Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En nabo av meg var i Italia og innom Napoli. Der skulle han selvsagt prøve pizzaen, men han hørte at den beste pizzaen fikk man om man kjørte 2 timer ut av byen. Så han tok den bilturen og besøkte det som skulle være "den beste" pizzarestauranten i Italia. Var en liten restaurant i en liten bygd med bare gamle bygninger. Men det som jeg syntes var mest spesielt var at de hadde pizza med ananas på menyen! Det hadde jeg ikke sett for meg. At "den beste" pizzarestauranten i Italia og som ligger i en liten gammel bygd serverte pizzaer som mange nordmenn sier er forbudt i Italia. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Napoli. Syntes det ikke var noe fint der. Spiste pizza der da.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Hvordan går det med rødstrupevennen din @Rumle? :Nikke:

Den er borte vekk :( Det har nok skjedd noe med den, tror jeg. Håper virkelig ikke den er tatt av en katt, men, det er så mange katter som patruljerer her at det dessverre er en mulighet :( Utrolig trist, den var så spesiell og hadde så mye personlighet ❤️

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Den er borte vekk :( Det har nok skjedd noe med den, tror jeg. Håper virkelig ikke den er tatt av en katt, men, det er så mange katter som patruljerer her at det dessverre er en mulighet :( Utrolig trist, den var så spesiell og hadde så mye personlighet ❤️

 

Så trist. :sukk: Den kan ikke ha en sommerresidens et sted? De fleste jeg så i vinter ser jeg ikke lenger her. Uansett, trist og er jo et savn. :trist:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Så trist. :sukk: Den kan ikke ha en sommerresidens et sted? De fleste jeg så i vinter ser jeg ikke lenger her. Uansett, trist og er jo et savn. :trist:

Tjo, håper jo det, men synes det er veldig rart siden den var så veldig oppsøkende og her hele tiden? Men, jeg får håpe på sommerresidens tror jeg? :Nikke:

Hvordan står det til med deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (44 minutter siden):

Tjo, håper jo det, men synes det er veldig rart siden den var så veldig oppsøkende og her hele tiden? Men, jeg får håpe på sommerresidens tror jeg? :Nikke:

Hvordan står det til med deg?

Når høsten kommer og det naturlige matfatet blir begrenset, håper jeg han finner tilbake til den snille damen med fuglefrø. :Nikke: Vi må bare håpe!! 

Jeg skrangler litt, sliter med å holde på vekta, men utenom det har jeg det greit. 

Hvordan har du det? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt blodmel, rådyrbesøk i hagen... Stakkars epletrær. 

Gikk barføtt i gresset, egentlig er jeg ikke glad i å gå barføtt, men i dag var det ganske digg. Var så varmt at til og med jeg kunne tenke meg å bade, men er nok litt for kaldt enda. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Når høsten kommer og det naturlige matfatet blir begrenset, håper jeg han finner tilbake til den snille damen med fuglefrø. :Nikke: Vi må bare håpe!! 

Jeg skrangler litt, sliter med å holde på vekta, men utenom det har jeg det greit. 

Hvordan har du det? 

Godt :) Håper du finner en vei til å bli venn med vekten :klemmer:

Går greit her, er bare veldig mye for tiden, har mest lyst å trykke på den store pause-knappen (som dessverre ikke finnes). 

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Kjøpt blodmel, rådyrbesøk i hagen... Stakkars epletrær. 

Gikk barføtt i gresset, egentlig er jeg ikke glad i å gå barføtt, men i dag var det ganske digg. Var så varmt at til og med jeg kunne tenke meg å bade, men er nok litt for kaldt enda. 

