Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Søndagens episode: Stakkars Svein, så fortvilet over den syke kua. Måtte le litt av healingen da.😅 Ser også ut til at Marcus ble tatt godt i mot og var veldig glad for å være der.

Anonymkode: b30a9...ee0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trengte de å være to personer med den kua? Blir litt oppgitt over svein og linni,  de er så late😂

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Søndagens episode: Stakkars Svein, så fortvilet over den syke kua. Måtte le litt av healingen da.😅 Ser også ut til at Marcus ble tatt godt i mot og var veldig glad for å være der.

Anonymkode: b30a9...ee0

Svein var så skjønn med den kua 🥰😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiteSwan skrev (2 timer siden):

Markus er morsom😊 tror de fleste kommer godt overens med han.

Tror det er bra for han å være på torpet, selv om jeg håper han kommer tilbake til farmen. Det kan ikke være lett å komme diltende etter. Da får han endel mer ro på seg til å lære oppgavene og sånn

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Torpet ble kjedelig nå, men Svein var bare skjønn da kua begynte å spise igjen. Han var ikke den eneste å bli litt rørt. Han av kua, jeg av gleden hans.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (1 time siden):

Den episoden der kua ble dårlig, hvorfor gjør ikke kamerateamet noe når dyrene blir syke? Altså kontakter noen. 

Dette reagerte jeg på og, men håper de hadde kontakt med veterinær slik at det var forsvarlig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
Cambria skrev (7 minutter siden):

Dette reagerte jeg på og, men håper de hadde kontakt med veterinær slik at det var forsvarlig. 

Det er de vel nødt til å ha, på både farmen og torpet. Håper ihvertfall det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (10 timer siden):

Den episoden der kua ble dårlig, hvorfor gjør ikke kamerateamet noe når dyrene blir syke? Altså kontakter noen. 

Det vet du vel strengt tatt ikke om de gjorde eller ikke? 

Anonymkode: de6a4...cf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det vet du vel strengt tatt ikke om de gjorde eller ikke? 

Anonymkode: de6a4...cf5

Neida, jeg vet jo ikke det. Men så jo at hun lå lenge og hadde vondt i skogen og nede på gården. Det virket som at de lot det gå til det gikk over av seg selv. Svein passet jo på da. Men skjønner at det blir klippet sånn. Håper egentlig at det var en veterinær innom som forklarte at det ville gå over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok helt sikkert veterinær innom og sjekket kua dersom det var nødvendig.

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (31 minutter siden):

Neida, jeg vet jo ikke det. Men så jo at hun lå lenge og hadde vondt i skogen og nede på gården. Det virket som at de lot det gå til det gikk over av seg selv. Svein passet jo på da. Men skjønner at det blir klippet sånn. Håper egentlig at det var en veterinær innom som forklarte at det ville gå over. 

Det er nok ikke bare èn kameramann + en gjeng amatører som aldri har håndtert dyr (deltagerne) i nærheten..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxwell
Fysikeren skrev (54 minutter siden):

Det er nok ikke bare èn kameramann + en gjeng amatører som aldri har håndtert dyr (deltagerne) i nærheten..

Nei, jeg måtte le litt av meg selv nå 😆 Lar meg visst lett lure som seer av og til. Jeg vet jo at de har kontakt med både lege og psykolog blant annet i tv konsepter, og selvfølgelig veterinær på farmen. Det ble klippet sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (27 minutter siden):

Nei, jeg måtte le litt av meg selv nå 😆 Lar meg visst lett lure som seer av og til. Jeg vet jo at de har kontakt med både lege og psykolog blant annet i tv konsepter, og selvfølgelig veterinær på farmen. Det ble klippet sånn. 

De prøver å gjøre det minst mulig synlig at de er der, vet du :) Så det er nok meningen, men ville ikke bekymret meg for dyrene.

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De prøver å gjøre det minst mulig synlig at de er der, vet du :) Så det er nok meningen, men ville ikke bekymret meg for dyrene.

Anonymkode: cec0c...e14

Ja, det skjønner jeg jo. Vil tro at det er et ganske stort team som samarbeider. Jeg bare tenkte at det var rart vi ikke fikk se en veterinær i den episoden, men det var nok noen der og det gikk bra med kua ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paranøtt skrev (2 minutter siden):

Ja, det skjønner jeg jo. Vil tro at det er et ganske stort team som samarbeider. Jeg bare tenkte at det var rart vi ikke fikk se en veterinær i den episoden, men det var nok noen der og det gikk bra med kua ☺️ 

Reagerte på det jeg også. Håper det var en veterinær der, men syns det var synd at vi ikke fikk se veterinæren. Sikkert noen som tror healingen til Svein hjalp alene og det er litt skummelt om de har egne dyr. Var rørende å se Svein og kua da, åååh ♥️ Ble irritert på Espen som gnålte om mentor og oppdraget da Svein satt der med kua. Men virker ikke som Espen bryr seg så mye om dyr. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Torpet før, med unntak av den siste episoden som ligger inne. Så et nybegynnerspørsmål her:  hvordan velger de egentlig ut hvem som skal i kamp? Det ble nevnt i episoden til Markus at "vi andre skal bli enige om hvem du skal møte". Er det faktisk sånn? At de hver gang diskuterer seg frem til hvem som skal i kamp..? Hva om ingen vil? Vi fikk jo ikke se noe nå heller av selve diskusjonen, bare at Linni svarte "det ble meg". Syns bare dette var en veldig merkelig måte å gjøre det på...

Endret av Amatariel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Reagerte på det jeg også. Håper det var en veterinær der, men syns det var synd at vi ikke fikk se veterinæren. Sikkert noen som tror healingen til Svein hjalp alene og det er litt skummelt om de har egne dyr. Var rørende å se Svein og kua da, åååh ♥️ Ble irritert på Espen som gnålte om mentor og oppdraget da Svein satt der med kua. Men virker ikke som Espen bryr seg så mye om dyr. 

Huff ja, det blir liksom så dumt at de klipper det sammen sånn. Ville heller ha sett at kua ble undersøkt ordentlig. Jeg tenkte også det, men tenker nå at det kan jo ha vært nettopp fordi det var en veterinær der at Espen tenkte at Svein heller burde bidratt mer på oppdraget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Jeg har aldri sett Torpet før, med unntak av den siste episoden som ligger inne. Så et nybegynnerspørsmål her:  hvordan velger de egentlig ut hvem som skal i kamp? Det ble nevnt i episoden til Markus at "vi andre skal bli enige om hvem du skal møte". Er det faktisk sånn? At de hver gang diskuterer seg frem til hvem som skal i kamp..? Hva om ingen vil? Vi fikk jo ikke se noe nå heller av selve diskusjonen, bare at Linni svarte "det ble meg". Syns bare dette var en veldig merkelig måte å gjøre det på...

Stemmer det, de må bli enige seg imellom. Tror det avgjøres ved avstemming. Men denne gangen tror jeg at Linni meldte seg frivillig.

Anonymkode: b754a...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...