Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

jadaneidaså skrev (2 timer siden):

Ja, men etter så mange runder så forventet jeg egentlig ikke annet 😔 Veldig pessimistisk, men har litt gitt opp håpet. Skal få sjekket mannen nå, for synes det er merkelig at det ikke går når jeg står på alle de medisinene jeg kan stå på.

Men takk 🥰

Åh 😔 kan jeg spørre hva slags medisiner du står på? Høres ut som en god ide ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3dpo i dag (tror jeg), og klaffet bare 5dager før eggløsning og dagen før. Spent på om det har gått likevel. Er bare på pp4, men kjenner det er mye tankekjør. Vil jo bare at det skal funke - «alt» er liksom rett.. 

lykke til til dere som skal teste ila de nærmeste dagene 🙏❤️

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Åh 😔 kan jeg spørre hva slags medisiner du står på? Høres ut som en god ide ☺️

Ikke veldig mange forskjellige altså, hehe. Men letrozol for å få eggløsning til riktig tid, ovitrelle av og til, men får som oftest eggløsning av meg selv, og cyclogest fra 3dpo. Metformin er ikke aktuelt da jeg har BMI i den litt lavere enden av skalaen, og får heller ikke noe for stoffskiftet da nivåene er normale. Så vet ikke hva annet de evt kan sette meg på for å øke sjansene nå 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (4 minutter siden):

Ikke veldig mange forskjellige altså, hehe. Men letrozol for å få eggløsning til riktig tid, ovitrelle av og til, men får som oftest eggløsning av meg selv, og cyclogest fra 3dpo. Metformin er ikke aktuelt da jeg har BMI i den litt lavere enden av skalaen, og får heller ikke noe for stoffskiftet da nivåene er normale. Så vet ikke hva annet de evt kan sette meg på for å øke sjansene nå 😌

Okei! Samme her, går på letrozol og ovitrelle. Siden du allerede er i kontakt med en klinikk bør det vel ikke være noe problem for mannen å levere en prøve der?☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2dpo i dag. Går på Letrozol og satte min første Ovitrelle denne runden. Veldig spent på om det går nå. Er på PP19.

Anonymkode: 37b50...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, 10 dpo... Ikke antydning. Det er så frustrerende😆 Nå gidder jeg ikke teste mer før evt. forsinket ikm. 

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en ørliten pause herrifra da tankekjøret ble for heftig. En liten oppdatering fra meg, cd 45 om noen timer, 14 dager over ikm og bare negative tester.. Men har hatt innmari mye mensmurringer i helgen og idag uten at mensen har kommet eller viser antydninger en gang… og det eneste jeg tenker på er grønne sprø druer😂 kan spise en eske i gangen! 

Men, skal til legen imorgen, skal spørre om blodprøve, må si jeg gruer meg litt da han var veldig avvisende sist gang jeg forsøkte å ta opp temaet.. Skuffelsen blir nok stor om det viser lavt hcg nivå i blodet også, sjangsen er stor mtp bare neg tester.. 

 

Tenker på dere og føler med hver og en💖

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (5 timer siden):

@Elise93 Har du fått mensen? Eller positiv test? Tenker sånn på deg 🥰

Så hyggelig at du har tenkt på meg 🥰 jeg fikk en svak positiv test igår. Kjemisk-svak 😭 og dessverre kom mensen idag. Siden jeg nå har hatt 2 kjemiske og 1 SA på totalt 5 prøveperioder er det inn å ta fler blodprøver og snakke med lege. Håper jeg får noe svar på hvorfor dette skjer så ofte 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elise93 said:

Så hyggelig at du har tenkt på meg 🥰 jeg fikk en svak positiv test igår. Kjemisk-svak 😭 og dessverre kom mensen idag. Siden jeg nå har hatt 2 kjemiske og 1 SA på totalt 5 prøveperioder er det inn å ta fler blodprøver og snakke med lege. Håper jeg får noe svar på hvorfor dette skjer så ofte 🤞

Uff så trist med enda en kjemisk 🥲 håper du får noen svar av legen. God klem til deg 💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Så hyggelig at du har tenkt på meg 🥰 jeg fikk en svak positiv test igår. Kjemisk-svak 😭 og dessverre kom mensen idag. Siden jeg nå har hatt 2 kjemiske og 1 SA på totalt 5 prøveperioder er det inn å ta fler blodprøver og snakke med lege. Håper jeg får noe svar på hvorfor dette skjer så ofte 🤞

så kjipt å lese 😔 håper du får noen svar hos legen! ❤️ masse lykke til i neste pp 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her 😌 hadde smily på el- test som ikke blinket på søndag, la inn aksjer da 🥰 er dpo siden søndag? 

Anonymkode: bd2d9...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Forventet mens i dag. Kribler mye nederst i magen + merkelig kvalme som har vedvart i hele dag. Foreløpig ingen mens, men bittelitt svak brunlig utflod. 
Tok graviditetstest på mandag morgen; heeelt hvit. 
 

Bør jeg teste på nytt eller slå meg til ro med at det er PMS, synes dere? 😅
Tankekjør på jobb i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ny her 😌 hadde smily på el- test som ikke blinket på søndag, la inn aksjer da 🥰 er dpo siden søndag? 

Anonymkode: bd2d9...d98

Dpo er dager etter eggløsning. Så hadde du det på søndag er du 3dpo nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (1 time siden):

7 dpo idag, og tiden gååår såååå saaaakteeee 😂

Hold ut! Bare noen dager til du kan teste ( om du vil) ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katrin94 skrev (12 minutter siden):

hei! Forventet mens i dag. Kribler mye nederst i magen + merkelig kvalme som har vedvart i hele dag. Foreløpig ingen mens, men bittelitt svak brunlig utflod. 
Tok graviditetstest på mandag morgen; heeelt hvit. 
 

Bør jeg teste på nytt eller slå meg til ro med at det er PMS, synes dere? 😅
Tankekjør på jobb i dag

Test 🤩🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (25 minutter siden):

Dpo er dager etter eggløsning. Så hadde du det på søndag er du 3dpo nå :) 

Når kan jeg teste da? Skjønner det er aaalt for tidlig enda. Har kjøpt sånne tidlig tester fra babyplan 🥰 litt godt og ha en dag og forholde seg til 😊

Anonymkode: bd2d9...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (13 minutter siden):

9 DPO, negativ test 😩

Er ikke det for tidlig. Jeg testet positivt 12dpo, men testet ikke før det.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...