Gå til innhold

Ønske om en vårbaby 2022

Annabel

Anbefalte innlegg

Ser også noe! Men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek, ville absolutt prøvd å teste med ett annet merke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fioritura skrev (14 minutter siden):

Ser også noe! Men vanskelig å si om det er skygge eller babystrek, ville absolutt prøvd å teste med ett annet merke 😄

Ja, det er helt umulig å vite 😕 Skal definitvt teste med et annet merke ved neste anledning! Dette her blir jeg bare forvirret av. Nå er det kanskje ikke meningen at man skal lete etter streker med lupe heller, men hallo...?! :fnise:

Eira2020 skrev (3 minutter siden):

Jeg synes også jeg kan skimte en svaak strek der! Så spennende 😬

Åh, ja altfor! Men når øynene først har landet på "strek!!!", så dukker denne streken opp hele tiden og det er en reell fare for at det kun er en illusjon haha.

Jaja - ikke så mye annet å gjøre nå enn vente å se (som også er det jeg er dårligst på). Jeg hadde bare likt å vite noe heelt sikkert nå, uavhengig av utfallet :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (3 minutter siden):

Åh, ja altfor! Men når øynene først har landet på "strek!!!", så dukker denne streken opp hele tiden og det er en reell fare for at det kun er en illusjon haha.

Jaja - ikke så mye annet å gjøre nå enn vente å se (som også er det jeg er dårligst på). Jeg hadde bare likt å vite noe heelt sikkert nå, uavhengig av utfallet :pasha:

Forstår veldig godt hva du mener 🙈 Jeg hadde en lignende opplevelse i dag morges, og når til og med mannen sa han kunne skimte noe så ble det plutselig mer reellt også! Rart å være sånn i limbo og bare måtte vente! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (3 minutter siden):

det er helt umulig å vite 😕 Skal definitvt teste med et annet merke ved neste anledning! Dette her blir jeg bare forvirret av. Nå er det kanskje ikke meningen at man skal lete etter streker med lupe heller, men hallo...?! :fnise:

Kjenner meg veldig igjen 😆😅 plutselig ser en streker på helt blenda tester 🙈 jeg har opplevd skyggestrek ett par ganger, da på babyplan sine tester. Det er så sykt frustrerende! Nå var jeg usikker på babystreken også da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også skimte noe. :yvonne: Hadde nok kanskje ville tatt en annen type test for å se om det ble utslag på den. 🙏 Håper, håper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jeg måtte gjøre i morges var å titte på charten din! Sååå fin temp 😍 Dette er ulidende spennende. Og ekstremt frustrerende å være sånn i limboland! Nesten godt vi er flere sammen der... Som de andre så kan jeg også se noe her hos deg. Men jeg har absolutt null erfaring med RFSU, aldri tatt en sånn test, så jeg aner ikke hvordan de oppfører seg. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente... blææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (10 minutter siden):

Forstår veldig godt hva du mener 🙈 Jeg hadde en lignende opplevelse i dag morges, og når til og med mannen sa han kunne skimte noe så ble det plutselig mer reellt også! Rart å være sånn i limbo og bare måtte vente! 

Åh, ja så testen i dagboken din - så altfor spennende og koselig😍 Jeg er mye mer optimistisk til streken din, ettersom jeg har lest at babyplan sine tester er gode på  å ikke gi skyggestreker! Så der ville jeg nok turt å slippe jubelen litt mer løs :nordvesta: (Selv om det jo er veldig skummelt å tørre det når det er så tidlig)

Fioritura skrev (8 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen 😆😅 plutselig ser en streker på helt blenda tester 🙈 jeg har opplevd skyggestrek ett par ganger, da på babyplan sine tester. Det er så sykt frustrerende! Nå var jeg usikker på babystreken også da 😅

Haha, ikke sant! Det er farlig det der🙈 Husker godt da jeg tidvis var innom tråden for tolkning av graviditetstester før jeg i det hele tatt hadde begynt å tenke på prøving selv, og med en gang jeg begynte å tenke på det selv. Jeg så nesten aldri strek noe sted, og forstod ikke hvordan andre kunne hvde de så streker - testene var jo helt blanke?! Nå derimot kan jeg skimte en strek på nærmest alt jeg ser på haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (8 minutter siden):

Jeg kan også skimte noe. :yvonne: Hadde nok kanskje ville tatt en annen type test for å se om det ble utslag på den. 🙏 Håper, håper! 

