Gå til innhold

Derfor har incels rett på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det blir folk av disse guttene hvis de får fitte. En løsning hadde vært en statlig eskortetjeneste som ble finansiert via skatteseddelen, øremerket sosial rekreasjon eller noe i den duren. Kvinnene meldte inn eskortebesøk kommunalt, og fikk en viss sum, selvsagt med sporing av tlf til oppgitt sted for å kontrollere for riktighet.

Menn må ha sex med kvinner, det er biologisk, kvinner er skapt for å forlyste menn, sånn har det vært helt siden steinalderen. Dagens feministiske samfunn er bare en moderne, sosial konstruksjon lagt opp på våre iboende, biologiske behov.

Kvinner har uforpliktende sex støtt og stadig, de kunne like gjerne hatt sex med disse mennene i en regulert og betalt form, det hadde også gått til en god sak. Menn gir mer penger tilbake til samfunnet enn kvinner, derfor bør deres behov veie tyngre enn feministkvinnene i denne saken. Saken er at ensomhet, mangel på sex osv er en stor risikofaktor for å falle ut av samfunnet, derfor er det viktig at disse mennene får et tilbud.

Det er snakk om å knulle dem sporadisk og uforpliktende, det klarer dere å få til, kvinner. Man kan ikke bare sitte på gjerdet og si "skjerp deg." osv. Disse mennene trenger at noen andre tar styringen. Så går det meste seg til etterhvert.

Anonymkode: 92f54...736

Kvinner er egne individer. De er ikke til for å forlyste menn. Høres ut som du lever på 1800-tallet! Menns behov for sex bør veie tyngre enn kvinners rett til å bestemme over egen kropp? 

Voldtekt og seksuelle overgrep er også en stor risikofaktor for å falle ut av samfunnet. Derfor er det viktig å sikre at ingen blir misbrukt og utsatt for tvang. 

Disse mennene trenger ikke at andre tar styringen. De er voksne mennesker, og voksne har ansvar for eget liv. De må gjøre jobben selv, ikke kreve at staten skal fikse deres kjærlighetsproblemer.

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Airman skrev (6 minutter siden):

Enig med at kvinner ikke har plikt, men de skal  heller ikke produsere incels ved å dehumanisert menn de ikke liker, bare for at den de ikke liker skal få ha sex med kvinner

Vi produserer ikke incel. Det gjør de selv med å utelukket selv ved å ha urealistiske forventninger.

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke en rettighet. Incel er bare tegn på at menn er overflødige. Kvinner har verdi uansett hva. 

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Glad jeg har avvist kvinner. Dere tenker slik hele gjengen. Sparker de som ligger nede. 

Anonymkode: f924b...658

Hva faen. Jeg sier jeg heller vill dødd enn å bli tvunget til sex, og så sier du at jeg sparker de som ligger nede?? Og du lurer på hvorfor ingen dame vil ha deg? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymkode: e991b...0d3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi produserer ikke incel. Det gjør de selv med å utelukket selv ved å ha urealistiske forventninger.

Anonymkode: b79f1...1fa

Incel er et produkt vi kan klassifisere som digital mobbing, skapt av kvinner mot personer de ikke liker og sannsynligvis aldri har hatt kontakt med. Det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med at "incels" som du kaller det ikke får seg noe, er fordi de sikter for høyt. Jeg har møtt MANGE som forventer seg ett kvinnfolk med utseendet til en modell mens de selv ser ut som Gollum. Forventer at kvinnen skal ta vare på kroppen å alltid se pen ut, mens de selv ikke kunne ofret det en tanke. Så sitter de der på sin høye hest da, og surker over at alle disse "modell" kvinnene er overfladiske som KUN bryr seg om utseendet og velger muskuløse mannfolk, for disse "incels" har jo så mye personlighet å tilby. Som kvinnelig gamer har jeg møtt en hel del av disse hykleriske mannfolka😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva faen. Jeg sier jeg heller vill dødd enn å bli tvunget til sex, og så sier du at jeg sparker de som ligger nede?? Og du lurer på hvorfor ingen dame vil ha deg? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymkode: e991b...0d3

Jeg har avvist kvinner så noen av dem ville ha meg. 

Anonymkode: f924b...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har avvist kvinner så noen av dem ville ha meg. 

Anonymkode: f924b...658

ok,det er IKKE poenget

Anonymkode: e991b...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har avvist kvinner så noen av dem ville ha meg. 

Anonymkode: f924b...658

Da sparker du selv kvinner som ligger nede, ifølge egen logikk. 

Anonymkode: e8c9b...a54

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har avvist kvinner så noen av dem ville ha meg. 

Anonymkode: f924b...658

Da er du ikke incel, da. Du er cel, men det er frivillig.

