Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er sex over alt i kulturen da? Kanskje man skal roe ned sexkulturen vi lever i hvis man ikke vil at folk skal tro at det er en rettighet siden alle andre har sex. 

Anonymkode: f924b...658

"Alle andre" har ikke sex, det er en myte incels har konstruert for å rettferdiggjøre (kvinne)hatet sitt.

Anonymkode: 8d354...847

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er sex over alt i kulturen da? Kanskje man skal roe ned sexkulturen vi lever i hvis man ikke vil at folk skal tro at det er en rettighet siden alle andre har sex. 

Anonymkode: f924b...658

Folk skal slutte å ha sex med hverandre sånn at incels skal slippe å bli sjalu mener du? Det er dessuten ikke bare incels som ikke har sex. Noen velger å ikke ha det, for eksempel askesuelle, andre finner ikke noen de vil ha det med uten å ha dårlige holdninger. 

Anonymkode: e8c9b...a54

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Alle andre" har ikke sex, det er en myte incels har konstruert for å rettferdiggjøre (kvinne)hatet sitt.

Anonymkode: 8d354...847

 

Så det er bare de pene som har sex mener du?

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk skal slutte å ha sex med hverandre sånn at incels skal slippe å bli sjalu mener du? Det er dessuten ikke bare incels som ikke har sex. Noen velger å ikke ha det, for eksempel askesuelle, andre finner ikke noen de vil ha det med uten å ha dårlige holdninger. 

Anonymkode: e8c9b...a54

Ikke slutte å ha sex. Men bare slutte markedsføre det i media som noe vanlig og som noe du burde ha hvis du er verdt noe. 

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg ønsker å benytte meg av min sexrettighet. 

Hvor søker jeg, og hvem til? Er det lang behandlingstid? 

Er åpen for det meste. Klara på 80 år, Anne på 60 år, Jannike på 40 år eller Thea på 20 år betyr ingenting i denne sammenheng. 

:Knegg:

Anonymkode: e1b2e...66d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er bare de pene som har sex mener du?

Anonymkode: f924b...658

Hæ? Skal pene ha sex med alle? Det er da mindre pene av begge kjønn (selv om det er stygt å si). Skal pene damer måtte ligge med alt av menn, men mindre pene damer skal ikke få noe?

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ville jeg foretrukket døden fremfor tvang av sex med en såkaldt incel. Hilsen kvinne, ca 8/9 å skalaen tror jeg. Kunne fort blitt et ikke rent lite sammfunnsproblem dette også, har dere tenkt på det?

Anonymkode: e991b...0d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Skal pene ha sex med alle? Det er da mindre pene av begge kjønn (selv om det er stygt å si). Skal pene damer måtte ligge med alt av menn, men mindre pene damer skal ikke få noe?

Anonymkode: b79f1...1fa

Stakkars damer, de trenger vel ikke jobbe ved siden av?

Anonymkode: e991b...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke slutte å ha sex. Men bare slutte markedsføre det i media som noe vanlig og som noe du burde ha hvis du er verdt noe. 

Anonymkode: f924b...658

At man ikke bør si at man må ha sex hvis man skal være verdt noe, er jeg helt enig i. Samtidig bør alle forstå at sex ikke er noen menneskerett. Hvis du tenker at samfunnet ikke er flink nok til å gi signaler om det, så er det muligens et poeng. 

Anonymkode: e8c9b...a54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir folk av disse guttene hvis de får fitte. En løsning hadde vært en statlig eskortetjeneste som ble finansiert via skatteseddelen, øremerket sosial rekreasjon eller noe i den duren. Kvinnene meldte inn eskortebesøk kommunalt, og fikk en viss sum, selvsagt med sporing av tlf til oppgitt sted for å kontrollere for riktighet.

Menn må ha sex med kvinner, det er biologisk, kvinner er skapt for å forlyste menn, sånn har det vært helt siden steinalderen. Dagens feministiske samfunn er bare en moderne, sosial konstruksjon lagt opp på våre iboende, biologiske behov.

