Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Håper han føler seg bedre snart :jepp:

Har ikke hørt om noen av de filmene. Kanskje du får ham med i morgen?

Spagetti med stekt sjalottløk/hvitløk/cherrytomater/blomkål i små biter/soltørkede tomater og krutonger av av focaccia med masse parmesan i, det ble skikkelig digg! Har spart en del til i morgen og har planer om å lage omelett med spagettirester i, men er litt skeptisk, så vi får se :ler:

 

 

Så flink du er, høres veldig bra ut! :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Så flink du er, høres veldig bra ut! :jepp: 

:blomst:

Regner det stadig hos deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

:blomst:

Regner det stadig hos deg?

Var regn tidlig på dagen, og noen drypp på dagen, ellers opphold og litt bedre temperatur, ca 20 grader, perfekt. Hos deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Var regn tidlig på dagen, og noen drypp på dagen, ellers opphold og litt bedre temperatur, ca 20 grader, perfekt. Hos deg?

Her tror jeg det ligger på rundt 16 nå, men ikke inne, der rar det sin tid å få normal temperatur igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Her tror jeg det ligger på rundt 16 nå, men ikke inne, der rar det sin tid å få normal temperatur igjen.

Sant. Godt når det ikke er stekende varmt.

Kom på at jeg har 2 uhørte Berrum og Beyer episoder, er du ajour med den podcasten? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Sant. Godt når det ikke er stekende varmt.

Kom på at jeg har 2 uhørte Berrum og Beyer episoder, er du ajour med den podcasten? 

Ja? Ja, jeg er det, men sjekker ofte etter ekstraepisoder uten å finne det nå, forsto det sånn at de har spilt inn ekstra sommersendinger på den nye hytten til Berrum, som skal sendesekstra hver uke, det blir sikkert gøy :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet også over en lang podcadt om feriepenger med verrum og Erna Solberg, av alle uventede kombinasjoner, artig den og, men der må han kjempe litt for å komme til orde altså! :fnise:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Snublet også over en lang podcadt om feriepenger med verrum og Erna Solberg, av alle uventede kombinasjoner, artig den og, men der må han kjempe litt for å komme til orde altså! :fnise:

Fordi Erna prater så mye??

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Fordi Erna prater så mye??

Jaaa, de prater mye begge to! :ler: Men, hun er så bestemt og erkebergensk, så hun styrer den ene historuen etter den andre han forteller inn på andre spor :fnise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

😄😄😄 De kunne sikkert hatt om feriepenger og.

Haha ja!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jaaa, de prater mye begge to! :ler: Men, hun er så bestemt og erkebergensk, så hun styrer den ene historuen etter den andre han forteller inn på andre spor :fnise:

😄😄 Så gøy. Hun kan være litt morsom og.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte en jeg gikk på ungdomskoleen i dag.  Han var kun en bekjent da vi gikk på skolen sammen, men vi gjenkjente hverandre likevel. Selv er jeg dårlig på både navn og ansikter så ga meg selv stjerne i boka for å huske navnet hans. 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

😄😄 Så gøy. Hun kan være litt morsom og.

Absolutt, på sin egen måte :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Møtte en jeg gikk på ungdomskoleen i dag.  Han var kun en bekjent da vi gikk på skolen sammen, men vi gjenkjente hverandre likevel. Selv er jeg dårlig på både navn og ansikter så ga meg selv stjerne i boka for å huske navnet hans.

Så artig, fikk dere mimret litt? :)

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Møtte en jeg gikk på ungdomskoleen i dag.  Han var kun en bekjent da vi gikk på skolen sammen, men vi gjenkjente hverandre likevel. Selv er jeg dårlig på både navn og ansikter så ga meg selv stjerne i boka for å huske navnet hans.

Setter en stjerne i boka her og. 

🌟

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...