Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke oppdatert på lenge.. jeg fikk mensen for noen dager siden… mister håpet totalt. 5 pp siden siste aborten i August. (Hatt 2 tilsammen).  Starter på 6 pp snart. Akkurat nå føles det håpløst. Jeg vet mange har prøvd mye lengre enn meg. Men føler alle rundt meg av venninner og bekjente er gravide..  Å man tror jo alltid at alt går så mye lettere for andre. Selv om  det kanskje ikke er realiteten. 

Håper spiren klorer seg fast hos dere som har fått positiv test ❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (9 timer siden):

Har ikke oppdatert på lenge.. jeg fikk mensen for noen dager siden… mister håpet totalt. 5 pp siden siste aborten i August. (Hatt 2 tilsammen).  Starter på 6 pp snart. Akkurat nå føles det håpløst. Jeg vet mange har prøvd mye lengre enn meg. Men føler alle rundt meg av venninner og bekjente er gravide..  Å man tror jo alltid at alt går så mye lettere for andre. Selv om  det kanskje ikke er realiteten. 

Håper spiren klorer seg fast hos dere som har fått positiv test ❤️❤️

Lykke til i neste pp 🥰 jeg kjenner godt til det med følelsen av at alle rundt oss er gravide. Det siste året har veldig mange av de jeg kjenner blitt gravide tilsynelatende uten problemer. Men jeg har også en venninne som fikk svangerskap utenfor livmor og en som hadde MA. Tilfeldigheter gjorde at jeg fikk vite det. Det er så viktig å være åpen om sånne ting, fordi da føler man hvertfall ikke at man står helt alene i det. Det er en mager trøst💔

Håper vi alle her får positive tester snart🤞

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager dpo. Let he games begin ;) (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar)

20220115_221527.jpg

Anonymkode: 9743b...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 5.1.2022 den 22.17):

2 DPO. Er ikke med denne måneden egentlig fordi vi ikke fikk mulighet til aksjer, men vi la inn 5 dager før så det bittelille håpet er der

Her er vi mange som sliter med å få første barnet også kommer denne dama og drar i gang med 9 stykker før fylte 30. Kjenner jeg blir dritsur  :sur:

Screenshot_20220105-221432_Samsung Internet.jpg

Hei! Er så spent på om det gikk for deg denne måneden?? 💛

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

7 dager dpo. Let he games begin ;) (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar)

20220115_221527.jpg

Anonymkode: 9743b...ab7

Lykke til 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! Er så spent på om det gikk for deg denne måneden?? 💛

Anonymkode: 

Jeg fikk mensen I går ^.^

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 timer siden):

Jeg fikk mensen I går ^.^

🥺 sender deg masse lykkeønskninger til neste PP, har ikke prøvd fullt like lenge som deg men lenge selv, og det er helt grusomt og rett og slett urettferdig, spes når alle andre rundt blir gravide av ingenting. Men gleden når det endelig går for oss, vil jo være enorm! Heier på oss alle prøvere 💛

Anonymkode: 3f299...09c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

7 dager dpo. Let he games begin ;) (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar)

20220115_221527.jpg

Anonymkode: 9743b...ab7

Er sikkelig spennende fra nå av! Lykke til 💕 godt å ha trøsten klar i hvertfall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (6 minutter siden):

Er sikkelig spennende fra nå av! Lykke til 💕 godt å ha trøsten klar i hvertfall hehe

Hvordan går det med deg forresten? Testene ble ikke sterkere?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sexybby said:

Hvordan går det med deg forresten? Testene ble ikke sterkere?❤️

Nei dessverre, kjemisk 💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (20 minutter siden):

Nei dessverre, kjemisk 💔 

Ååå så trist, tenkt masse på deg❤️❤️ Klem❤️Håper det går neste runde❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på syklusdag 37 og fortsatt negativ test.. Har lest andre tråder hvor noen får sen positiv, men hvor sannsynelig er det? Kjenner et press nedentil, og litt murringer av og til. Kjente stikkinger på syklusdag 27-29, og noen ganger i ny og ne. Ellers er det ikke så mye symptomer, tre dager hvor jeg ikke har greid å spist frokost, elsker vanligvis frokost men kjente at det ikke gikk. Har stabile sykluser på 27-30 dager ser jeg og sist vaksine august 2021. Skuffelsen når jeg så negativ test idag var stor😢

Skulle gjerne skrevet dpo men aner ikke når det er at this point, ut i fra Flo er det 22 dpo, og andre apper er det 19 dpo. 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er på syklusdag 37 og fortsatt negativ test.. Har lest andre tråder hvor noen får sen positiv, men hvor sannsynelig er det? Kjenner et press nedentil, og litt murringer av og til. Kjente stikkinger på syklusdag 27-29, og noen ganger i ny og ne. Ellers er det ikke så mye symptomer, tre dager hvor jeg ikke har greid å spist frokost, elsker vanligvis frokost men kjente at det ikke gikk. Har stabile sykluser på 27-30 dager ser jeg og sist vaksine august 2021. Skuffelsen når jeg så negativ test idag var stor😢

Skulle gjerne skrevet dpo men aner ikke når det er at this point, ut i fra Flo er det 22 dpo, og andre apper er det 19 dpo. 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Er du sikker på når du hadde EL? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elise93 skrev (7 minutter siden):

Er du sikker på når du hadde EL? 😊

Nei, ikke sikker dessverre, men på GU sa hun at hun så jeg skulle til å ha eggløsning, det var 18 desember🙈 derfor har jeg gått ut i fra at jeg hadde det rundt datoene kalenderen regnet ut, mellom 24-28.des☺️ men er så forvirret av hele greiene😂 

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, ikke sikker dessverre, men på GU sa hun at hun så jeg skulle til å ha eggløsning, det var 18 desember🙈 derfor har jeg gått ut i fra at jeg hadde det rundt datoene kalenderen regnet ut, mellom 24-28.des☺️ men er så forvirret av hele greiene😂 

Anonymkode: 2ac06...cd8

21.desember mente jeg😂🙈

Anonymkode: 2ac06...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Sexybby said:

Ååå så trist, tenkt masse på deg❤️❤️ Klem❤️Håper det går neste runde❤️

Tusen takk ❤️ Hvordan går det med lille spiren din da? ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor tidlig tester dere? Er bare 3 dpo, men aldri vært prøver så aner egentlig ikke hvor tidlig det er "verdt" å teste😅

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...