Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du samfunnet bør legge til rette slik at pedofile også får sex? De har vel behov for nærhet og sex som alle andre? 

Anonymkode: c7c1b...d3f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det er ingenting som gjør damene på KG så sinte som å si at incels og uattraktive menn fortjener sex 🤭 Kjerringene hisser seg opp, og vipps har man 6 sider med sinte kommentarer. Troll 1, KG 0

Anonymkode: 20b7b...48b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig ikke hatt sex med en incel selv om jeg fikk betalt for det. Er vel en grunn til at dere ikke får dere noe.

Anonymkode: 08411...616

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde selvfølgelig ikke hatt sex med en incel selv om jeg fikk betalt for det. Er vel en grunn til at dere ikke får dere noe.

Anonymkode: 08411...616

Jeg har avvist jenter og er incel. Hva er grunnen til at jeg ikke får meg noe?

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hehe det er ingenting som gjør damene på KG så sinte som å si at incels og uattraktive menn fortjener sex 🤭 Kjerringene hisser seg opp, og vipps har man 6 sider med sinte kommentarer. Troll 1, KG 0

Anonymkode: 20b7b...48b

Såklart skal man hisse seg opp. Kvinners rettigheter til å bestemme over egen kropp er ikke et trolletema, og idioter må tales ihjel

Anonymkode: 724ea...f87

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Du får stille med baken klar sa til incelsgjengen din. Du har vel ikke et problem med det vel?

Anonymkode: 724ea...f87

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på fenomenet incels som naturlig seleksjon. Med så ræva holdinger er det like greit at dere ikke får ført genene videre. I steinalderen er det sånne som ville blitt klubbet ihjel av de bedre mennene.

Anonymkode: 08411...616

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser på fenomenet incels som naturlig seleksjon. Med så ræva holdinger er det like greit at dere ikke får ført genene videre. I steinalderen er det sånne som ville blitt klubbet ihjel av de bedre mennene.

Anonymkode: 08411...616

Jeg er incel men har fått oppmerksomhet fra jenter. Hvor er naturlig seleksjon?

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare le dere! Får se hvem som ler best i fremtiden! Jeg har fremdeles tro på at alle marginaliserte grupper vil få sin rettmessige hjelp fra samfunnet etter hvert som vi blir stadig mer opplyste!

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Jeg tror løsningen ligger i teknologi. Roboter som simulerer damer, stimulerer visuelt og fysisk. Da mangler kun at incels får formert seg, og det er helt i tråd med evolusjonsprinsippene. Og ingen damer taper selvbestemmelse over egen kropp. Win-win-win.

Anonymkode: a737e...d53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det ene så er det det andre. Det er mye man ikke får i livet. Sånn er det bare.

Deal with it.

Anonymkode: 57806...6b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er incel men har fått oppmerksomhet fra jenter. Hvor er naturlig seleksjon?

Anonymkode: f924b...658

Har du barn? Naturlig seleksjon handler om at best fitted får ført genene videre. 

Anonymkode: a737e...d53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Det er ubehagelig å bli tvunget til å ha sex med noen man ikke vil. Noen man synes er veldig uattraktiv. Hvorfor kan ikke incels ta ubehaget selv, og ha sex med hverandre? Beste forslaget så langt.

Anonymkode: a737e...d53

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du barn? Naturlig seleksjon handler om at best fitted får ført genene videre. 

Anonymkode: a737e...d53

Jeg er 20 så naturlig nok har jeg ikke barn. 

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 19.24):

F. eks at det ikke lenger er lov å matche med hvem som helst på datingapper. Det kan reguleres slik at alle (både kvinner og menn) får jevnere fordeling av oppmerksomhet. Alle kan få en fair sjans. Eller at incel-menn kan registrere seg i et offentlig register, og så tildeles kvinner økonomisk støtte fra det offentlige dersom de (ja, frivillig) velger å bli sammen med en incel. Det er mulig å lage noen insentiver.

Anonymkode: 34937...4c5

Hvordan skal en slik lov håndheves i praksis? Hvorfor skal man ikke få lov å være sammen med den man ønsker? Og økonomisk støtte for å være sammen med en incel?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med milliardærene som skattlegges tøffere enn noen andre? Ingen som synes synd på dem, fordi alle forstår hvor privilegierte de er. Dere må forstå at i forhold til en incel så er en vanlig kvinne like privilegiert som en milliardær er til en på uføretrygd. Hvis dere tar dette innover dere så vil dere forstå at det er like lite synd på kvinner her som det er på den gjengse milliardæren. Er jo ikke snakk om å tvinge kvinner til å være sexslaver for incels heller. Bare ordne med insentiver og litt slik som gjør at det blir lettere for incels å oppleve oppmerksomhet fra kvinner. Alle kan uansett ofre en bit av livet sitt for å gjøre samfunnet et bedre sted.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Jeg eller andre kvinnelige venner og bekjente og hele resten av verdens kvinnelige befolkning skal ikke ofre en dritt for at du skal få sex eller kjæreste. Og det kommer aldri til å skje at samfunnet regulerer kjønnsmarkedet. Eller tenker du at kvinner skal pålegges et år med «puleplikt» slik som gutta har verneplikt? 

Det er så stakkarslig at du ønsker for deg og andre incels er «pity sex». Og sammenlikningen mellom sex og penger er altså at det er skummelt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Hvordan skal en slik lov håndheves i praksis? Hvorfor skal man ikke få lov å være sammen med den man ønsker? Og økonomisk støtte for å være sammen med en incel? Jeg ville følt meg fullstendig verdiløs om folk måtte få penger for å være sammen med meg. Så nei takk. Da lever jeg heller alene!

 

De appene burde komme med advarsel om at 99% av menn kommer ikke til å kontakt med noen. Akkurat som gambling og betting apper må. 

Anonymkode: f924b...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva dere synes er så ubehagelig, unntatt at det er deres egne privilegier som blir utfordret. Milliardærer har sikkert et helt spesielt forhold til bedrifter og formue de har bygget opp, men det er ingen som klager over at vi skattlegger dem så mye vi vil eller regulerer bort valgfriheten deres der det måtte passe. Faktisk er det ingen som liker milliardærer forståelig nok. For vi vet de er privilegierte kryp som ikke trengs å forsvares. På samme måte er kvinner enormt privilegierte i forhold til en incel. Bare at jeg ikke vil gå så langt som å kalle kvinner kryp. Men når dere snakker om hvor viktig det er at kvinnen blir tatt hensyn til fremfor incels er det som å snakke om hvor viktig det er å ta hensyn til milliardæren i forhold til den uføretrygdede.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Du hevder at du har mer rett til å kreve sex enn kvinner har til å di nei takk. Herre gud det er pokker meg ikke rart at kvinner holder seg vekk fra incels om du representerer gjennomsnittsholdningen. Det er altså så sinnsvakt at jeg tror du kødder med oss.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Okei kvinner, dere vil nok aldri være enig i konklusjonen min. Men forstår dere ikke frustrasjonen vår mot samfunnet? Vi er blitt fortalt hele oppveksten at Norge er et samfunn med like muligheter, men når det gjelder valg av partner og å stifte familie så stemmer jo ikke dette overhodet. Har ingen av dere opplevd f. eks at guttene dere likte på skolen bare falt for penere venninner av dere? At dere ikke har sjans på samme menn som andre har? Hvordan er dette like muligheter? Faktum er at noen har veldig mange å velge i, og noen har langt færre å velge i. Og noen har bare ingen. Kall det hva dere vil, men det er ikke like muligheter. Å se at enkelte menn nedrennes av damer mens andre menn ikke får noen dater, det er ekstra ille fordi samfunnet hele tiden har fortalt oss at alle har de samme mulighetene her i livet. Det er jo en ren løgn samfunnet leverer oss.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Tror du ikke det til alle tider har vært noen menn som har blitt nedrent av damer mens andre ikke har sluppet til i det hele tatt? Det er sånn det er og sånn det er ment å være. Problemene oppstår på grunn av det neste du sier. Når folk blir fortalt at alle er like fantastiske og kan få det beste blir det krasj når virkeligheten setter inn.  Alle er faktisk ikke like fantastiske og alle kan ikke få det beste. Du har selvfølgelig rett i at dette er en ren løgn. Incels trenger å våkne opp fra de rosa drømmene sine og akseptere at verden er et nådeløst sted.

Anonymkode: eed01...461

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleugla skrev (6 minutter siden):

Jeg eller andre kvinnelige venner og bekjente og hele resten av verdens kvinnelige befolkning skal ikke ofre en dritt for at du skal få sex eller kjæreste. Og det kommer aldri til å skje at samfunnet regulerer kjønnsmarkedet. Eller tenker du at kvinner skal pålegges et år med «puleplikt» slik som gutta har verneplikt? 

Om ingen skal ofre noe for at menneskelige goder skal fordeles jevnere så kan vi like gjerne gi opp rettferdighet her og nå. Da kan i tillegg de rike bare beholde alt de har og uføretrygdede gå til grunne. Greit for meg. Jeg er ikke interessert i delvis rettferdighet. Jeg er ikke interessert i bare økonomisk fordeling. Penger er ikke alt. Jeg vil ha full rettferdighet. Ellers kan rettferdighet like gjerne droppes for godt. Men er typisk dere kvinner å ikke ville ofre noe selv, men bare peke på hva andre skal ofre!

Puleplikt høres bare vulgært ut. Det finnes sikkert bedre måter å regulere på.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...