Gå til innhold

Vi bør redusere uføretrygden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg står på? Jeg bare får ikke en halv mill utbetalt i året, selv om jeg står på. Hvorfor skal andre tjene mer enn meg? Kjemperart.. 

Anonymkode: 8851e...231

på grunn av arbeidet de gjør? brukte du 7 år på utdanning?, bare fordi du jobber hardt betyr ikke det automatisk at du har krav på hva noen andre tjener.. rett og slett en idiotisk tanke gang

Anonymkode: 31b79...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes voldteksforbrytere og mordere skal slippe bøter og heller sitte lenger i fengsel. Hva er greia med bøter, liksom? Skal de rane banker for å betale voldtektofre? 

Forøvrig, kan vi ikke la uføretrygdede få en uke fri her inne? Det er ikke sånn at de fleste av dem løper til banken med et smil om munnen.

Når jeg først er i gang med å mene noe om ting, så kan jeg også si at jeg er for liv på andre planeter og håper de trives og har plussgrader! 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For det første har du allerede svart på dette innlegget. For det andre kan du aldri påstå at jeg har dobbel inntekt med uføretrygd enn det du tjener. Jeg sitter heller ikke med 30.000,- utbetalt. Jeg har minstetrygd, og får utbetalt 16.000,- i måneden. Ingen uføretrygdede i Norge har 30.000,- utbetalt. Ingen. Selv ikke dem på maks. 

At du tjener så ekstremt lite som du gjør er dog ingenting noen kan noe for, og heller ikke retningslinjer for at andre skal tjene det samme som deg. Det er utelukkende ditt problem. Noe sier meg at enten bløffer du for å skape deg et poeng, eller så jobber du langt ifra 100%. Butikkmedarbeidere i 100% stilling f.eks tjener langt mer enn 16.000,- utbetalt i dag.

Bosted og transportmidler er en del av å leve i Norge, og det må man faktisk ha nok penger til å ha. 

Uærlige mennesker finnes overalt. Også hos eliten, altså dem som tjener ekstremt mye. Sånn er det. Men i bunn og grunn så er det færre svindlere på uføretrygd sammenlignet med dem som tjener mye. 

Forskjellsbehandling? Det har jeg aldri argumentert for. Jeg argumenterer for at du er ute etter å ta fra dem som har aller minst, fordi du har så lite, mens 1000 andre potensielle spareposter og inntjeningsposter i statsbudsjettet ikke er av din interesse. 

Anonymkode: 23583...e59

Jeg mener ikke dette (at man skal gjøre kutt hos uføre) fordi jeg har liten lønn. Jeg mener dette fordi jeg mener forskjellsbehandling er urettferdig.

Du får altså av og til 6000 kr  mer enn meg i mnd. Jeg har 2 timers ubetalt kjørevei til jobb, som gjør at jeg egentlig jobber tilnærmet 100%. Og en husleie på 6000 minus strøm. Jeg kan få bostøtte på 1200.. You do the math. 

Hva mener du jeg skulle gjort? Jeg er ikke fast ansatt. Arbeidsgiver kan velge og vrake i nye arbeidere. Lønnen min følger en tariff som er ganske lav. Det er da ikke min skyld at verden er slik. Dette er den eneste jobben jeg får. Og jeg har søkt, tro meg. 

Jo, vi i Norge kan bestemme at slike arbeidsforhold vil vi ikke ha. 

Dessuten skriver jeg hvis... Jeg vet ikke hva du får eller ikke får, men jeg skriver hvis.. Hvis du har høyeste sats. Jeg husker i også da jeg hadde 15000 utbetalt en gang, jeg var i ekstase. Men hvis du leser i de andre i leggene mine så mener jeg at du også burde få mer hvis det er slik at du har 16000 utbetalt. Så du har bomma litt. Jeg nevner også andre poster man burde ta penger fra, ikke bare hos uføre hjis det skal være så vanskelig å fordele bedre til deg og meg. 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

på grunn av arbeidet de gjør? brukte du 7 år på utdanning?, bare fordi du jobber hardt betyr ikke det automatisk at du har krav på hva noen andre tjener.. rett og slett en idiotisk tanke gang

Anonymkode: 31b79...67e

Hvis du går ut i fra at det "bare er å ta utdanning" så er jeg med i tankegangen. Men slik er det altså ikke. Endringer i lånekasse gjorde at jeg måtte avbryte min utdanning. Hittil har jeg brukt 5 år på utdanning som endte i regninger jeg ikke hadde råd til. 

