KaBom Skrevet 7. mai 2021 #61 Del Skrevet 7. mai 2021 Spennende å være så nær tosifret vekt @Wit! 😄 Jeg vet at du vil klare det innen kort tid uansett, så i det store bildet spiller det nok liten rolle om det blir denne uka eller neste, men samtidig så er det jo en veldig fin milepæl. Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om tålmodighet. Er så lett å bli utålmodig, men da får man jo bare huske at vekt kun er en av veldig mange faktorer som blir påvirket av livsstilen. Du har jo blitt mye sprekere, sikkert fått mer muskelmasse og i tillegg gått ned i klesstørrelse, så viktig å se på det store bildet også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 7. mai 2021 Da var dagen kommet og jeg gikk på vekta for ukentlig offisiell veiing. Var kjempespent - hadde jeg nådd målet? Og JA!!! vekta viste 99,8 kg. Endelig var jeg kommet under 100 kg 😊 Denne uka har vært kjempetøff og vekta har mer eller mindre stagnert litt. Tror jeg er på et "stabiliseringsnivå" som jeg har hatt en gang tidligere også. Jeg har ikke spist mer enn jeg skulle og har faktisk gått lengre turer enn tidligere. MEN, så lenge det ikke går oppover får jeg være fornøyd 😊 Neste uke blir verre, for da skal jeg bort onsdag-lørdag sammen med noen veldig gode venner. Da vet jeg det blir ekstra mat og alkohol. Håper jeg klarer å presse vekta litt mer ned før onsdag, så jeg ikke tipper over 100 igjen 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #63 Del Skrevet 7. mai 2021 KaBom skrev (1 minutt siden): Spennende å være så nær tosifret vekt @Wit! 😄 Jeg vet at du vil klare det innen kort tid uansett, så i det store bildet spiller det nok liten rolle om det blir denne uka eller neste, men samtidig så er det jo en veldig fin milepæl. Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om tålmodighet. Er så lett å bli utålmodig, men da får man jo bare huske at vekt kun er en av veldig mange faktorer som blir påvirket av livsstilen. Du har jo blitt mye sprekere, sikkert fått mer muskelmasse og i tillegg gått ned i klesstørrelse, så viktig å se på det store bildet også. Takk og ja jeg vet jo at det er sånn 😊 Og jeg klarte det med et nødskrik 👍🤪😁 Når man går ned såpass mange kilo vet jeg at det kommer platåer der vekta står mer stille, men blir jo bare så utrolig frustrert allikevel. Særlig når jeg tidligere har gått ned ca 1,5 kg i snitt pr uke. MEN, jeg gir ikke opp, og ja kroppen har forandret seg mye siden starten 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2021 #64 Del Skrevet 7. mai 2021 Gratulerer med å ha kommet under 100 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 7. mai 2021 SVK skrev (55 minutter siden): Gratulerer med å ha kommet under 100 kg! Takk 😊 Det er jo forferdelig egentlig å være glad for å veie rett under 100 kg, men sånn er det bare 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Ny uke og nye muligheter Var innom vekta i går, og da viste den 99,3. Skal egentlig ikke gå på den mer enn en gang pr uke, men er ikke så enkelt alltid 😊 I dag regner det skikkelig her, så dagens trening/trim blir nok på tredemølla inne. Skal bort onsdag til lørdag, så må få med meg økt i dag og i morgen for å kanskje klare ukemålet. Vet også at det blir nok flere kalorier de dagene, så jeg får krysse fingre for at jeg ikke spretter opp på tresifret igjen 😁 Syns egentlig forrige uke var ganske tung, så håper denne blir litt bedre. Kjenner at det begynner å tære litt på motivasjonen, men det er jo bare å bite tenna sammen og stå på. Kan ikke gi meg nå. Endret 10. mai 2021 av