Anonymkode: cb2b6...8b7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (2 minutter siden):

Incel er et produkt vi kan klassifisere som digital mobbing, skapt av kvinner mot personer de ikke liker og sannsynligvis aldri har hatt kontakt med. Det er min mening

Digital mobbing? Mener du tinder? Det finnes andre måter å finne partner. Men det er lite vits i å prøve seg på noe uoppnåelig. Da er man dømt til å feile. 

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Forskjellen er at incels kan ha sex, muligheten er der. Det å kunne ha sex er ikke en evne noen besitter og andre ikke. Samfunnet kunne kanskje bydd på kurs til hvordan man behandler kvinner, slik at de faktisk ønsker å ha sex med deg. 

Så ja, incels har like mye rett på sex som alle andre mennesker. De har også like muligheter til det som alle andre. Så det er allerede tilrettelagt for. Problem løst! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Digital mobbing? Mener du tinder? Det finnes andre måter å finne partner. Men det er lite vits i å prøve seg på noe uoppnåelig. Da er man dømt til å feile. 

Anonymkode: b79f1...1fa

Nei ikke tinder, begrepet incel. Begrepet er ekskluderende, utstøtende, dehumaniserende og kategoriserende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Glad jeg har avvist kvinner. Dere tenker slik hele gjengen. Sparker de som ligger nede. 

Anonymkode: f924b...658

Men hvilken glede vil jeg ha av å ha sex med deg? Hvorfor skal jeg dele noe av det beste jeg vet med en som deg som ikke liker meg en gang? Hva er egentlig din definisjon av sex? Tror du det er å tømme seg i en kvinnekropp? Tror du at du får bra sex med en du ikke liker og som ikke liker deg? Tror du ikke det ville føre til at du kom til å hate kvinner -og kanskje deg selv - ennå mer?

Anonymkode: 8d354...847

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Airman 

Det høres ut som du sammenligner Incel-ryktet med å være drapsmann eller lignende. Nei, verden er faktisk ikke sånn at rykter følger med deg overalt 😆 det er heller ikke sosialt akseptert å snakke dritt om folk som andre roter med.

Jeg har flytta mer enn de fleste, både innad i samme by og over lengre strekk. Opplever alltid å «begynne på nytt». Ytterst sjeldent at man opplever å ha felles kjente. 

Slutt å tro ditt og datt, men erfar litt og jobb mot å bli flinkere på small talk og å bli kjent med nye mennesker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airman skrev (Akkurat nå):

Nei ikke tinder, begrepet incel. Begrepet er ekskluderende, utstøtende, dehumaniserende og kategoriserende. 

Ordet incel kommer fra incelsene selv. De sier jo selv at de lever i ufrivillig cølibat (involuntary celibate).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Airman skrev (1 minutt siden):

Nei ikke tinder, begrepet incel. Begrepet er ekskluderende, utstøtende, dehumaniserende og kategoriserende. 

Det er bare de selv som bruker dette begrepet. Folk vet ikke hvor mye eller lite andre har sex.

Anonymkode: b79f1...1fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (1 minutt siden):

Ordet incel kommer fra incelsene selv. De sier jo selv at de lever i ufrivillig cølibat (involuntary celibate).

 

Snurrepurre skrev (3 minutter siden):

@Airman 

Det høres ut som du sammenligner Incel-ryktet med å være drapsmann eller lignende. Nei, verden er faktisk ikke sånn at rykter følger med deg overalt 😆 det er heller ikke sosialt akseptert å snakke dritt om folk som andre roter med.

Jeg har flytta mer enn de fleste, både innad i samme by og over lengre strekk. Opplever alltid å «begynne på nytt». Ytterst sjeldent at man opplever å ha felles kjente. 

Slutt å tro ditt og datt, men erfar litt og jobb mot å bli flinkere på small talk og å bli kjent med nye mennesker. 

Skal jeg bli flinkere på smalltalk🙂 javel, takk for tipset.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan incels ha sex. 
Incels samles på nettet i små manne-celler. En incel kjenner altså typisk minst en annen incel. De to, tre eller ti mennene kan fint avtale å ha sex med hverandre. Problem løst.

Dersom mennene mener at de, som i «gode gamle dager» skal ha rett til å kontakte en mann, avtale kjøp av hans datter mot betaling, gifte seg med henne pg så voldta henne ved ønske og behov livet ut så skjer slikt i de fleste land i verden. Da kan incelen bare flytte til ethvert land der salg av kvinner er helt lovlig. Feks USA. Eller Tyrkia. Eller Sudan. 

Anonymkode: 6a209...3a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det s

lår meg hvor lite selvinnsikt dere incels ofte har. Skylder på kvinner og samfunnet fordi ingen liker dere, totalt håpløs innstilling. Hvis min sønn hadde slike holdninger hadde jeg gjort ham arveløs.

Anonymkode: e991b...0d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...