Gå til innhold

Håp om en liten baby 🌟


Prøver2021

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (På 6.5.2022 den 10.08):

Godt å høre at du har fått slappet godt av og «glemt» litt og levd det vanlige livet❤️

Jeg tror dere blir gravide før en evt IVF behandling, er tungt å begynne å tenke i de banene og jeg skjønner det også, fordi det er frustrerende når ting tar tid.. men dere har klart å bli gravide så jeg har troen på at det skjer snart igjen og at den da holder❤️ Er tøft og tungt når man står i en sånn prøveperiode og har mistet også, men når du endelig er blitt gravid igjen og du har kommet over uke 12 så glemmer man fort og tenker fort at man bekymret seg mye unødvendig for de fleste gjør jo det. Krysser fingrer og tær for at det er din tur snart nå❤️ 

Takk!! Håper du har rett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 DPO

Ingen mensen foreløpig. Har ikke turt å teste. Tar meg selv i å tenke at mensen sikkert bare er uregelmessig. Merker smerter på den ene siden. De har vært der et par dager. I tillegg murrer det daglig, så jeg er sikker på at mensen er rett rundt hjørnet. Sjekker flere ganger daglig. Det som er annerledes er at jeg er uvel og kvalm om morgenen. Tar meg selv i å tenke at det bare er innbilning. Merker hvor påvirket jeg er av tidligere erfaringer. Tør ikke ha troa lengre. Fallhøyden er for stor 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (14 minutter siden):

16 DPO

Ingen mensen foreløpig. Har ikke turt å teste. Tar meg selv i å tenke at mensen sikkert bare er uregelmessig. Merker smerter på den ene siden. De har vært der et par dager. I tillegg murrer det daglig, så jeg er sikker på at mensen er rett rundt hjørnet. Sjekker flere ganger daglig. Det som er annerledes er at jeg er uvel og kvalm om morgenen. Tar meg selv i å tenke at det bare er innbilning. Merker hvor påvirket jeg er av tidligere erfaringer. Tør ikke ha troa lengre. Fallhøyden er for stor 😔

Pleier den til vanlig å komme presis 14 dager etter eggløsning da? 😊 

det er jo et veldig godt tegn at den enda ikke har dukket opp🤗🤞🏻🤞🏻  Håper sånn for deg❤️ Murringer er jo også tegn på graviditet og vondt i ene siden også🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (3 minutter siden):

Pleier den til vanlig å komme presis 14 dager etter eggløsning da? 😊 

det er jo et veldig godt tegn at den enda ikke har dukket opp🤗🤞🏻🤞🏻  Håper sånn for deg❤️ Murringer er jo også tegn på graviditet og vondt i ene siden også🙊 

Den pleier å komme 13-14 dager etter eggløsning, men denne måneden vet jeg ikke sikkert når eggløsning  var siden jeg ikke har testet. Første måneden uten testing og temping 😎 Jeg hadde kroppslige tegn på eggløsning for ca. 16 dager siden (eggløsningsslim, litt smerter), men det er jo ikke sikkert egget slapp. Pleier å ha eggløsning hver måned, med mindre jeg har cyste. Når jeg hadde det etter MA, var syklus på 38 og 43 dager. De to siste månedene har syklusene vart nøyaktig i 34 dager, så ganske sikker på at kroppen er stabilisert etter SA. 
 

Tenker å teste i morgen. Vi skal i bryllup med alkohol, så føler jeg må gjøre det. Gruer meg skikkelig. Tror det har sammenheng med at jeg har en følelse av at jeg er gravid og at skuffelsen vil bli så stor hvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (8 minutter siden):

Den pleier å komme 13-14 dager etter eggløsning, men denne måneden vet jeg ikke sikkert når eggløsning  var siden jeg ikke har testet. Første måneden uten testing og temping 😎 Jeg hadde kroppslige tegn på eggløsning for ca. 16 dager siden (eggløsningsslim, litt smerter), men det er jo ikke sikkert egget slapp. Pleier å ha eggløsning hver måned, med mindre jeg har cyste. Når jeg hadde det etter MA, var syklus på 38 og 43 dager. De to siste månedene har syklusene vart nøyaktig i 34 dager, så ganske sikker på at kroppen er stabilisert etter SA. 
 

