Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Så flink og spretten!

Sånn skjegg har min og på vinteren.

Ja, ikke sant? Åhhh? Vi vil se mer bilder av pus! :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (35 minutter siden):

Ja, ikke sant? Åhhh? Vi vil se mer bilder av pus! :jepp:

Alle vil se bilder av pus, ingen vil se bilder av meg. :sukk:

Neida, jeg kan ta bilder av han jeg. 

Tok et glass vin, smaker fortsatt ikke godt. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Alle vil se bilder av pus, ingen vil se bilder av meg. :sukk:

Neida, jeg kan ta bilder av han jeg. 

Tok et glass vin, smaker fortsatt ikke godt. 

 

Jojo vi vil selvfølgelig se bilder av deg også! :ler:

Nei? Så kjedelig. Er det pga medisiner? Kanskje prøve en lett vino verde? :jepp: Jeg liker godt en som heter Casal Garcia :jepp: Den er lett og frisk og svakt perlende, perfekt kald om sommeren, for meg i alle fall.   

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Jojo vi vil selvfølgelig se bilder av deg også! :ler:

Nei? Så kjedelig. Er det pga medisiner? Kanskje prøve en lett vino verde? :jepp: Jeg liker godt en som heter Casal Garcia :jepp: Den er lett og frisk og svakt perlende, perfekt kald om sommeren, for meg i alle fall.   

:fnise:

Har ikke begynt på noen nye medisiner enda, så forstår ikke hvorfor det er sånn. Men skal prøve den du foreslår! :Nikke: Greit med kald, vært romtemperert de jeg prøvde. Takk for forslag!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

:fnise:

Har ikke begynt på noen nye medisiner enda, så forstår ikke hvorfor det er sånn. Men skal prøve den du foreslår! :Nikke: Greit med kald, vært romtemperert de jeg prøvde. Takk for forslag!!

Ja, kaldt er bra i sommervarmen, når den kommer i alle fall :jepp:

Åh, ja da er det jo ekstra rart?🤔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet å se en ny krim i går, og der hadde de virkelig fokusert mye på pust, hjertebank og andre kroppslyder i filmingen/lyd, var litt vittig for vi hadde akkurat diskutert det! :ler:

The Responder heter den, Nrk. Ganske bra så langt :jepp:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, SVK said:

Dominois selger små pizzaer til 50 kroner. De er veldig små, men synes de er flotte som lunsj.

Selv kjøpte jeg stor pizza til middag og det var lurt, for da har jeg noen pizzastykker igjen til kvelds. :spise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, kaldt er bra i sommervarmen, når den kommer i alle fall :jepp:

Åh, ja da er det jo ekstra rart?🤔

Men hva er ikke rart med meg da? 

Skal kjøpe inn, venter stadig på varmen jeg..

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg startet å se en ny krim i går, og der hadde de virkelig fokusert mye på pust, hjertebank og andre kroppslyder i filmingen/lyd, var litt vittig for vi hadde akkurat diskutert det! :ler:

 

Å! Hvor så du? Kroppslyder er generelt ekkelt, men ville gjerne opplevd det vi pratet på. :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Selv kjøpte jeg stor pizza til middag og det var lurt, for da har jeg noen pizzastykker igjen til kvelds. :spise:

Kald pizza er digg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Men hva er ikke rart med meg da? 

Skal kjøpe inn, venter stadig på varmen jeg..

Å! Hvor så du? Kroppslyder er generelt ekkelt, men ville gjerne opplevd det vi pratet på. :ler:

Sant det, samme her :ler:

Skrev det inn over etterpå :ler: men den heter The Responder, på Nrk, har sett 3 eller 4 episoder, liker den veldig godt så langt :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Sant det, samme her :ler:

Skrev det inn over etterpå :ler: men den heter The Responser, på Nrk, har sett 3 eller 4 episoder, liker den veldig godt så langt :jepp:

Sjekke ut. :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå romler og bråker magen min, trenger ikke lydisolert rom for å høre det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Akkurat nå romler og bråker magen min, trenger ikke lydisolert rom for å høre det. 

Sulten? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Sulten? :)

 

Var ikke så sulten, tok en næringsdrikke på starten, så sikkert derfor magen bråket litt.

 

God morgen, god søndag. :kaffekopp:er klar, og solen skinner. Håper på mindre vind i dag. Er en kald sommer hittil. Må få ned bærbuskene i dag, de trenger litt kjærlighet og større plass. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

God søndag! :pasha: 

Har aldri sett denne rullende lille hamsteren før, veldig random men også passende for en søndag 😄 

Så reklame for tretopp hytter like utenfor oslo. Vurderer å reise dit, men det var 3 mnd vente tid....minst! Var helt utrolig vakkert! 10 m oppe i trekronene, tenk deg det 😊 Drømte om det i natt, jeg er helt frelst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Var ikke så sulten, tok en næringsdrikke på starten, så sikkert derfor magen bråket litt.

 

God morgen, god søndag. :kaffekopp:er klar, og solen skinner. Håper på mindre vind i dag. Er en kald sommer hittil. Må få ned bærbuskene i dag, de trenger litt kjærlighet og større plass. 

Ha en fin søndag i hagen :jepp:

StellaNova skrev (2 timer siden):

God søndag! :pasha: 

Har aldri sett denne rullende lille hamsteren før, veldig random men også passende for en søndag 😄 

Så reklame for tretopp hytter like utenfor oslo. Vurderer å reise dit, men det var 3 mnd vente tid....minst! Var helt utrolig vakkert! 10 m oppe i trekronene, tenk deg det 😊 Drømte om det i natt, jeg er helt frelst.

Høres veldig fint ut :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (3 timer siden):

God søndag! :pasha: 

Har aldri sett denne rullende lille hamsteren før, veldig random men også passende for en søndag 😄 

Så reklame for tretopp hytter like utenfor oslo. Vurderer å reise dit, men det var 3 mnd vente tid....minst! Var helt utrolig vakkert! 10 m oppe i trekronene, tenk deg det 😊 Drømte om det i natt, jeg er helt frelst.

Hamster! jeg har trodd det var en katt :ler:

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (3 timer siden):

God søndag! :pasha: 

Har aldri sett denne rullende lille hamsteren før, veldig random men også passende for en søndag 😄 

Så reklame for tretopp hytter like utenfor oslo. Vurderer å reise dit, men det var 3 mnd vente tid....minst! Var helt utrolig vakkert! 10 m oppe i trekronene, tenk deg det 😊 Drømte om det i natt, jeg er helt frelst.

Vurderer tretopphytte opphold i gave til samboeren min neste år. Men vi vil dit på vinteren,når det er skikkelig kaldt. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Vurderer tretopphytte opphold i gave til samboeren min neste år. Men vi vil dit på vinteren,når det er skikkelig kaldt. 

Så romantisk! :rodmer: Ser det for meg :Nikke: 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...