Kvinner har uforpliktende sex støtt og stadig, de kunne like gjerne hatt sex med disse mennene i en regulert og betalt form, det hadde også gått til en god sak. Menn gir mer penger tilbake til samfunnet enn kvinner, derfor bør deres behov veie tyngre enn feministkvinnene i denne saken. Saken er at ensomhet, mangel på sex osv er en stor risikofaktor for å falle ut av samfunnet, derfor er det viktig at disse mennene får et tilbud.

Det er snakk om å knulle dem sporadisk og uforpliktende, det klarer dere å få til, kvinner. Man kan ikke bare sitte på gjerdet og si "skjerp deg." osv. Disse mennene trenger at noen andre tar styringen. Så går det meste seg til etterhvert.

Anonymkode: 92f54...736

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stakkars damer, de trenger vel ikke jobbe ved siden av?

Anonymkode: e991b...0d3

Haha. Med "statlig lønn" slik ts forestiller seg, blir det rimelig dårlig betalt per kunde. Alle pene må forte seg å gifte seg, for de må da kunne slippe om de er gift 🤪

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blir folk av disse guttene hvis de får fitte. En løsning hadde vært en statlig eskortetjeneste som ble finansiert via skatteseddelen, øremerket sosial rekreasjon eller noe i den duren. Kvinnene meldte inn eskortebesøk kommunalt, og fikk en viss sum, selvsagt med sporing av tlf til oppgitt sted for å kontrollere for riktighet.

Menn må ha sex med kvinner, det er biologisk, kvinner er skapt for å forlyste menn, sånn har det vært helt siden steinalderen. Dagens feministiske samfunn er bare en moderne, sosial konstruksjon lagt opp på våre iboende, biologiske behov.

Kvinner har uforpliktende sex støtt og stadig, de kunne like gjerne hatt sex med disse mennene i en regulert og betalt form, det hadde også gått til en god sak. Menn gir mer penger tilbake til samfunnet enn kvinner, derfor bør deres behov veie tyngre enn feministkvinnene i denne saken. Saken er at ensomhet, mangel på sex osv er en stor risikofaktor for å falle ut av samfunnet, derfor er det viktig at disse mennene får et tilbud.

Det er snakk om å knulle dem sporadisk og uforpliktende, det klarer dere å få til, kvinner. Man kan ikke bare sitte på gjerdet og si "skjerp deg." osv. Disse mennene trenger at noen andre tar styringen. Så går det meste seg til etterhvert.

Anonymkode: 92f54...736

Eller, man kunne gitt de sexløse mennene østrogenspøyter, slik at sexlysten ble mindre og de slapp ubehaget.

Anonymkode: 8b3df...a24

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om ingen skal ofre noe for at menneskelige goder skal fordeles jevnere så kan vi like gjerne gi opp rettferdighet her og nå. Da kan i tillegg de rike bare beholde alt de har og uføretrygdede gå til grunne. Greit for meg. Jeg er ikke interessert i delvis rettferdighet. Jeg er ikke interessert i bare økonomisk fordeling. Penger er ikke alt. Jeg vil ha full rettferdighet. Ellers kan rettferdighet like gjerne droppes for godt. Men er typisk dere kvinner å ikke ville ofre noe selv, men bare peke på hva andre skal ofre!

Puleplikt høres bare vulgært ut. Det finnes sikkert bedre måter å regulere på.

TS

Anonymkode: 34937...4c5

Rettferdighet er noe bare barn tror fullt og helt på. Alle vet at det ikke finnes noe sånt.

Anonymkode: eed01...461

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Personlig ville jeg foretrukket døden fremfor tvang av sex med en såkaldt incel. Hilsen kvinne, ca 8/9 å skalaen tror jeg. Kunne fort blitt et ikke rent lite sammfunnsproblem dette også, har dere tenkt på det?

Anonymkode: e991b...0d3

Glad jeg har avvist kvinner. Dere tenker slik hele gjengen. Sparker de som ligger nede. 

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (18 minutter siden):

Evig eies kun et dårlig rykte, var det en musiker som sa 

Når damer sveiper på tinder aner de sjelden ryktet til personen hvis de ikke kjenner de fra før.

