Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

allesote skrev (38 minutter siden):

Jeg husket ikke musikken hennes, og nå kunne jeg ønske jeg ikke ble påminnet den igjen. Dama kan jo ikke å synge....

tenkte akkurat det samme 😂 I tillegg grusom musikk. Altså, er hun aktiv artist i dag, eller er det dette hun fremdeles "lever på"??

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 22.34):

Måten episodene klippes.. 🙈 Med redigeringen, musikken, og de bildene som settes ved siden av hverandre på slutten av hver episode - slow motion, dramatisk musikk.. Det er så sykt ekstra 😂

Anonymkode: 0ceff...16d

Jeg synes måten de klipper på slutten med slowmotion, tre piss sure mennesker og den musikken er noe av det morsomste 😂😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EndaEnGang skrev (På 25.1.2021 den 19.02):

Mira er dritrar. I det ene øyeblikket er hun blid som en sol, men det virker så påtatt at det er rett ut ukomfortabelt å se på. I det neste klikker hun fullstendig, gråter, roper og er konstant i offerposisjon.

 

"DA FÅR JEG VEL BARE SETTE UT GARNET ALENE DA"

Eller du kan gi fra deg det jævla tauet? :ler:

 

Jeg fikk nesten litt vondt av Espen da han oppgitt sa: «men garnet skal brukes for å skaffe fisk til oss alle..💔», jeg hadde gitt meg med en gang etter den kommentaren hvis jeg var Mira, men nå er jeg ikke Mira da🙄🙄

Anonymkode: 03393...721

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Mira gjør seg til. Jeg la merke til at hun «smilte» da hun fremprovoserte en krangel. Som at det var det målet hennes var. Har endret litt mening om hun. Fy faen for en sterk personlighet!

Anonymkode: b07d8...767

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det virker som Mira gjør seg til. Jeg la merke til at hun «smilte» da hun fremprovoserte en krangel. Som at det var det målet hennes var. Har endret litt mening om hun. Fy faen for en sterk personlighet!

Anonymkode: b07d8...767

Utifra hva de som kjenner til Mira her sier, så er hun vist sånn i virkeligheten også. 

Anonymkode: 4dad3...78d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utifra hva de som kjenner til Mira her sier, så er hun vist sånn i virkeligheten også. 

Anonymkode: 4dad3...78d

Det kjenner jeg faktisk at skremmer meg litt 🙈

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere torpet hen? Må man ha sumo? Synes det er trist at Mira kommer så dårlig ut av disse programmene 🥴 synes egentlig hun er en kul og flink dame, men tror hun kan være en vanskelig person å komme overens med også.. 

Anonymkode: 810bb...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får litt vondt av Mira nå. Tror hun gjerne ville bruke Torpet til å rette opp inntrykket fra Farmen kjendis. Men sa la hun nok skylden på at det gikk dårlig på de andre deltakerne og omstendigheter rundt henne. Hun gikk jo inn på Torpet med akkurat samme taktikk og forventet et annet resultat. Tror hun synes det er veldig pinlig å bli kastet ut.

Forøvrig synes jeg musikken og musikkvideone er fantastisk for jeg har aldri sett/hørt noe lignende verken før eller etter. Får litt vondt av henne nå, tror hun tar dette tungt.

Anonymkode: 59e73...193

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mira ble undersøkt på legevakten i Skien, samt av en lege tilknyttet produksjonen.

- Etter det hadde Mira en samtale med produksjonen på et hotell i Langesund. Der ble hun informert om at det var best at hun ikke fortsatte oppholdet sitt på «Torpet». Mira var ikke enig i denne vurderingen, og ga uttrykk for det, erkjenner TV 2s programredaktør.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira var jo som "Kjerringa mot strømmen" på Torpet. Helt umulig. Men å kaste henne ut var vel ikke riktig å gjøre, hvis det er det som har skjedd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Galen King skrev (10 minutter siden):

Mira var jo som "Kjerringa mot strømmen" på Torpet. Helt umulig. Men å kaste henne ut var vel ikke riktig å gjøre, hvis det er det som har skjedd. 

Om produksjonen, som de sier, ser dette på som det beste for Mira selv og for produksjonen så tror jeg nok absolutt det var riktig beslutning. Noen må beskyttes fra seg selv. 

Anonymkode: 2678e...ee6

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiubi skrev (2 timer siden):

Mira ble undersøkt på legevakten i Skien, samt av en lege tilknyttet produksjonen.

- Etter det hadde Mira en samtale med produksjonen på et hotell i Langesund. Der ble hun informert om at det var best at hun ikke fortsatte oppholdet sitt på «Torpet». Mira var ikke enig i denne vurderingen, og ga uttrykk for det, erkjenner TV 2s programredaktør.

Neeeeeei! Jeg vil ha Mira der!😭😭

Anonymkode: d20f8...ee8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er torpet for noe?

Henger det sammen med farmen?

Anonymkode: 51da8...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...