Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk alle sammen 😊

Ja, det skal ikke være enkelt dette, men heldigvis går det riktig vei. Jeg tror hodet mitt etter hvert skjønner hva som gjelder 😉

I helga har jeg vært på hytta og bare slappet av. Denne uka blir det 4 dager med sykling til jobb. Starta i dag. Var litt kjølig ute nå på morgenen, men jeg våkner ihvertfall på den halvtimen jeg bruker hit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny dag og sykling til jobb igjen. Bruker bare 4 minutter lenger hjem igjen på el-sykkelen siden jeg da tar det mer som en treningsøkt og gir litt på oppover alle bakkene. Greit å kombinere dette som en treningsøkt med reise til jobben. Særlig nå disse ukene som jeg må jobbe ganske mye 😉

Kjenner på kroppen at det er uvant å faktisk jobbe fysisk igjen. Uvant med mange mennesker rundt meg hele tiden. Og jeg som egentlig er ganske sosial syns dette er ganske slitsomt 😂

Ellers er det enkelt å holde mat-regimet på plass selv om jeg er på jobb. Det blir salater til lunsj, og frokost har jeg med meg.

Nå klar for siste møterunde i dag 👍

Skrevet

Idag valgte jeg å droppe sykkel til jobb fordi jeg hadde lyst til å gå med kjole. Det var 16 grader kl 0630 idag, så da ble det bil og tog.

Har god samvittighet for uka så langt, så håper fredagens veiing blir bra 👍

• Liker 1
Skrevet

Før jeg startetNå underveis

Drister meg til å legge inn to bilder. Det vises ikke veldig godt kanskje hvor stor jeg var før (finnes veldig få bilder fra den tiden av meg). Ihvertfall er bilde nr 2 meg nå. Og jeg har fått knær igjen som jeg ikke hadde før :) 

• Liker 10
Skrevet

Så tøff du er som legger ut bilder 🥳 Og det er jo en helt annen kropp! Er ikke følelsen når t-skjorten ikke er helt stram over magen fantastisk?

• Liker 1
Skrevet

Wow, så flink du har vært 😍 Virkelig inspirerende!

• Liker 1
Skrevet

Jo, det vises veldig godt! Kjempeflink er du!

• Liker 1
Skrevet
Bokdamen skrev (1 time siden):

Så tøff du er som legger ut bilder 🥳 Og det er jo en helt annen kropp! Er ikke følelsen når t-skjorten ikke er helt stram over magen fantastisk?

Jeg tok mot til meg - har tenkt på den stund 😉 Men dette blir selvsagt bilder med klær på, for ingen trenger å se all huden som har blitt veldig slapp 🤪😂

Joda, den t-skjorta der kunne jeg ikke bruke tidligere. Den satt som et pølseskinn på kroppen og ble egentlig litt kort for den trakk seg opp hele tiden.

Skrevet

Takk @Nikea og @Luka_S 😊

Jeg må selv bruke bilder for å se at jeg har gått ned. Har tatt bilder med jevne mellomrom og hadde en gjennomgang i går. Ingen tvil om at jeg har gått ned ;) 

Skuldrene mine er nå markerte, og jeg har fått knær igjen 😂 I tillegg har resten av kroppen blitt ganske forandret i formen. Kommer nok aldri til å bli supertynn, men det er deilig å kjenne at kroppen fungerer litt igjen 👍

• Liker 1
Skrevet

Wow. Det vises kjempegodt @Wit

Kroppsfasongen er tydelig endret og mindre

• Liker 1
Skrevet

For en fantastisk forandring, @Wit! :) Det ser jo ikke ut som samme person i det hele tatt. Bøyer meg i støvet!

• Liker 1
Skrevet

Takk @Dundre og @KaBom ❤

Har en nabovenninne som sier at kroppen min har blitt en helt annen. Jeg ser helt anderledes ut, så da må jeg jo bare tro det 😊 Og flere andre naboer som jeg jo kjenner men ikke mer enn det har kommet bort til meg og sagt at jeg har gjort en fantastisk jobb 😉

Skrevet

Ny veiedag og ble overrasket over resultatet 👍 Det har jo gått litt tregere i det siste, men nå skimter jeg virkelig 8-tallet først i nær fremtid 😊

10.02.2021 - 112,9 kg.
19.02.2021 - 111,3 kg. 
24.02.2021 - 110,5 kg.

03.03.2021 - 110,1 kg. 
11.03.2021 - 108,1 kg. 
16.03.2021 - 107,3 kg. 
06.04.2021 - 104,9 kg. 
11.04.2021 - 103,0 kg
20.04.2021 - 102,4 kg
28.04.2021 - 100,9 kg
21.05.2021 - 99,2 kg
28.05.2021 - 98,1 kg
04.06.2021 - 96,6 kg
11.06.2021 - 96,2 kg
18.06.2021 - 95,4 kg
25.06.2021 - 94,5 kg
02.07.2021 - 93,4 kg
09.07.2021 - 93,4 kg
13.08.2021 - 92,7 kg
20.08.2021 - 91,9 kg
27.08.2021 - 90,5 kg

Totalt ned så langt 22,4 kg

Altså 1,4 kg ned denne uka. Det må jeg si meg veldig godt fornøyd med 👍👍

• Liker 1
Skrevet

Godt jobbet @Wit 👏👏👏 Neste uke er du på 8-tallet 😘

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra nedgang denne uka, @Wit! Neste uke dukker garantert 8-tallet opp! :)

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra @Wit 👏🏼
Jeg har også tro på at 8-tallet dukker frem i neste uke. Fantastisk 👏🏼👏🏼

God helg

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk innsats på deg!

Og så tøft med de bildene, det er virkelig stor forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Så gøy med bilder, og utrolig inspirerende for oss som har lyst til å få til det samme - takk for at du deler :)

• Liker 1
Skrevet

Takk alle sammen 😊 Nok en helg over. På lørdag var vi på Escape room sammen med et vennepar og deres ungdommer. Hadde kamp voksne mot ungdommer. Utrolig morsomt selv om ungdommen vant 🤪

Gikk meg en fin tur i skogen på lørdag siden det ble litt god mat og alkohol på lørdagskvelden.

Men totalt sett har helga vært bra 😎

Idag syklet jeg til jobb igjen. Våkner ihvertfall på turen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...