Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for personangrep, brukerangrep, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Vintermorgen, mod

Endret av Vintermorgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du verden, du er virkelig klok og storsinnet 💐

Anonymkode: d8f72...bc5

Ja ikke sant☺️

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirrormirror skrev (På 23.1.2022 den 17.38):

Det er en grunn til at de fleste seriøse bedrifter har en PR-avdeling som svarer på kritikk på en konstruktiv måte. Selv om kritikken er helt uberettiget noen  ganger, er det noe med å forstå at man har ulike verdenssyn.

At SS valgte å svare jenta på den måten hun gjorde, er første 'tabbe'. At hun fortsetter å skrive "sympati "-poster i gruppen er tabbe to. Om hun fremstiller  seg som en venninne som gir råd og er støttende, må hun også regne med at medlemmene deler ulike meninger med henne.

Jeg skjønner at hun har et over gjennomsnittet høyt behov for bekreftelse, men den eneste SS ødelegger for er seg selv. Jenta som svarte henne kommenterte med respekt selv om SS ikke fortjener det slik hun turer frem. 

At hun truer med å anmelde Kvinneguiden osv., er noe de fleste skjønner ikke vil føre noe sted. Hun har en butikk og selger produkter, og det er SÅ bra at det er lov å diskutere sånne ting på godt og vondt i Norge idag. 

SS burde ta seg en tur bort fra PC-en/nettbrettet/whatever, og telle til tusen noen ganger. Denne formen for kommunikasjon tjener verken henne eller bedriften hennes. 

Det er nok mange der inne som har merket seg måten hun svarer på. Jeg ser også at ca 30 medlemmer enten har meldt seg ut eller blitt kastet ut idag. 

Trist at SS ikke tok til seg den opprinnelige kommentaren til jenta som det gode rådet den var.

Nå har SS selv dokumentert at det som tidligere ble hevdet i denne tråden stemmer. Tenk om hun bare hadde fokusert på å lage godt innhold istedet. 

Jeg fant ikke ut hvor mange som har meldt seg ut. Har det reist flere?

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg fant ikke ut hvor mange som har meldt seg ut. Har det reist flere?

Anonymkode: 72c6d...71d

Det er umulig å si. Jeg vil anta at flere melder seg inn også. I skrivende stund slutter antall medlemmer på 74, det var 71 igår (og til deg, SS; nei, jeg er ikke obsessed av gruppen din, jeg har bare en ekstrem hukommelse på tall).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun truer ned politiet ja. Flott. Hun har noe å svare for da. Supert  👍

Anonymkode: 828dc...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirrormirror skrev (4 minutter siden):

Det er umulig å si. Jeg vil anta at flere melder seg inn også. I skrivende stund slutter antall medlemmer på 74, det var 71 igår (og til deg, SS; nei, jeg er ikke obsessed av gruppen din, jeg har bare en ekstrem hukommelse på tall).

Til dere som ikke er kastet ut av gruppa, hvor mange er det der nå? Trivselen har minket, noen av oss er kastet ut og noen er sikkert også blitt nysgjerrige på hva dette er 😀.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til dere som ikke er kastet ut av gruppa, hvor mange er det der nå? Trivselen har minket, noen av oss er kastet ut og noen er sikkert også blitt nysgjerrige på hva dette er 😀.

Anonymkode: d8f72...bc5

16.3k medlemmer . Vet ikke om dette sier deg noe ? 

Anonymkode: 4f86b...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dianah skrev (På 23.1.2022 den 14.24):

Å, herregud. Jeg har lest diskusjonen som ble screenshottet nå. 

Gjentatte ganger forsøker hun å forklare Synnøve at det er hennes syn og Synnøve vil bare ikke forstå? 

Jeg forstår kritikken folk kommer med bedre nå og Synnøve kommer ikke heldig ut av den.

Det er åpenbart at hun blir sterkt påvirket av hver eneste kommentar som ikke 100% støtter henne.

Personlig må jeg si at jeg blir skremt av en business-eier som mener at det er fritt vilt å personangripe alle som kritiserer butikken hennes. Og enda verre er det at hun angriper egne kunder. 

Panikk!

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun truer ned politiet ja. Flott. Hun har noe å svare for da. Supert  👍

Anonymkode: 828dc...662

Hun truet med politiet fordi hun ikke visste hva annet hun kunne true med, tror jeg.

Hvis så, så er hun er ikke helt oppdatert fordi du kan si ufattelig mye før det rammes av straffeloven. 
 

Det er helt legitimt å kritisere en butikk som har svært høye priser (var inne å sjekket prislista tidligere i dag, fikk sjokk) og kvalitet som ikke alltid harmonerer med prisene. 

Når folk ikke er fornøyd med servicen, så må SS ta det på alvor. Kanskje gjør hun det framover, og da takket være denne tråden 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun truer ned politiet ja. Flott. Hun har noe å svare for da. Supert  👍

Anonymkode: 828dc...662

Jeg lurer på hva man egentlig sier til politiet da. Jeg hadde blitt rimelig flau hvis jeg måtte forklare at jeg ikke klarte  å ta til meg kritikk, så når folk deler det de mener utenfor gruppa, da er det plutselig hat og misunnelse. Selv om ingen har kommentert henne som person, bare oppførselen hennes i gruppa. Jeg skulle likt å være flue på veggen i en sånn samtale.

Anonymkode: e70db...e3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (1 time siden):

Hun truet med politiet fordi hun ikke visste hva annet hun kunne true med, tror jeg.

Hvis så, så er hun er ikke helt oppdatert fordi du kan si ufattelig mye før det rammes av straffeloven. 
 

Det er helt legitimt å kritisere en butikk som har svært høye priser (var inne å sjekket prislista tidligere i dag, fikk sjokk) og kvalitet som ikke alltid harmonerer med prisene. 

Når folk ikke er fornøyd med servicen, så må SS ta det på alvor. Kanskje gjør hun det framover, og da takket være denne tråden 

 

Ærekrenkelser er faktisk ikke en del av straffeloven lenger, og har ikke vært det på mange år. For øvrig; for at det skal defineres som ærekrenkelser må påstanden være usann, og det meste som folk har kritisert henne for er legitimt. 

Hun kan forsøke seg på trakassering, men etter å ha sett screenshot av hvordan hun svarer og tar kontakt med medlemmer utenfor gruppen, kan man jo selv gjøre seg opp en mening om hvem som oppfører seg merkeligst. 

Ikke kan jeg se for meg at å kritisere produkter og ufin oppførsel kan ansees som det heller. Men hun må gjerne forsøke. 

Som min eks som er advokat pleier å si, man vet at folk har en dårlig sak når de truer med politiet og/eller advokat. 

Endret av Mirrormirror
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn av ren  nysgjerrighet, men jeg var kjapt ute av gruppa ja. Av egen, fri vilje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

16.3k medlemmer . Vet ikke om dette sier deg noe ? 

Anonymkode: 4f86b...669

Mener det var vel 16.4 før bråket startet. De fleste der er jo ikke aktive på FB, det er mest de samme som viser hva de har kjøpt m.v. Det var på tide at sannheten kom for en dag. Så er det jo opp til den enkelte om de allikevel tror på det som serveres og vil betale mer hos SS enn andre steder. Og om de vil ha noe med henne og hennes butikk å gjøre etter det som nå er avslørt.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (17 minutter siden):

Meldte meg inn av ren  nysgjerrighet, men jeg var kjapt ute av gruppa ja. Av egen, fri vilje.

Like godt å ta beina fatt 🤣

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener det var vel 16.4 før bråket startet. De fleste der er jo ikke aktive på FB, det er mest de samme som viser hva de har kjøpt m.v. Det var på tide at sannheten kom for en dag. Så er det jo opp til den enkelte om de allikevel tror på det som serveres og vil betale mer hos SS enn andre steder. Og om de vil ha noe med henne og hennes butikk å gjøre etter det som nå er avslørt.

Anonymkode: d8f72...bc5

 

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker iallefall stillere på gruppa nå sier en venninne. Hva enn grunnen måtte være

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det virker iallefall stillere på gruppa nå sier en venninne. Hva enn grunnen måtte være

Anonymkode: 72c6d...71d

No catfights 😀

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 1.20):

Jeg har handlet hos Synnøve flere ganger, har fått svart kjapt på spørsmål jeg har sendt via mail og vært fornøyd med produktene jeg har bestilt.  En gang manglet det en leppestift i sendingen min, den var muligens falt ut da den var litt dårlig limt...  det gikk 4 dager, så hadde jeg en ny i postkassa. Det er god service! 

Jeg er også sånn at jeg vil gjerne ha mest mulig for pengene mine, men har hittill ikke klart å finne store forskjellen på produktene som ho selger  i forhold til andre butikker...  Bonusen hos henne er jo stadig gratis frakt, og  en gave som følger med bestillingen . 

 

Anonymkode: 1e894...204

Fri frakt er først etter kjøp på kr 990.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fri frakt er først etter kjøp på kr 990.

Anonymkode: d8f72...bc5

Og gave om en handler for mer enn kr 1200.

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og gave om en handler for mer enn kr 1200.

Anonymkode: d8f72...bc5

Hvilke gaver blir gitt? 

Anonymkode: 919e1...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...