Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Så også det innlegget om hun som ikke hadde råd. Det går ikke an!  Dette kan ikke sammenlignes med betalingsalternativer hos leverandører som Elkjøp mv. som en skrev her ( SS?) fordi det hos SS er skapt en venninne- og lojalitetsfølelse. Med det som forøvrig fremkommer i denne tråden om hennes oppførsel ifm sminkekvelder mv. , blir dessverre det bilde jeg har dannet meg av henne komplett. 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

Ja helt enig🙂min venninne  er nok ikke den eneste...bare vent det kommer flere,jeg mener  helt klart at dette burde frem og det er sånn denne dama er...sleip som en ål...jeg så nettopp  noe hun la ut nå,jeg får som sagt ikke kommentert  da jeg er utestengt for ingen ting i mine øyne,hun snakker til kundene som om de er barn som tror de er i gottetibutikken..jeg blir flau på SS sine vegne uff uff uff

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Så også det innlegget om hun som ikke hadde råd. Det går ikke an!  Dette kan ikke sammenlignes med betalingsalternativer hos leverandører som Elkjøp mv. som en skrev her ( SS?) fordi det hos SS er skapt en venninne- og lojalitetsfølelse. Med det som forøvrig fremkommer i denne tråden om hennes oppførsel ifm sminkekvelder mv. , blir dessverre det bilde jeg har dannet meg av henne komplett. 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

Jeg fant ikke det innlegget. Hva sto der?

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan dere utdype innlegget og svaret til SS?

Anonymkode: d9304...d7f

Jeg finner det ikke igjen,det er masse kommentarer  og bilder som er borte,jeg vet ikke hva dere andre kan se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Hørland skrev (1 time siden):

Jeg finner det ikke igjen,det er masse kommentarer  og bilder som er borte,jeg vet ikke hva dere andre kan se? 

Hvordan så bildet ut da? Ho har vel sletta det kanskje etter å  ha lest her

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å lete etter spesifikke innlegg nå. Jeg ser bare en masse «spam» av tonnevis av kjoler hun vurderer å ta inn. Greie nok farger, men mye ser ut som laken man klipper hull til hodet, like formløst. Igjen er det vel det hun kaller å «trylle» med kroppen. Og innlegg med ting hun har i butikk der hun ber folk som har enten plagget eller leppestiften å legge ut bilder. Så en som gjorde det, og ble spurt om å lage eget innlegg. Gir meg egentlig mer og mer dårlige vibber måten ting er på der inne. 
 

Så er det jo enkelte plagg som absolutt ikke er kledelige på alle. Jeg er ikke av typen som skriver eller sier «denne kledde du ikke», men jeg lar bare være å skrive noe. Og når det er veldig åpenbart at noe er nærmest ukledelig, så er det likevel denne gjengen inkludert SS selv som forteller hvor fint og flott det er. Jeg får litt dårlig smak i munnen, for rosen gjør jo at det blir kjøpt flere plagg av samme, men i andre farger. Så synd, for tror at flere kunne fått klær som passet mye bedre til dem andre steder, for langt lavere summer. 
 

Anonymkode: 1aef2...726

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Så også det innlegget om hun som ikke hadde råd. Det går ikke an!  Dette kan ikke sammenlignes med betalingsalternativer hos leverandører som Elkjøp mv. som en skrev her ( SS?) fordi det hos SS er skapt en venninne- og lojalitetsfølelse. Med det som forøvrig fremkommer i denne tråden om hennes oppførsel ifm sminkekvelder mv. , blir dessverre det bilde jeg har dannet meg av henne komplett. 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

Jeg har også reagert på at hun ber kundene bestille  på forhånd  før hun får inn varene...hun viste en linbukse  og skrev at de som ønsket denne måtte skrive at de skulle ha den,visst ikke tok hun de ikke inn,har aldri sett noen butikker  gjøre sånn og dette kaller jeg et press til å kjøpe, har aldri vært borti maken til frekkhet,uansett er disse klærne  kjedelige og veldig dyre,de tar heller ikke vekk coronakilo som hun skriver,mulig hun innbiller seg det selv,så også et smykke helt opp i 3600 kr,dette kaller  jeg juggel,men alle må handle hva de vil.,jeg skal overhodet  ikke kjøpe noe fra denne dama!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte da det var black fridag og hun la ut et innlegg om at hun ikke kom til å kjøre det og hvor hardt hun hadde jobba for å komme dit hun var. Og damene skreiv innlegg etter innlegg at de støtta henne og kom til å handle hos henne og støtte hennes bedrift. Ble litt i stuss da. Kjøpte ikke den. 
Og noe mer give away har det ikke vært. 

Anonymkode: 72c6d...71d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller da SS uttalte at de som handlet på Black Friday ikke trenger å handle hos henne. Snakk om dømmende!

Anonymkode: d9304...d7f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Eller da SS uttalte at de som handlet på Black Friday ikke trenger å handle hos henne. Snakk om dømmende!

Anonymkode: d9304...d7f

I alle dager. Dummeste jeg har hørt. Skrev hun det? Hun kan ikke gå ut fra at det kun er rikmannsfruer som handler der vel😅

Anonymkode: 72c6d...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta.123 skrev (På 19.1.2022 den 15.28):

Det en ikke er fornøyd med går det jo å ta med Synnøve å ikke hele gruppa.

Ha-ha…det er korn gruppe hvor SS så til de grader oppmuntrer til å dele erfaringer.  Men bare de gode tillates.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ha-ha…det er korn gruppe hvor SS så til de grader oppmuntrer til å dele erfaringer.  Men bare de gode tillates.