Jeg er i et veldig fysisk yrke. Jeg burde absolutt bytte, jeg kommer ikke til å klare denne jobben til jeg er 70. Jeg får bare håpe det ordner seg. 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenMinstelønn skrev (5 minutter siden):

Jeg synes voldteksforbrytere og mordere skal slippe bøter og heller sitte lenger i fengsel. Hva er greia med bøter, liksom? Skal de rane banker for å betale voldtektofre? 

Forøvrig, kan vi ikke la uføretrygdede få en uke fri her inne? Det er ikke sånn at de fleste av dem løper til banken med et smil om munnen.

Når jeg først er i gang med å mene noe om ting, så kan jeg også si at jeg er for liv på andre planeter og håper de trives! 

Ja😂👍👍👍👍👍

Anonymkode: 8851e...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener ikke dette (at man skal gjøre kutt hos uføre) fordi jeg har liten lønn. Jeg mener dette fordi jeg mener forskjellsbehandling er urettferdig.

Du får altså av og til 6000 kr  mer enn meg i mnd. Jeg har 2 timers ubetalt kjørevei til jobb, som gjør at jeg egentlig jobber tilnærmet 100%. Og en husleie på 6000 minus strøm. Jeg kan få bostøtte på 1200.. You do the math. 

Hva mener du jeg skulle gjort? Jeg er ikke fast ansatt. Arbeidsgiver kan velge og vrake i nye arbeidere. Lønnen min følger en tariff som er ganske lav. Det er da ikke min skyld at verden er slik. Dette er den eneste jobben jeg får. Og jeg har søkt, tro meg. 

Jo, vi i Norge kan bestemme at slike arbeidsforhold vil vi ikke ha. 

Dessuten skriver jeg hvis... Jeg vet ikke hva du får eller ikke får, men jeg skriver hvis.. Hvis du har høyeste sats. Jeg husker i også da jeg hadde 15000 utbetalt en gang, jeg var i ekstase. Men hvis du leser i de andre i leggene mine så mener jeg at du også burde få mer hvis det er slik at du har 16000 utbetalt. Så du har bomma litt. Jeg nevner også andre poster man burde ta penger fra, ikke bare hos uføre hjis det skal være så vanskelig å fordele bedre til deg og meg. 

Anonymkode: 8851e...231

Jeg skjønner at du har en vanskelig jobbsituasjon. Det skjønte jeg ganske tidlig. Og slik jeg leser det jobber du langt ifra 100%. Pendling inngår ikke i en stillingsprosent. Dine regnestykker og din situasjon har heller ingen relevans opp mot alle uføretrygdede. At du er sur og bitter for din egen situasjon kan jeg også skjønne, men det er ikke den enkeltes uføretrygdedes feil, så bitterheten trenger du ikke ta på denne allerede utsatte undergruppen i samfunnet. 

Er det noen du bør være sur på så er det kapitalister med millionlønner som "eier" deg, og som ikke avlønner deg godt nok og gir deg mer enn du har nå. 

Utover det har ikke din situasjon noe mot urettferdighet og uføretrygd å gjøre, selv om du føler det og har bestemt deg for å angripe denne delen av systemet. 

Anonymkode: 23583...e59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det er ikke snakk om et snevert beløp. Jeg skjønner at du igjen og igjen argumenterer for at du selv har en lav levestandard, men du er ikke alle. Vi har et velferdsnivå som er langt under norsk levestandard, herav langt under fattigdomsgrensa. 

