Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva er torpet for noe?

Henger det sammen med farmen?

Anonymkode: 51da8...71d

Torpet er en slags "OBOS-liga", dvs. 3-4 deltakere som konkurrerer om opprykk til eliteserien (Farmen). Utslåtte deltakere i Farmen, eks. Espen og John Arne, havner der og har mulighet for å kjempe seg i mellom for avansement.

Anonymkode: da684...c57

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Svein virker som en skikkelig alright person, jeg har ikke noe i mot han. Men tenk den underholdninga hvis det hadde vært Mira, Linni og Espen på torpet. 

Anonymkode: 472ee...175

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at Mira ikke fikk komme tilbake. Men jeg skjønner produksjonen godt, hun må jo være forferdelig å jobbe med. Hun lagde sabla god TV da, det skal hun ha. Jeg har aldri ledd så fælt av Torpet noen gang. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Mira. Charter-Svein er jo wallflower sammenlignet med henne.

Anonymkode: da684...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Savner Mira. Charter-Svein er jo wallflower sammenlignet med henne.

Anonymkode: da684...c57

Savner henne ikke. Greit å kunne se på uten å holde pusten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at dagens episode husker jeg lite av. Så den idag tidlig, husker nå bare at de fikk brev og snakket om hvor fint og koselig det var der nå. En kjedelig episode tror jeg..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (Akkurat nå):

Må innrømme at dagens episode husker jeg lite av. Så den idag tidlig, husker nå bare at de fikk brev og snakket om hvor fint og koselig det var der nå. En kjedelig episode tror jeg..

Den varte bare 8min så det var ikke så mye å huske...

Anonymkode: de6a4...cf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye rart om Mira men hun lagde ihvertfall jævla bra tv 😂 Regner med at seertallene kommer til å falle nå, ingen ønsker å se på «fryd og gammen» hele tida.

Endret av Ab-bruker
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ab-bruker said:

.. og der døde denne tråden også 😂

Døde? Det er jo masse aktivitet her fortsatt.

Anonymkode: dc771...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Sumo, så beklager at jeg spør dumt - men hva skjedde med John Arne? Trakk han seg? Og kom det ingen utfordrer inn på Torpet? Fikk med meg at Hilde trakk seg fra Farmen, men Torpet får ingen erstatter da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke Sumo, så beklager at jeg spør dumt - men hva skjedde med John Arne? Trakk han seg? Og kom det ingen utfordrer inn på Torpet? Fikk med meg at Hilde trakk seg fra Farmen, men Torpet får ingen erstatter da?

Han tapte i konkurranse mot Mira.

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke Sumo, så beklager at jeg spør dumt - men hva skjedde med John Arne? Trakk han seg? Og kom det ingen utfordrer inn på Torpet? Fikk med meg at Hilde trakk seg fra Farmen, men Torpet får ingen erstatter da?

John Arne møtte Mira i en presisjonskonkurranse med spiker og tapte. Han trakk seg ikke, han ble slått ut. Tror ikke Torpet får noen erstatning for Hilde, for i utgangspunktet var det jo to stykker som måtte inn på Torpet denne uka, og dermed også to som måtte ut. Nå blir det bare én som skal inn på Torpet og én som skal ut derfra. 

Anonymkode: b30a9...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ab-bruker skrev (1 time siden):

.. og der døde denne tråden også 😂

Hehe, det var ikke meningen da🙈

jeg venter i spenning på om ET klarer å holde seg i tøylene her, var sykt irriterende på Farmen! 

Anonymkode: 10269...dfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun burde stille opp på sånne programmer, men det er nok mest for pengene. Mira produserer sin egen musikk og er et stort talent. Hun har vært et kjent ansikt siden Midt i Smørøyet. Synes bare det er trist at hun ender opp med å bli hata på i et sånt tullete konsept. 

Anonymkode: 810bb...f82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 21.02):

Synes ikke hun burde stille opp på sånne programmer, men det er nok mest for pengene. Mira produserer sin egen musikk og er et stort talent. Hun har vært et kjent ansikt siden Midt i Smørøyet. Synes bare det er trist at hun ender opp med å bli hata på i et sånt tullete konsept. 

Anonymkode: 810bb...f82

Talent? Det er jo så lenge siden hun har kommet med noe nytt, at hun snart er en sånn person man lurer på hva hun er kjent for. Begynner og bli lenge siden hun lå på alle fire i heklabikini og sang om busemenn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Linni og Svein kjærester? Noen år alderforskjell, men de hadde passet sammen!!

Anonymkode: e0357...931

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, krenkende innlegg, persondebatt, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er Linni og Svein kjærester? Noen år alderforskjell, men de hadde passet sammen!!

Anonymkode: e0357...931

Nei. Virker ikke som hun ser på han på den måten, bl.a. en scene hvor han skulle sjekke om hun hadde flått eller noe sånt under brystene, så sa hun det er det nærmeste han kommer

Anonymkode: cec0c...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (16 timer siden):

Talent? Det er jo så lenge siden hun har kommet med noe nytt, at hun snart er en sånn person man lurer på hva hun er kjent for. Begynner og bli lenge siden hun lå på alle fire i heklabikini og sang om busemenn.

Tror hun har designet klær eller noe sånt, vet ikke om det fremdeles er det hun driver med.

Anonymkode: cec0c...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...