Anonymkode: 8b3df...a24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep, nedsettende innlegg og innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir folk av disse guttene hvis de får fitte. En løsning hadde vært en statlig eskortetjeneste som ble finansiert via skatteseddelen, øremerket sosial rekreasjon eller noe i den duren. Kvinnene meldte inn eskortebesøk kommunalt, og fikk en viss sum, selvsagt med sporing av tlf til oppgitt sted for å kontrollere for riktighet.

Menn må ha sex med kvinner, det er biologisk, kvinner er skapt for å forlyste menn, sånn har det vært helt siden steinalderen. Dagens feministiske samfunn er bare en moderne, sosial konstruksjon lagt opp på våre iboende, biologiske behov.

Kvinner har uforpliktende sex støtt og stadig, de kunne like gjerne hatt sex med disse mennene i en regulert og betalt form, det hadde også gått til en god sak. Menn gir mer penger tilbake til samfunnet enn kvinner, derfor bør deres behov veie tyngre enn feministkvinnene i denne saken. Saken er at ensomhet, mangel på sex osv er en stor risikofaktor for å falle ut av samfunnet, derfor er det viktig at disse mennene får et tilbud.

Det er snakk om å knulle dem sporadisk og uforpliktende, det klarer dere å få til, kvinner. Man kan ikke bare sitte på gjerdet og si "skjerp deg." osv. Disse mennene trenger at noen andre tar styringen. Så går det meste seg til etterhvert.

Anonymkode: 92f54...736

Kvinner er ikke skapt til å forlyste menn. For det første har kvinner også en egen seksualitet. For det andre duger både menn og kvinner til mye mer enn sex. 

Nei, menns "behov" for sex skal ikke veie tyngre enn kvinners rett til å bestemme over egen kropp. Utpressing fra samfunnet til å ha sex med folk man ikke egentlig vil det med for kvinner, gir også signaler om at kvinner ikke er verdt mer enn sin kropp. Et slikt samfunn nekter jeg å støtte. 

Og hva med ensomme kvinner? Du vet det også fins? Incels er ikke de eneste som faller utenfor samfunnet. Men løsningen er heller psykisk helsehjelp. Sex er ikke en rettighet, for det avhenger av at noen "stiller opp" og har sex med deg. Det blir helt feil å pålegge kvinner det. 

Anonymkode: e8c9b...a54

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når damer sveiper på tinder aner de sjelden ryktet til personen hvis de ikke kjenner de fra før.

Anonymkode: 8b3df...a24

Janei, det kan nok hende.. Men nordmenn er et reisende folk. Er en blitt mislikt i et samfunn, og flytter, så er det alltid noen fra det samfunnet som enten begynner med utdanning på stedet personen har flyttet til, kjenner noen der osv osv. ONS er sikkert mulig hvis en incel er flittig med å reise fra ryktene. Men høres slitsomt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Glad jeg har avvist kvinner. Dere tenker slik hele gjengen. Sparker de som ligger nede. 

Anonymkode: f924b...658

Er det å si nei til sex, å sparke noen som ligger nede? Det er en helt sinnsyk tankegang. 

Anonymkode: e8c9b...a54

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner er ikke skapt til å forlyste menn. For det første har kvinner også en egen seksualitet. For det andre duger både menn og kvinner til mye mer enn sex. 

Nei, menns "behov" for sex skal ikke veie tyngre enn kvinners rett til å bestemme over egen kropp. Utpressing fra samfunnet til å ha sex med folk man ikke egentlig vil det med for kvinner, gir også signaler om at kvinner ikke er verdt mer enn sin kropp. Et slikt samfunn nekter jeg å støtte. 

Og hva med ensomme kvinner? Du vet det også fins? Incels er ikke de eneste som faller utenfor samfunnet. Men løsningen er heller psykisk helsehjelp. Sex er ikke en rettighet, for det avhenger av at noen "stiller opp" og har sex med deg. Det blir helt feil å pålegge kvinner det. 

Anonymkode: e8c9b...a54

Enig med at kvinner ikke har plikt, men de skal  heller ikke produsere incels ved å dehumanisert menn de ikke liker, bare for at den de ikke liker skal få ha sex med kvinner

Endret av Airman
Skrivefeil av tlf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...