Tenker å teste i morgen. Vi skal i bryllup med alkohol, så føler jeg må gjøre det. Gruer meg skikkelig. Tror det har sammenheng med at jeg har en følelse av at jeg er gravid og at skuffelsen vil bli så stor hvis ikke. 

Er jo masse håp her da😊🤞🏻 Selv om jeg skjønner godt at du ikke vil håpe for mye pga fallhøyden. Den blir jo større også når man er veldig sikker på at man er gravid. Håper du ser to streker imorgen🥰🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Krysser fingre og tær for at det er spire og at det endelig er deres tur! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innerst inne visste jeg det. Det var for mange symptomer til at det var tilfeldig. JEG ER GRAVID igjen… Føles rart og skummelt. Håper så inderlig denne spiren holder og at det er vår tur til å bli foreldre!! 🥰🥰

FA9D2F47-0AE6-468B-92F5-2202DA7742AE.jpeg

Endret av Prøver2021
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (4 minutter siden):

Innerst inne visste jeg det. Det var for mange symptomer til at det var tilfeldig. JEG ER GRAVID!!! 🥰🥰 Føles rart og skummelt. Håper så inderlig denne spiren holder!! 🥰🥰

FA9D2F47-0AE6-468B-92F5-2202DA7742AE.jpeg

Gratulerer🥰 Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå hurra 🥳🥳 Gratulerer så mye!! Denne gangen MÅ det jo faktisk være din tur! Krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gangen 🥳 SÅ fantastisk!! 😄😄🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk @Prøver2021!! Gratulerer så masse masse! :hoppendeglad: Nå må det virkelig være deres tur, måtte lille spire klamre seg fast 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så glad jeg ble nå:strix: 

Denne spiren skal holde! Jeg hadde en skikkelig god følelse da du skrev symptomene og at tanta ikke hadde kommet😄😄 gratulere såå mye! Hurra hurra!! 🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god nyhet!! Gratulerer så masse! :hoppendeglad:
Dette er ikke mange dagene etter at jeg fikk positiv test i fjor, så moro å tenke på at du skal ha et svangerskap "likt mitt" ut fra månedene som kommer nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :strix: Alle gode ting er 3 vettu! Heier virkelig på dere og denne spira. Nå må det virkelig holde :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (4 timer siden):

Innerst inne visste jeg det. Det var for mange symptomer til at det var tilfeldig. JEG ER GRAVID igjen… Føles rart og skummelt. Håper så inderlig denne spiren holder og at det er vår tur til å bli foreldre!! 🥰🥰

FA9D2F47-0AE6-468B-92F5-2202DA7742AE.jpeg

Gratulerer!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

myMa skrev (6 timer siden):

Gratulerer🥰 Masse lykke til!

Tusen takk! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (5 timer siden):

Ååå hurra 🥳🥳 Gratulerer så mye!! Denne gangen MÅ det jo faktisk være din tur! Krysser alt jeg har for at spiren sitter denne gangen 🥳 SÅ fantastisk!! 😄😄🥳🥳

Tusen takk!! 🥰 Håper virkelig det er min tur nå 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (5 timer siden):

Så fantastisk @Prøver2021!! Gratulerer så masse masse! :hoppendeglad: Nå må det virkelig være deres tur, måtte lille spire klamre seg fast 😍 

Tusen takk! Håper virkelig spiren klamrer seg fast 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (4 timer siden):

Oi, så fantastisk!! :hoppendeglad: Gratulerer så masse! 

Tusen takk! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...