker det mer naturlig enn feks andre smell. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, det er sant. Eller dyr blir redde. Men de tolererer vel torden bedre og merker det mer naturlig enn feks andre smell. 

Ja, det tror jeg og, er det ikke sånn at de kan merke det før det kommer?

Kanskje ikke alle dyr kan det, men en del?

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (25 minutter siden):

Ja, det tror jeg og, er det ikke sånn at de kan merke det før det kommer?

Kanskje ikke alle dyr kan det, men en del?

Jo,jeg og mener å ha hørt at de merker det. Vi kan jo kjenne det på kroppen selv innimellom. Fuglene merker vel høytrykk og lavtrykk. 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (52 minutter siden):

Vi ser på gudstjeneste, det gjør jeg sjeldent. 

❤️

Fikk bare med meg slutten jeg, pluss intervjuer. Var den fin? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (45 minutter siden):

Så koselig med hyttetur :rodmer: Skal dere være lenge borte?

SB skal på jobb tirsdag, så mulig vi drar i morgen. Men jeg kan jo bli lenger om jeg vil da, får se litt. :jepp:

Rumle skrev (26 minutter siden):

❤️

Fikk bare med meg slutten jeg, pluss intervjuer. Var den fin? 

Fulgte ikke med veldig, men så fin og verdig ut. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (49 minutter siden):

Nå er det ispause i varmen. Har ikke sett/hørt noe til uværet enda, kun regn :regn:

Velfortjent. Her har det bøttet ned i en times tid. Ikke noe torden, men kan bli.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei meg, ikke fordi det er noe galt, jeg er bare teit. Etter middag ba min nærmeste kompis meg om å sitte igjen og spise litt mer når de andre gikk. Jeg vil egentlig ikke at folk skal måtte bry seg, og så orker jeg ikke protestere og lage dårlig stemning. Men tillater meg å være litt misfornøyd i en halvtimes til alene før jeg skjerper meg. :Nikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg er litt lei meg, ikke fordi det er noe galt, jeg er bare teit. Etter middag ba min nærmeste kompis meg om å sitte igjen og spise litt mer når de andre gikk. Jeg vil egentlig ikke at folk skal måtte bry seg, og så orker jeg ikke protestere og lage dårlig stemning. Men tillater meg å være litt misfornøyd i en halvtimes til alene før jeg skjerper meg. :Nikke:

Dont Be Sad! Cozsad Spelled Backwards Is Das and daSIS Nawt Good | Meme on  ME.ME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om jeg skal hjem i dag eller vente til i morgen. SB vil at jeg skal bli med, men jeg synes han er litt... Overbeskyttende. 🙊 Så litt lyst å bli til i morgen. 

I dag er det regnvær her, hører rykter om filmkveld, det kan bli koselig. Jeg er litt slapp etter noen runder med smertestillende, lenge siden jeg måtte ta så blir litt susete av de nå. Men så godt jeg har det akkurat nå her jeg ligger på sofaen, men to barn som leker operasjon på min fot og legg. Godt mulig de må amputere... 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg skal hjem i dag eller vente til i morgen. SB vil at jeg skal bli med, men jeg synes han er litt... Overbeskyttende. 🙊 Så litt lyst å bli til i morgen. 

I dag er det regnvær her, hører rykter om filmkveld, det kan bli koselig. Jeg er litt slapp etter noen runder med smertestillende, lenge siden jeg måtte ta så blir litt susete av de nå. Men så godt jeg har det akkurat nå her jeg ligger på sofaen, men to barn som leker operasjon på min fot og legg. Godt mulig de må amputere... 

Jeg skjønner han er overbeskyttende, da han er så glad i deg, men har du lyst til å bli igjen, så gjør det. Høres superkoselig ut der. Hadde blitt til i morgen jeg og :ler:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg skjønner han er overbeskyttende, da han er så glad i deg, men har du lyst til å bli igjen, så gjør det. Høres superkoselig ut der. Hadde blitt til i morgen jeg og :ler:

Jeg ble igjen. :Nikke: får skyss ned i morgen eller onsdag. Er veldig trivelig og avslappet stemning her, så koser meg i grunn.

Så, nå er spørsmålet. Bli med og bade utendørs, være litt mindre pingle, eller tørr og varm på land??

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...