Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (Akkurat nå):

Så romantisk! :rodmer: Ser det for meg :Nikke: 

Det er utsikt over en stor slette, og mye elg der. Jeg håper på en kald vinternatt, stjerneklart, hvor det knaker i hytta og trær, og se en eller to elg i skogkanten, mens det knitrer i ovnen. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått ned bærbuskene, og fikset slik jeg ville. Godt å være ferdig med det. Kom to kompiser på besøk mens vi drev på, mot slutten når det skulle plantes. Jeg hadde med bokashi som jeg skulle ha i bunn, og det lukter jo så oppkast, så besøket grein på nesa og trakk seg unna. Men så grillet vi, og nå står de å studerer kaffemaskinen, mens jeg slapper av på terrassen med kald sitronbrus. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (53 minutter siden):

Hamster! jeg har trodd det var en katt :ler:

 

Jeg trodde og det var en katt! Men, nå ble jeg litt i tvil :klo: :ler:

 

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Det er utsikt over en stor slette, og mye elg der. Jeg håper på en kald vinternatt, stjerneklart, hvor det knaker i hytta og trær, og se en eller to elg i skogkanten, mens det knitrer i ovnen. 

Høres nydelig ut, det må du bestille! :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Vi har fått ned bærbuskene, og fikset slik jeg ville. Godt å være ferdig med det. Kom to kompiser på besøk mens vi drev på, mot slutten når det skulle plantes. Jeg hadde med bokashi som jeg skulle ha i bunn, og det lukter jo så oppkast, så besøket grein på nesa og trakk seg unna. Men så grillet vi, og nå står de å studerer kaffemaskinen, mens jeg slapper av på terrassen med kald sitronbrus. 

Så smart å bruke det, det blir sikkert bra :jepp:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det er utsikt over en stor slette, og mye elg der. Jeg håper på en kald vinternatt, stjerneklart, hvor det knaker i hytta og trær, og se en eller to elg i skogkanten, mens det knitrer i ovnen. 

:rodmer: Du må bestille!

Rumle skrev (1 time siden):

Jeg trodde og det var en katt! Men, nå ble jeg litt i tvil :klo: :ler:

 

Høres nydelig ut, det må du bestille! :jepp:

En oransje katt som ruller seg trodde jeg det var, men ser litt ut som en hamster og, når jeg studerer den litt :ler:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Vi har fått ned bærbuskene, og fikset slik jeg ville. Godt å være ferdig med det. Kom to kompiser på besøk mens vi drev på, mot slutten når det skulle plantes. Jeg hadde med bokashi som jeg skulle ha i bunn, og det lukter jo så oppkast, så besøket grein på nesa og trakk seg unna. Men så grillet vi, og nå står de å studerer kaffemaskinen, mens jeg slapper av på terrassen med kald sitronbrus. 

Haha, ser de for meg :ler:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, StellaNova said:

Så reklame for tretopp hytter like utenfor oslo. Vurderer å reise dit, men det var 3 mnd vente tid....minst! Var helt utrolig vakkert! 10 m oppe i trekronene, tenk deg det 😊 Drømte om det i natt, jeg er helt frelst.

 

2 hours ago, Daryl Dixon said:

Vurderer tretopphytte opphold i gave til samboeren min neste år. Men vi vil dit på vinteren,når det er skikkelig kaldt. 

Så kult! Må være fantastisk!

Crop

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, SVK said:

 

Så kult! Må være fantastisk!

Crop

Jeg setter å besøke en slik hytte på liste over ting jeg ønsker å oppleve.  Har en reiseliste på dataen over steder jeg har lyst til å besøke. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Jeg setter å besøke en slik hytte på liste over ting jeg ønsker å oppleve.  Har en reiseliste på dataen over steder jeg har lyst til å besøke. 

God ide!

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er solbrent i nakken, og det liker jeg ikke. Pleier å være forsiktig med sol, og smøre meg godt og med høy faktor. Men i dag var jeg for slapp. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Selvsagt, det var jo din ide. :idesmil:

@StellaNova Som tok opp tema i dag da, så hun må få den største takken. :jepp:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg er solbrent i nakken, og det liker jeg ikke. Pleier å være forsiktig med sol, og smøre meg godt og med høy faktor. Men i dag var jeg for slapp. 

Blir lett solbrent jeg også så passer på å smøre meg med høy faktor. I tillegg bruker jeg skyggelue. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Blir lett solbrent jeg også så passer på å smøre meg med høy faktor. I tillegg bruker jeg skyggelue. 

Ikke så flink å bruke caps jeg, men faktor bruker jeg. Og mye skyggepauser.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Ikke så flink å bruke caps jeg, men faktor bruker jeg. Og mye skyggepauser.

Jeg har tynt og lite hår så må bruke skyggelue. Jeg tar skyggepauser også. Husker for øvrig sist sommer, da lot jeg meg lure av vinden slik jeg ikke kjente hvor mye sola faktisk stekte. Endte med en vanvittig hodepine. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke at SB syntes focaccia lukter så vondt, han la ut om den forferdelige lukten. Jeg skjønte jo ingenting og spurte hvorfor han syntes det, og han svarer at det er nok sammensetningen av alt som er i og det man tilsetter. Etter hvert skjønte jeg jo hva han mente, og spurte om han mente bokashi, og at focaccia er et brød. :blink:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Skjønte ikke at SB syntes focaccia lukter så vondt, han la ut om den forferdelige lukten. Jeg skjønte jo ingenting og spurte hvorfor han syntes det, og han svarer at det er nok sammensetningen av alt som er i og det man tilsetter. Etter hvert skjønte jeg jo hva han mente, og spurte om han mente bokashi, og at focaccia er et brød. :blink:

Hahaha :ler:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa kjørte meg på sykehuset i dag, han satt ute i gangen og ventet. Han var så fornøyd med at det er åpent igjen etter corona så han fikk sitte inne. Veldig lett å begeistre den fyren. Selv om det er nydelig vær da, så bedre å vente ute.

Jeg har husket solkrem, men går for sval og dekkende skjorte i dag, trenger ikke gjørs på å gjøre det verre. Nå er jeg :Gjesp: så en times tid på sofaen. :sove:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 timer siden):

Skjønte ikke at SB syntes focaccia lukter så vondt, han la ut om den forferdelige lukten. Jeg skjønte jo ingenting og spurte hvorfor han syntes det, og han svarer at det er nok sammensetningen av alt som er i og det man tilsetter. Etter hvert skjønte jeg jo hva han mente, og spurte om han mente bokashi, og at focaccia er et brød. :blink:

:fnise:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...