Anonymkode: d8f72...bc5

Jeg er overrasket av hvor mange her som ikke er kjent med at denne type grupper er en veldig vanlig form for markedsføringskanal. Jeg var til og med på et kurs i går om hvordan en bruker FB til salg og markedsføring på denne måten.

Den type gruppe som diskuteres i denne tråden er altså ikke en åpen FB gruppe for hudpleie generelt, men en markedsføringskanal og som FB bruker står man selvfølgelig fritt til å velge hva man vil tillate av poster inne på sine egne grupper.

Dere må gjerne fortsette å kritisere klær og produkter som dere selv ikke liker, men hvis dere ikke liker produktene, så ville jeg heller ikke brukt tiden min på å gå i ulike butikker og grupper for å se det jeg IKKE liker. Det er jo litt bortkastet tid 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I alle dager. Dummeste jeg har hørt. Skrev hun det? Hun kan ikke gå ut fra at det kun er rikmannsfruer som handler der vel😅

Anonymkode: 72c6d...71d

Jeg ser også nå på et nylig innlegg  fra henne hvor  hun spør kundene hva de liker best av to leppestifter,der er 30 kommentarer  og 10 av kommentarene er filtrert bort og det er det på de aller fleste  innleggene! Da jeg skrev før jeg ble slettet sto det at man måtte vente 5 min før man la inn en ny kommentar, men det rakk jeg jo ikke selv om jeg ikke skrev noe galt,alle som skriver noe som ikke går i hennes favør  blir slettet,og disse blir kalt  bygdedyr og at det er misunnelse,neeeei det er ikke korrekt,alt jeg har å si er at denne dama  er ikke den hun utgir seg for å være!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I alle dager. Dummeste jeg har hørt. Skrev hun det? Hun kan ikke gå ut fra at det kun er rikmannsfruer som handler der vel😅

Anonymkode: 72c6d...71d

Rikmannsretorikk handler IKKE hos Ss uansett 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I alle dager. Dummeste jeg har hørt. Skrev hun det? Hun kan ikke gå ut fra at det kun er rikmannsfruer som handler der vel😅

Anonymkode: 72c6d...71d

Skjønte overhode ikke det black friday innlegget hennes. Hun skrev et utrolig hissig innlegg. Den eneste nettbutikken hvor det ALDRI er tilbud.

TIPS:

Beautifulandhappy.no fører også Kalahari og OMG, som det skrytes mye av. Ofte tilbud og hyggelig dame som driver denne.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portvinpiken skrev (På 8.2.2022 den 17.31):

Jeg er overrasket av hvor mange her som ikke er kjent med at denne type grupper er en veldig vanlig form for markedsføringskanal. Jeg var til og med på et kurs i går om hvordan en bruker FB til salg og markedsføring på denne måten.

Den type gruppe som diskuteres i denne tråden er altså ikke en åpen FB gruppe for hudpleie generelt, men en markedsføringskanal og som FB bruker står man selvfølgelig fritt til å velge hva man vil tillate av poster inne på sine egne grupper.

Dere må gjerne fortsette å kritisere klær og produkter som dere selv ikke liker, men hvis dere ikke liker produktene, så ville jeg heller ikke brukt tiden min på å gå i ulike butikker og grupper for å se det jeg IKKE liker. Det er jo litt bortkastet tid 😉

Jeg er en vel bevandret forbruker  i og av sosiale medier, men har aldri vært borti lignende konsept som SS serverer: En sammenblanding av «venninnesnakk» og salg, i en lukket, privat gruppe. 

Hvilke andre butikker mener du kjører et lignende konsept/markedsføring?

Anonymkode: 02a96...623

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er en vel bevandret forbruker  i og av sosiale medier, men har aldri vært borti lignende konsept som SS serverer: En sammenblanding av «venninnesnakk» og salg, i en lukket, privat gruppe. 

Hvilke andre butikker mener du kjører et lignende konsept/markedsføring?

Anonymkode: 02a96...623

Det er da ingen hemmelighet dette. Det finnes i alle ulike bransjer som selger varer, kurs og tjenester. Både norske og utenlandske. Et eksempel er jo MLM bedrifter/foretak. 

Som sagt så er det en velkjent markesføringsstrategi som har eksistert i "alle år", og internet var bare en ren gavepakke til denne salgsstrategien. Jeg har sett mye mer utspekulerte enn den som diskuteres her i tråden. Og konseptet "venninne-snakk" var jo selve grunnlaget for homeparties på -70 tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SS selger som hakka møkk og håver inn penger, mens dere sitter her og gjør hva… Det sier egentlig alt😂

Anonymkode: 6a34c...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

SS selger som hakka møkk og håver inn penger, mens dere sitter her og gjør hva… Det sier egentlig alt😂

Anonymkode: 6a34c...61f

Forstår ikke helt hva det sier jeg… Kritikken i denne tråden handler om at innehaveren av butikken nekter å gjøre opp for seg ved feil/ødelagte leveringer. Flere har opplevd å bli behandlet svært dårlig av innehaver og eldre kvinner overtales til å reklamere for produktene, ved å legge ut bilder av seg selv i undertøy i en gruppe med titusenvis av medlemmer. Dette etter å ha fått garantier om at det ikke er menn i gruppa. 
 

Jeg handler kosmetikk i flere ulike nettbutikker, og felles for dem alle er at eierne tjener mye penger. Når jeg velger å handle hos f eks skincity i stedet for denne butikken handler det derfor ikke om misunnelse eller sjalusi, men om at jeg opplever svært god kundeservice og at de ordner opp dersom det oppstår problemer. 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...