Dame1989 Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #401 Del Skrevet 8. juni 2021 Saschi skrev (25 minutter siden): YAY du har dagbok, da kan jeg følge med her inne Men som jeg sa i prøverørstråden. Vi trenger bare et egg 😏 Kan ennå ikke tro at vi begge satte inn på samme dag 😅 Men jeg skal ta blodprøve den 17, men du skal ta 18? Off jeg vil og holde meg vekke fra testingen til mandag men kommer til å ryke på en smell i helgen 🙈 Kommer til å springe til apoteket på søndag kveld for å ha den klar til mandagsmorning hvis jeg klarer å holde meg 😬 Har ingen tro på det men hvem vet kanskje 😏 Hvordan går det med deg? Jeg kommer nok til å ta første test på søndag 🙈 og følge med på testene utover uken. Så blodprøven neste fredag blir egentlig bare spennende vis testene er positive i forkant. Altså hvor høyt hcg nivået er Jeg har allerede strimmel tester fra babyblan, clearblue plus og digital hjemme Med meg går det bra. Kjente noen stikninger nå i kveld. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 8. juni 2021 #402 Del Skrevet 8. juni 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): Jeg kommer nok til å ta første test på søndag 🙈 og følge med på testene utover uken. Så blodprøven neste fredag blir egentlig bare spennende vis testene er positive i forkant. Altså hvor høyt hcg nivået er Jeg har allerede strimmel tester fra babyblan, clearblue plus og digital hjemme Med meg går det bra. Kjente noen stikninger nå i kveld. Hva med deg? Haha så bra jeg ikke er alene om den tanken! Har bestilt strimler fra Babyplan og har digital hjemme. Vurderer clearblue plus men har hørt så mye om den, noen sier den er grei andre sier den er pyton 🤷♀️ Føler på en veldig svak kvalme og litt stikking nå i kveld men veldig lite men er nok litt tidlig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #403 Del Skrevet 8. juni 2021 Saschi skrev (5 minutter siden): Haha så bra jeg ikke er alene om den tanken! Har bestilt strimler fra Babyplan og har digital hjemme. Vurderer clearblue plus men har hørt så mye om den, noen sier den er grei andre sier den er pyton 🤷♀️ Føler på en veldig svak kvalme og litt stikking nå i kveld men veldig lite men er nok litt tidlig 🙈 Er nok tidlig ja. Men vi får ta den stikkingen som noe positivt 🙈🙂🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 8. juni 2021 #404 Del Skrevet 8. juni 2021 Dame1989 skrev (12 minutter siden): Er nok tidlig ja. Men vi får ta den stikkingen som noe positivt 🙈🙂🤞 Krysser fingrene for det 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 9. juni 2021 #405 Del Skrevet 9. juni 2021 21 hours ago, Dame1989 said: Satt du inn blastocytt? Da skal jeg ikke gå helt ned i kjelleren vis den er negativ neste mandag Takk Blasto ja🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #406 Del Skrevet 9. juni 2021 CD 21 Dpo 7 Rugedag 3 PP 17 I går kveld hadde jeg noen stikninger nederst i magen. Ikke kjent noe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #407 Del Skrevet 10. juni 2021 CD 22 Dpo 8 Rugedag 4 PP 17 Har ingen symptomer tror jeg. Vis jeg legger godviljen til kan det hende jeg kjenner noe i livmorområde, men tror det bare er fordi jeg kjenner etter hele tiden. Har en dårlig følelse. De har jo ikke funnet noe galt med meg eller mannen min. Hvorfor skulle det gå denne gangen? Har bestemt meg for første test på lørdag. Da er jeg 10 dpo og vært ruger i 5 dager (+ 12 dager siden Ovitrelle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. juni 2021 #408 Del Skrevet 10. juni 2021 Dame1989 skrev (34 minutter siden): CD 22 Dpo 8 Rugedag 4 PP 17 Har ingen symptomer tror jeg. Vis jeg legger godviljen til kan det hende jeg kjenner noe i livmorområde, men tror det bare er fordi jeg kjenner etter hele tiden. Har en dårlig følelse. De har jo ikke funnet noe galt med meg eller mannen min. Hvorfor skulle det gå denne gangen? Har bestemt meg for første test på lørdag. Da er jeg 10 dpo og vært ruger i 5 dager (+ 12 dager siden Ovitrelle). Jeg har veldig troa jeg🤗🤞🏻🤞🏻 Når jeg ble gravid sist så kjente jeg ingenting før 13 dpo, og 8 dpo er jo ganske tidlig å kjenne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #409 Del Skrevet 10. juni 2021 Love90 skrev (14 minutter