Her er det helt utenkelig å gå barfot, pga sneglene :ler: Jeg sa for en stund siden at det ikke var så mange her, men nå har de virkelig dukket opp fra alle kanter, det er helt uhyggelig! :haar:

Er det ikke ekkelt å jobbe med blodmel? Jeg får frysninger bare av ordet, men mulig jeg er særdeles tander :ler:

Jeg har noen veldig "needy" kjøttmeisunger i hagen for tiden, de lager utrolig mye drama dagen lang, piper og bærer seg. Lurer på om foreldrene holder på å avvenne de kanskje? De er i allefall ikke fornøyd med situasjonen :ler:

Måseungene har jeg ikke sett mer til heller :( er livredd de har blitt tatt også. Men, hva kan man gjøre, ser alle råd på nett er å la de være i fred og at foreldrene passer på. Fatter ikke hvem som eventuelt kan ha tatt de da, for foreldrene passet veldig godt på de de dagene de var her ❤️

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Godt :) Håper du finner en vei til å bli venn med vekten :klemmer:

Går greit her, er bare veldig mye for tiden, har mest lyst å trykke på den store pause-knappen (som dessverre ikke finnes). 

Her er det helt utenkelig å gå barfot, pga sneglene :ler: Jeg sa for en stund siden at det ikke var så mange her, men nå har de virkelig dukket opp fra alle kanter, det er helt uhyggelig! :haar:

Er det ikke ekkelt å jobbe med blodmel? Jeg får frysninger bare av ordet, men mulig jeg er særdeles tander :ler:

Jeg har noen veldig "needy" kjøttmeisunger i hagen for tiden, de lager utrolig mye drama dagen lang, piper og bærer seg. Lurer på om foreldrene holder på å avvenne de kanskje? De er i allefall ikke fornøyd med situasjonen :ler:

Måseungene har jeg ikke sett mer til heller :( er livredd de har blitt tatt også. Men, hva kan man gjøre, ser alle råd på nett er å la de være i fred og at foreldrene passer på. Fatter ikke hvem som eventuelt kan ha tatt de da, for foreldrene passet veldig godt på de de dagene de var her ❤️

 

Jeg vil og ha den pauseknappen! Skjønner deg godt!

Ser for meg å vandre barføtt og får en most snegle mellom tærne!! Æsj.

Ser for meg hvordan de fugleungene er, hadde babypilfink i fjor, de var needy og veldig dramatiske de og. :ler:

Stakkars måker, håper de har det bra. :tristbla:

Aldri brukt blodmel, ser for meg et pulver... Har ikke åpnet boksen enda. Håper det ikke er ekkelt, det orker jeg ikke. 🤢

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært sunn og spist raspet gulrøtter med sitronjuice.

Endret av SVK
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder rådyrene seg unna der du strør blodmel? Og hvor store mengder strør man?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 minutter siden):

Holder rådyrene seg unna der du strør blodmel? Og hvor store mengder strør man?

Det vet jeg ikke enda, jeg tenker å helle rundt trær og kaste noen håndfuller rundt. Så får vi se om hun holder seg unna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

Jeg vil og ha den pauseknappen! Skjønner deg godt!

Ser for meg å vandre barføtt og får en most snegle mellom tærne!! Æsj.

Ser for meg hvordan de fugleungene er, hadde babypilfink i fjor, de var needy og veldig dramatiske de og. :ler:

Stakkars måker, håper de har det bra. :tristbla:

Aldri brukt blodmel, ser for meg et pulver... Har ikke åpnet boksen enda. Håper det ikke er ekkelt, det orker jeg ikke. 🤢

Men er det ikke tørket blod som er malt opp da? :haar:

(Eller er det bare fantasien min som har løpt løpsk, igjen? :ler:)

SVK skrev (39 minutter siden):

I dag har jeg vært sunn og spist raspet gulrøtter med sitronjuice.

Nam! :spise:

Endret av Rumle
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (50 minutter siden):

Men er det ikke tørket blod som er malt opp da? :haar:

(Eller er det bare fantasien min som har løpt løpsk, igjen? :ler:)

Nam! :spise:

Var ute og strødde litt nå, var bare svart pulver som ikke luktet så veldig blod, for du har vel rett at det er tørket blod.

Ute å strø er vel en måte å si man har vært ute og tisset, men er ikke det jeg gjorde da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (42 minutter siden):

Var ute og strødde litt nå, var bare svart pulver som ikke luktet så veldig blod, for du har vel rett at det er tørket blod.

Ute å strø er vel en måte å si man har vært ute og tisset, men er ikke det jeg gjorde da.

Bra det ikke var rødt i alle fall da :ler:

Håper det hjelper!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...