Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Hvem tror dere kommer over fra Torpet i morgen? Jeg håper Espen, men tror dessverre det kan bli Øde. I så fall vil det bli skikkelig morsomt på Torpet med Øde, Svein, Linni og Mira! Det er jo en litt mer fargerik gjeng på Torpet enn på Farmen nå. Da vil det bli flere som kjøper Sumo😁 Verdt å se på for å følge Øde videre!

 

Men, som sagt, jeg håper Espen ryker i morgen. Det blir mer krangling på Torpet hvis Espen kommer dit. Han vil nok irritere damene ganske fort, og han er jo en som skaper litt krangler også. Kommer an på om han kjenner dem fra før, det kan jo hende at han gjør.

Anonymkode: b2059...47d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Sumo, men har ikke sett på Torpet hittil. Syns Linni, Svein og Mira er litt slitsomme i lengden...men skal ikke uttale meg om hvordan de har vært på Torpet altså, for har som sagt ikke sett på. 

MEN hvis Øde ryker på søndag (noe jeg håper han ikke gjør!!) så hopper jeg lett over til Torpet🤘🏻 Øde er definitivt den mest fargerike og interessante personen inne på Farmen i år - og Torpet deltakerene og seerne kan glede seg hvis han kommer dit. Fantastisk fyr🥰

Anonymkode: f120e...1c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke kjempefan av noen av de som er der inne, men det har vært underholdende :) 

Mira er for meg mest irriterende der, hun er veldig kranglete og prøver samtidig å fremstille seg selv som en som ikke er det. Skjønner hvorfor Linni klikker av den passiv-aggressive greia hennes.

Morgenen etter det åpenbart har vært en krangel hvor Svein vil prate om det for å lette stemningen, så sitter Mira bare der og fnyser og ler og later som det er de to andre som lager drama :fnise: Snakker til kamera om at hun bare vil unngå krangling. Please.. alle ser rett gjennom deg. Det er ikke dramaet som bare finner deg, det er du som lager drama.

Om Espen kommer inn så tror jeg de har klart å samle Norges fire mest irriterende kjendiser på ett og samme sted. Men igjen, underholdende blir det nok. Tenk om han slår ut Svein, så er det de stabeistene Linni, Espen og Mira igjen.. kommer til å bli et helvete. Et underholdende helvete.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at JAR viste en mye mer sympatisk og god side på torpet. Personlig tror jeg det er mer sånn han egentlig er. Spent på neste episode!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira virker fryktelig opptatt av hva kameraene får med seg og ikke. Lurer fælt på om det blir klipt til at hun virker mer opptatt av det en de andre, eller om det faktisk er slik at hun er mer opptatt av det. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (3 minutter siden):

Mira virker fryktelig opptatt av hva kameraene får med seg og ikke. Lurer fælt på om det blir klipt til at hun virker mer opptatt av det en de andre, eller om det faktisk er slik at hun er mer opptatt av det. 

Virker nesten litt paranoid 😅 Slitsomt å høre på..

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan Mira og Espen vil fungere sammen.

Anonymkode: da684...c57

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten episodene klippes.. 🙈 Med redigeringen, musikken, og de bildene som settes ved siden av hverandre på slutten av hver episode - slow motion, dramatisk musikk.. Det er så sykt ekstra 😂

Anonymkode: 0ceff...16d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen var visst heller ikke Mira sin type. Begynner nesten å lure på om Eli Kari også ville blitt oppfattet som en som ville ha drama ifølge Mira. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg er nesten målløs over all kranglingen og aggresjonen til Mira! Sånn seriøst, mistet munn og mæle.
Det er jo rett ut skremmende! Hvordan er det mulig å være så fullstendig på krigsstien mot alt og alle??

Wow. Bare wow.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en drøm PR-messing å være inne på Torpet med Mira. Fordi det går jo ikke an å bli fremstilt i et dårlig lys når hun er der inne😂 (fordi alt fokus blir på hvor gæren hun er). 

Anonymkode: cd9cf...a03

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjeldent sett et menneske ha dårligere impulskontroll enn det Mira utviser. Eksplosjon på eksplosjon.

Og så det pinlige spillet etterpå, når de andre vil snakke og ordne opp. "Nei, her har ingenting skjedd! Jeg skjønner ikke hva dere prater om!"

10 min senere...¤KABOOOOM!!¤💥💥

Tror aldri jeg har sett mer bisarr oppførsel på reality-tv, og det sier vel sitt.

Endret av Turkis Sau
La til litt
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Har sjeldent sett et menneske ha dårligere impulskontroll enn det Mira utviser. Eksplosjon på eksplosjon.

Og så det pinlige spillet etterpå, når de andre vil snakke og ordne opp. "Nei, her har ingenting skjedd! Jeg skjønner ikke hva dere prater om!"

10 min senere...¤KABOOOOM!!¤💥💥

Tror aldri jeg har sett mer bisarr oppførsel på reality-tv, og det sier vel sitt.

Ja, det er veldig spesielt. Jeg er glad hun blir der en uke til, for dette er interessant å se på. 
 

