Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹

Dame1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (4 timer siden):

Dessverre kan det gå galt hele veien ❤️ når eggene slutter å dele seg har en betydning derimot, uten at jeg husker helt eksakt. Tror det var noe ala dag 1-3 er det kvalitet på egget som gjør at de faller fra, 4-5 er det mer sæden/kombinasjon 

Var det jeg tenkte :(

Bryr meg nesten ikke om å få noen på frys lengre, så lenge 1 overlever til innsett. Da er det liksom verdt det selv om jeg ikke skulle blitt gravid. Faller alle eggene fra og det ikke blir innsett er det trist :)

Får krysse fingrene. Neste oppdatering om eggene er mandag morning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (4 timer siden):

Heier på eggene dine her nå og at alt går som det skal:duskedame:🤞🏻

Ja :) At iallefall 1 holder ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 19  PP 17

Da har jeg fått satt inn en 5 dagers blastocytt av topp kvalitet 😀 Nå er det bare å krysse fingrene. Jeg skal ta hcg blodprøve 18 juni. Spørs om jeg klarer å holde meg så lenge eller om jeg tar en test neste mandag :)

Jeg fikk ingen egg på frys og det er helt ok kjenner jeg. Blir jeg ikke gravid nå blir det nytt forsøk etter sommeren og jeg vil få høyere dose med stimuleringsmedisiner som vil forhåpentligvis gi meg flere egg ut. 

Her kommer et sammendrag fra første ivf forsøk:

Menopur 112.5 i 10 dager. Fyremadel i 5 dager. 5 egg ut. 3 befruktet. 2 egg hadde begynt å dele seg riktig på dag 2. 1 egg holdt til 5 dagers blastocytt og ble satt inn :)

Endret av Dame1989
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå tenk at du er ruger!! 🥚 Så magisk! Veldig glad for å høre det nå altså. Krysser alt jeg kan for at det fester og utvikler seg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (10 minutter siden):

Åå tenk at du er ruger!! 🥚 Så magisk! Veldig glad for å høre det nå altså. Krysser alt jeg kan for at det fester og utvikler seg 🤞

Ja, nå må bare de neste 11 dagene gå fort 🙂 Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med rugingen ❤ Blir spennende å følge med framover, krysser fingre og tær for egget 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (1 minutt siden):

Lykke til med rugingen ❤ Blir spennende å følge med framover, krysser fingre og tær for egget 🤞

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så hæli å være ruger på et perfekt blasto🤗 krysser alt som krysses kan for deg🤞🏻🤞🏻 Blir spennende fremover😃 du har vel tatt ovitrelle også iforbindelse med egguttak, så den sitter jo i i 10 dager, du kan jo teste den ut men da må du jo teste hver dag, hvis ikke så må du vel vente med å teste til etter 10 dager fra den ble tatt😃 jeg har så troa på at det er din tur nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (28 minutter siden):

Åå så hæli å være ruger på et perfekt blasto🤗 krysser alt som krysses kan for deg🤞🏻🤞🏻 Blir spennende fremover😃 du har vel tatt ovitrelle også iforbindelse med egguttak, så den sitter jo i i 10 dager, du kan jo teste den ut men da må du jo teste hver dag, hvis ikke så må du vel vente med å teste til etter 10 dager fra den ble tatt😃 jeg har så troa på at det er din tur nå❤️

Tusen takk :)

Jeg har testet ut Ovitrelle 5 ganger tidligere og den har alltid vært ute etter minimum 12 dager. Planen er ikke å teste den ut nå, men ta første test om 1 uke. Da er jeg ca 12 dpo og 14 dager etter Ovitrelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselig å lese at du har fått satt inn blasto og at alt gikk bra!😍 Masse lykke til i tiden som kommer🤞🏻 Måtte spiren feste seg nå og vokse seg stor og sterk der inne☺️🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så koselig lesning🥰 håper den sitter! Jeg klarte ikke å holde meg 14 dager heller, men røyk på tidenes nedtur en uke etter innsett, negativ. Testet så to dager senere, dag 9 for å sjekke. Megapositiv🤩 hadde nok ikke venta leng nok på den på dag 7 før jeg kasta den🙊 

krysser fingrene for deg🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at alt gikk bra 🥰 gratulerer som ruger! blir spennende dager framover nå 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (5 timer siden):

Såå koselig å lese at du har fått satt inn blasto og at alt gikk bra!😍 Masse lykke til i tiden som kommer🤞🏻 Måtte spiren feste seg nå og vokse seg stor og sterk der inne☺️🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (3 timer siden):

Ååh, så koselig lesning🥰 håper den sitter! Jeg klarte ikke å holde meg 14 dager heller, men røyk på tidenes nedtur en uke etter innsett, negativ. Testet så to dager senere, dag 9 for å sjekke. Megapositiv🤩 hadde nok ikke venta leng nok på den på dag 7 før jeg kasta den🙊 

krysser fingrene for deg🤞🏻

Satt du inn blastocytt? Da skal jeg ikke gå helt ned i kjelleren vis den er negativ neste mandag :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (3 timer siden):

Så flott å høre at alt gikk bra 🥰 gratulerer som ruger! blir spennende dager framover nå 🤞🏼😊

Takk :) Nå er det bare å krysse fingrene 😀🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 20  Dpo 6  Rugedag 1  PP 17

Gleder og gruer meg til å teste om 1 uke. Kjenner at fallhøyden er større denne gangen. Kan ikke noe annet enn å krysse fingrene :)

Er rugedag 1 innsett eller dagen etterpå? Har lest en del forskjellig :)

I kveld har jeg kjent litt stikninger i livmorområdet.

Endret av Dame1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese at du har fått satt inn blasto og at det gikk så fint 😊  Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (35 minutter siden):

Så fint å lese at du har fått satt inn blasto og at det gikk så fint 😊  Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY du har dagbok, da kan jeg følge med her inne :nori:Men som jeg sa i prøverørstråden. Vi trenger bare et egg 😏 Kan ennå ikke tro at vi begge satte inn på samme dag 😅 Men jeg skal ta blodprøve den 17, men du skal ta 18? Off jeg vil og holde meg vekke fra testingen til mandag men kommer til å ryke på en smell i helgen 🙈 Kommer til å springe til apoteket på søndag kveld for å ha den klar til mandagsmorning hvis jeg klarer å holde meg 😬 Har ingen tro på det men hvem vet kanskje 😏

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...