Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

Hvor tidlig tester dere? Er bare 3 dpo, men aldri vært prøver så aner egentlig ikke hvor tidlig det er "verdt" å teste😅

Anonymkode: b7cd3...856

Tror jeg begynte teste 7 dager etter eggløsning. Fikk svaaaak strek 8 dager etterpå men klarte ikke tyde om det var positivt eller negativt, 9 dager da var den positiv men enda svak :) 

Denne er veldig grei for å se :) 

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexybby skrev (3 minutter siden):

Tror jeg begynte teste 7 dager etter eggløsning. Fikk svaaaak strek 8 dager etterpå men klarte ikke tyde om det var positivt eller negativt, 9 dager da var den positiv men enda svak :) 

Denne er veldig grei for å se :) 

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Tusen takk! Denne var nyttig😊 Ingen vits i å teste enda da skjønner jeg😅 Jeg blir helt tullete og tenker på dette hele tiden🙈

Anonymkode: b7cd3...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (29 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Hvordan går det med lille spiren din da? ☺️ 

Det går supert, er 17 dpo nå. Og 4+4, helt sikker da jeg vet både start på menstrasjon og akkuratt når jeg hadde eggløsning, pga tester🥰Har fortsatt å ta litt tester for å følge med nivået etter å ha fulgt deg men nå bare 1-2 ganger i uken (har bare 2 tester igjen)❤️ Ikke noen symptomer enda da, annet enn puppene som veier 100kg❤️Men kvalmen kommer vell ramlende snart, så prøver nyte tiden med matlyst🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke sikker dessverre, men på GU sa hun at hun så jeg skulle til å ha eggløsning, det var 18 desember🙈 derfor har jeg gått ut i fra at jeg hadde det rundt datoene kalenderen regnet ut, mellom 24-28.des☺️ men er så forvirret av hele greiene😂 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Åja, så frustrerende at du verken har fått mensen eller positiv test da 🧐 skjønner godt at du er forvirret! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 timer siden):

Åja, så frustrerende at du verken har fått mensen eller positiv test da 🧐 skjønner godt at du er forvirret! 🙈

Ja, utrolig frustrerende🤯 Får bare fortsette å teste, noen tester jo positivt sent, men inntrykk av at det ikke er «normalen»🙈 Krysser fingrene for enten mensen eller positiv test (helst)🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k96 skrev (1 time siden):

Ja, utrolig frustrerende🤯 Får bare fortsette å teste, noen tester jo positivt sent, men inntrykk av at det ikke er «normalen»🙈 Krysser fingrene for enten mensen eller positiv test (helst)🤞🏼

Krysser fingrene for deg 🤞☺️ selv er jeg 7 dpo, har lovt meg selv å ikke teste før ikm-dag. Men frister å svi av en test i helga 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 8-9 dpo idag, testet negativ på morgenurin idag. Kjenner jeg er litt skuffet siden vi har prøvd i snart 1 år. Vet det enda er tidlig, men blir så stresset når jeg ser alle som får svak strek på dette tidspunktet ☹️ 

Anonymkode: 10328...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for deg 🤞☺️ selv er jeg 7 dpo, har lovt meg selv å ikke teste før ikm-dag. Men frister å svi av en test i helga 😅

Det føles bedre å vente, men fristelsen er ofte alt for stor🙈 Jeg er spent på å høre hvordan det går med deg☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 8-9 dpo idag, testet negativ på morgenurin idag. Kjenner jeg er litt skuffet siden vi har prøvd i snart 1 år. Vet det enda er tidlig, men blir så stresset når jeg ser alle som får svak strek på dette tidspunktet ☹️ 

Anonymkode: 10328...162

Mange som ikke tester positivt før etter 12dpo også så ikke mist håpet❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er 8-9 dpo idag, testet negativ på morgenurin idag. Kjenner jeg er litt skuffet siden vi har prøvd i snart 1 år. Vet det enda er tidlig, men blir så stresset når jeg ser alle som får svak strek på dette tidspunktet ☹️ 

Anonymkode: 10328...162

Jeg testet positivt på 12dpo. Testet ikke tidligere, så vet ikke om det hadde blitt positivt tidligere. I tidligere graviditeter har jeg kun testet etter IKM, men klarte ikke vente denne gangen.

