Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er incel og har avvist jenter. Jeg vil ikke at noen skal tvinge meg til å ha sex med dem.

Anonymkode: f924b...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig. Så betaler menn i dag prisen for at menn i fortida levde som konger og undertrykte kvinner.

Det er ikke noe man kan gjøre med det.

Anonymkode: f924b...658

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Ja akkurat. Derfor må menn stemme på Høyre fordi eneste stedet menn trives er i et økonomisk fritt marked.

Anonymkode: f924b...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Alle owner har en stygg venninne... (Haha)

Neida, men det er da bare de færreste kvinner som er penest. De fleste har nok av avvisninger i løpet av livet, kvinner som menn. Slik er livet. Hvorfor skal du få etter de som ikke vil ha deg? Du må enten gå etter noen som du har sjans på, eller forbli alene.

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vil du ha sex med damer som har "dårlig utseende" og "sjenert personlighet"?

Anonymkode: b79f1...1fa

 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han vil nok helst ha sex med damer på øverste hylle...

Anonymkode: d4e59...538

Mange incels er desperate og hadde ikke brydd seg så lenge de hadde fått en kvinne å dyppe seg i. 
 

Tror ts skal måtte vente lenge på et samfunn der prostitusjon blir et ettertraktet yrke. 

Anonymkode: 8b3df...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunnen er veldig enkel: det er fordi vi lever i et land hvor samfunnet er forventet å stille opp for deg. Er du ufør har du rett til trygd. Er du arbeidsløs har du rett til tiltak. Er du funksjonshemmet har du rett til tilrettelegging. Sliter du med psykisk sykdom har du rett på psykologhjelp. Og så videre. Alle som sliter opplever at samfunnet stiller opp så langt det lar seg gjøre. Samfunnet har en plikt til å hjelpe. I dag gjelder dette for alle grupper unntatt en - menn som ikke får sex. Til dere som sier at man ikke har rett til sex fordi man overlever uten: ja? Og en handikappet overlever uten at det er handikapptoalett i hvert eneste offentlige bygg. Men de har en rett til det. Poenget er at sex er et viktig gode. Det er noe som de aller fleste mennesker trenger for et sunt og fullverdig liv. Det burde regnes som et helsemessig problem å være nektet tilgang til sex.

Dessuten er det slik at man i Norge skal dele på godene. Derfor er det grovt urettferdig at noen skal ha voldsomme fordeler av at de tilfeldigvis ser bedre ut enn andre, eller har bedre utstråling. På samme måte som det er urettferdig at noen er født rikere enn andre. Eller at noen er født med bedre helse enn andre. Forskjellen er at når det gjelder tilgangen på sex så er dette den eneste ulikheten som ikke gjøres noe med. Før i tiden sa man at fattige mennesker fikk skylde på seg selv. Nå har man i stedet innsett at samfunnet har et ansvar. Men for mennesker som står uten tilgang til sex tviholder man på det gammeldagse synet om at de får skylde seg selv.

Faktum er at dette er et strukturelt problem. I et fritt marked er det noen få som lykkes veldig godt, mange som gjør det helt middels, og noen som ikke lykkes i det hele tatt. Slik er det enten markedet gjelder penger eller dating. Kvinner, som var de største taperne på det frie pengemarkedet, burde vite dette bedre enn noen andre. I ett fritt økonomisk marked er det nesten bare menn som blir rike. Kvinner fikk det mye bedre av at man begynte å regulere og omfordele. I datingmarkedet er det omvendt. Kvinnene er de som strukturelt sett kommer best ut. Likevel fortsetter man å mene at mennene på bunn ikke er offer for strukturelle hindringer, men at de bare trenger å jobbe med seg selv. Høres mistenkelig likt ut som å si at fattige mennesker bare trenger å "jobbe hardere" for å tjene bedre. I Norge er det slik at man bør løse strukturelle urettferdigheter i fellesskap. Ikke ved å skylde på de som urettferdigheten går utover. Og særlig kvinner på venstresiden burde forstå dette. Dere forstår jo av prinsipp at markeder fører til store strukturelle ulikheter!

Hvordan incel-problemet skal løses i praksis? Jeg vet ikke. Skal kvinner på individnivå være direkte pålagt å stille opp for trengende menn? Nei, trenger ikke å være sånn. Det kan løses politisk på forskjellige måter. F. eks at det ikke lenger er lov å matche med hvem som helst på datingapper. Det kan reguleres slik at alle (både kvinner og menn) får jevnere fordeling av oppmerksomhet. Alle kan få en fair sjans. Eller at incel-menn kan registrere seg i et offentlig register, og så tildeles kvinner økonomisk støtte fra det offentlige dersom de (ja, frivillig) velger å bli sammen med en incel. Det er mulig å lage noen insentiver.

