Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle said:

Hva er din favorittis?

Det varierer over tid. . Men er veldig glad i Snickers-iskremen og Royal Lakris. Av saftis så er det Solo-iskremen til Hennig Olsen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Det varierer over tid. . Men er veldig glad i Snickers-iskremen og Royal Lakris. Av saftis så er det Solo-iskremen til Hennig Olsen. 

Samme her, det er så mye godt å velge i :jepp:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Rumle said:

Samme her, det er så mye godt å velge i :jepp:

Sant! Er også veldig glad i ben & jerry's Cookie Dough og Kulinaris Cookies&Cream. :arwen: Siste pleier jeg å ha på julaften. :nisse:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om en flokk med store sommerfugler som gikk til angrep.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har smakt denne?

norden-beste-eske.jpg

Den ser ut til å være tatt ut av produksjon, før jeg fikk smake på den. Men den ser fantastisk ut!

Jeg sendte Hennig Olsen en melding og ba de få den tilbake i produksjon. :essen2:

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: spiser gladelig is med dere og sommerfuglene.

Iskaken så helt herlig ut, håper du får gjennomslag SVK :jepp:

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Noen av dere som har smakt denne?

norden-beste-eske.jpg

Den ser ut til å være tatt ut av produksjon, før jeg fikk smake på den. Men den ser fantastisk ut!

Jeg sendte Hennig Olsen en melding og ba de få den tilbake i produksjon. :essen2:

Åhh nam, den så god ut! 😍 Når var den på markedet da? :klo:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (20 minutter siden):

:smilyblomst: spiser gladelig is med dere og sommerfuglene.

Iskaken så helt herlig ut, håper du får gjennomslag SVK :jepp:

Hei hei :blomst: 

Noen ting forandrer seg aldri, feks at vi prater om is :ler:

 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Rumle said:

Åhh nam, den så god ut! 😍 Når var den på markedet da? :klo:

 

Sjekket nå og det var i 2017 den kom på markedet.  Står på pakningen at den er inspirert av en iskake fra en konkurranse i 2016.

Kanskje de burde jobbet mer med markedsføringen for  ser ut til at veldig få fikk med seg den iskaken. Nå kjøper man kanskje ikke iskake så ofte, men likevel. Jeg tror mange hadde vært vilig til å erstatte hestesko-iskaken med noe nytt. Jeg hadde i hvert fall gjort det. 

 

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (26 minutter siden):

Hei hei :blomst: 

Noen ting forandrer seg aldri, feks at vi prater om is :ler:

 

Hallo :laugh:

Herlig, is er jo tidløst :Nikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 minutter siden):

Sjekket nå og det var i 2017 den kom på markedet.  Står på pakningen at den er inspirert av en iskake fra en konkurranse i 2016.

Kanskje de burde jobbet mer med markedsføringen for  ser ut til at veldig få fikk med seg den iskaken. Nå kjøper man kanskje ikke iskake så ofte, men likevel. Jeg tror mange hadde vært vilig til å erstatte hestesko-iskaken med noe nytt. Jeg hadde i hvert fall gjort det. 

 

Virkelig? Jøss, ja enig, de burde skjerpe seg med markedsføringen når de ikke når sitt kjernepublikum en gang! :ler:

Må innrømme at jeg ikke spiser iskake så ofte, men jeg elsker å få med meg nyheter da, og den der hadde jeg nok prøvd :jepp:

 

Dr. Ops skrev (13 minutter siden):

Hallo :laugh:

Herlig, is er jo tidløst :Nikke:

Nemlig! :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle said:

Virkelig? Jøss, ja enig, de burde skjerpe seg med markedsføringen når de ikke når sitt kjernepublikum en gang! :ler:

Må innrømme at jeg ikke spiser iskake så ofte, men jeg elsker å få med meg nyheter da, og den der hadde jeg nok prøvd :jepp:

Spiser ikke iskake så ofte jeg heller, men hadde jeg funnet en veldig god iskake så hadde det endret seg. :essen2: Iskake er jo egentlig en veldig flott ide, det er lettvint, godt og ser pent ut. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (7 minutter siden):

Spiser ikke iskake så ofte jeg heller, men hadde jeg funnet en veldig god iskake så hadde det endret seg. :essen2: Iskake er jo egentlig en veldig flott ide, det er lettvint, godt og ser pent ut. 

Jeg smakte den marsipaniskaken som kom fra isbjørnis tidligere i år, den er et samarbeid med Anton Berg og smaker akkurat som marsipanbrødene deres, bare at det er is. Ganske god, men har ikke kjøpt igjen likevel :vetikke:

(Også apropos det vi snakket om ang å begynne å spise nye produkter man egentlig liker, men ikke orker å inkludere i hverdagsrutinen, det skal mye til :ler:)

Jeg er glad jeg ikke jobber med markedsføring 

Endret av Rumle
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

Jeg smakte den marsipaniskaken som kom fra isbjørnis tidligere i år, den er et samarbeid med Anton Berg og smaker akkurat som marsipanbrødene deres, bare at det er is. Ganske god, men har ikke kjøpt igjen likevel :vetikke:

Den hadde jeg ikke fått med meg. Jeg er ikke så glad i marsipan så tror ikke jeg skal teste den ut.  Men den så veldig flott ut. :jepp: Og det er vel bare utseende som skiller iskake fra vanlig iskrem. Så skjønner at folk ikke skjøper iskake så ofte, jeg gjør det ikke jeg heller. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...