Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

s0la skrev (2 timer siden):

🤣 hvorfor må tiden gå i såå slow motion??

2 dpo i dag og jeg kjenner det klør i fingrene... men det er jo en hel uke til jeg kan begynne å teste. 🙊🤣

Jeg vet 😂😂 

Så spennede! du må oppdatere når du har testet 😊 Jeg skal prøve å holde meg til IKM, hvis jeg klarer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexybby skrev (8 timer siden):

Åhh kan jo enda være gravid❤️men mye som kan påvirke syklusen desverre eks vaksine, endret kosthold osv❤️ Men ikke gi opp håpet før tanterød kommer❤️

ja🥺❤️ bestilt legetime til neste uke, får avbestille om tr kommer☺️ kjekt å lese at alt er bra med deg ❣️👆🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, 89jenta said:

Jeg vet 😂😂 

Så spennede! du må oppdatere når du har testet 😊 Jeg skal prøve å holde meg til IKM, hvis jeg klarer 😅

😆 Man blir litt koko i prøvetiden...

Det skal jeg gjøre! Min IKM er vel 1. FEB, så tviiiler på at jeg holder ut såå lenge. 🤣 Du må også oppdatere 🤩 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i 1pp for barn nummer to. Er 11 dpo i dag, og fikk blendahvitt i mårrest. 🙄

Skal prøve å la være å teste mer før 14 dpo, men tviler på at jeg klarer det 😆

 

Endret av R83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (På 20.1.2022 den 12.43):

Ååå spennende❤️Krysser alt jeg har, tenkt masse på deg siste dagene😂 

Går helt supert med spiren enda tror jeg er i uke 5+0 i dag❤️ Skal til jordmor på samtale 4 februar, så håper få komme til en tidlig ultralyd ikke så lenge etter det. Bare ømme pupper enda så ikke noe spesielt symptomer på det enda da menn🤞🏽

Tusen takk ❤️ så hyggelig at du har tenkt på meg da 🙊

Åå, så bra at alt går fint 🤩 håper det holder seg sånn 🥰 nei, er jo ikke alle som blir kvalme. Sikkert bare et pluss å slippe det! 🤞

Idag er jeg 11 dpo, fortsatt ikke testet noe mer. Hatt litt mensmurringer/kiling idag og igår. Kanskje bare PMS men sist jeg var gravid hadde jeg også litt mensmurringer i starten. Håper🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2022 at 7:18 PM, AnonymBruker said:

6 dpo i dag, og har allerede testet🙈 Tida går sååå sakte, så jeg klarte ikke å la være. Kjempenegativ så klart. 

Anonymkode: b7cd3...856

Hehe negativt 6DPO det kan jeg tro 😅😂 men skjønner testetrangen! Nå er helga her så håper dagene går litt raskere, lykke til 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (8 timer siden):

Hehe negativt 6DPO det kan jeg tro 😅😂 men skjønner testetrangen! Nå er helga her så håper dagene går litt raskere, lykke til 💕 

😅Tusen takk! Lurer på å teste igjen i morgen, 9 dpo, men sikkert fortsatt for tidlig uansett🙈. Spennende tider!💕

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har vist seg å være gravid selv med negativ test på 14 dpo?

Anonymkode: 10328...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her inne som har vist seg å være gravid selv med negativ test på 14 dpo?

Anonymkode: 10328...162

Jeg hadde negativ test 19dpo og positiv 20 dpo. Men er mulig at testen var defekt eller at EL dag var feil .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo idag. Har ikke testet siden 8 dpo så jeg er veldig spent! 🙈 Er selvsagt forberedt på at mensen kan komme, men håper jo at den ikke gjør det 🙈🙈 får alltid kviser før mensen men nå har jeg ikke fått noen 🤞 tørr hvertfall ikke teste nå, bedre å leve i håpet 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 minutter siden):

13 dpo idag. Har ikke testet siden 8 dpo så jeg er veldig spent! 🙈 Er selvsagt forberedt på at mensen kan komme, men håper jo at den ikke gjør det 🙈🙈 får alltid kviser før mensen men nå har jeg ikke fått noen 🤞 tørr hvertfall ikke teste nå, bedre å leve i håpet 😅

ååååå så spennende! 😄🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (14 minutter siden):

13 dpo idag. Har ikke testet siden 8 dpo så jeg er veldig spent! 🙈 Er selvsagt forberedt på at mensen kan komme, men håper jo at den ikke gjør det 🙈🙈 får alltid kviser før mensen men nå har jeg ikke fått noen 🤞 tørr hvertfall ikke teste nå, bedre å leve i håpet 😅

Håper for deg!! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (34 minutter siden):

13 dpo idag. Har ikke testet siden 8 dpo så jeg er veldig spent! 🙈 Er selvsagt forberedt på at mensen kan komme, men håper jo at den ikke gjør det 🙈🙈 får alltid kviser før mensen men nå har jeg ikke fått noen 🤞 tørr hvertfall ikke teste nå, bedre å leve i håpet 😅

Spennende! Når har du tenkt å teste da? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katrin94 skrev (4 minutter siden):

Spennende! Når har du tenkt å teste da? 💕

Jeg tester på tirsdag, 15 dpo, om den ikke har kommet til da!☺️ Har du testa da? 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (30 minutter siden):

Håper for deg!! 🥰

Så at du fikk mensen 😔 Håper det klaffer i neste runde 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (18 minutter siden):

Jeg tester på tirsdag, 15 dpo, om den ikke har kommet til da!☺️ Har du testa da? 🤩

Spennende! Krysser fingrene for deg! 
Testet på torsdag, og den var negativ. Tror det var litt vel tidlig.
Avventer videre testing nå. Er så usikker på om og eventuelt når jeg har hatt EL, men tar nok en test til uken om ikke mensen kommer. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katrin94 skrev (6 minutter siden):

Spennende! Krysser fingrene for deg! 
Testet på torsdag, og den var negativ. Tror det var litt vel tidlig.
Avventer videre testing nå. Er så usikker på om og eventuelt når jeg har hatt EL, men tar nok en test til uken om ikke mensen kommer. 🤷‍♀️

Skjønner! Krysser fingrene for deg også 🤩🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 timer siden):

Så at du fikk mensen 😔 Håper det klaffer i neste runde 🥰🤞

Ja, men etter så mange runder så forventet jeg egentlig ikke annet 😔 Veldig pessimistisk, men har litt gitt opp håpet. Skal få sjekket mannen nå, for synes det er merkelig at det ikke går når jeg står på alle de medisinene jeg kan stå på.

Men takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo.. i dag våknet jeg med tidenes kvise! 😆🙊 Jeg har aldri ellers kviser. Kanskje en liten nupp i ny og ne, men dette er uvant. En stor illrød kvise på kinnet. 😂

Kan ha noe med p-pillestopp eller bare vanlige hormonendringer før IKM. Uansett et uvanlig syn for meg. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO idag, jeg har så vanvittig lyst til å bli gravid igjen! Føler tida går så alt for sakte til tirsdag. Vil bare testeeee :ball:Tok en graviditetstest 4 DPO med et øøørlite håp om at jeg hadde bommet med el, og fikk sjokk da den var positiv! Kalkulerte med alle mulige eggløsningsdatoer men ble ikke klok for jeg er jo egentlig helt sikker på når jeg hadde eggløsning. Tok en ny igår som var negativ, så da var det helt tydelig noe galt med den første jeg tok. Var som forventa, så ble ikke skuffa. Er litt glad jeg ikke fikk den testen som var feil på tirsdag, da hadde jeg nok gått helt i kjelleren om jeg skulle fått negativ på onsdag 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...