Listen er enormt lang av statlig sløseri. At man skal bygge et regjeringskvartal med en prislapp på rundt 5 mill. pr kontorplass er jo helt vanvittig. Vi snakker om et prisnivå med en større bolig pr. kontorplass. Samt Forsvaret som river ned og bygger nytt med 20 milliarder i budsjettsprekk. Samt bistandsbudsjettet i sin helhet. Logoendringer. Stortingsgarasjer. Kulturdep. gidder jeg ikke engang nevne for det er så gjennomsyret. Hva med milliard-Mongstad som aldri ble noe av? Eller statlig eide Equinor som som brukte 200 milliarder på noe man ikke vet, der pengene bare forsvant? Listen er så uendelig lang at det er vanvittig. Men disse stakkarse uføretrygdede som spiser nudler for å overleve, nei dem skal altså flås i verdens rikeste land! 

Skal man først bekymre seg for norsk økonomi, så kan man begynne på alle andre poster før man ser på postene som hjelper syke og svake i samfunnet. Uavhengig hvordan du har det som ikke er ufør. 

Anonymkode: 23583...e59

Det er lov å mene dette😂 Men hva gjør du når det blir flertall av meg fordi alle skal utdanne seg til å ha fete lønninger? Det er jo dette de sier, at fattigdom øker pga.. Tja.. Flere ting, regner med du har Google. 

Jeg mener man må se på alle poster, inkludert ufør. Og så må man legge fra seg "jeg fortjener mer", fordi det kommer aldri til å fungere. Folk vil alltid reagere på det. 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det nyeste tallet i statistikken er 10,4 % av befolkningen. Det var en økning på 1,5 % fra året før per desember 2020. For å få ned utgiftene til mennesker som tross alt ikke bidrar med noe som helst i samfunnet, bør vi se på muligheten til en individuell reduksjon i uføretrygd på 1500 - 2000 kr. per person, uavhengig av tidligere inntekt og beregningsgrunnlaget fra tidligere inntekt.

Vi kan ikke sitte og se på et tall som stadig stiger uten å gjøre noe. Når det kommer til individuell reduksjon av trygden, så vil også dette demme opp noe for alle dem som blir fristet til å søke ufør og være tålmodige i vurderingsprosessen. Uføretrygden er høy nok til at mange mennesker kan ønske seg ufør uten å f.eks ta en lavtlønnet jobb med mye stress. 

Mitt foreslåtte tall vil spare en god del penger, samtidig som de uføre fortsatt ikke vil ha problemer med å kjøpe det nødvendigste. Det som utgår, er bekvemmelighetskjøp og luksusartikler, det er uansett ikke et basisbehov, men de uføre får også i mitt foreslåtte scenario mer enn nok til å klare seg på det helt nødvendige.

Det skal lønne seg å jobbe, både heltid og deltid. Min mening er at uføretrygd står i et disproporsjonalt forhold til f.eks lavtlønnede. En reduksjon på 1500 - 2000 kr per hode retter dette opp dette disproporsjonale forholdet noe og sikrer mer motivasjon til arbeid.

2000 kr spart på hver person pr måned over et år tilsvarer 24 000 kr pr person, og med ca 360 000 uføre vil dette tilsvare godt og vel 8,6 mrd kr. årlig. Da har vi skaffet oss god margin mot fremtidig uførevekst i verdens sykeste, vestlige land.

Anonymkode: b33d0...8c0

Og hvordan ser du da for deg at de uføretrygdede skal klare seg økonomisk? 

Dersom man reduserer minstesats uføre med 1500 kroner, lover jeg deg at de fleste da vil havne i dyp økonomisk krise. Og det er ikke fordi de ikke får kjøpe seg "bekvemmeligheter" og "luksus". Det er fordi trygden ikke dekker de helt elementære behovene (bolig, strøm, mat). 

Kanskje du mener at man skal redusere trygden, og heller gi dem pengene i form av sosialstøtte? Og da sparer samfunnet omtrent.... hvor mye, tror du? 