Men det praktiske er mindre viktig. Det viktige er å anerkjenne at samfunnet har plikt til å hjelpe alle grupper, ikke bare grupper vi har tradisjon for å hjelpe. Og til slutt, ja jeg vet det finnes problemer som gjelder kvinner også, og at også enkelte kvinner føler seg som incels eller marginaliserte. Men siden dette hovedsakelig gjelder menn så valgte jeg å skrive om menn nå. Jeg mener uansett at alt jeg har skrevet er en ren videreføring av sosialdemokratisk logikk. Dere kvinner er bare redde for å erkjenne dette fordi dere er redde for å miste selvbestemmelsesretten over kroppene deres. Noe som forsåvidt er veldig forståelig. Derfor foreslår jeg at ingen kvinner på individnivå kan holdes at ansvarlig for at menn ikke får sex, men at det er samfunnet som helhet som skylder menn dette og at vi trenger en ekte politisk debatt om dette nå.

Anonymkode: 34937...4c5

Du tenker at staten skal kjøpe sex/kjærester til menn som ikke får seg det på egen hånd. Artig. Og porsjonere ut matcher på Tinder. Enda artigere. Da kan man kanskje regulere antall dickpics menn kan sende også. 

Du sammenligner sex med å gi folk penger til så de har et sted å bo og få nok å spise. Sorry, det kan jeg bare ikke ta seriøst.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du nå slår av pc'n, tar deg en dusj og deo, kler deg i noe annet en joggebukse og band skjorte, og så går ut av gutterommet ditt og ut i verden. Hva skjer da tror du? 

Eventuelt kan du betale noen for å nyte ditt selskap? 

Jeg skjønner forøvrig poenget ditt, det er bare veldig konvensjonelt og litt lavmål. 

Anonymkode: 3a793...2c2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Okei, så du snakker ikke om at de skal få ligg.. Men faktiske forhold? 

Du kan ikke tvinge noen til å bli forelska, like,  og elske deg. Det er sårt, og de fleste har vært forelska i noen (eller blitt dumpa) der følelsene ikke går to veier. Noen opplever dette oftere enn andre, men det er like ofte en selv som sikter for høyt eller på type partner som ikke passer. Hvordan kan du endre deg for å finne en partner? (Om det er målet). 

Heldigvis er menneskets frihet en større verdi i samfunnet enn «alle skal få». Noen får aldri svær villa, andre får aldri en doktorgrad, noen aldri egne barn og følgelig er det alltid noen som ikke  finner partner. Sånn er nu livet. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incels kan jo få masse ligg med damer 40+ men det vil de ikke. De vil heller ikke ligge med overvektige eller funksjonshemmede.

De mener de har rett på 8 eller 9 type kvinne.

De burde heller få dekket noen besøk på horehus hvor de kan ligge med damer av type 8 eller 9

Incels er som regel skikkelig sytete, bortskjemte mammagutter

Anonymkode: f3974...801

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Han vil nok helst ha sex med damer på øverste hylle...

Anonymkode: d4e59...538

Hvis han krever det må han nok nøye seg med hva som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er incel og har avvist jenter. Jeg vil ikke at noen skal tvinge meg til å ha sex med dem.

Anonymkode: f924b...658

Da er du ikke incel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Dette har jo ikke noe med samfunnet å gjøre. Dette har med hvordan man er som individ. 

Anonymkode: 15cb7...d83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logikken til TS forutsetter at kvinner ikke er mennesker med egne rettigheter og behov, men en vare som staten kan fordele.

Anonymkode: d101c...cb6

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Og jeg synes det er grusomt at naboene mine har råd til Tesla X, mens jeg må kjøre min gamle Ford. Det er uuuuuurettferdig og staten burde kjøpe ny bil til meg. 

Ellers anbefaler jeg å søke opp klippet : «jeg vil pule» med Trond Kirkvåg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Logikken til TS forutsetter at kvinner ikke er mennesker med egne rettigheter og behov, men en vare som staten kan fordele.

Anonymkode: d101c...cb6

Det er sikkert derfor han ikke evner å finne seg en dame.  Kvinner i Norge finner seg ikke i slikt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator
1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt mye tekst her. kan noen gi meg en tl;dr?

Anonymkode: 352ff...108

Kvinner har kjempet for likestilling i arbeidslivet og har rett på det, derfor har incels rett på sex ifra kvinner. Pga likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordelingen av sex i samfunnet er skjev fordi vi har et fritt marked i dating. Det er den eneste strukturelle ulikheten som samfunnet ikke tar tak i på noen måte. Incels har en rett til at det blir gjort noe politisk for å sikre mer rettferdig fordeling av sex. Særlig fordi medfødte faktorer som dårlig utseende eller sjenert personlighet gjør at man kommer dårlig ut. Det er urettferdig. Og dette er den eneste sosiale urettferdigheten som ikke blir tatt på alvor.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Dette vil jo i prinsippet være som å si ja til voldtekt av kvinner😳

Vil ingen av dere ha sex med denne mannen, så tvinger vi en av dere.... 

Anonymkode: b4d5b...f00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...