Wit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #67 Del Skrevet 18. mai 2021 En stund siden forrige innlegg. Er her fortsatt, men hadde en liten utskeielse nå Kr. Himmelfartshelga, så vekta står på stedet hvil Var på hyttetur sammen med et vennepar, og da ble det litt mer mat og drikke enn normalt. I tillegg ble det lite trening. Vel, så lenge jeg ikke gikk opp alle kiloene igjen, så var det verdt det Vekta stoppet helt opp også uka før dette, så jeg var nok på et lite platå. Kanskje denne "fråtsingen" satte igang nedgangen igjen. Håper det ihvertfall, og er på full fart videre som før. Så i slutten av uka håper jeg på nye flotte tall 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluvia Skrevet 18. mai 2021 #68 Del Skrevet 18. mai 2021 For en jobb du har gjort, og gratulerer så mye med tosifret vekt! Knallgodt jobbet. Høres deilig ut med en hyttehelg, godt at du unner deg kos selv om du er i denne prosessen. Heier på deg og håper du får resultatene du ønsker i slutten av uken 👏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. mai 2021 Forfatter #69 Del Skrevet 19. mai 2021 Fluvia skrev (14 timer siden): For en jobb du har gjort, og gratulerer så mye med tosifret vekt! Knallgodt jobbet. Høres deilig ut med en hyttehelg, godt at du unner deg kos selv om du er i denne prosessen. Heier på deg og håper du får resultatene du ønsker i slutten av uken 👏😊 Tusen takk Fluvia Det som fungerer for meg er at dette skal være en varig livsstilendring og da kan jeg ikke la være å gjøre ting som er normalt å gjøre i livet. Derfor kan jeg ta meg små "pauser". Og det beste er at jeg fortsatt er på tosifret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 20. mai 2021 I morgen er min faste veiedag og jeg kommer nok ikke til å få noe lavere tall enn forrige onsdag...... Kjedelig, men det er straffen av å "skeie ut" noen dager. Allikevel var jeg jo forberedt på dette, og det å stå stille er absolutt verdt noen koselige dager med gode venner Turene mine de to siste dagene har blitt kortere enn planlagt. Jeg går turer i skogen over der jeg bor og går da rundt ei myr. De to siste dagene har det kommet lyn og torden når jeg har vært ute, og siden jeg er livredd det været og absolutt ikke vil være høyeste punktet på mils omkrets kom jeg meg raskt hjem igjen....... Vel, vel. Får se om jeg kanskje kommer meg en tur på tredemølla eller sykkelen istedenfor denne uka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 20. mai 2021 #71 Del Skrevet 20. mai 2021 Høres ut som du har kost deg og at det var vel verdt det, @Wit. Kos i sosialt lag kan jo være veldig oppløftende for motivasjonen på sikt også, så man ikke blir lei av å "være flink" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #72 Del Skrevet 21. mai 2021 KaBom skrev (9 timer siden): Høres ut som du har kost deg og at det var vel verdt det, @Wit. Kos i sosialt lag kan jo være veldig oppløftende for motivasjonen på sikt også, så man ikke blir lei av å "være flink" Takk, ja dette var et nødvendig "pusterom" fra en hverdag preget av matregime 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 21. mai 2021 Da har jeg turt å veie meg igjen, og vekta hadde gått ned 100 gram fra forrige onsdag 😉 Så nytt tall er 99,2 kg, og jeg er fortsatt trygt på to-sifret. