Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Åhja, de er kjempefine! Det er så mange vakre trær :jepp:

Spesielt de som henger. Tenker på bestemor piletre fra Pocahontas. :ler:

Men eh.. lenge siden @Frøkensina har vært innom. :lete:  Har hun gjemt seg i en blomst??74ba64c79e7cb7590ceb080bcf4be425.thumb.jpg.ae2712a56ef05ab38273fbf71c931d6d.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra bt;

"110-sentralen meldte i 10-tiden i dag at en katt hadde satt seg fast i en bil i Kalfarveien.

Da brannvesenet kom frem til stedet viste det seg at katten hadde satt seg fast i karosseriet til en Volvo.

Etter at brannvesenet fikk frigjort katten fra Volvoen, forsvant den over i en bil nummer to.

– Nå har katten beveget seg over i en tredje bil, forteller vaktkommandør Christer Skei. Det er en BMW.

– Den forsvinner opp under motorrommet og gjemmer seg under motordekslet. Nå skal vi få tak i en kattefelle, slik at de kan få båret den ut i sikkerhet. Vi har kontakt med Kattens vern for å få bistand, sier vaktkommandøren."

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Fra bt;

"110-sentralen meldte i 10-tiden i dag at en katt hadde satt seg fast i en bil i Kalfarveien.

Da brannvesenet kom frem til stedet viste det seg at katten hadde satt seg fast i karosseriet til en Volvo.

Etter at brannvesenet fikk frigjort katten fra Volvoen, forsvant den over i en bil nummer to.

– Nå har katten beveget seg over i en tredje bil, forteller vaktkommandør Christer Skei. Det er en BMW.

– Den forsvinner opp under motorrommet og gjemmer seg under motordekslet. Nå skal vi få tak i en kattefelle, slik at de kan få båret den ut i sikkerhet. Vi har kontakt med Kattens vern for å få bistand, sier vaktkommandøren."

:fnise:

Herregud! Katter altså! 🤣🤣🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Herregud! Katter altså! 🤣🤣🤣 

Ikke sant?! 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ikke sant?! 😅

De gjør så mye rart 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke armen blå, den er gul og grønn, med røde og lilla arr. Fy så stygt... 🙄 

Gikk tur i dag, og SB skulle løpe noen turer opp en lang og bratt bakke, og Gud så sprek han er. Løp som om det var en lek. Nesten irtiterende, for jeg hadde dødd halvveis på første runde. Men ble biff og coleslaw til kvelds, og det var nydelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Nå er ikke armen blå, den er gul og grønn, med røde og lilla arr. Fy så stygt... 🙄 

Gikk tur i dag, og SB skulle løpe noen turer opp en lang og bratt bakke, og Gud så sprek han er. Løp som om det var en lek. Nesten irtiterende, for jeg hadde dødd halvveis på første runde. Men ble biff og coleslaw til kvelds, og det var nydelig!

Tenker alltid Stein Bjørnar når jeg leser SB :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Tenker alltid Stein Bjørnar når jeg leser SB :fnise:

🤣🤣🤣 Det kan du godt kalle han, men står for sam-boer da. Blir så lei av å skrive det. 

Tenkte faktisk på deg i stad. Han har et prosjekt om å få bort der øvre laget i en skråning, og legge duk og bark. Jeg ville hjelpe til, og fikk den tyngste jobben med å hakke og dra opp torv. Fikk beskjed om at nå måtte jeg begynne å bruke og bygge opp musklene igjen, så fikk jeg bare tåle å ha vondt i morgen. Og det tok jeg pent, og var med på det. Men på et punkt tenkte jeg at Sola hadde rett, fysioterapeuter( han er det) er torturister! 🤣🤣🤣 selv om det er i beste mening da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (40 minutter siden):

🤣🤣🤣 Det kan du godt kalle han, men står for sam-boer da. Blir så lei av å skrive det. 

Tenkte faktisk på deg i stad. Han har et prosjekt om å få bort der øvre laget i en skråning, og legge duk og bark. Jeg ville hjelpe til, og fikk den tyngste jobben med å hakke og dra opp torv. Fikk beskjed om at nå måtte jeg begynne å bruke og bygge opp musklene igjen, så fikk jeg bare tåle å ha vondt i morgen. Og det tok jeg pent, og var med på det. Men på et punkt tenkte jeg at Sola hadde rett, fysioterapeuter( han er det) er torturister! 🤣🤣🤣 selv om det er i beste mening da. 

Samboer :skratte: trodde det var initialene hans :ler:

De er torturister når de driver med den knaingen sin. Fy så vondt! Men er litt sånn at man merker ting blir bedre selv om.

Synes du det er lett å bygge opp musklene? Jeg mistet nærmere 20 kg muskelmasse i forbindelse med vektnedgang og har brukt årevis på å klare å bære noe så enkelt som en jordsekk f.eks. Null utholdenhet i bæring. Er høy dame og alle blir sjokkert over hvor pinglete jeg er. De tror jo jeg er supersterk :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Samboer :skratte: trodde det var initialene hans :ler:

De er torturister når de driver med den knaingen sin. Fy så vondt! Men er litt sånn at man merker ting blir bedre selv om.

Synes du det er lett å bygge opp musklene? Jeg mistet nærmere 20 kg muskelmasse i forbindelse med vektnedgang og har brukt årevis på å klare å bære noe så enkelt som en jordsekk f.eks. Null utholdenhet i bæring. Er høy dame og alle blir sjokkert over hvor pinglete jeg er. De tror jo jeg er supersterk :ler:

Skal begynne å kalle han Stein Bjørnar jeg. 😆😆 Hadde han heter det hadde jeg ikke orket å bruke begge navn, Bjørnar er tungt, da hadde jeg bare kalt han Bear, og ferdig med det. 🐻🐻

Jeg synes der er vanskelig å trene opp styrke og muskelmasse nå. Mistet og så mye, og jeg hadde mye før. Var aktiv bygger, lite kroppsfett og mye muskler. Årene lå tjukke utenpå. Men mistet alt og nå er jeg bare tynn. Kommer ikke i gang skikkelig, har alltid vært noe som ødelegger, og perioder uten mat, smerter, infeksjoner er ikke akkurat gunstig. Men får ikke gi opp helt enda. Nå har jeg en god periode, så må gripe den muligheten og se. Jeg er og blitt kjempe pinglete. For et år siden kunne jeg ikke gå rundt huset en gang, og hadde noen bedt meg bære en jordsekk hadde jeg brekt på midten. :ler: Vi kan motivere hverandre til å bli mindre pinglete, ellers får vi bare lage en klubb; Superpinglene fra KG. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (10 minutter siden):

Jeg vil være med i pingleklubben! :ler:

Så klart du får bli med! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (3 minutter siden):

Må være praktisk å ha en fysioterapeut som pisker deg litt da :fnise:

Til tider 😆😆 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Jeg melder meg inn i pingleklubben jeg også. 

Vi er jammen en fin gjeng med pingler! :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Vi er jammen en fin gjeng med pingler! :hoppe:

Absolutt! :jepp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...