siden): Jeg har veldig troa jeg🤗🤞🏻🤞🏻 Når jeg ble gravid sist så kjente jeg ingenting før 13 dpo, og 8 dpo er jo ganske tidlig å kjenne noe Godt å høre Da er det bare å fortsette ventingen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 10. juni 2021 #410 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg fortsetter å ha troen, har ikke hatt noen særlig symptomer selv i dag og begynner å bli negative men som Love90 sier, det er ennå tidlig for begge to så jeg syns vi skal fortsette å ha motet oppe fram til blodprøven 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #411 Del Skrevet 10. juni 2021 Saschi skrev (10 minutter siden): Jeg fortsetter å ha troen, har ikke hatt noen særlig symptomer selv i dag og begynner å bli negative men som Love90 sier, det er ennå tidlig for begge to så jeg syns vi skal fortsette å ha motet oppe fram til blodprøven 😉 Det er en skikkelig berg og dalbane for følelsene dette her 🙈 Håpet er der alltid, bare i varierende grad hver time 🙈😀 1 dag nærmere svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 10. juni 2021 #412 Del Skrevet 10. juni 2021 Dame1989 skrev (Akkurat nå): Det er en skikkelig berg og dalbane for følelsene dette her 🙈 Håpet er der alltid, bare i varierende grad hver time 🙈😀 1 dag nærmere svaret Føler det samme, jeg liker berg og dalbane men denne liker jeg ikke. Jeg vil av 🙈Har du merket at du har fått lyst på noe eller noe du ikke har lyst på? For meg så drikker jeg mye flaskevann (orker ikke vann fra kranen) og orker ikke å drikke brus, smaker ikke godt lenger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 10. juni 2021 Forfatter #413 Del Skrevet 10. juni 2021 Saschi skrev (35 minutter siden): Føler det samme, jeg liker berg og dalbane men denne liker jeg ikke. Jeg vil av 🙈Har du merket at du har fått lyst på noe eller noe du ikke har lyst på? For meg så drikker jeg mye flaskevann (orker ikke vann fra kranen) og orker ikke å drikke brus, smaker ikke godt lenger 😅 Morsomt med smaksendringer Jeg har ikke merket noe forskjell på smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 11. juni 2021 #414 Del Skrevet 11. juni 2021 Dame1989 skrev (12 timer siden): Morsomt med smaksendringer Jeg har ikke merket noe forskjell på smak Åhja, bare jeg som er rar da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #415 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) CD 23 Dpo 9 Rugedag 5 PP 17 Jeg gikk selvfølgelig på en smell og tok en test i ettermiddag. Hadde nesten ikke drukket noe i dag så den var tatt fra konsentrert. Tidligere har jeg testet ut Ovitrelle på 10 dager. Nå har det gått 11 dager... Jeg vet det eneste som kan gi meg svar er tiden og må nok vente til i morgen for å få svar. Men dette er så spennende 😄 Huff forventningene mine øker nå Endret 11. juni 2021 av Dame1989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #416 Del Skrevet 11. juni 2021 Her er et bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. juni 2021 #417 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg ser! Håper den bare blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #418 Del Skrevet 11. juni 2021 Neutral90 skrev (2 minutter siden): Jeg ser! Håper den bare blir sterkere Ja! Bare håpe jeg ikke lurer megselv nå og så er det Ovitrellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. juni 2021 #419 Del Skrevet 11. juni 2021 Oi shit, skal det bli enda en thrillermåned her i dagboken din! Men denne gangen er det jo virkelig gode sjanser for at det er noe reellt 🤞 Jeg heier såååå mye på deg Dame1989 og ønsker av hele mitt hjerte at streken bare blir sterkere og sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 11. juni 2021 Forfatter #420 Del Skrevet 11. juni 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Oi shit, skal det bli enda en thrillermåned her i dagboken din! Men denne gangen er det jo virkelig gode sjanser for at det er noe reellt 🤞 Jeg heier såååå mye på deg Dame1989 og ønsker av hele mitt hjerte at streken bare blir sterkere og sterkere. Får satse på at det ikke blir like spennende, men at jeg får et klart svar i morgen Takk Håper jeg kan komme tilbake til termintråden deres 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå