Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 19.24):

 

Hvordan incel-problemet skal løses i praksis? Jeg vet ikke. Skal kvinner på individnivå være direkte pålagt å stille opp for trengende menn? Nei, trenger ikke å være sånn. Det kan løses politisk på forskjellige måter. F. eks at det ikke lenger er lov å matche med hvem som helst på datingapper. Det kan reguleres slik at alle (både kvinner og menn) får jevnere fordeling av oppmerksomhet. Alle kan få en fair sjans. Eller at incel-menn kan registrere seg i et offentlig register, og så tildeles kvinner økonomisk støtte fra det offentlige dersom de (ja, frivillig) velger å bli sammen med en incel. Det er mulig å lage noen insentiver.

Anonymkode: 34937...4c5

Hva var det du sa nå?🤨

Det må jo være jævlig å ligge/være "sammen" med noen som man vet bare er betalt for det, fordi man ikke klarer å leve opp til andre? Ikke misforstå, men en mann med dårlige sosiale antenner, ikke tar vare på seg selv, sitter hjemme og gamer hele dagen og bare venter på at en jente skal dukke opp...Altså det er så lite attraktivt at det går an.

Mennesker er som dyr. Man velger sin partner utifra sunnhet, utseende og biologi som man kanskje ikke helt tenker over. Lukt osv. 

Tenk også på fremtiden. Om en betalt kvinne får barn med en mann hun ikke liker, men hun gjør det for penger, hva slags liv vil barnet få? De ser jo ikke ekte kjærlighet og det er nok tydelig. 

Fokuset bør heller være på å ikke synes synd på seg selv. Fokus på å skape sitt eget liv og ikke se alt negativt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur ikkje incels orker innsatsen det krevje å ha partner. Det er for mykje jobb. 

Men eg skal væra brutalt ærlig, det er ikkje alle menn som får pult eller er i stand til å skaffe seg dame. Det har som regel med sosial og emosjonell intelligens. Ein del blir silt ut. I noen tilfeller er det utseende, men som regel ikkje. Liten pikk kan væra medvirkende faktor. 

Eg synest det er ufint mot incels å påstå dei kan få seg dame uansett. Det er ikkje sant! Mange kan, men ikkje alle.

K33

Anonymkode: 71d26...a45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å sjokkere deg: Kvinner og jenter er ikke gjenstander som vi deler ut for at menn skal ha noe å tømme seg i. 

Anonymkode: a41fe...9f0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk all energien som går med til å hate kvinner gruble over incel-teorier fra nettet i stedet for å faktisk bruke tiden på noe nyttig. 

Disse bortskjemte drittungene går jo faktisk av og til ut og dreper masse tilfeldige mennesker som hevn for at de ikke fikk viljen sin.

Hele livet har mamma gitt dem alt de vil ha, og det er uakseptabelt for dem at verden ikke oppfører seg likedan. 

Anonymkode: 7cf30...973

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 19.24):

men at det er samfunnet som helhet som skylder menn dette og at vi trenger en ekte politisk debatt om dette nå.

Anonymkode: 34937...4c5

Hva gjør disse incels som er så bra for samfunnet at de har krav på sex fra samfunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 12.55):

Hva faen. Jeg sier jeg heller vill dødd enn å bli tvunget til sex, og så sier du at jeg sparker de som ligger nede?? Og du lurer på hvorfor ingen dame vil ha deg? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymkode: e991b...0d3

Ja, hadde noen tvunget meg til å bli med på noe sånt ville jeg først myrdet «klientene» og så rømt. 

Anonymkode: 7cf30...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som kvinne har rett til å bestemme over min egen kropp, jeg skylder ingen sex og vil heller dø enn å prostituere meg på den måten du skisserer i dette innlegget.

Anonymkode: e96d6...357

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 20.05):

En mengde menn som etter tradisjonelle begreper sorterer under mindre attraktive utseendemessig, klarer å ordne seg et fungerende forhold med en oppegående dame. Dette også uten å inneha annen sosial kapital, som høy yrkesstatus eller økonomisk suksess. Det er et faktum man kan bekrefte ved selvsyn på ethvert kjøpesenter, cafe eller storgate hvor som helst i verden. Likevel forfekter altså incel - kulturen at kvinner utelukkende velger pene, helst rike alfamenn. Merkelig. 

Jeg vet ikke hvor jeg skulle scoret meg selv utseendemessig. Nå, med to barn og i mitt 43 år, antagelig ikke særlig over midt på treet. Men i yngre dager, et sted mellom 6 og 9 avhengig av hvem man hadde spurt. Ingen av mine tre seriøse, langvarige forhold var med kjekke, rike menn. Min mann nå er lavere enn gjennomsnittet, og både lavere og lettere enn meg. Han har en gørrkjedelig yrkestittel, som ikke var særlig godt betalt da vi ble sammen. De to eksene mine var uten jobb i lange perioder, og begge hadde skral økonomi. To av dem mistet mesteparten av håret før de var 30. Ingen av dem hadde enorm penis heller, likevel hadde jeg særdeles god sex med alle. Svært lykkelig i to av forholdene, ett var trøblete pga hans psyke. 

Så hva falt jeg for? Humor, sjarm, tilstedeværelse, eventyrlyst, empati, mental styrke, vanlige gode, menneskelige egenskaper som gjør en tiltrekkende. 

