Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heksa 123 skrev (13 minutter siden):

Det vet jeg ikke .

Jeg finner det heller ikke på linken du sendte. Lurte fordi det er viktig i forhold til om MVA er inkludert eller ikke i prisene på nettsiden. Jeg liker ikke sånne overraskelser når jeg handler, så det er derfor jeg lurte før jeg bestiller.

Så når du har bestilt derfra,  kommer da MVA i tillegg? Og ved små kjøp under 350 kr er det vel tollfritt enda, så da kan man jo evt bestille i flere omganger (jeg bruker endel av kremene selv). Hvor lang tid tok det før du fikk varene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heksa 123 skrev (3 timer siden):

Enig det blir virkelig spennende å se . Syns de linplaggende er lite fine å er du stor ser du dobbelt så stor ut . Blir mer som et telt de kjoler og skjorter . De mccm produktene hun selger kjøper jeg på nettbutikk fra England mye billigere . Den populære solkrem med farge betaler jeg ca 60 kr for der . 

Var det tilbud da du bestilte den? For nå finner jeg den bare til litt over 22 Euro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portvinpiken skrev (51 minutter siden):

Var det tilbud da du bestilte den? For nå finner jeg den bare til litt over 22 Euro.

Jeg ser at den til den pris var en liten str ellers har jeg bet det som du skriver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portvinpiken skrev (54 minutter siden):

Jeg finner det heller ikke på linken du sendte. Lurte fordi det er viktig i forhold til om MVA er inkludert eller ikke i prisene på nettsiden. Jeg liker ikke sånne overraskelser når jeg handler, så det er derfor jeg lurte før jeg bestiller.

Så når du har bestilt derfra,  kommer da MVA i tillegg? Og ved små kjøp under 350 kr er det vel tollfritt enda, så da kan man jo evt bestille i flere omganger (jeg bruker endel av kremene selv). Hvor lang tid tok det før du fikk varene?

Jeg har ikke bet noe ekstra enn oppgitt pris mener jeg på . Varene har kommet raskt ca i underkant av 2 uker . Har handlet mange ganger uten problemet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heksa 123 skrev (2 timer siden):

Tusen takk for tips :) Den ligger på rundt 260 kr inkludert frakt, så det jo ca 400 kroner billigere enn SbS. Foreløpig gjelder jo 350 kroners regelen på overgangsregel, men selv når den opphører og man må betale moms vil det jo bli billigere. Skal man ha de enda dyrere tingene som serum osv så vil det fortsatt være mye å tjene til tross for moms som blir lagt til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaretth skrev (På 26.6.2022 den 12.41):

Har ikke sett noen andre som skriver bare to igjen fort deg og kjøp. Og så skriver hun at nå er den ene solgt. Er dette vanlig?

Ja det er vanlig å ha enten tidsbegresning eller antallsbegresninger i markedsføring. "Kun x dager igjen av salget" løp og kjøp type annonser er på alle sosiale medie plattformer og jeg får også på mail fra store, store firma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen gjengangere der inne som poster masse både av klær og kremer. Noen som vet om de er ambassadører som får betalt? Eller er det rett og slett damer som tror de er venninner med SS, de skriver jo ofte tusen takk Synnøve, så lurer på om de får klærne og kremene for å reklamere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir visst ingen linklær laget for henne fra Gøteborg-postene nå. Ser hun skriver at hun ikke vil si mer enn at det ikke er bare bare å få nye leverandører som leverer som de skal, så hun skal holde seg til sine faste dyktige. Noen synes jo det er trist, for det var jo «mannekengoppvising» med tøyet på SS og datter da de var i Gøteborg hun og hadde massive poster med spørsmål om hvile farger de skulle produsere klærne i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (På 29.7.2022 den 17.21):

Det er noen gjengangere der inne som poster masse både av klær og kremer. Noen som vet om de er ambassadører som får betalt? Eller er det rett og slett damer som tror de er venninner med SS, de skriver jo ofte tusen takk Synnøve, så lurer på om de får klærne og kremene for å reklamere?

La merke til at enkelte damer la ut mange innlegg der og fikk- med rette- mye skryt for sminken sin. Men etterhvert forsto jeg at de står SS nærere enn «vanlige kunder». Kan hende dette har skjedd på «veien»- at de har blitt kjent. 

Men det får meg til å bli litt skeptisk. Om noen får produkter/reklamerer og har familiære/vennskapelig bånd til bedriften så SKAL det merkes som reklame. Mener jeg hvertfall. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memena skrev (På 29.7.2022 den 20.21):

Det blir visst ingen linklær laget for henne fra Gøteborg-postene nå. Ser hun skriver at hun ikke vil si mer enn at det ikke er bare bare å få nye leverandører som leverer som de skal, så hun skal holde seg til sine faste dyktige. Noen synes jo det er trist, for det var jo «mannekengoppvising» med tøyet på SS og datter da de var i Gøteborg hun og hadde massive poster med spørsmål om hvile farger de skulle produsere klærne i. 

Pussig sammentreff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (28 minutter siden):

La merke til at enkelte damer la ut mange innlegg der og fikk- med rette- mye skryt for sminken sin. Men etterhvert forsto jeg at de står SS nærere enn «vanlige kunder». Kan hende dette har skjedd på «veien»- at de har blitt kjent. 

Men det får meg til å bli litt skeptisk. Om noen får produkter/reklamerer og har familiære/vennskapelig bånd til bedriften så SKAL det merkes som reklame. Mener jeg hvertfall. 

