Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Etter negativ test 9, 10, 11 og 12 DPO var håpet nesten ute før jeg testet positivt idag 13 DPO, både på strimmel og cb digital 😍 Kaan være jeg så noe i går, men nå var det tydelig strek. Er så lykkelig, kanskje vi endelig får oppfylt drømmen vår om å bli foreldre! 🤞🏻

  • Liker 2
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katrin94 skrev (1 time siden):

Hold ut! Bare noen dager til du kan teste ( om du vil) ☺️

prøver 😄 skal prøve å holde meg til nærmest mulig ikm 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (1 time siden):

hei! Forventet mens i dag. Kribler mye nederst i magen + merkelig kvalme som har vedvart i hele dag. Foreløpig ingen mens, men bittelitt svak brunlig utflod. 
Tok graviditetstest på mandag morgen; heeelt hvit. 
 

Bør jeg teste på nytt eller slå meg til ro med at det er PMS, synes dere? 😅
Tankekjør på jobb i dag

Så spennende! Jeg hadde nok ikke klart å la vær å teste 😅 Men gjør det du føler for 🥰 Det er så kjipt at PMS og graviditetssymptomer er så like… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (41 minutter siden):

Etter negativ test 9, 10, 11 og 12 DPO var håpet nesten ute før jeg testet positivt idag 13 DPO, både på strimmel og cb digital 😍 Kaan være jeg så noe i går, men nå var det tydelig strek. Er så lykkelig, kanskje vi endelig får oppfylt drømmen vår om å bli foreldre! 🤞🏻

Åh, så spennende!!🤩 Gratulerer med positive tester! 

Testet negativt i dag 12 dpo, og har i grunnen slått meg til ro med at det ikke klaffet denne gang Men veldig moro å lese at det er litt håp😅

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (På 25.1.2022 den 19.20):

Uff så trist med enda en kjemisk 🥲 håper du får noen svar av legen. God klem til deg 💕

Hvordan går det med deg suzsuZ?❤️❤️

Endret av Sexybby
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Åh, så spennende!!🤩 Gratulerer med positive tester! 

Testet negativt i dag 12 dpo, og har i grunnen slått meg til ro med at det ikke klaffet denne gang Men veldig moro å lese at det er litt håp😅

Anonymkode: b7cd3...856

Tusen takk for det ❤️ Krysser fingrene for deg også, håpet er ikke over før mensen kommer! Det mottoet skal jeg leve etter fra nå av i alle fall 😅🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Sexybby said:

Hvordan går det med deg suzsuZ?❤️❤️

Takk som spør☺️ jeg venter EL i morgen aå jeg er spent og klar på neste pp! Det har blitt lysere ute så det hjelper også ☺️
 

Står alt bra med deg og spiren? Ikke alt for kvalm? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, gyngestolen said:

Endelig kan jeg skrive i denne tråden igjen, er 1DPO idag, PP4. 

Masse lykke til denne pp! 💕 Vi er nesten likt i dpo land, alltid koselig med selskap ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den o’store symptomjakten… 🙈 

8dpo i dag (IKM 02.02) og har ømme/vonde bryst.. Bruker ikke ha det før mens. 
 

Skikkelige stikk i underlivet/livmor i går. Bruker ikke få kramper før 2-3dager før mens.. 


Helt vanvittig trøtt 6+7dpo. Trodde jeg skulle sovne gående på tredemølla på trening i går. Klarte bare halve vekten på styrkeøvelsene, kroppen var helt utslitt. Sovna i stolen hjemme flere ganger🙈 har ikke barn fra før av og sover generelt 7+timer hver natt, så bruker ikke være sånn. 
 

tok en g-test i dag, den var selvfølgelig negativ. Men må innrømme at håpet denne syklus er litt på stigende, selvom vi ikke klarte å ligge så mye før EL 😅 men skal jo bare «den ene» til, trossalt… 

hvordan går det med dere andre? 👶🏻

 

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 25.1.2022 den 19.18):

Så hyggelig at du har tenkt på meg 🥰 jeg fikk en svak positiv test igår. Kjemisk-svak 😭 og dessverre kom mensen idag. Siden jeg nå har hatt 2 kjemiske og 1 SA på totalt 5 prøveperioder er det inn å ta fler blodprøver og snakke med lege. Håper jeg får noe svar på hvorfor dette skjer så ofte 🤞

Ånei, det var trist å høre 😔

Bra du skal utredes! Jeg har vært hos lege selv, og venter på svar angående stoffskiftet (igjen). Flere SA/kjemiske kan visst tyde på stoffskifteproblemer, så kanskje det er noe der? Superfint at legen skal finne ut av det for deg i alle fall 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (3 timer siden):

Ånei, det var trist å høre 😔

Bra du skal utredes! Jeg har vært hos lege selv, og venter på svar angående stoffskiftet (igjen). Flere SA/kjemiske kan visst tyde på stoffskifteproblemer, så kanskje det er noe der? Superfint at legen skal finne ut av det for deg i alle fall 🥰

Håper jeg finner ut av det.. Tok blodprøver på onsdag og skal snakke med legen om de neste uke. Håper du også får svar på hvorfor du har mange kjemiske 😔❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2DPO i dag, og har hatt veldig ømme eggstokker siden EL. Noen andre som har opplevd det? Er ikke redd for at det skal være noe farlig altså, bare håper det går over snart for det er ganske vondt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, 89jenta said:

Endelig ❤️😭 Nå må den bare klamre seg fast! 

EC371F9C-1DAE-4A6E-98A2-026B009FB5FA.jpeg

Gratulerer! 😍 måtte den klo seg fast 💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, gyngestolen said:

Jeg er 2DPO i dag, og har hatt veldig ømme eggstokker siden EL. Noen andre som har opplevd det? Er ikke redd for at det skal være noe farlig altså, bare håper det går over snart for det er ganske vondt🙈

@gyngestolen Hmm aldri opplevd det, men kan være øm i området etter mye aksjelegging men ikke vondt, har det gått over? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gyngestolen skrev (13 timer siden):

Jeg er 2DPO i dag, og har hatt veldig ømme eggstokker siden EL. Noen andre som har opplevd det? Er ikke redd for at det skal være noe farlig altså, bare håper det går over snart for det er ganske vondt🙈

Jeg testet positivt 14.januar. Opplevde ømhet og stikking i eggstokkene i flere dager rundt og etter el.

Anonymkode: 56b43...9bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (57 minutter siden):

@gyngestolen Hmm aldri opplevd det, men kan være øm i området etter mye aksjelegging men ikke vondt, har det gått over? ☺️

Ingen aksjesmerter, det er liksom inni kroppen. Helt merkelig følelse, kjennes som om noen har banka meg opp fra innsiden🙈 Kjennes litt bedre ut hittil i dag!

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg testet positivt 14.januar. Opplevde ømhet og stikking i eggstokkene i flere dager rundt og etter el.

Anonymkode: 56b43...9bf

Det bruker å stikke godt den dagen jeg har EL og dagen før, men ikke så mye som dette etterpå. Kanskje det er et skikkelig bra egg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (2 timer siden):

Endelig ❤️😭 Nå må den bare klamre seg fast! 

EC371F9C-1DAE-4A6E-98A2-026B009FB5FA.jpeg

Ååh 😍 endelig!! Gratulerer så mye 🌻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyret21

11 DPO og testen er fortsatt kritthvit… vi fikk ikke hatt sex så nærme eggløsning som jeg skulle ønske, fikk hatt sex 3 dager før, men jeg har trua helt frem til mensen 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...