Anonymkode: 38721...ee3

Same. 
Må lure på om disse gutta har sett seg rundt i det hele tatt. Feite, korte og skalla menn ordner seg jo forhold i søkk og kav. Nekter å tro at alle er ledere og millionærer. 
Mannen min er ikke klassisk pen, helt objektivt er han vel under middels. Han er såvidt over 170 høy som betyr at han bare er cm høyere enn meg. Objektivt, og ihvertfall hvis vi skal høre på hva sønnen vår(8) sier, er nok jeg hakket mer heldig med utseendet enn ham. 😂
Han har en helt vanlig jobb med høyst ordinær lønn i det offentlige helsevesenet. 
Jeg falt for mye av det samme som deg, sjarm, omsorg for andre og handlekraft. Aktiv type. Akkurat på det punktet tror jeg mange av disse guttene sliter. Ingen damer kommer til deg gjennom pc-skjermen. «Fysiske» interesser er mye mer attraktivt for en kvinne enn en som bare sitter på nettet/gamer. 
 

Jeg tror noe av problemet ligger i at mange gutter vokser opp uten sunne mannlige rollemodeller. 

Anonymkode: a38d9...e5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener incels-folka at det skal gjennomføres, det at de har "rett på sex"? Det høres jo faktisk ut som om de vil legalisere tvang og voldtekt, så ingen damer kan si nei til dem. Hvordan kan man ha rett på sex når ingen damer vil ha deg? Damer har jo selvfølgelig bestemmelsesretten og kan si nei.

De skjønner nok at dette aldri kommer til å skje, så de blir enda mer krakilske og fra seg, slenger ut av seg så mye dritt de bare kan.

Anonymkode: dac4e...2b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en menneskerett å ha sex

Anonymkode: 1298c...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips: skru av PC-skjermen og kom deg ut i verden.

Incels er gamere som sitter inne og spiser potetgull hele dagen. Det kommer ikke damer og banker på for å ligge med sånne menn.

De må akseptere å endre på seg selv om noe skal skje, damer og sex er ikke en vare som skal fordeles på en rettferdig måte.

Anonymkode: e96d6...357

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart lurt med en omfordeling. Jeg tenker at menn som får mye sex kan bære forpliktet til å ha sex med en incel-mann for hver gang de overstiger et visst antall ganger sex med kvinner de har lyst på. 

Siden det at noen skal måtte ha sex med noen de ikke er seksuelt tiltrukket av allerede er etablert som noe vi aksepterer i denne saken, så kan ikke akkurat incelsene heller motsi akkurat det. Med denne løsningen får de sex. 

Om de skulle bestemme seg for å heller ta ting i egne hender står de selvfølgelig fritt til det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vil ligge med en bitter, sur, mannsjåvinistist, gammel incel. C’mon! Dere er tapere. Ferdig! 

Anonymkode: 1b137...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ville det vært en temporær løsning. Samfunn fikser ikke incel-problemer med sosialdemokratisk tilrettelagt puling. Det har jeg ingen tro på. Dessuten er det å analysere datingmarkedet som et marked på linje med en kapitalistisk økonomi for enkelt. SÅ kynisk er det faktisk ikke, selv om det innimellom og gjerne på disse datingappene, og når man sitter alene med tankene sine, kan virke sånn.

Hvor mange incels har vi og hva kjennetegner dem? Det bør gjøres ordentlig forskning på hvem disse er, før man kommer med såpass radikale og følelsesflate løsninger. Og hvilke kvinner skal pule dem? Så har man fått rett på puling, har man også rett til å få oppfylt sine "preferanser"? De fleste normale mennesker får jo heller ikke pule akkurat de menneskene de vil i tide og utide.

Endret av Lava Anne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til de som ikke får sex: ville du ligget med hvem som helst, så lenge personen har et kvinnelig kjønnsorgan? Absolutt hvem som helst, uavhengig av utseende, vekt, hygiene osv? 

Nei?

Det er det samme med oss damer. Vi vil gjerne ligge, men ikke med alle. Og du er en av dem som blir valgt bort, på samme måte som det finnes mennesker du selv ville valgt bort.

Løsningen er å bli en persom damer vil ha. Spør en bekjent/kollega/nabo/familie. Finn ut hva som byr damer imot. Se om du kan endre det. Dusje oftere? Klippe håret? Endre holdningen din til kvinner? Det siste er kanskje hovedgrunnen til at du er alene. Kvinnesyn er ekstremt viktig. Om du mener at du har "rett" til dame, viser dette at du ikke har respekt. Dette alene er nok til å sende alle damer milevis i motsatt rettning. 

Anonymkode: 27fe5...185

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke en rettighet, for alle har lov til å bestemme over sin egen kropp. Selv med dette systemet du mener vi trenger, så sier du at ingen skal tvinges, så da er du jo ikke kommet noe lengre, for kvinner kan fortsatt si nei.

Sex er faktisk ikke noe man trenger her i livet. Strengt tatt er sex oppskrytt så det holder. Det er nå ... 4 år siden jeg hadde sex med noen, og jeg har det helt utmerket med leketøyene mine. Har aldri hatt et savn etter å ha en mann med i senga, for det betyr bare mer arbeid. Er mye enklere å ha sex med seg selv. 

Det jeg ser etter i en mann er ikke å være en puledukke, men en partner som jeg kan ligge i sofaen i hver sin ende med, å se på GoT maraton ol. Sex er oppskrytt. Et forhold er det som er tingen.

Anonymkode: 108ae...4b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på opphavsrett, brukerdebatt og kommentar til moderering, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter skrev aldri at kvinner burde ha plikt til å ha sex mot sin vilje. Han skrev at alle bør ha rett på sex. Det er to vidt forskjellige ting. Svarer du «jeg som kvinne har rett til å bestemme over egen kropp», så har du misforstått tråden.

Anonymkode: 560c5...320

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...