Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Sexybby skrev (7 minutter siden):

De ser jo kjempe fin ut. Har du tatt digital?🥰🥰🥰

Tror ho mener at økningen fra 11 dpo er for dårlig

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke de blir svakere? Kanskje jeg ser dårlig.

Håper det går riktig vei. Jeg har prøvd i fem måneder uten å få en eneste positiv test. Når du først har fått så mange positive nå, håper jeg spiren klorer seg fast. :)

Anonymkode: 56b43...9bf

Takk, nei de er ikke svakere men ikke sterkere heller ☺️ Heldig å få positive tester i hvertfall

 

11 minutter siden, Sexybby said:

De ser jo kjempe fin ut. Har du tatt digital?🥰🥰🥰

Takk! Ja gikk gravid 1-2 på digital, men det krever bare 10 i hcg så det er lite 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Så forvirrende! Vet du når du hadde EL? 🤗 

Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Da er du jo ikke 1 dpo? Leste jeg feil kanskje?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (1 minutt siden):

Da er du jo ikke 1 dpo? Leste jeg feil kanskje?😅

Oii hhaha ser nå at det ble kluss i lesinga ja😂😂😂sorry skjønte ingenting😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (16 minutter siden):

Oii hhaha ser nå at det ble kluss i lesinga ja😂😂😂sorry skjønte ingenting😂

jeg er minst like forvirra😂😂

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flamme skrev (Akkurat nå):

Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk.

20220111_113434.jpg

Gratulerer så mye😍😍🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Flamme said:

Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk.

20220111_113434.jpg

Gratulerer!!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (1 time siden):

Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk.

20220111_113434.jpg

Gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var overbevist om at det var 24.desember, da jeg kjente det i høyre eggstokk (som gynekologen sa 18.desember jeg skulle ha eggløsning fra), men blir usikker når det er både negativ test og appene sier forskjellig😂🙈 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Åå, skjønner! Håper du får positiv test 🤞 tatt noen g-tester enda? 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (1 time siden):

Mensen 3-4 dager forsinket. Tatt på utvanna piss etter masse kaffe og energidrikk.

 

 

Elise93 skrev (35 minutter siden):

Gratulerer 🥰

 

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Gratulerer!!😍

 

Sexybby skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye😍😍🥰

Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter!

Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Flamme said:

 

 

 

Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter!

Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅

Krysser det som krysses kan!!!🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flamme skrev (49 minutter siden):

 

 

 

Tusen takk 💓 Ikke helt troen enda, da forrige var kjemisk, men vi får se. 🙂 Krysser fingrene for at spira sitter!

Så kan jeg si til symptomjegere at denne gangen hadde jeg INGEN symptomer på noe som helst, hverken eggløsning eller graviditet 😅

Håper, krysser alt jeg har for deg❤️Håper det blir september/oktoberbarn på oss ❤️ Håper min også sitter, har ei som datter fra før som fant meg tissende i en kopp i går, så hun er helt i ekstase, tror hun blir ganske så skuffet om den ikke sitter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (4 timer siden):

Takk, nei de er ikke svakere men ikke sterkere heller ☺️ Heldig å få positive tester i hvertfall

 

Takk! Ja gikk gravid 1-2 på digital, men det krever bare 10 i hcg så det er lite 😅

hei SuzsuZ! Heier heier heier på deg! 🤞🏻♥️ Ville bare tipse om siden her. Slik jeg har skjønt det både via denne og flere sider, så trengs det hcg på >25 for å få 1-2 på cbd, så kanskje det er bedre enn du tror ☺️ Mulig jeg tar feil altså, men ville dele den ☺️  Håper strekene blir tydeligere hos deg og at du slipper runden du hadde sist 🤞🏻♥️ 
 

https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Åå, skjønner! Håper du får positiv test 🤞 tatt noen g-tester enda? 🤗

Negativ 10dpo og igår, fortsatt ikke ikm. Får bare vente å se i dagene fremover🥰 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SuzsuZ skrev (På 11.1.2022 den 10.07):

14 DPO i dag og forberedt på at dette ikke går veien, sånn er det. Lurer på om eggene har blitt ‘dårlige’

AA930BFC-741F-4B28-A2ED-4F6B9F9F9420.jpeg

Hvordan var den i dag? Er den blitt sterkere?❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sexybby said:

Hvordan var den i dag? Er den blitt sterkere?❤️❤️

Takk som spør ❤️ Nei ikke sterkere 🥲 burde være synlig økning nå, så forberedt på blødning snart. Heller før enn at det går ukesvis med noe som ikke blir noe av 

D3C00536-E1F0-466A-BB4A-D48F895653B3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (Akkurat nå):

Takk som spør ❤️ Nei ikke sterkere 🥲 burde være synlig økning nå, så forberedt på blødning snart. Heller før enn at det går ukesvis med noe som ikke blir noe av 

D3C00536-E1F0-466A-BB4A-D48F895653B3.jpeg

Ååå krysser enda fingrene for deg❤️❤️❤️Ikke minst troen enda❤️❤️ Prøvd ta en ny digital? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sexybby said:

Ååå krysser enda fingrene for deg❤️❤️❤️Ikke minst troen enda❤️❤️ Prøvd ta en ny digital? 

Fikk babyplan nå, er vel tatt på 2-3 timers urin men ved 15 dpo burde det syns. Det gikk nok ikke denne gangen ❤️

772D3F95-B740-4DDB-8EE3-EBA0AD70AA6E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...