Anonymkode: e2787...b36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner at du har en vanskelig jobbsituasjon. Det skjønte jeg ganske tidlig. Og slik jeg leser det jobber du langt ifra 100%. Pendling inngår ikke i en stillingsprosent. Dine regnestykker og din situasjon har heller ingen relevans opp mot alle uføretrygdede. At du er sur og bitter for din egen situasjon kan jeg også skjønne, men det er ikke den enkeltes uføretrygdedes feil, så bitterheten trenger du ikke ta på denne allerede utsatte undergruppen i samfunnet. 

Er det noen du bør være sur på så er det kapitalister med millionlønner som "eier" deg, og som ikke avlønner deg godt nok og gir deg mer enn du har nå. 

Utover det har ikke din situasjon noe mot urettferdighet og uføretrygd å gjøre, selv om du føler det og har bestemt deg for å angripe denne delen av systemet. 

Anonymkode: 23583...e59

Mitt argument er at det finnes ikke nok arbeid for alle. Derfor skal man ikke late som at "det er reelt" at man skal klare å jobbe seg opp til bedre vilkår. Jeg finnes ikke bitter. Jeg er veldig veldig interessert i dette, og mange andre samfunnsaktuelle temaer. 

Det er veldig riktig, fordi det er ikke bare kapitalistene som vil ha mer. Hvis du ønsker likestilling som holdning må man være obs på hva man egentlig argumenterer seg ut ifra. Hvis du fortjener mer, så fortjener også naboen det😂👍 det er ekte likestilling og en velfungerende generalisering.

Jeg inkluderer alle i min argumentasjon. Jeg ønsker ikke at folk skal sitte med så lite at de ikke klarer seg. Men hvis du mener du fortjener "litt mer" fordi atter.. Da er du allerede på vei bort fra likestilling. Det er rein mattematikk. Hvis du har arbeid som er fysisk krevende kan man fremdeles beholde lønnen sin men få avlastning i form av mer fritid. Det ER mulig å tenke den veien også. Men det er veldig veldig vanskelig for enkelte. 

Alle må ta i et tak. 

 

Anonymkode: 8851e...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er veldig riktig, fordi det er ikke bare kapitalistene som vil ha mer. Hvis du ønsker likestilling som holdning må man være obs på hva man egentlig argumenterer seg ut ifra. Hvis du fortjener mer, så fortjener også naboen det😂👍 det er ekte likestilling og en velfungerende generalisering.

Pussig argument. Har ingenting med å fortjene det ene eller andre ettersom utbetalingen fra NAV er lik over hele linja. Det finnes ikke forskjellsbehandling sånn sett, og stønadene er langt under det en kan forvente i 100% jobb - uansett stilling - privat eller offentlig - i dag. 

Det er jo ikke likestilling at alle skal tjene det samme som deg, fordi du gjør det såpass dårlig karrieremessig. Du må jo skjønne at det er du som er et unntakstilfelle her, ikke motsatt. 

Anonymkode: 23583...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pussig argument. Har ingenting med å fortjene det ene eller andre ettersom utbetalingen fra NAV er lik over hele linja. Det finnes ikke forskjellsbehandling sånn sett, og stønadene er langt under det en kan forvente i 100% jobb - uansett stilling - privat eller offentlig - i dag. 

Det er jo ikke likestilling at alle skal tjene det samme som deg, fordi du gjør det såpass dårlig karrieremessig. Du må jo skjønne at det er du som er et unntakstilfelle her, ikke motsatt. 

Anonymkode: 23583...e59

Argumentet er ikke pussig. Du klarer ikke rettferdiggjøre en kontorlønn på 800 000. Det går ikke. Da må du mene at du fortjener mer enn naboen som tjener 400 000. Som er urettferdig. Alle barn vet dette☺️

Men jeg sier ikke at folk skal tjene det samme som meg heller. Jeg sier at du klarer ikke rettferdiggjøre at jeg skal tjene mindre. 

