Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om ingen skal ofre noe for at menneskelige goder skal fordeles jevnere så kan vi like gjerne gi opp rettferdighet her og nå. Da kan i tillegg de rike bare beholde alt de har og uføretrygdede gå til grunne. Greit for meg. Jeg er ikke interessert i delvis rettferdighet. Jeg er ikke interessert i bare økonomisk fordeling. Penger er ikke alt. Jeg vil ha full rettferdighet. Ellers kan rettferdighet like gjerne droppes for godt. Men er typisk dere kvinner å ikke ville ofre noe selv, men bare peke på hva andre skal ofre!

Puleplikt høres bare vulgært ut. Det finnes sikkert bedre måter å regulere på.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Søk hjelp TS. Dette er ikke frisk tankegang. Please, før du og/eller dine meninger gjør skade på andre. 

Anonymkode: 724ea...f87

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet ditt er at du vil ha hvite kvinner. 
Hvite kvinner er de fineste og rikeste. Så klart har de høye krav. 
Bare dra til Thailand. Problem løst. 

Anonymkode: f924b...658

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om ingen skal ofre noe for at menneskelige goder skal fordeles jevnere så kan vi like gjerne gi opp rettferdighet her og nå. Da kan i tillegg de rike bare beholde alt de har og uføretrygdede gå til grunne. Greit for meg. Jeg er ikke interessert i delvis rettferdighet. Jeg er ikke interessert i bare økonomisk fordeling. Penger er ikke alt. Jeg vil ha full rettferdighet. Ellers kan rettferdighet like gjerne droppes for godt. Men er typisk dere kvinner å ikke ville ofre noe selv, men bare peke på hva andre skal ofre!

Puleplikt høres bare vulgært ut. Det finnes sikkert bedre måter å regulere på.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Sex og egen kropp er ikke et gode andre kan forsyne seg av. Du kan ikke sammenligne kroppen min med pengene mine. Det er ikke sammenlignbart. Puleplikt er passende for det er akkurat så vulgært som det du foreslår. Dine meninger er så forvridde at det grenser mot vrangforestillinger.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har rett på sex. Om du oppfører deg respektfullt så kan det være du blir tiltrekkende - sutring er så lite tiltrekkende som det går an. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator

Incels har like mye rett på sex som jeg har til å gå rett bort til kassadama på kiwi å dra ned buksa på henne å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Hva er det du babler om?

En milliardær er det av en grunn. Og alle skatter - det er slik samfunnet går rundt.

De som har kjæreste eller FF har det av en grunn. 

Snakk om sutring. Slutt med den selvmedlidenheten og ta deg samme, så skal du se du muligens får deg et ligg uten å forgripe deg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke så opptatt av sex. Jeg er opptatt av rettferdighet. Samfunnet har fortalt oss at vi alle har rett til like muligheter. Men når du går ut i verden der så er mulighetene veldig forskjellige. Det spiller ingen rolle for meg om jeg tilfeldigvis har sex med en jente en eller annen gang. Jeg vil ha samme muligheter hvert fall som den gjennomsnittlige kvinne har. Det har jeg krav på for at det skal være likestilling. På samme måte som at kvinner har rett på likelønn. Dere ville ikke sagt til en kvinne at om hun tilfeldigvis tjente like mye som en mannlig medarbeider så burde hun føle seg heldig og fornøyd. Dere ville sagt at det burde hun tatt som en selvfølge. Jeg vil også ha like muligheter der hvor kvinner er privilegierte. Jeg er ikke fornøyd før det er en selvfølge på samme måte.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Du har jo samme mulighet. Men siden kvinner har rett til å velge sier de nei når du benytter deg av din mulighet. Noe enhver kvinne skal få lov til å gjøre. 

Du kommer ikke unna at dette vil legitimere voldtekt og tvang av kvinner for å få til. Noe som tydeligvis er greit for deg. Ergo du har holdninger enhver kvinne vil si nei til. Ergo ingen kvinne på deg. 

Anonymkode: b4d5b...f00

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med hverandre dere incels, ingen nekter dere! 

Anonymkode: 59119...5f8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha sex med hverandre dere incels, ingen nekter dere! 

Anonymkode: 59119...5f8

hvis de gjorde det ville de vel vært homo og ikke incels?

Anonymkode: 2f372...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvis de gjorde det ville de vel vært homo og ikke incels?