Håper du får positive tester ved eller etter IKM.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg testet positivt på 12dpo. Testet ikke tidligere, så vet ikke om det hadde blitt positivt tidligere. I tidligere graviditeter har jeg kun testet etter IKM, men klarte ikke vente denne gangen.

Håper du får positive tester ved eller etter IKM.

Anonymkode: 56b43...9bf

Var testen din svak eller veldig tydelig ved 12dpo?

Anonymkode: 10328...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var testen din svak eller veldig tydelig ved 12dpo?

Anonymkode: 10328...162

Ganske svak, men likevel tydelig -om det gir noen mening? Var ikke i nærheten så sterk som kontrollstreken.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ganske svak, men likevel tydelig -om det gir noen mening? Var ikke i nærheten så sterk som kontrollstreken.

Anonymkode: 56b43...9bf

Her er min fra 12dpo☺️

2190DC71-72FB-48FB-995E-364AEB583D81.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 14.54):

Er 8-9 dpo idag, testet negativ på morgenurin idag. Kjenner jeg er litt skuffet siden vi har prøvd i snart 1 år. Vet det enda er tidlig, men blir så stresset når jeg ser alle som får svak strek på dette tidspunktet ☹️ 

Anonymkode: 10328...162

Jeg får teste igjen i morgen. Er da 10-11dpo å håper på å se noe. Oppdaget MA i september ved 12 ukers ultralyd. Lengter så inderlig ❤ Testen jeg tok ved 8-9dpo var ikke en tidlig test, mulig det kan ha noe å s?

Anonymkode: 10328...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg får teste igjen i morgen. Er da 10-11dpo å håper på å se noe. Oppdaget MA i september ved 12 ukers ultralyd. Lengter så inderlig ❤ Testen jeg tok ved 8-9dpo var ikke en tidlig test, mulig det kan ha noe å s?

Anonymkode: 10328...162

Lykke til 🤞 jeg er 8 dpo, så vi er ca like langt. Hadde en SA i oktober, og lengter fælt etter å bli gravid igjen! ❤️ La oss håpe at vi begge får positive tester denne måneden! 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (52 minutter siden):

Lykke til 🤞 jeg er 8 dpo, så vi er ca like langt. Hadde en SA i oktober, og lengter fælt etter å bli gravid igjen! ❤️ La oss håpe at vi begge får positive tester denne måneden! 🙌

Jeg er 7 DPO i dag og hadde SA i forrige syklus... Veldig spent. Krysser fingrene for oss alle 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får teste igjen i morgen. Er da 10-11dpo å håper på å se noe. Oppdaget MA i september ved 12 ukers ultralyd. Lengter så inderlig ❤ Testen jeg tok ved 8-9dpo var ikke en tidlig test, mulig det kan ha noe å s?

Anonymkode: 10328...162

Krysser fingrene for deg 🤞🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Lykke til 🤞 jeg er 8 dpo, så vi er ca like langt. Hadde en SA i oktober, og lengter fælt etter å bli gravid igjen! ❤️ La oss håpe at vi begge får positive tester denne måneden! 🙌

8 dpo jeg  og i dag 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (39 minutter siden):

Jeg er 7 DPO i dag og hadde SA i forrige syklus... Veldig spent. Krysser fingrene for oss alle 🤞❤️

Så trist å høre at du hadde SA. Håper du blir gravid igjen raskt! 🤞🥰 Det er alt man vil etter å ha mista 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (9 minutter siden):

8 dpo jeg  og i dag 😀

Så spennende! Det er nå den spennende tiden begynner med symptom-jakt og snart testing 🙊håper det går for begge to 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...