Gå til innhold

Håp om en liten baby 🌟


Prøver2021

Anbefalte innlegg

Prøver2021 skrev (4 timer siden):

Ja, det var første gang. Veldig stas!! 🥰 Tusen takk. Jeg har ingen følelse på kjønn. Tror frykten for at noe er galt er så stor at jeg glemmer nesten at vi trolig får vite det. Det blir veldig gøy!! 

Uff, jeg skjønner så godt hva du mener. Tenk å bare kunne ta en graviditetstest også blir det bare en baby uten problemer og ikke minst angst. Å bare naivt tro dette skal jo gå bra, også går det bra! Misunner de gitt 😅

MEN! Nå har du kommet så langt, dette kommer til å gå veien! Jeg gleder meg SÅNN på dine vegne!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helne90 skrev (På 11.8.2022 den 16.36):

Uff, jeg skjønner så godt hva du mener. Tenk å bare kunne ta en graviditetstest også blir det bare en baby uten problemer og ikke minst angst. Å bare naivt tro dette skal jo gå bra, også går det bra! Misunner de gitt 😅

MEN! Nå har du kommet så langt, dette kommer til å gå veien! Jeg gleder meg SÅNN på dine vegne!! ❤️

Tusen takk!! Så skjønn du er ❤️ Ja, kjenner jeg misunner de… Krysser fingrene for at alt går fint for oss begge denne gangen! Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig slike naive mennesker? :ler: er nesten misunnelig på de!

Jeg vet at de finnes, min bror er gift med ei som tar svangerskapet med knusende ro. Det går nok bra sier ho til alt 🙈

Om det er en trøst så er det helt normalt. Å sitte på venterommet på OUL er sykt nervepirrende! Følte jeg skulle kaste opp sist gang jeg var der, men barn nr 3 :fnise: 

Men man må nesten prøve å la fornuften seire. Sjansene er jo aller størst for at alt ser fint ut med lille inni der. Jeg tipper du får jente 😍 (jeg tipper som regel feil, så blir vel en gutt 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 15.8.2022 den 19.07):

Finnes det virkelig slike naive mennesker? :ler: er nesten misunnelig på de!

Jeg vet at de finnes, min bror er gift med ei som tar svangerskapet med knusende ro. Det går nok bra sier ho til alt 🙈

Om det er en trøst så er det helt normalt. Å sitte på venterommet på OUL er sykt nervepirrende! Følte jeg skulle kaste opp sist gang jeg var der, men barn nr 3 :fnise: 

Men man må nesten prøve å la fornuften seire. Sjansene er jo aller størst for at alt ser fint ut med lille inni der. Jeg tipper du får jente 😍 (jeg tipper som regel feil, så blir vel en gutt 😂)

Takk. Det er godt å høre at det er normalt. Har begynt å drømme om det hver natt nå, så tydelig at jeg tenker en del på det ubevisst. Håper det går bra ❤️ Blir spennende å se om det er en prins eller prinsesse 😊 Har ingen følelse selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+2 

I dag var det duket for ordinær ultralyd! Jeg var så spent på forhånd. Siden vi var tidlig ute, bestemte oss for å gå en tur rundt sykehuset. Det hjalp veldig på nervene 😊 Vi er veldig lettet og glade for alt så fint ut. Det viser seg at vi skal få ei lita jente 💕 Nå er det akkurat som det føles litt mer ekte! Termin er fremdeles 21. januar. Morkaken ligger foran, så kan ta litt tid før jeg kjenner begravelser. Den ligger helt i grenseland med tanke på fødsel, så skal inn på ny sjekk i uke 32. Hun var veldig sikker på at den kom til å trekke seg bort siden det var så vidt den dekket. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og glede meg! I kveld skal vi ut og spise for å feire 💕 For en dag!

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Prøver2021 said:

18+2 

I dag var det duket for ordinær ultralyd! Jeg var så spent på forhånd. Siden vi var tidlig ute, bestemte oss for å gå en tur rundt sykehuset. Det hjalp veldig på nervene 😊 Vi er veldig lettet og glade for alt så fint ut. Det viser seg at vi skal få ei lita jente 💕 Nå er det akkurat som det føles litt mer ekte! Termin er fremdeles 21. januar. Morkaken ligger foran, så kan ta litt tid før jeg kjenner begravelser. Den ligger helt i grenseland med tanke på fødsel, så skal inn på ny sjekk i uke 32. Hun var veldig sikker på at den kom til å trekke seg bort siden det var så vidt den dekket. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og glede meg! I kveld skal vi ut og spise for å feire 💕 For en dag!

Ååå, så koselig! Nesten tårer i øynene her! Gratulerer med frisk jente i magen! ❤️ Nå kan dere virkelig bare begynne å glede dere, handle inn og planlegge livet som foreldre!

Jeg har også morkake foran og kjente bare småtteri her og der helt frem til uke 28. Kan være litt frustrerende - særlig når alle andre begynner å kommentere hvor mye du liksom skal og bør kjenne. 