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 21. mai 2021 Får legge inn tabellen min også, ser det er en stund siden sist oppdatering 10.02.2021 - 112,9 kg. 13.02.2021 - 112,1 kg. Livvidde 102 cm, hofte 131 cm, bryst 119 cm. 16.02.2021 - 111,8 kg 19.02.2021 - 111,3 kg. Livvidde 101 cm, hofte 131 cm, bryst 114 cm 24.02.2021 - 110,5 kg. Livvidde 101 cm, hofte 129 cm, bryst 114 cm 03.03.2021 - 110,1 kg. Livvidde 100 cm, hofte 129 cm, bryst 114 cm. 11.03.2021 - 108,1 kg. Livvidde 99 cm, hofte 126 cm, bryst 114 cm 16.03.2021 - 107,3 kg. Livvidde 97 cm, hofte 125 cm, bryst 112 cm 06.04.2021 - 104,9 kg. Livvidde 96 cm, hofte 124 cm, bryst 110 cm 09.04.2021 - 104,5 kg. 11.04.2021 - 103,0 kg 15.04.2021 - 102,6 kg 20.04.2021 - 102,4 kg 23.04.2021 - 101,6 kg. Livvidde 96 cm, hofte 120 cm, bryst 109 cm 28.04.2021 - 100,9 kg 21.05.2021 - 99,2 kg Totalt ned så langt 13,7 kg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 25. mai 2021 Har hatt en ganske bra helg når det gjelder mat og trening. Det har vært mye regn her, men kom meg allikevel ut på tur både lørdag og i går. 1,5 time på lørdag og 1 time og 10 minutter i går. I dag viste vekta 99,0 kg, og det er ganske bra etter en helg. Håper på et enda lavere tall på fredag. Vekta går litt saktere ned for tiden, men det er vel kanskje sånn det skal være. Av erfaring vet jeg jo at det plutselig kan rase litt ned igjen, og håper det snart skjer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) I dag hadde jeg legetime som en oppfølging på blodsukker/blodtrykk osv. Legen sa at hun var skikkelig imponert over at jeg hadde gått ned 14 kg siden midten av februar. Det vistes veldig godt på alle blodprøver, og hun mente jeg gjorde dette på helt riktig måte. Hun var helt enig med meg i at dette var ikke noen rask slankekur, men en faktisk livsstilsendring. Det var det som ville skape de varige resultatene. Så det at jeg faktisk "skeier litt ut" en dag i helga mente hun var helt riktig. Det er dette som gjør at jeg faktisk vil lykkes på sikt. Vi var også enige i at en sommerferie er en periode det er lov å slappe litt av og ikke tenke fullt så mye på hva jeg spiser. Selvsagt alt med måte, og ikke hver dag, men dette utgjør ingen skade på sikt. Jeg skal finne en livsstil som jeg kan leve med i MANGE år fremover. Det at jeg også gjorde dette helt uten noen form for tabletter (som jeg prøvde men reagerte veldig på) er også en fornuftig måte. Så alt i alt, så var det bare superlativer idag 😄 Ingen ny time før slutten av november 😊 Endret 25. mai 2021 av Wit 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 25. mai 2021 #77 Del Skrevet 25. mai 2021 Så fantastisk @Wit!! Må være utrolig deilig å få den bekreftelsen. God helse er absolutt utgangspunktet for alt. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 26. mai 2021 #78 Del Skrevet 26. mai 2021 @WitHerregud, gratulerer så mye med tresifret!! Det er stort! Hva er endelig mål og hva er høyden din? Kjempeinspirerende å se at du er så flink 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 27. mai 2021 Tosifret håper jeg @addict 😄 Jeg er bare 166 høy, så jeg har et stykke igjen 😉 Nå stemmer ikke BMI helt på meg på grunn av kroppsbygning (som faktisk er dokumentert gjennom et prosjekt jeg var med på der bentetthet ble sjekket på røntgen), men jeg skal ned til 75 kg hvis jeg får det til. Da er jeg så langt nede som jeg ikke har vært på VELDIG mange år. Det vil si at jeg ikke en gang er halvveis, men det går jo fremover 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #80 Del Skrevet 27. mai 2021 KaBom skrev (På 25.5.2021 den 19.40): Så fantastisk @Wit!! Må være utrolig deilig å få den bekreftelsen. God helse er absolutt utgangspunktet for alt. 😄 Ja, det var kjempedeilig @KaBom 😊 Det betyr at det jeg gjør faktisk har en betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå