Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 14.23):

Lurer på om noen har erfaring med sminke og hudpleie fra henne. Er merkene Jane Iredale og OMG. Jeg er i midten av 50 årene og lurer på om de merkene er noe for meg.Ser mange er godt fornøyd inne på gruppen.Er jo ikke kjempebillig,så vil derfor ha litt tilbakemeldinger fra andre som har erfaring med de merkene.

Anonymkode: c6cfd...f5c

Jeg er også midt i 50 årene.  Har brukt minimalt med sminke, kun Mascara til vanlig.  Var så heldig å få bli med på en VIP Jentekveld med Synnøve Sorthe,  før Coronaens tid og fikk virkelig opp øynene for god hudpleie, og sminke .   Kjøpte en starterkit den kvelden fra Jane Iredale, og har vært kjempefornøyd  med de produktene.  
Nei, de er ikke kjempebillige de sakene ho selger , men det har faktisk gjort til at jeg bruker det når det er kjøpt. Det er kvalitet, lukter godt, og er gode på huden.

Jeg bruker nå daglig : Solkrem med farge, og litt solpudder samt settingsprayen Pommist... det har jeg vel blitt avhengig av ;)

Har etter det etterbestilt div fra Shoppen hennes , og er kjempefornøyd med både produkt og service fra henne. Har aldri opplevd å ikke få svar på forespørsel, men nå var det jo ikke det du lurte på ;)  Ser denne tråden har jo rast helt i feil retning etter trådstarter sitt spørsmål 😮 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fornøyd med produktene selv om de er billigere andre steder og bruker flittig pris match. Er redd mange handler over evne når de viser frem alt de kjøper til stadighet.
Er for så vidt enig i at hun er dårlig på å få kritikk. Det ser vi også nå da hun forsvarer alt som er skrevet her inne på gruppa. 
Har også tenkt at med så mange kunder som handler så mye så er det rart hun aldri har give aways. Men mulig det sunnmørske genet det😅 Ellers ei fin gruppe

Anonymkode: 72c6d...71d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Kreps77 said:

Du skrev at de som føler seg urettferdig og dårlig behandlet ikke forholder seg til sannheten. Derfor er det oppklarende når du nå endrer til at det gjelder de som er misfornøyd med pris og kvalitet på produktene.  Å kalle det løgn når noen mener de får bedre kvalitet til lavere pris eller at de kjøper de samme produktene til lavere pris andre steder er også å strekke det ganske langt… 
 

Det er ingen som har skrevet at gruppen hennes er full av «hjernevaska idioter». Når noen her blir såpass rasende fordi at man beskriver egne negative erfaringer, er det allikevel tydelig at hun lykkes godt med markedsføringsstrategien sin. Jeg er dog enig i at tråden bør handle om erfaringer med butikken og produktene - ikke medlemmene av gruppen. 

1. Fremdeles er det slik at jeg IKKE skrev at de som klager ikke forholder seg til sanheten, jeg skrev: "Det er forståelig om en føler seg urettferdig eller dårlig behandla, men selv da kan man iallefall holde seg til sannheten.".  Det er en forskjell der, og jeg endrer ikke noe som  helst, jeg mener fremdeles det samme som i den originale posten.  Om det oppfattes forskjellig av forksjellige folk kommer vel litt an på deres ståsted og deres erfaringer med Sorthe-siden vi diskuterer.   Det ER flere her som kommer med usannheter om produkter og priser i denne sammenhengen, og så lenge produktenes egne nettsider tar samme priser kan en ikke beskylde Sorthe for å overprise og lure folk.   Det har noe med innkjøpspriser/mengde man kjøper tenker jeg. 

2. Å joda , det var en "Anonym" som skrev nøyaktig at hennes tilhengere er "hjernevaska idioter".  Den posten er (heldigvis) enten slettet av den anonyme selv eller en administrator/moderator, ellers skulle jeg gjerne ha quota fra den også.  

3. For min del er jeg ikke rasende i det hele tatt, - å beskrive egne erfaringer er helt OK.  Stort sett er det både rettferdig, forståelig og helt på sin plass å advare andre.  Det er måten ENKELTE gjør det på jeg syns er noe i overkant.  Urettferdighet og løgn er det verste jeg vet.  

For min del er jeg ferdig med denne diskusjonen.   Har brukt mer enn nok tid og energi på dette......  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at kritiske kommentarer på siden hennes slettes. 

Ellers er det gode tips der synes, jeg.

Fryktelig kleint at hun vil ha damene som handler der til å legge ut bilder av seg selv med hennes produkter, men det er jo deres valg.. Og god butikk for SS. 

Anonymkode: 98bf1...d77

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker ikke at kritiske kommentarer på siden hennes slettes. 

Ellers er det gode tips der synes, jeg.

Fryktelig kleint at hun vil ha damene som handler der til å legge ut bilder av seg selv med hennes produkter, men det er jo deres valg.. Og god butikk for SS. 

Anonymkode: 98bf1...d77

Hun er veldig ivrig på det. Be folk legge ut bilder, enten det er i undertøyet eller med andre produkter hun selger. Jeg husker noen av medlemmene var litt skeptiske for de ville ikke poste siden det var menn i gruppa. Da fikk de til svar at de hadde blitt fjernet. Det er så utrolig naivt, og usikker på om SS faktisk tror det ikke er menn der, eller om det er noe hun sier for at de skal poste bilder og «by på seg selv» som hun kaller det. Det er nesten alltid fake-profiler i grupper, og uten at jeg har sjekket, ganske sikker på at det skjuler seg noen menn under falske kvinnenavn, der som i så mange andre facebookgrupper. Hvis noen poster bilde av seg i en undertråd ber hun stadig om at de skal lage eget innlegg. Gratis reklame. 

Anonymkode: 1aef2...726

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane Iredale har noen gode produkter og noen mindre gode - som med alle andre merker. Jeg var medlem av siden tidligere med reagerte på en del så jeg sluttet å følge den. Synest ikke hun er så flink med sminke, og desse kveldene som hun arrangerer - alle ser jo kliss like ut på bildene. Mange får fullstendig feil farger og klær🙈

 

Anonymkode: b5ae3...fa6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er hvertfall glad for disse tilbakemeldingene slik at jeg vet at det er lurt å handle andre steder 😉 jeg tipper også den godeste Synnøve er inne her og både leser og skriver, så kanskje hun kan lære hva hun gjør feil og rette opp i det i fremtiden slik at hun kan fortsette, og til og med ha kunder ☺️

Anonymkode: 33635...8c2

Jeg og. Flere av mine Fb-venner har vært på sånn sminkekveld eller noe med henne, de kommer til å få en lenke til denne tråden. Synes overhodet ikke det er greit at fan-klubben (eller hun selv?) skal komme inn hit for å «ta» de som har opplevd dårlig kundebehandling fra henne, og som vil advare andre.

Anonymkode: c9aa6...820

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2022 den 1.58):

Ikke fornøyd hverken med produktene eller kundeservice. Fikk ødelagt vare og eneste hun presterte da var å påstå jeg hadde ødelagt den selv.. Tok kontakt få timer etter pakken var mottatt. Hudpleien derfra er ikke bedre enn det du kjøper i matbutikken, bare mye dyrere.. 

Har lest hun har tjent sykt mye på den nettbutikken og mener selv sukseen kommer av hardt arbeid og at hun bruker seg selv som modell. 

Men produketen holder virkelig ikke mål. Du kan feks sende bilder og få anbefalinger av utdanna hudpleiekonsulenter på skincity.com (norsk side med mange kvalitetsmerker) om du ikke har en hudpleiesalong der du bor.

Anonymkode: 2bbab...c5c

Er uenig at hudpleien ikke er bedre enn den på matbutikken. Er kresen og kjøper merker med kvalitet så har litt erfaring  Og mener hennes produkter er omtrent like bra. Spesielt foundationen og pudder som hun selger. Men skreiv en ørliten feil kommentar en gang som ble fjernet. Og slikt liker jeg ikke 

Anonymkode: 72c6d...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som skrev her tidligere at da de klaget på produkter som de hadde fått som enten var feil eller skadet, svarte S frekt. Er litt nysgjerrig på ordlyden hennes. Noen som vil dele?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative kommentarer blir fort sletta, ja. FF!

Anonymkode: 828dc...662

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg så en post der denne pommist-sprayen fra Jane Iredale ble snakker så positivt om. Det er jo en av produktene mange skriver at de har kjøpt og bruker. Så kommenterte en at hun ikke kunne bruke den da hun fikk pusteproblemer på grunn av astma av den, så kom flere til og skrev det samme, så brått var det flere som hadde noe negativt/ikke fullt så positivt å si om denne sprayen. Da kommenterte Synnøve selv at det var bare gode ingredienser i den, så bare å bruke, og man fikk heller holde munn og nese lukket. (Vil jo tro de fleste gjør det av seg selv når de sprayer i ansiktet). Så lite forståelse for at andre kunne ha problemer med produktet der i gården. 

Ser forøvrig at det snakkes om denne tråden om ting som vel ikke engang har vært diskutert her. 

Anonymkode: 1aef2...726

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem av gruppa der lenge. Jeg har hatt 2. bestillinger derfra, sendte bilde av ansiktet mitt i dagslys - og hun anbefalte farge på fondation, som matchet hudfargen min perfekt.

Ikke opplevd annet enn god service derfra. 

Men, pga sytingen når hun får negativ kritikk, så har jeg meldt meg ut derfra - meldte meg inn i gruppa for inspirasjon, ikke for dårlig stemning.

Anonymkode: 0e794...07a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ingen ekspert på verken makeup eller hudpleie, men har kommet meg ørlite grann det siste året, og liker både det jeg har prøvd av Jane Iredale. MCCM og Kalahari.

Men jeg er ganske god på å finne rimelige priser og fri frakt. SS tar kr 75 i porto for kjøp under kr 990.

En svært hyggelig dame driver beautifulandhappy.no og fører OMG, Kalahari m.v., der er det en del tilbud.

De stor innsparingene har jeg funnet i engelske nettbutikker.

En av SSs bestselgere er MCCM solkrem med farge, kr 640+ frakt 75= kr 715. Det samme produktet har jeg kjøpt hos Qualitybeautystore.com for £19,86 ink frakt. Besparelse ca kr 500 for en skarve kremtube! (Leveringstiden kan fort bli ca 2-3 uker).

Har også god erfaring med Beyondbeautiful.com som selger Jane Iredale.

Se importkalkulatoren på toll.no for på beregne toll og moms om en handler for over kr 350. Fortsatt blir det billig om en skal ha dyre kremer.

Hvorfor betale for mye??

(Flott at SS gjorde oppmerksom på denne tråden i innlegg på egen FB gruppe, i stedet for å være proff. Er selv kastet ut fra gruppen, til mye latter fra de som kjenner meg (går for å være rimelig saklig). Det passet bra, da jeg ikke identifiserer meg med gruppen).

 

 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du ble kastet ut av gruppen på grunn av en saklig og riktig kommentar??? Hjelpes. Jeg har som jeg skrev tidligere her (som ble slettet sammen med mange innlegg) lenge lurt på om det bare er meg som reagerer på at det aldri er noen negative kommentarer der, da mener jeg ikke dritt til andre medlemmer, men litt misnøye med et produkt eller klesplagg, men aldri. Er jo ikke så rart når flere skriver at de har blitt kastet ut eller st innlegg blir slettet. Det er jo da undertitlene i så tilfelle for hovedinnlegg skal jo godkjennes av henne selv og det er jo stort sett «reklameinnlegg» fra seg eller andre. Jeg skjønner at man vil ha en hyggelig gruppe, men det må være rom for spørsmål som ikke kun er positive. Og hadde hun bare ønsket hygge så hadde hun aldri linket til tråden her. Damene skriver jo selv at nå må de slå ring rundt SS og handle mer. Dama er smart. 

Anonymkode: 1aef2...726

Visst er hun smart som får en del kunder til å oppfatte henne som venninne i stedet for en rå forretningskvinne. Men det er fort gjort å sage over den grenen man sitter på...

Anonymkode: d8f72...bc5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ingen ekspert på verken makeup eller hudpleie, men har kommet meg ørlite grann det siste året, og liker både det jeg har prøvd av Jane Iredale. MCCM og Kalahari.

Men jeg er ganske god på å finne rimelige priser og fri frakt. SS tar kr 75 i porto for kjøp under kr 990.

En svært hyggelig dame driver beautifulandhappy.no og fører OMG, Kalahari m.v., der er det en del tilbud.

De stor innsparingene har jeg funnet i engelske nettbutikker.

En av SSs bestselgere er MCCM solkrem med farge, kr 640+ frakt 75= kr 715. Det samme produktet har jeg kjøpt hos Qualitybeautystore.com for £19,86 ink frakt. Besparelse ca kr 500 for en skarve kremtube! (Leveringstiden kan fort bli ca 2-3 uker).

Har også god erfaring med Beyondbeautiful.com som selger Jane Iredale.

Se importkalkulatoren på toll.no for på beregne toll og moms om en handler for over kr 350. Fortsatt blir det billig om en skal ha dyre kremer.

Hvorfor betale for mye??

(Flott at SS gjorde oppmerksom på denne tråden i innlegg på egen FB gruppe, i stedet for å være proff. Er selv kastet ut fra gruppen, til mye latter fra de som kjenner meg (går for å være rimelig saklig). Det passet bra, da jeg ikke identifiserer meg med gruppen).

 

 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

Tusen takk for gode tips :) Den solkremen er faktisk dn krem jeg kunne tenke meg, så sjekker ut stedet du anbefaler. Skal sjekke ut den andre også, men har dog mitt hudpleiemerke jeg er veldig fornøyd med fra før (ikke fra SS). Sammenlignet 10 produkter på butikken hennes fra Jane Iredale med de samme hos blivakker, hvis man skal starte som mange der inne gjør med øyeskygge, eyeliner, leppestift, gloss, mascara, brynspudder, mineralfoundation, bronzer og settingspray  og det ble 900 kroner billigere hos blivakker. De har også gratis frakt, og man må ikke kjøpe for 900 for å få det heller. Jeg hadde gladelig spart 900 kroner og fått mer for pengene. 

Anonymkode: 1aef2...726

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tusen takk for gode tips :) Den solkremen er faktisk dn krem jeg kunne tenke meg, så sjekker ut stedet du anbefaler. Skal sjekke ut den andre også, men har dog mitt hudpleiemerke jeg er veldig fornøyd med fra før (ikke fra SS). Sammenlignet 10 produkter på butikken hennes fra Jane Iredale med de samme hos blivakker, hvis man skal starte som mange der inne gjør med øyeskygge, eyeliner, leppestift, gloss, mascara, brynspudder, mineralfoundation, bronzer og settingspray  og det ble 900 kroner billigere hos blivakker. De har også gratis frakt, og man må ikke kjøpe for 900 for å få det heller. Jeg hadde gladelig spart 900 kroner og fått mer for pengene. 

Anonymkode: 1aef2...726

Hvem vil ikke spare litt. Godt å bli gjort oppmerksom på

Anonymkode: 72c6d...71d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ingen ekspert på verken makeup eller hudpleie, men har kommet meg ørlite grann det siste året, og liker både det jeg har prøvd av Jane Iredale. MCCM og Kalahari.

Men jeg er ganske god på å finne rimelige priser og fri frakt. SS tar kr 75 i porto for kjøp under kr 990.

En svært hyggelig dame driver beautifulandhappy.no og fører OMG, Kalahari m.v., der er det en del tilbud.

De stor innsparingene har jeg funnet i engelske nettbutikker.

En av SSs bestselgere er MCCM solkrem med farge, kr 640+ frakt 75= kr 715. Det samme produktet har jeg kjøpt hos Qualitybeautystore.com for £19,86 ink frakt. Besparelse ca kr 500 for en skarve kremtube! (Leveringstiden kan fort bli ca 2-3 uker).

Har også god erfaring med Beyondbeautiful.com som selger Jane Iredale.

Se importkalkulatoren på toll.no for på beregne toll og moms om en handler for over kr 350. Fortsatt blir det billig om en skal ha dyre kremer.

Hvorfor betale for mye??

(Flott at SS gjorde oppmerksom på denne tråden i innlegg på egen FB gruppe, i stedet for å være proff. Er selv kastet ut fra gruppen, til mye latter fra de som kjenner meg (går for å være rimelig saklig). Det passet bra, da jeg ikke identifiserer meg med gruppen).

 

 

 

Anonymkode: d8f72...bc5

Tusen takk for tips . Bestilte nå på den engelske siden . Enkelt og greit å sparte vel ca 1500 kr . Er penger det å .😄

Anonymkode: 4f86b...669

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 Syting og klaging er heller ikke noe for meg. Hadde en saklig og korrekt kommentar, og vipps så slapp jeg å melde meg ut  selv. Identifiserer meg ikke med gruppen.

Anonymkode: d8f72...bc5

Det er litt spesielt og underlig å bli kasta ut for det

Anonymkode: 72c6d...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...