Anonymkode: 2f372...b73

Muligens. Men noen menn er ville etter analsex - både gi og få. Så hvorfor ikke? Trenger vel ikke være noe emosjonelt. Bare rumpehull. Sånn. Saken er oppklart. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Jeg har enkle løsninger på dette.

1. Bruk høyrehånden. Eller venstre om du er venstrehendt. 
2. Ha sex med en annen incel. Det er jo bare sex i følge din logikk, så farlig kan det ikke være at begge har penis. Dere kan jo bytte på. Husk kondom. 
3. Lev uten sex. 
 

Thank me later. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har jo samme mulighet. Men siden kvinner har rett til å velge sier de nei når du benytter deg av din mulighet. Noe enhver kvinne skal få lov til å gjøre. 

Jada, og alle har sikkert muligheter til å bli milliardærer i teorien. I praksis funker det likevel ikke på den måten.

Og alle som anklager meg for tvang: er det tvang å ville regulere litt nå? Jeg kaller det frihet for de svakeste. På samme måte som det er frihet, og ikke tvang, å regulere litt for å gi arbeidere retten til en rettferdig lønn. Det er frihet for de som trenger det.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du pule kjøp deg en sånn falsk fitte og stapp kuken inn der . Kvinner ikke sex objekter og ting som samfunnet kan legge på sølvfat for at mannen skal ha sex. 

Anonymkode: 3563e...122

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (29 minutter siden):

Jeg har enkle løsninger på dette.

1. Bruk høyrehånden. Eller venstre om du er venstrehendt. 
2. Ha sex med en annen incel. Det er jo bare sex i følge din logikk, så farlig kan det ikke være at begge har penis. Dere kan jo bytte på. Husk kondom. 
3. Lev uten sex. 
 

Thank me later. 

Japp, TS svarer jo ikke på dette.

Hvis TS mener det er rettferdig at kvinner må pule kreti og pleti av menn, så må det være det samme om incels puler hverandre. Tvangssex er tvangssex. Er ikke homo bare fordi det er mann og mann. Er bare homo om de tenner på det.

Hvis det er seksualiteten som skal gi fripass til tvangssex, kan jo bare alle streite kvinner si "sorry, jeg kan ikke pule incels...jeg er lesbisk" inntil de finner en mann. Siden incellogikken er at de ikke kan pule hverandre fordi de ikke er homo.

Så TS, du må nok rett og slett bare ut og ha sex med andre incels. Da blir det rettferd. 👍👍👍

Anonymkode: 618f9...443

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har avvist jenter og er incel. Hva er grunnen til at jeg ikke får meg noe?

Anonymkode: f924b...658

Hvis du har draget på damer er du vel ikke incel??? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jada, og alle har sikkert muligheter til å bli milliardærer i teorien. I praksis funker det likevel ikke på den måten.

Og alle som anklager meg for tvang: er det tvang å ville regulere litt nå? Jeg kaller det frihet for de svakeste. På samme måte som det er frihet, og ikke tvang, å regulere litt for å gi arbeidere retten til en rettferdig lønn. Det er frihet for de som trenger det.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Hvordan ser du for deg at dette skal "reguleres"?   Hvor tenker du kvinnene skal tas/hentes fra?  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Japp, TS svarer jo ikke på dette.

Hvis TS mener det er rettferdig at kvinner må pule kreti og pleti av menn, så må det være det samme om incels puler hverandre. Tvangssex er tvangssex. Er ikke homo bare fordi det er mann og mann. Er bare homo om de tenner på det.

Hvis det er seksualiteten som skal gi fripass til tvangssex, kan jo bare alle streite kvinner si "sorry, jeg kan ikke pule incels...jeg er lesbisk" inntil de finner en mann. Siden incellogikken er at de ikke kan pule hverandre fordi de ikke er homo.

Så TS, du må nok rett og slett bare ut og ha sex med andre incels. Da blir det rettferd. 👍👍👍

Anonymkode: 618f9...443

Ja, her har vi gode løsninger og får ikke svar? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Er det et privilegium å ikke bli voldtatt? Å kreve at kvinner skal stå klar for sex eller ty til prostitusjon for å tilfredsstille incels er overgrep, undertrykking og maktmisbruk. For et forferdelig kvinnesyn du har!!

 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...