Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Jeg er hjemme igjen. Etter en fin hyttetur. I dag begynte den ene damen å snakke bryllup, og alle damene ble med i samtalen før de henvendte seg til meg. :rolleyes: Det ble litt mye, nesten så jeg ble svett i hendene og høy puls. 

Har regnet mye her, men ingen planter har tatt skade. SB har kjøpt en stor og frodig sommergeorgine til meg, knall rød. 

Jaaa! Har dere tenkt noe mer på når dere skal gifte dere?

Så søtt :rodmer: De er så fine de blomstene der :)

 

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

En firkløver på overarmen. 3 blad som sitter på og et som faller av. Et blad for hvert av barna, den som faller for den de mistet for mange mange år siden. 

Den er fin og enkel, men... gamle mannen da gitt. :ler: Den er fortsatt fersk og er sårskorper på, så ikke sett de riktige fargene. 

Han hadde nok tenkt på det lenge. Sikkert noe ved den, som traff ham og han følte at tiden nå var rett :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

En firkløver på overarmen. 3 blad som sitter på og et som faller av. Et blad for hvert av barna, den som faller for den de mistet for mange mange år siden. 

Den er fin og enkel, men... gamle mannen da gitt. :ler: Den er fortsatt fersk og er sårskorper på, så ikke sett de riktige fargene. 

Så fint :lillesky: Er det første tatoveringen hans og? Artig at han bare gjorde det, er den grønn? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (47 minutter siden):

Jaaa! Har dere tenkt noe mer på når dere skal gifte dere?

Så søtt :rodmer: De er så fine de blomstene der :)

 

Han hadde nok tenkt på det lenge. Sikkert noe ved den, som traff ham og han følte at tiden nå var rett :)

Vi har dato. :jepp: Men vi har ikke sagt noe offisielt, har noen alternativer hvis det ikke går. 

Han hadde tenkt litt på det, og bestemt seg for en mnd siden eller noe. 

Rumle skrev (17 minutter siden):

Så fint :lillesky: Er det første tatoveringen hans og? Artig at han bare gjorde det, er den grønn? 

Den er grønn i grunnfargen, så kunne det tilføyes litt hvis han ville i bladene. Han har noen fra ungdomsstiden, en hest som steiler på den andre armen. :rolleyes: Hvorfor hest vet vi ikke. Det vil han ikke si. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Vi har dato. :jepp: Men vi har ikke sagt noe offisielt, har noen alternativer hvis det ikke går. 

Han hadde tenkt litt på det, og bestemt seg for en mnd siden eller noe. 

Den er grønn i grunnfargen, så kunne det tilføyes litt hvis han ville i bladene. Han har noen fra ungdomsstiden, en hest som steiler på den andre armen. :rolleyes: Hvorfor hest vet vi ikke. Det vil han ikke si. 

Så artig :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kalte pappa sin hest black beauty før. Jeg fikk sånn henna tatovering en gang og han klikket, trodde det var ekte. Men jeg har ingen selv. Piercing har jeg hatt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Vi kalte pappa sin hest black beauty før. Jeg fikk sånn henna tatovering en gang og han klikket, trodde det var ekte. Men jeg har ingen selv. Piercing har jeg hatt. 

Så han vil ikke at du skal ta tatovering, men tar selv? :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (23 minutter siden):

Så han vil ikke at du skal ta tatovering, men tar selv? :ler:

 

Tror ikke han hadde sagt noe nå, men var vel 14 når jeg hadde den fake. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Vi har dato. :jepp: Men vi har ikke sagt noe offisielt, har noen alternativer hvis det ikke går. 

Han hadde tenkt litt på det, og bestemt seg for en mnd siden eller noe. 

Den er grønn i grunnfargen, så kunne det tilføyes litt hvis han ville i bladene. Han har noen fra ungdomsstiden, en hest som steiler på den andre armen. :rolleyes: Hvorfor hest vet vi ikke. Det vil han ikke si. 

Så spennende! :daane: Er dere langt i planleggingen? Bestemt dere for lokale osv for festen?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 minutter siden):

Så spennende! :daane: Er dere langt i planleggingen? Bestemt dere for lokale osv for festen?

Vi har lokalet for hoved datoen, men ellers lite planlagt. Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha, så SB får lov å ordne litt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Aww stakkars nummer fire! :ler:

Ja! Den er jo så søt da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

Men, alle ignorerer den :sukk:

Ikke oss da! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Det er sant :Nikke:

Varmt hos deg i dag og? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Varmt hos deg i dag og? 

Ja, har vært ganske varmt, men er ikke sikker på hvor mange grader det har vært. Hos deg da?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor døra her viste det 42 grader! Oppdaget fryste druer! Kalde og gode.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Utenfor døra her viste det 42 grader! Oppdaget fryste druer! Kalde og gode.

42? Det må ha vært målt i solen vel? :unsure: Jeg var 2 uker på en gresk øy en gang hvor det var 40+ hele ferien, og vi hadde null aircondition, det var temmelig uutholdelig! 

Åhh det har jeg hatt lyst til å lage lenge, men aldri gjort det, nå skal jeg jammen prøve jeg og! :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

42? Det må ha vært målt i solen vel? :unsure: Jeg var 2 uker på en gresk øy en gang hvor det var 40+ hele ferien, og vi hadde null aircondition, det var temmelig uutholdelig! 

Åhh det har jeg hatt lyst til å lage lenge, men aldri gjort det, nå skal jeg jammen prøve jeg og! :jepp:

Var nok rett etter det ble skygge der, så var litt vel varmt ja. Varmt i skyggen og i dag. 

40+ uten aircondition?? Det er tortur! I Egypt var det 4o hele døgnet og, men takk gud for aircondition. 

Og isbiter med sitron i! Kjempe godt. Og dennelarge.thumb.jpg.54f890367237c8cc313154472ba31f88.jpg

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...