Jeg var litt nyskjerrig på det nye merke Seidr, men etter at ambasadørene la ut hvor fantastiks dette produktet er så ble jeg så skeptisk. Nå tenker jeg at det muligens er et laget-på-kjøkkenbenken-produkt. Om det er en seriøs produsent av dette merket, så har de vært uheldig med salgskanalen sin ihvertfall.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Portvinpiken skrev (På 29.7.2022 den 16.54):

Ja det er vanlig å ha enten tidsbegresning eller antallsbegresninger i markedsføring. "Kun x dager igjen av salget" løp og kjøp type annonser er på alle sosiale medie plattformer og jeg får også på mail fra store, store firma.

Reagerer på det at hun hele tiden må sjekke stemningen for hvor mange plagg hun skal ta inn av hver. Som om det er krise å ikke få solgt alle. Det ser jeg ikke i samme utstrekning hos andre. 
Det er vel vanlig å evn legge de ut på salg da og det ser jeg aldri hos ss

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaretth skrev (16 minutter siden):

Reagerer på det at hun hele tiden må sjekke stemningen for hvor mange plagg hun skal ta inn av hver. Som om det er krise å ikke få solgt alle. Det ser jeg ikke i samme utstrekning hos andre. 
Det er vel vanlig å evn legge de ut på salg da og det ser jeg aldri hos ss

Hun driver jo butikk. Altså en business og da er det jo lurest å ikke måtte selge produktene sine på salg. Jeg tror du blir overrasket hvis du visste hvor mye desperasjon det er i ulike businesser og salgstriks som brukes.

Jeg skriver på generelt grunnlag her. Ikke noe for/imot SS, men blir litt oppgitt når jeg ser i tråden at dette er mye mangel på kunnskap om salg og markedsføring.

Hun som driver dette er flink på salg og markedsføring. Og det er helt innafor at folk skryter av produkter de kjøper i en slik type gruppe eller på en FB side. 

Om hun er flink på kundeservice skal jeg ikke uttale meg om. Personlig har jeg ikke opplevd noe galt. Men hun omsetter jo for mye, så da må vel flesteparten være fornøyd vil jeg tro. Det vil jo tiden vise, men det skal noe til før en går konkurs pga manglende kundeservice. Da ville i hvert fall Telenor blant annet ikke overlevd så lenge som de har...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Portvinpiken skrev (26 minutter siden):

Hun driver jo butikk. Altså en business og da er det jo lurest å ikke måtte selge produktene sine på salg. Jeg tror du blir overrasket hvis du visste hvor mye desperasjon det er i ulike businesser og salgstriks som brukes.

Jeg skriver på generelt grunnlag her. Ikke noe for/imot SS, men blir litt oppgitt når jeg ser i tråden at dette er mye mangel på kunnskap om salg og markedsføring.

Hun som driver dette er flink på salg og markedsføring. Og det er helt innafor at folk skryter av produkter de kjøper i en slik type gruppe eller på en FB side. 

Om hun er flink på kundeservice skal jeg ikke uttale meg om. Personlig har jeg ikke opplevd noe galt. Men hun omsetter jo for mye, så da må vel flesteparten være fornøyd vil jeg tro. Det vil jo tiden vise, men det skal noe til før en går konkurs pga manglende kundeservice. Da ville i hvert fall Telenor blant annet ikke overlevd så lenge som de har...

Forstår den. Mente om hun ikke får solgt en kjole eller to  av et parti så kan den legges ut nedsatt. Er medlem i andre grupper og der opplever jeg sjelden at de lodder stemningen for å vite nøyaktig antall plagg  på samme måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaretth skrev (7 minutter siden):

Forstår den. Mente om hun ikke får solgt en kjole eller to  av et parti så kan den legges ut nedsatt. Er medlem i andre grupper og der opplever jeg sjelden at de lodder stemningen for å vite nøyaktig antall plagg  på samme måte. 

Det kan være, men hun gjør noe veldig lurt med dette, og det er at. hun skaper engasjement i gruppen. Facebook er ment akkurat for det - å være en sosial møteplass. Og Facebook "premierer" deg for å være god på å ha lengre kommentartråder under postene en har, ved å gi det større "reach" på f.eks. annonser og andre poster.

Det er en kjempejobb å holde en gruppe i gang på denne måten med så mye aktivitet fra medlemmene, og akkurat her har hun skjønt det veldig godt og bare utnytter nettopp det sosiale plattformer er for (og anbefales av FB selv å gjøre).

Jeg har selv drevet butikk (ikke denne typen), men alle som driver butikk er selvfølgelig ikke interessert i å. ha et for stort varelager. Så får man solgt ut alt og treffer riktig på antall bestillinger, så gjør det at bedriften har enda bedre likviditet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hun har en nettbutikk nå som har gått voldsomt i pluss. Det er mange nettbutikker på hennes nivå som driver men de har salg på sesongvarer. Det SS har gjort som er smart og kynisk er å ha en gruppe med kvinner i riktig alder som har god råd (?) som anser henne som en venninne og derfor kjøper varer som hun selger til fullpris. Greit nok, og ikke ulovlig. Men kynisk business er det uansett. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp en kjole på en nettside som heter sansfordeg.  . Kjolen var litt for liten ,så jeg bestilte ny i større str. 
ikke bare betalte de returportoen ,men også frakten for den nye kjolen skal fås tilbake nør de får returen. 
Hos SS må du til og med betale returkostnader når det er de som har send deg feil kjole😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...