Jeg skal helt klart forsøke en annen test nå altså, RFSU er tydeligvis ikke helt gode å forholde seg til! Tror det må bli allerede i ettermiddag, men er redd urinen vil være for ukonsentrert :bond:

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Første jeg måtte gjøre i morges var å titte på charten din! Sååå fin temp 😍 Dette er ulidende spennende. Og ekstremt frustrerende å være sånn i limboland! Nesten godt vi er flere sammen der... Som de andre så kan jeg også se noe her hos deg. Men jeg har absolutt null erfaring med RFSU, aldri tatt en sånn test, så jeg aner ikke hvordan de oppfører seg. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente... blææ.

Åh, men så hyggelig! 😍 Jeg må alltid innom din chart også om morgenen for å titte i spenning (og hååper innerst inne charten plutselig skal ha fått en grønn strek på seg når jeg går inn), elsker at den dele-funksjonen der finnes altså! Og så ulidelig spennende tider hos deg nå, altså... Jeg tror jeg har litt samme type "noe" som deg, ved at jeg vrir og vender og myser, ser noe - men var det noe allikevel? Kan ikke testen bare vise et enkelt JA eller NEI?! Det er faktisk litt slitsomt å være slik i limbo. Ventetiden er bare altfor nervepirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (58 minutter siden):

Åh, ja så testen i dagboken din - så altfor spennende og koselig😍 Jeg er mye mer optimistisk til streken din, ettersom jeg har lest at babyplan sine tester er gode på  å ikke gi skyggestreker! Så der ville jeg nok turt å slippe jubelen litt mer løs :nordvesta: (Selv om det jo er veldig skummelt å tørre det når det er så tidlig)

Hvis det stemmer at det er sjeldent med skyggestrek på babyplan sine så blir jeg enda mer giret nå hvertfall! For det var jo hvertfall noe der 🙊 Spennende for oss begge nå 😄 Hvis du skal ta en ny test som ikke er RFSU, hvilken type har du tilgjengelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (1 time siden):

Hvis det stemmer at det er sjeldent med skyggestrek på babyplan sine så blir jeg enda mer giret nå hvertfall! For det var jo hvertfall noe der 🙊 Spennende for oss begge nå 😄 Hvis du skal ta en ny test som ikke er RFSU, hvilken type har du tilgjengelig? 

Ja, jeg har i alle fall hørt at det er tilfellet, så det er i hvert fall utrolig positivt!😍 Skal du teste igjen senere, eller har du kanskje tålmodighet til å vente til i morgen? 🙊

Uff, jeg aner faktisk ikke hvilken annen test jeg skulle forsøkt... Jeg har jo ingen andre liggende hjemme, foruten CB digital med ukesindikator, men den tør jeg ikke røre med mindre jeg skulle fått en strek som levner mer optimisme enn det jeg har fått til nå😬 Mistenker nemlig at dette kun er skyggestreker, så er derfor livredd for å teste igjen for å få det bekreftet😪

Jeg tenkte kanskje å ta en tur på apoteket (igjen haha), og da blir det kanskje å kjøpe en CB tidligtest, selv om jeg har hørt en del om skyggestreker der også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg har i alle fall hørt at det er tilfellet, så det er i hvert fall utrolig positivt!😍 Skal du teste igjen senere, eller har du kanskje tålmodighet til å vente til i morgen? 🙊

Uff, jeg aner faktisk ikke hvilken annen test jeg skulle forsøkt... Jeg har jo ingen andre liggende hjemme, foruten CB digital med ukesindikator, men den tør jeg ikke røre med mindre jeg skulle fått en strek som levner mer optimisme enn det jeg har fått til nå😬 Mistenker nemlig at dette kun er skyggestreker, så er derfor livredd for å teste igjen for å få det bekreftet😪

Jeg tenkte kanskje å ta en tur på apoteket (igjen haha), og da blir det kanskje å kjøpe en CB tidligtest, selv om jeg har hørt en del om skyggestreker der også... 

Haha, jeg har absolutt ikke tålmodighet til å vente til i morgen nei :fnise: Så blir nok rett hjem for å ta ny test i ettermiddag! 