At jeg ikke har råd til utdanning har ingenting med saken å gjøre. Nå nærmer det seg persondebatt. Du sporer av🙂

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Argumentet er ikke pussig. Du klarer ikke rettferdiggjøre en kontorlønn på 800 000. Det går ikke. Da må du mene at du fortjener mer enn naboen som tjener 400 000. Som er urettferdig. Alle barn vet dette☺️

Men jeg sier ikke at folk skal tjene det samme som meg heller. Jeg sier at du klarer ikke rettferdiggjøre at jeg skal tjene mindre. 

At jeg ikke har råd til utdanning har ingenting med saken å gjøre. Nå nærmer det seg persondebatt. Du sporer av🙂

Anonymkode: 8851e...231

Gud hjelpe meg for en stråmannargumentasjon på deg. 

Anonymkode: 23583...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gud hjelpe meg for en stråmannargumentasjon på deg. 

Anonymkode: 23583...e59

Hvis det er stråmannsargumentasjon, så må du faktisk forklare hvorfor det er det.

Du klarer ikke komme med et motargument, fordi det dreier seg om moral. Det er ingen som klarer å rettferdiggjøre at de skal ha krav på mer. Det har ts oppdaget, og jeg også. 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gud hjelpe meg for en stråmannargumentasjon på deg. 

Anonymkode: 23583...e59

TS skriver: "Det skal lønne seg å jobbe, både heltid og deltid. Min mening er at uføretrygd står i et disproporsjonalt forhold til f.eks lavtlønnede. En reduksjon på 1500 - 2000 kr per hode retter dette opp dette disproporsjonale forholdet noe og sikrer mer motivasjon til arbeid."

Dette er hva tråden handler om. Finnes ikke stråmannsargumentasjon på meg. Jeg bekrefter det TS innledet debatten med. 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS skriver: "Det skal lønne seg å jobbe, både heltid og deltid. Min mening er at uføretrygd står i et disproporsjonalt forhold til f.eks lavtlønnede. En reduksjon på 1500 - 2000 kr per hode retter dette opp dette disproporsjonale forholdet noe og sikrer mer motivasjon til arbeid."

Dette er hva tråden handler om. Finnes ikke stråmannsargumentasjon på meg. Jeg bekrefter det TS innledet debatten med. 

Anonymkode: 8851e...231

Nå har faktisk mange uføre en laaaang utdannelse og lever på svært lav inntekt til tross for det. Er ikke det straff nok for å bli syk? Hvorfor i helvete skal syke mennesker straffes for at enkelte andre ikke gidder å utdanne seg??

Anonymkode: a0981...493

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå har faktisk mange uføre en laaaang utdannelse og lever på svært lav inntekt til tross for det. Er ikke det straff nok for å bli syk? Hvorfor i helvete skal syke mennesker straffes for at enkelte andre ikke gidder å utdanne seg??

Anonymkode: a0981...493

Fordi ikke alle har en reell mulighet til å utdanne seg. Fordi arbeidsledigheten er høy. Selv for folk med utdannelse, kan det bli et problem. 

*Jeg " gidder" å utdanne meg. Det skal bare ta store summer av lønnen min, og store deler av pensjonen min og livet mitt fordi jeg ikke har råd. Det er like urettferdig for meg at jeg havnet der, som at andre personer fikk til sin utdannelse, men ble syk. 

Jeg vil ikke straffe noen. Men når du ser folk sliter (altså, ikke nødvendigvis meg) hvorfor vil du ikke gi litt av din trygd (hvis du er trygdet) hvis du egentlig har nok fra før? Nå vet jeg ikke hva du har, men det krever jo at du ser realistisk på økonomien din også. Hva du kan gi, det vet ikke jeg helt nøyaktig. Jeg bare vet at jeg har klart meg på under halvparten av hva enkelte får. Det er kjipt å gå ned på levestandard såklart. Men det kommer an på utgangspunktet ditt og innstillingen din☺️

Hadde jeg hatt 30 000 utbetalt hadde jeg fint klart meg på 20 000, hvis jeg visste det kunne hjelpe noen andre i jobb.  Men det er fordi jeg er vandt til å tjene lite. 

