Gå til innhold

Håp om en liten baby 🌟


Prøver2021

Anbefalte innlegg

Prøver2021 skrev (På 12.2.2023 den 12.01):

Tusen takk dere!! Føles fantastisk ❤️

Hei du! Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne de siste månedene, men jeg husker at jeg fulgte med på deg når du ble gravid i fjor med alt hvilen det innebar… Og så gikk det bra den gangen! gratulerer så mye med datteren ❤️ Det er veldig fint å lese, jeg tar til meg sånne historie spesielt akkurat nå, da jeg er midt i mitt fjerde IVF-forsøk🤞🏻😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Akkurat nå friker jeg litt ut. Fikk mensen forrige måned (bare to måneder etter fødselen) til tross for fullamming. Vi har bare hatt sex to ganger og da timet etter syklusen, men nå har jeg ikke fått mensen og jeg tok en test hvor det var en svak strek. Tror kanskje det var en skyggestrek, men er likevel skrekkslagen. Altså hadde vært fantastisk med to barn, særlig etter prosessen vi hadde for å få første, men å få et barn bare et år etter føles helt vilt… Jeg er livredd…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi skjønner du freeker litt ut nå! Men husk at sjansen er veldig liten... mensen oppfører seg ofte helt koko de første månedene etter fødsel - om man i det hele tatt har fått den tilbake. Er vel den svake streken på testen som er mest interessant. Har du bilde? Hvor mange dager siden er det du hadde sex sist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg var ikke gravid i mai - heldigvis!! Vi hadde selvfølgelig vært takknemlige for et barn til (for det er virkelig ikke gitt), men jeg var virkelig ikke klar for det der og da. Nå begynner jeg å føle meg gradvis mer klar. Jenta vår blir snart 1 år og vi begynner å tilpasse oss hverdagen som småbarnsforeldre. Det er så fint og krevende på samme tid ❤️ Vi koser oss så med henne.
 

Grunnet mye bivirkninger på prevensjon, har jeg bestemt meg for å slutte. Jeg tok min siste tablett for ca. 1 uke siden. I og med at vi brukte 1 og et halvt år på å få jenta vår, tenker jeg at det vil ta litt tid denne gangen også. Planen var egentlig å unngå visse dager rundt eggløsning, men allerede denne måneden ble det ikke helt sånn. Føles godt å ha ro med tanken om at «skjer det, så skjer det» og ikke minst slippe at det er et press om å bli gravid slik jeg følte det sist. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...