Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Åååå.... Søte, men så synd de sloss da! De lager vel litt sånne snøfte/gryntelyder?

Han er varm og ukomfortabel i varmen, men vil ikke ligge inne der det er svalt... Velter seg i skyggen. 

Ja, men det er mye høyere enn vanlig, nesten hvesing, jeg trodde først noe var galt med feste mellom kran og vannslangen :fnise: De sloss ikke akkurat, mer prøvde å skremme hverandre, tror jeg?

Stakkars, godt de liker å ligge og sløve i skyggen uansett 😊

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ja, men det er mye høyere enn vanlig, nesten hvesing, jeg trodde først noe var galt med feste mellom kran og vannslangen :fnise: De sloss ikke akkurat, mer prøvde å skremme hverandre, tror jeg?

Stakkars, godt de liker å ligge og sløve i skyggen uansett 😊

 

Høres søte ut da. Heldig som har pinnsvin i hagen. Mitt er borte... :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Høres søte ut da. Heldig som har pinnsvin i hagen. Mitt er borte... :sukk:

 

Så leit :sukk: Ja, det er veldig koselig, men ser de ikke så ofte som før. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Så leit :sukk: Ja, det er veldig koselig, men ser de ikke så ofte som før. 

Det er kjempe synd. Skulle gjerne hatt mange i hagen jeg.

🦔

Savner alle blomsterfluene som ser ut  som bier i år jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Det er kjempe synd. Skulle gjerne hatt mange i hagen jeg.

🦔

Savner alle blomsterfluene som ser ut  som bier i år jeg...

Blomsterfluer? Nå må jeg google :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 minutter siden):

Åhh de ja, trodde det var en bievariant jeg. Er de plutselig borte i år? :unsure:

Det trodde jeg og! Trodde de het blomsterbier. Ja, det var helt fult av de i fjor. Summet i et sett ute, hittil ikke sett noen.

I skogskjeggen trives humlene hverfall! :Nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det trodde jeg og! Trodde de het blomsterbier. Ja, det var helt fult av de i fjor. Summet i et sett ute, hittil ikke sett noen.

I skogskjeggen trives humlene hverfall! :Nikke: 

Hmm jeg har ikke tenkt over om de er her eller ikke 🤔 må begynne å se etter de. Humlene er det kommet en del av heldigvis, har veldig mange storkenebb i blomst nå og de er veldig populære blant humlene ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Hmm jeg har ikke tenkt over om de er her eller ikke 🤔 må begynne å se etter de. Humlene er det kommet en del av heldigvis, har veldig mange storkenebb i blomst nå og de er veldig populære blant humlene ❤️

Storkenebb er så fin og. :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, ikke sant? Veldig glad i de :jepp:

De er så enkle og elegante, sånn man blir litt forelsket i. Var du som anbefalte meg det, nå har jeg to typer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

De er så enkle og elegante, sånn man blir litt forelsket i. Var du som anbefalte meg det, nå har jeg to typer.

Ja, enig :Nikke: og kjempepluss at de tåler så mye.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Ja, enig :Nikke: og kjempepluss at de tåler så mye.

Den ene min kom fra barrot, og er veldig fin i år, så robust ja

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så mett. Pappa har disket opp med stor lunsj etter å ha kjørt meg hit og dit. Legen min skal ha lang ferie, så da kan jeg skrive opp og følge vekt selv, med kontroll av SB, for meg kan man tydeligvis ikke stole på.

Så hadde jeg time hos fysio, eller psykomotorisk fysio da. Forrige gang var det så vondt når han letet etter triggerpungter, i dag gikk det greit. Jobbet med nakke, rygg og bryst, så den shortsen jeg brukte flere timer på å lete etter i går trengte jeg jo ikke, fikk beholde buksa på. 

Nå skulle jeg egentlig rydde på kontoret, men landet i en stol og forsvant inn hit. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å gjøre noe fysisk aktivt i dag, noe jeg hadde lyst til å gjøre, uten å måtte være for belastende, men minimum 30min, så jeg har gått og kostet husveggen utvendig, og alle vinduer jeg nådde. Fått bort mye pollen og spindelvev. Har plantet en rose i potte og to kaprifoler i en kasse. Må være grei aktivitet det. Nå smeller det i nakken når jeg snur hodet til høgre.

Den lille luringen av en katt, jeg bar en potte med roser opp forbi terrassen, jeg så at han satt og så på meg, jeg runder hjørnet så spretter han frem og hopper mot meg før han løper videre. Holdt på å miste potta. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg fikk beskjed om å gjøre noe fysisk aktivt i dag, noe jeg hadde lyst til å gjøre, uten å måtte være for belastende, men minimum 30min, så jeg har gått og kostet husveggen utvendig, og alle vinduer jeg nådde. Fått bort mye pollen og spindelvev. Har plantet en rose i potte og to kaprifoler i en kasse. Må være grei aktivitet det. Nå smeller det i nakken når jeg snur hodet til høgre.

Den lille luringen av en katt, jeg bar en potte med roser opp forbi terrassen, jeg så at han satt og så på meg, jeg runder hjørnet så spretter han frem og hopper mot meg før han løper videre. Holdt på å miste potta. 

Haha jeg så for meg en episode av Simons cat når jeg leste det :fnise:

Mrrra? 👀

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (18 minutter siden):

Haha jeg så for meg en episode av Simons cat når jeg leste det :fnise:

Mrrra? 👀

Tror vi ligner litt. Tydelig at han som lager den er godt kjent med å ha katt. Jeg lagde og en lyd som sikkert kunne vært med der.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Tror vi ligner litt. Tydelig at han som lager den er godt kjent med å ha katt. Jeg lagde og en lyd som sikkert kunne vært med der.

Ja, det tenker jeg også, han er utrolig god på å observere og gjengi katter som de faktisk er :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det tenker jeg også, han er utrolig god på å observere og gjengi katter som de faktisk er :jepp:

Enig. De er så fine de snuttene han lager. Lyst på en kattebamse av den katten. :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duftskjærsminen min blomstrer så fint, de er fortsatt små, men ser ut til å trives. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...