Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Faen så irriterende at de alltid må ta inn folk med elendig helse så de må trekke seg! 

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg forstår om Signy er glad for at både Svein trakk seg og at hun ikke behøver være på Torpet lenge for maken til svineri på mann og hus har jeg ikke sett i annet enn på Sinnasnekkern, Petter Uteligger og liknende..  Den shortsen han hadde på seg var skikkelig uhhh....  

Var det like ille når Linni var der også eller ble det med urenslighet og kaos først et tema når Signy kom.

Anonymkode: 2098d...133

 

Tror Linni både laget mat og vasket hus. De to gutta er jo helt nytteløse, bare sviver rundt, drikker og surrer. Skjønner godt at hun fikk nok tilslutt, og heller ville til sønnen enn å fortsette. Svein ser jo skikkelig møkkete ut fett hår og skitne klær...

Forstår ikke at de skal trenge å forfalle sånn på Torpet. De gjør jo ikke det på Farmen.

Anonymkode: b2059...47d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 16.32):

Altså, kjøpte de BARE alkohol + 4 kjøttpølser på markedet?? 😶🙄 Samt at de valgte cognacen fra mentor. Dette i tillegg til at den ene av de to drakk seg full da han var andrekjempe, får meg til å tenke mitt. Hadde jeg vært der inne, hadde jeg hatt et større behov for mat enn vin og brennevin. Kjenner nesten at jeg blir flau på deres vegne 🙄

Anonymkode: 11e5d...104

Var jo ikke akkurat lang tid igjen på torpet da så ingen krise.

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den så jeg virkelig ikke komme 😮 Så synd da :(   Vet ikke hvem av Signy og Espen jeg ønsker at skal komme inn igjen, men mtp motivasjonen til Signy, tror jeg også hun kommer til å trekke seg og så seiler Espen inn på farmen igjen.

Anonymkode: 11e5d...104

Gjorde du ikke?? De tar jo alltid inn folk både på Torpet og Farmen som aldri skulle vært der! Bare på farmen trakk TO seg pga helse å det blir for dumt! De skulle aldri vært på farmen i utgangspunktet! 

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Faen så irriterende at de alltid må ta inn folk med elendig helse så de må trekke seg! 

Anonymkode: 19cd6...8c9

Helt enig... synes ikke de burde takke ja når de er kronisk syke.. eller utrolig dårlig form for den saks skyld

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Tror Linni både laget mat og vasket hus. De to gutta er jo helt nytteløse, bare sviver rundt, drikker og surrer. Skjønner godt at hun fikk nok tilslutt, og heller ville til sønnen enn å fortsette. Svein ser jo skikkelig møkkete ut fett hår og skitne klær...

Forstår ikke at de skal trenge å forfalle sånn på Torpet. De gjør jo ikke det på Farmen.

Anonymkode: b2059...47d

Svein går bare rundt å promper og flirer han. Det er sånt han er kjent for. 

Anonymkode: c0d05...a78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjorde du ikke?? De tar jo alltid inn folk både på Torpet og Farmen som aldri skulle vært der! Bare på farmen trakk TO seg pga helse å det blir for dumt! De skulle aldri vært på farmen i utgangspunktet! 

Anonymkode: 19cd6...8c9

Nei, mtp hvor lenge han hadde vært der, så så jeg for meg at han ville bli løpet ut. Han har jo ikke klaget (som vi har sett) på smerter før denne episoden. Han var jo til og med på legevakten hvor han måtte sy, og kom tilbake.. 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Svein trakk seg. Hadde håpet han skulle vinne Torpet. Sikkert tegn på at det vitapro-humbuget han reklamerer for ikke virker dette da. Ikke at jeg trodde det virket uansett da. Håper på litt bråk mellom Espen og Lasse nå da, haha. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da hadde collagen pluss (som Svein reklamerer for) slutta å virke plutselig..🙄 Var jo ikke måte på hvor fantastisk den funka for han...i reklamen😆

Herregud for noen svinete, patetiske fyllebøtter både Svein og Espen er. All sympati man fikk for Svein i den sesongen han var på farmen er borte vekk. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Svein går bare rundt å promper og flirer han. Det er sånt han er kjent for. 

 

Nå får det være nok. Svein Østvik er en hedersmann!

Anonymkode: 40108...396

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nå får det være nok. Svein Østvik er en hedersmann!

Anonymkode: 40108...396

Nei.

Anonymkode: 0ceff...16d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå får det være nok. Svein Østvik er en hedersmann!

Anonymkode: 40108...396

 

Nei, det er han vitterlig ikke. Han er en jovial tjommis. Men hedersmann er han ikke.

Anonymkode: b2059...47d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå får det være nok. Svein Østvik er en hedersmann!

Anonymkode: 40108...396

Akkar? ❤️ 

Anonymkode: 47f39...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det over da. Skjønner ikke hvorfor ikke Signy ikke trakk seg hvis hun egentlig var klar for å hjem etter farmen.. Men men.. Da kommer altså Espen tilbake. Jaja ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over at Svein ville/måtte trekke seg. Hadde vært stas å sett han på Farmen, men han hadde antakelig bare gjort det samme som Asgeir i fjor, å trekke seg etter å ha vunnet Torpet. Men tror Espen vil være utsatt til å havne i neste tvekamp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Linni egen "sladretråd" på kvinnegiuden? 

Anonymkode: 14219...f92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har Linni egen "sladretråd" på kvinnegiuden? 

Anonymkode: 14219...f92

Vet ikke? Da må den være gammel i så fall. Får litt vondt av henne, begge foreldre døde og en bror hun ikke har særlig kontakt med. 

Anonymkode: ec401...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er er sjeldent type menneske. Han er 100% snill. Ikke perfekt, men tvers igjennom god og snill. Han er en surrebukk og et rotehue, men det finnes ikke noe vondt i Svein.

Det man ser på skjermen er det man får, slik er det ikke med de fleste norske kjendiser. Mange man tror er joviale og hyggelige er skikkelig assholes hvis man møter de på privaten.

Og hva så om gutta trengte en fest? De gjorde ikke noe galt, de koste seg! Torpet forfalt ikke på de ti timene siden Linni reiste, det var rotete fra før.

Anonymkode: 0394c...186

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg ble flau da Signy kom og Svein og Espen virket ganske drita. Ble flau langt inn i sjelen bare det første glimpset av Svein og den syngingen 🙈 Og for noen griser! Likte kommentarene til Signy om at her trengs en kvinne, og det er ikke meg! 😆👍

Anonymkode: 19db0...c53

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (15 timer siden):

Så da hadde collagen pluss (som Svein reklamerer for) slutta å virke plutselig..🙄 Var jo ikke måte på hvor fantastisk den funka for han...i reklamen😆

Herregud for noen svinete, patetiske fyllebøtter både Svein og Espen er. All sympati man fikk for Svein i den sesongen han var på farmen er borte vekk. 

Vet ikke hvilken type gikt han har, men rødvin er nok ikke et sjakktrekk med tanke på leddsmerter.  Sykdommen har en tendens til å bli trigget av rødvin, for mange revmatikere. Jeg er en av dem. 

Anonymkode: 19db0...c53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...