Skjønner deg veldig godt der da, det er jo så deilig å leve i håpet 🤞🏼 Jeg er jo helst fersk i dette g-test gamet, så tror ikke jeg kan hjelpe deg med hva du bør gå for heller dessverre. Tipper guru @Amatarielhar noen innspill da kanskje? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye spennende tester på forumet nå 😁 Håper veldig det ikke er skyggestrek 🤞 Blir spennende å sjekke med et annet merke. Selv tok jeg en CB test, men har også hørt noen få skyggestreker med den.. 🤔 Føler meg absolutt mest sikker på enten måke sure sine strimmeltestene eller babyplan sine 🙈 Vet ikke om man kanskje kan få tak i det på apoteket? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marerittet er jo å ikke ha nok tester på lager ja! 😆 Er det noe jeg har lært etter 10 år på prøveforum så er det nettopp det... jeg har haugevis av strimler, staver osv. i mange forskjellige merker. Så jeg har ingen anbefalinger til akutt kjøping av test da jeg aldri har gjort dèt. Men tror du har to valg da Annabel. Enten vente for økning eller betale seg ut og kjøpe dyre CB-tester. Sistnevnte gir jo ingen garanti heller da de kan vise skygge, være for tidlig osv. Så temmelig koko tid dette her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (1 time siden):

Så mye spennende tester på forumet nå 😁 Håper veldig det ikke er skyggestrek 🤞 Blir spennende å sjekke med et annet merke. Selv tok jeg en CB test, men har også hørt noen få skyggestreker med den.. 🤔 Føler meg absolutt mest sikker på enten måke sure sine strimmeltestene eller babyplan sine 🙈 Vet ikke om man kanskje kan få tak i det på apoteket? 

Jeg har sjekket ut markedet på apoteket, men virker til å være litt dårlig utvalg der med tanke på billigtester og tidligtester... Mye dyre tester som slår ut ved høyere konsentrasjon av hcg, virker det som 😕 Normal har visst også strimmel/billigtester, men lest mye negativt om disse også, så de holder jeg meg unna, tror jeg! 

Amatariel skrev (52 minutter siden):

Marerittet er jo å ikke ha nok tester på lager ja! 😆 Er det noe jeg har lært etter 10 år på prøveforum så er det nettopp det... jeg har haugevis av strimler, staver osv. i mange forskjellige merker. Så jeg har ingen anbefalinger til akutt kjøping av test da jeg aldri har gjort dèt. Men tror du har to valg da Annabel. Enten vente for økning eller betale seg ut og kjøpe dyre CB-tester. Sistnevnte gir jo ingen garanti heller da de kan vise skygge, være for tidlig osv. Så temmelig koko tid dette her!

Åh, som jeg angrer på å kun bestille to strimmeltester fra babyplan sist jeg bestilte eggløsningstester...🙄 Altså, hvordan kunne jeg få meg selv til å tro at jeg kom til å vente?! 😂 jeg var heelt sikker på at det ikke skulle bli noe problem. Vel...

Arbeidsdagen i dag har vært mildt sagt ineffektiv. Går så frem og tilbake i hva jeg selv tror og føler her nå. Forsøkte å «inverte» bildet av testen, og da er jeg ikke i tvil om at det faktisk er noe der. Likevel er det så stor fare for falske streker, så jeg må nesten bare tro at det er det. Kommer likevel til å bli såå skuffet ved neste test dersom den er helt negativ. 

Det positive her nå er jo at jeg føle forumet florerer av spennende tester nå, og det gjør meg så glad og motivert!🤗

A3A0533F-F609-4056-A6C4-CD97AF5E9EEF.thumb.png.bf1f4251ba10dc996420a8c41d0ff71b.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (13 minutter siden):

Arbeidsdagen i dag har vært mildt sagt ineffektiv. Går så frem og tilbake i hva jeg selv tror og føler her nå. Forsøkte å «inverte» bildet av testen, og da er jeg ikke i tvil om at det faktisk er noe der. Likevel er det så stor fare for falske streker, så jeg må nesten bare tro at det er det. Kommer likevel til å bli såå skuffet ved neste test dersom den er helt negativ. 

Sykt at vi har det så likt nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (45 minutter siden):

Sykt at vi har det så likt nå ja!

Jaa, virkelig - jeg føler med deg med andre ord🙊! Føler meg helt tullete her jeg sitter og har knapt nok spist lunjen min i dag, vært for opptatt av å studere tester og å google meg ihjel. Så mye for å "vente å se"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føler med dere begge to der! Makan til uproduktiv fredag på jobb 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag dette her vært! Så mange små streker i dag. :nordvesta: Når tenker du at du vil teste igjen? Hadde ikke klart å la være å kjøpe en CB tidligtest om jeg var deg, men all ære om du klarer å vente. 🙌 Åh, hvor fantastisk hadde det ikke vært med klaff på første forsøk?! 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske så tydelig strek på den siste testen din ja 😄🤞 dette blir en spennende helg med så mange som skimter streker på testene 🤞🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...