Gå til innhold

Sjalusi...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser på henne som en trussel. Ei som interessert i mannen min. Å da skal jeg godta at de har kontakt??! 

Anonymkode: a7b04...9e0

Det virker vel mer som at det er han som er interessert i henne, og ikke omvendt?

Anonymkode: aa8e7...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser på henne som en trussel. Ei som interessert i mannen min. Å da skal jeg godta at de har kontakt??! 

Anonymkode: a7b04...9e0

Hvordan vet du at hun er interessert i mannen din uten som en vanlig venn? Eller er det bare i ditt hode dette foregår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser på henne som en trussel. Ei som interessert i mannen min. Å da skal jeg godta at de har kontakt??! 

Anonymkode: a7b04...9e0

Det er sikkert med deg som med kona til en kollega. Jeg kunne knapt vært mindre interessert i ham seksuelt. Men jeg ga opp å holde kontakt med ham som god kollega med fordi kona var sjalu. Han har aldri prøvd å flørte med meg og er interessant å prate med pga han er fagnerd. 

Anonymkode: 490ae...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er sikkert med deg som med kona til en kollega. Jeg kunne knapt vært mindre interessert i ham seksuelt. Men jeg ga opp å holde kontakt med ham som god kollega med fordi kona var sjalu. Han har aldri prøvd å flørte med meg og er interessant å prate med pga han er fagnerd. 

Anonymkode: 490ae...2ce

Og hvorfor visste kona om deg?

Anonymkode: aa8e7...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg ser på henne som en trussel. Ei som interessert i mannen min. Å da skal jeg godta at de har kontakt??! 

Anonymkode: a7b04...9e0

Du er jo villig til å gå fra han- da er jo mannen singel og hun kan kjøre på! Hvor er logikken din? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det virker vel mer som at det er han som er interessert i henne, og ikke omvendt?

Anonymkode: aa8e7...7de

Nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan hun har oppført seg, så det kan vel ikke si så mye om hva for interesse hun har for han?!

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

got2go skrev (29 minutter siden):

Du er jo villig til å gå fra han- da er jo mannen singel og hun kan kjøre på! Hvor er logikken din? 

Velger jeg å gå fra min mann er han fri til å gjøre som han vil... 

 

Anonymkode: a7b04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Velger jeg å gå fra min mann er han fri til å gjøre som han vil... 

 

Anonymkode: a7b04...9e0

Ja, men vil du det da? Hvordan tror du det vil være for deg å se de gå hånd i hånd på gata nyforelsket og lykkelige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå har vel ikke jeg sagt noe om hvordan hun har oppført seg, så det kan vel ikke si så mye om hva for interesse hun har for han?!

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Skjønner du ikke? Altså - hadde mannen din ikke vært noe som helst interessert i henne - så hadde han droppet henne 100 prosent. Det har han ikke gjort.

Anonymkode: aa8e7...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skjønner du ikke? Altså - hadde mannen din ikke vært noe som helst interessert i henne - så hadde han droppet henne 100 prosent. Det har han ikke gjort.

Anonymkode: aa8e7...7de

 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Skjønner du ikke? Altså - hadde mannen din ikke vært noe som helst interessert i henne - så hadde han droppet henne 100 prosent. Det har han ikke gjort.

Anonymkode: aa8e7...7de

Nei...altså det eneste han har gjort etter jeg fant ut dette er å svare på en video hun sendte. Ellers har det vært null kontakt på messenger og ingen reaksjoner på noe av det hun legger ut på FB...

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (49 minutter siden):

Ja, men vil du det da? Hvordan tror du det vil være for deg å se de gå hånd i hånd på gata nyforelsket og lykkelige?

Nei jeg vil jo ikke det. Men ønsker han kontakt med henne, er det ikke mye jeg får gjort... En avtale vi gjorde hos terapeuten var at hvis hun tok kontakt igjen, skulle jeg få se det. Og også se hvis han velger å svare. Å jeg lovet som jeg skrev i et tidligere innlegg, å være glad for hans åpenhet om det... Men..jeg vet ikke om det er noe jeg klarer å holde... 

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvorfor visste kona om deg?

Anonymkode: aa8e7...7de

Vi omgås sosialt. Eller, gjorde da vi bodde i samme by. Han og jeg jobba også på samme store arbeidsplass. 

Anonymkode: 490ae...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du at hun er interessert i mannen din uten som en vanlig venn? Eller er det bare i ditt hode dette foregår?