Kos dere ute i kveld! Dette har dere virkelig fortjent! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så utrolig gode nyheter 🥹🥰🥰 Gratulerer med ei lita jente. Var det ikke det jeg gjetta? :danse: 

Håper dere får feirer fint. Dette er veldig stas altså. Utrolig glad på dine vegne 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (6 timer siden):

18+2 

I dag var det duket for ordinær ultralyd! Jeg var så spent på forhånd. Siden vi var tidlig ute, bestemte oss for å gå en tur rundt sykehuset. Det hjalp veldig på nervene 😊 Vi er veldig lettet og glade for alt så fint ut. Det viser seg at vi skal få ei lita jente 💕 Nå er det akkurat som det føles litt mer ekte! Termin er fremdeles 21. januar. Morkaken ligger foran, så kan ta litt tid før jeg kjenner begravelser. Den ligger helt i grenseland med tanke på fødsel, så skal inn på ny sjekk i uke 32. Hun var veldig sikker på at den kom til å trekke seg bort siden det var så vidt den dekket. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og glede meg! I kveld skal vi ut og spise for å feire 💕 For en dag!

Åå så fantastisk!! Og Gratulerer SÅ masse med ei lita jente 😻💞 Nyyt 🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en jente! 😍 må føles deilig med overstått OUL, og endelig kunne senke skuldrene litt. Jeg har også morkaken foran, og det tok lang tid før jeg kjente liv. Og det var skikkelig frustrerende når alle(!!) spurte om eg kjente noe, og det var liksom en forventning om at jeg skulle kjenne mye liv. Men så plutselig fra en dag til en annen, så var det endelig mye bevegelser der 🥰 tror det var så seint som uke 23-24. Men gled deg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (17 timer siden):

Ååå, så koselig! Nesten tårer i øynene her! Gratulerer med frisk jente i magen! ❤️ Nå kan dere virkelig bare begynne å glede dere, handle inn og planlegge livet som foreldre!

Jeg har også morkake foran og kjente bare småtteri her og der helt frem til uke 28. Kan være litt frustrerende - særlig når alle andre begynner å kommentere hvor mye du liksom skal og bør kjenne. 

Kos dere ute i kveld! Dette har dere virkelig fortjent! ❤️

Tusen takk!! ❤️ Ja, nå er det bare å glede seg. Er forberedt på at det kan ta litt lengre tid før jeg kjenner bevegelser, men godt å høre andres erfaringer. Det er sikkert fort å bli stresset når folk kommenterer det og spør jevnlig. Spent på hvor lang tid det tar. Jordmoren som undersøkte meg trodde jeg ville kjenne det om 2-3 uker. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (13 timer siden):

Ååå så utrolig gode nyheter 🥹🥰🥰 Gratulerer med ei lita jente. Var det ikke det jeg gjetta? :danse: 

Håper dere får feirer fint. Dette er veldig stas altså. Utrolig glad på dine vegne 🥰

Tusen takk!! ❤️ Ja, det var det du gjetta 👏🏻 Ikke verst 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (10 timer siden):

Åå så fantastisk!! Og Gratulerer SÅ masse med ei lita jente 😻💞 Nyyt 🤰

Tusen takk!! 💗 Det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (3 minutter siden):

Gratulerer med en jente! 😍 må føles deilig med overstått OUL, og endelig kunne senke skuldrene litt. Jeg har også morkaken foran, og det tok lang tid før jeg kjente liv. Og det var skikkelig frustrerende når alle(!!) spurte om eg kjente noe, og det var liksom en forventning om at jeg skulle kjenne mye liv. Men så plutselig fra en dag til en annen, så var det endelig mye bevegelser der 🥰 tror det var så seint som uke 23-24. Men gled deg til det!

Tusen takk. Det var veldig deilig å få det overstått ❤️ Fint å høre andres opplevelser. Da slipper jeg å bli bekymret hvis ikke jeg kjenner noe før 23-24, men håper jeg kjenner noe litt før det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så godt å høre at alt var bra på OUL og at du nå endelig kan senke skuldrene helt! 🥰 gratulerer så masse med jenta i magen😍😍❤️ Kos deg masse og nyt! Så fortjent! 
 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått OUL! 💕 

Regner med noen hakk med bekymringer kan legge seg ned nå, det føles deilig! Bare nyte og føle at ting er mer virkelig... Og det vil det også bli når man begynner å kjenne bevegelser. Jeg hadde jo termin 25.januar, også morkaken foran, og mener det var rundt uke 22 jeg begynte å kjenne noe... dog veldig lite og sjeldent i starten. Først nærmere uke 30 at det ble jevnlig. 

Du kan enten starte en helt ny dagbok inne på gravidforumet, eller sende pm til en moderator for å få dem til å flytte denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (33 minutter siden):

Gratulerer med overstått OUL! 💕 

Regner med noen hakk med bekymringer kan legge seg ned nå, det føles deilig! Bare nyte og føle at ting er mer virkelig... Og det vil det også bli når man begynner å kjenne bevegelser. Jeg hadde jo termin 25.januar, også morkaken foran, og mener det var rundt uke 22 jeg begynte å kjenne noe... dog veldig lite og sjeldent i starten. Først nærmere uke 30 at det ble jevnlig. 

Du kan enten starte en helt ny dagbok inne på gravidforumet, eller sende pm til en moderator for å få dem til å flytte denne. 

Tusen takk! Det er en stor lettelse 💗 Har forsøkt å kjenne litt nå, men skjønner at jeg må være tålmodig altså 😁 Da har jeg noen uker igjen før bevegelsene kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (2 timer siden):

Vet noen forresten hvordan man bytter over til graviddagbok?

Send melding til en av moderatorene. Så mener jeg å huske at de kan fikse det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått OUL og jente! 😍❤️🥳 tenker skuldrene senkes skikkelig nå og du kan bare nyte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...