 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi ikke alle har en reell mulighet til å utdanne seg. Fordi arbeidsledigheten er høy. Selv for folk med utdannelse, kan det bli et problem. 

*Jeg " gidder" å utdanne meg. Det skal bare ta store summer av lønnen min, og store deler av pensjonen min og livet mitt fordi jeg ikke har råd. Det er like urettferdig for meg at jeg havnet der, som at andre personer fikk til sin utdannelse, men ble syk. 

Jeg vil ikke straffe noen. Men når du ser folk sliter (altså, ikke nødvendigvis meg) hvorfor vil du ikke gi litt av din trygd (hvis du er trygdet) hvis du egentlig har nok fra før? Nå vet jeg ikke hva du har, men det krever jo at du ser realistisk på økonomien din også. Hva du kan gi, det vet ikke jeg helt nøyaktig. Jeg bare vet at jeg har klart meg på under halvparten av hva enkelte får. Det er kjipt å gå ned på levestandard såklart. Men det kommer an på utgangspunktet ditt og innstillingen din☺️

Hadde jeg hatt 30 000 utbetalt hadde jeg fint klart meg på 20 000, hvis jeg visste det kunne hjelpe noen andre i jobb.  Men det er fordi jeg er vandt til å tjene lite. 

 

Anonymkode: 8851e...231

Det jeg spør om er hvorfor UFØRE SOM ER SYKE MENNESKER SOM ALT LEVER PÅ SVÆRT LITE PENGER SKAL STRAFFES FOR AT FRISKE MENNESKER IKKE HAR UTDANNELSE?

Folk på minstesats har 16 000 som enslig og under dette om de bor sammen med noen. Hvis du skal ta 2000 fra dem setter du dem mange av dem rett på gata da boligprisene er relativt høye i dette landet. Hvorfor skal de bo på gata for at du skal føle du har mer verdi enn dem?

 

Anonymkode: a0981...493

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det jeg spør om er hvorfor UFØRE SOM ER SYKE MENNESKER SOM ALT LEVER PÅ SVÆRT LITE PENGER SKAL STRAFFES FOR AT FRISKE MENNESKER IKKE HAR UTDANNELSE?

Folk på minstesats har 16 000 som enslig og under dette om de bor sammen med noen. Hvis du skal ta 2000 fra dem setter du dem mange av dem rett på gata da boligprisene er relativt høye i dette landet. Hvorfor skal de bo på gata for at du skal føle du har mer verdi enn dem?

 

Anonymkode: a0981...493

Jeg syns ikke man skal ta 2000 fra dem. Jeg syns man skal jevne ut satsene mer, og kutte fra toppen 

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns ikke man skal ta 2000 fra dem. Jeg syns man skal jevne ut satsene mer, og kutte fra toppen 

Anonymkode: 8851e...231

Forslår du prøver deg på litt matte å regner ut hva en maks sats for ufør faktisk er, i NETTO. Og deretter prøver resonnere deg til hvilken bakgrunn de som har slik sats har i forhold til deg selv. Det er ikke som om disse ikke har måttet gå betraktelig ned i levestandard for å si det sånn. Derretter forslår jeg du analyserer ditt eget behov for å pisse på folk som har det enda verre enn deg!

Anonymkode: a0981...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forslår du prøver deg på litt matte å regner ut hva en maks sats for ufør faktisk er, i NETTO. Og deretter prøver resonnere deg til hvilken bakgrunn de som har slik sats har i forhold til deg selv. Det er ikke som om disse ikke har måttet gå betraktelig ned i levestandard for å si det sånn. Derretter forslår jeg du analyserer ditt eget behov for å pisse på folk som har det enda verre enn deg!

Anonymkode: a0981...493

Jeg vil gi pengene til de som har det verre enn deg og meg. Jeg har vært på NAV sine sider å sjekket. 👍

Anonymkode: 8851e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...