Mulig det bare  er i mitt hodet.. er bare magefølelsen som sier meg det. All oppmerksomhet hun gir han på FB og messenger.  Og et par episoder in real life..

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En avtale vi gjorde hos terapeuten var at hvis hun tok kontakt igjen, skulle jeg få se det. Og også se hvis han velger å svare. Å jeg lovet som jeg skrev i et tidligere innlegg, å være glad for hans åpenhet om det... Men..jeg vet ikke om det er noe jeg klarer å holde... 

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Så du har allerede planlagt å gå imot avtalen dere gjorde hos terapeuten for å trygge ham? Men du forventer at han gjør alt han kan for å trygge deg? 

Anonymkode: 490ae...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger alt for mye i det TS. Grunnen til at han skjulte det var kanskje for at han kjente deg godt nok til å vite at du kom til å bli såret og ønsket å skjerme deg, nettopp fordi det ikke var noe annet enn kaffe med en kollega? Kunne ikke du tatt en kaffekopp med en mannlig kollega? Jeg skriver masse rølp med mine kolleger, kvinner som menn, betyr ikke noe utover at det er vennskapelig morro. Jeg har kontakt med x-en min, selv om jeg har ny partner. Ikke vært noe problem heldigvis:)

Anonymkode: c0bc7...ca8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

 

Nei...altså det eneste han har gjort etter jeg fant ut dette er å svare på en video hun sendte. Ellers har det vært null kontakt på messenger og ingen reaksjoner på noe av det hun legger ut på FB...

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Javel? Så hva er det du syter over da? Da har du jo fått viljen din?

Anonymkode: aa8e7...7de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du legger alt for mye i det TS. Grunnen til at han skjulte det var kanskje for at han kjente deg godt nok til å vite at du kom til å bli såret og ønsket å skjerme deg, nettopp fordi det ikke var noe annet enn kaffe med en kollega? Kunne ikke du tatt en kaffekopp med en mannlig kollega? Jeg skriver masse rølp med mine kolleger, kvinner som menn, betyr ikke noe utover at det er vennskapelig morro. Jeg har kontakt med x-en min, selv om jeg har ny partner. Ikke vært noe problem heldigvis:)

Anonymkode: c0bc7...ca8

Takk for trøstende ord. Jeg håper jeg legger for mye i det..

Jeg skal virkelig jobbe med sjalusien min, det var jo derfor jeg startet tråden. 

Det er sjalusien min som gjør at vi krangler. 

Anonymkode: a7b04...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 10.27):

TS her..  Svarer flere i samme melding her.

Vi går i parterapi pga dette. Å vi har jo pratet litt om sjalusi der... mulig jeg trenger mer profesjonell hjelp.

Kaffekoppen var bak min rygg ja. Han sier hsn ikke turte å si noe om det, for han visste hvordan jeg ville reagere.. Det var i forbindelse med jobben de skulle møtes og da tok de en kaffekopp...

Nei, jeg har aldri opplevd vold, omsorgssvikt eller noe... 

Anonymkode: a7b04...9e0

Dette er utroskap i mine øyne. 
 

Helt ærlig så tror jeg mannen din har et godt øye til denne kollegaen. 

Anonymkode: 7dd03...89d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (På 20.2.2021 den 16.45):

Fordi, hvorfor kan han ikke det??? Kan han ikke gjøre noenting han da, uten at du misliker det. Må han virkelig be om lov for å snakke med andre kvinner? Du er jo syk, det er DU som må ta noen grep her!

Mannen min kan ikke ha en slik kontakt med andre kvinner. Og motsatt. Vi er helt enige og lever fint med det. Må man virkelig gå ut å ta en kaffe med en kollega av motsatt kjønn? 

Anonymkode: 7dd03...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 10.45):

Jeg har på en måte lyst til å gå..men klarer ikke...

Vi har ikke vært i denne situasjonen før, men min mann kjenner meg nesten bedre ennjeg kjenner meg selv. Så han veit jeg ikke hadde likt det... 

Har vært hos terapeuten et par ganger alene. Blir nok flere turer alene. 

Leste ikke alle meldingene, bare noen. Da jeg konfonterte det med han slettet han henne fra chatten for å vise meg at hun ikke betydde noe for han... Har sagt til han at jeg vurderer å be henbe om å få lese alle meldingene, og det har han sagt jeg bare kan gjøre, for det er ikke noe der han redd for at jeg skal lese... 

TS

Anonymkode: a7b04...9e0

Han slettet samtalen fordi han hadde noe å skjule. Dette er så klassisk! Ikke la deg lure 

Anonymkode: 7dd03...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...