Jeg fikk faktisk et bedre inntrykk av Espen. Måten han takla at Mira på liv og død skulle ha sen fjøra, for så å unnskylde henne etterpå med at folk er forskjellige. Hun var jo helt døv for hans innsigelser om at det ikke passa nå og dreit i han, så det synes jeg var storsinnet av han. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (5 minutter siden):

Ja, det er veldig spesielt. Jeg er glad hun blir der en uke til, for dette er interessant å se på. 
 

Jeg fikk faktisk et bedre inntrykk av Espen. Måten han takla at Mira på liv og død skulle ha sen fjøra, for så å unnskylde henne etterpå med at folk er forskjellige. Hun var jo helt døv for hans innsigelser om at det ikke passa nå og dreit i han, så det synes jeg var storsinnet av han. 

Tror ikke hun kommer tilbake fra den legevakten jeg...men håper det, for dette var fascinerende saker å se på!

Enig angående Espen. Hun klarte å få han forbannet til slutt da, men hun kan sikkert terge på seg kuene og, sånn som hun holder på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til Mira fra musikkbransjen også, hun er veldig vanskelig å jobbe med. Veldig uforutsigbar og diva oppførsel. Har nå så dårlig rykte at nesten ingen vil inngå samarbeid med henne desverre. Så hun skyter seg selv i foten med å være sånn 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerfugl154 skrev (Akkurat nå):

Kjenner til Mira fra musikkbransjen også, hun er veldig vanskelig å jobbe med. Veldig uforutsigbar og diva oppførsel. Har nå så dårlig rykte at nesten ingen vil inngå samarbeid med henne desverre. Så hun skyter seg selv i foten med å være sånn 

Kan jeg se for meg! Altså, hvem klarer å forholde seg til det der over tid? Blir svett bare av tanken.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg blir fasinert av Mira, kjenner ikke henne, men noen kvinner har en aura som gjør at en blir sliten bare å være i nærheten, tipper hun er slik. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på skole med Mira. Riktignok et annet trinn. Men hun har virkelig ikke forandret seg. Hun er ekstremt provoserende i måten hun tiltaler folk på. Legger ingenting i mellom.Hun evner ikke å sette seg inn i andres ståsted og skal kjøre sitt løp samme hva. Det er ekstremt slitsomt å være rundt enn sånn person i lengden. Når hun i tillegg er høylydt, krevende og impulsiv blir det hele bare for mye for alle og enhver....har garantert gode sider også...men dit kommer man ikke utenom å tåle sånn cirka 20 psykiske kilevinker. 

Endret av Selbu
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg elsker denne sammensettingen av folk. Det er ganske gøy å se på dramaet! Men det er jo spesielt å være så opptatt av kamera og hvordan man fremstilles på tv. Virker som Mira er spesielt opptatt av det😂 Og hun fremstår jo helt loco! Elsker det!

Anonymkode: 62240...b96

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo en drøm PR-messing å være inne på Torpet med Mira. Fordi det går jo ikke an å bli fremstilt i et dårlig lys når hun er der inne😂 (fordi alt fokus blir på hvor gæren hun er). 

Anonymkode: cd9cf...a03

Haha ja, Espen kom jo litt uheldig ut av det PR-messig på Farmen fordi han fremsto en smule sta og kranglete der inne.

Men i forhold til Mira fremstår han jo som verdens mest tålmodige og ydmyke mann nå. 

Altså den der "fløtt deg, jeg skal ha den fjæren"-attituden til Mira.. jeg ble litt hissig bare av å se på :ler:

Cambria skrev (12 timer siden):

Mira virker fryktelig opptatt av hva kameraene får med seg og ikke. Lurer fælt på om det blir klipt til at hun virker mer opptatt av det en de andre, eller om det faktisk er slik at hun er mer opptatt av det. 

Hun er utrolig opptatt av kameraene, og jeg tror hun har kjørt en taktikk her som har feilet fundamentalt:

Vanligvis sikter filmteam/produksjon mot å ikke være en tydelig del av serien, så Mira tror nok det som ikke filmes samt snakk om kameraer og klipping ikke vil tas med når den sendes. At det bare gjelder å holde maska og spille skuespill når kameraene ruller (selv om hun ikke er spesielt god til det heller), og så kan man gjøre hva man vil når de er av. Og at det bare er å nevne ordet "kamera" når det kommer opp noe hun ikke vil skal vises på TV, så kommer det ikke med. Hun sa jo også på et av de personintervjuene at nei den diskusjonen kunne hun ikke snakke om, for den handlet jo om kamaeraer.

Og så skal hun f.eks. ha Espen til å unnskylde seg kamera, sånn at bare den biten kommer med og det virker som hun var offeret eller noe. Hun prøver å regissere sitt eget image og tror hun kan reality godt nok til å gjøre det.

Men produksjonen har tydeligvis besluttet at her må de bare ta med både snakk om kameraer og det som skjer utenfor kameraene.. og det er jo nettopp pga at Mira er så åpenbart og eksplisitt opptatt av det at de må bryte den barrieren og ta det med. Det må jo vises for at seerne skal skjønne hva som egentlig skjer.

Så.. epic fail, Mira 🤦‍♀️ 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 42
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...