Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Syns Linni taklet suppekritikken veldig godt, det ER spesielt å komme inn og det første du gjør er å klage på maten. Og hun kan ikke velge hvilke oppgaver hun skal gjøre, og regne med at de andre dekker opp det Mira ikke vil gjøre.. skjønner hun at de må gjøre noen oppgaver for å få inn mer mat?😅

det klikket for Linni når Mira drog gulrøttene ut av hendene, det hadde det gjort for meg også! 4-åringen min har lært at det ikke er greit å dra noe ut av andres hender🙄

Anonymkode: 10269...dfe

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange sterke personligheter. Det er en grunn til at hver og enkelt er invitert, ikke minst sammensetningen av disse. 

Ingen ville vel sett på Farmen om vi skulle sett på hvordan diverse kjendiser melka en ku eller fora grisene..

Det er nok ikke noe galt med noen av disse hver for seg. Fyrstikker og dynamitt bør bare ikke komme for nær hverandre... Eller 'olje i vann, det går an' - men ikke motsatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye mas og tyt på hun Mira. Meget spesiell oppførsel. Og hva er dette med å fange hønene med nett da. Har de ikke lært at hønene går inn selv om kvelden. 

Anonymkode: 0b428...d5a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira er så ufattelig slitsom! Skikkelig diva, selv om det er årevis siden hun var aktuell med noe som helst. Hadde det ikke vært for Farmen, hadde ingen husket henne. 

Anonymkode: b0b0d...66e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes verken Mira eller Linni hadde noe bra oppførsel. Linni gnåler jo bare om det samme om og om igjen. Og Linni og Svein minner meg om to tenåringsjenter som sitter å bitcher om andre, framfor å ta praten med vedkommende det gjelder

Anonymkode: 09001...d9e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tipper Jar trekker seg på grunn av drama og hjemlengsel. Dette blir bra😅:popcorn:

Anonymkode: 10269...dfe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det teit av en mann på 40+ å være avstandsforelska i Mira Craig? Hun er jo en aldeles nydelig dame.

Anonymkode: 918c0...9e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jon Arne. Synes han er flink til å jobbe. At han savner familen sin, er vel ikke så rart i det hele tatt :)  Svein digger jeg! Og Linni er morsom. Mira har jeg mindre sansen for 😕 

Anonymkode: 185fd...028

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Det tar jo helt av inne på Torpet. Mira Craig er jo ikke vel bevart. 

Anonymkode: 6b15d...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episode 5 nå. Synd de episodene er så korte, jeg vil ha MER. 

Ang. Mira, jeg vet nå ikke. Jeg liker i grunnen alle, men en om gangen, tror jeg. Så sterke og forskjellige personligheter kan jo ikke fungere.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså. Det tar jo helt av inne på Torpet. Mira Craig er jo ikke vel bevart. 

Anonymkode: 6b15d...9df

Jeg ler så jeg griner av alle jeg. Da hun sprang rundt med den hønsenettingen, og Linni løp og kalle i frustrasjon ( forøvrig der og da den mest fornuftige), mens Svein løp i sikk sakk og hintet om hvor uansvarlig det var å bruke nettet lo jeg så jeg gråt. Nå har de attpåtil fått inn John Arne Riise, som drar kronikken til nye høyder. Makan til dramaqueen og emosjonelt ustabil mann. Dette må jo bare bli helt unikt morsomt, for en gjeng!! Skulle ønske episodene var mye lengre, er jo mye morsommere enn andre farmen! 

Anonymkode: 2254b...563

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Er det teit av en mann på 40+ å være avstandsforelska i Mira Craig? Hun er jo en aldeles nydelig dame.

Anonymkode: 918c0...9e5

Mira er ikke spesielt ung, helt passende for en på din alder, så det tviler jeg på at noen synes er rart eller teit. 

Anonymkode: dc771...a56

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til oppførsel på Linni og Svein 🙄😬 

Blir rett og slett flaue over hvordan de behandler Mira.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 time siden):

Makan til oppførsel på Linni og Svein 🙄😬 

Blir rett og slett flaue over hvordan de behandler Mira.

Mens det er helt greit av Mira komme inn å si at maten Linni har laget smaket dritt?? Det er helt utrolig frekt og ufordragelig oppførsel!!

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mens det er helt greit av Mira komme inn å si at maten Linni har laget smaket dritt?? Det er helt utrolig frekt og ufordragelig oppførsel!!

Anonymkode: 19cd6...8c9

Klart det ikke er greit, men der blir jo bare en liten ting i forhold til det de 2 driver med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mens det er helt greit av Mira komme inn å si at maten Linni har laget smaket dritt?? Det er helt utrolig frekt og ufordragelig oppførsel!!

Anonymkode: 19cd6...8c9

Hun sa vel heller at den smakte ingenting. Grønnsaker med vann, men at grønnsakene var gode. Og du så selv at det var 0 farge på suppa, vann og gulrøtter. Og hennes kommentar kom faktisk etter at en av de to andre kommenterte at de ikke var så mye smak og hun sa ja, osv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker jo som det kun er john arne som gidder å jobbe;de andre er mer opptatt av å drikke kaffe og snakke dritt!

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira jobber jo hun også. Hun var veldig opptatt med å finne prosjekter og med parasollen sin og med sine gourmetmåltider. Det er jo Svein og Linni som sitter mest og slarver, men de jobber jo de også - med dyrene. (Litt lei av den gjentagende 'men dyrene er viktigst' kjenner jeg. Trenger ikke at de sier det gjennom hver episode...).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det teit av en mann på 40+ å være avstandsforelska i Mira Craig? Hun er jo en aldeles nydelig dame.

Anonymkode: 918c0...9e5

Mira Craig er 37, så det er jo helt innfor.

Anonymkode: 7a918...d96

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 23.35):

Mira er så ufattelig slitsom! Skikkelig diva, selv om det er årevis siden hun var aktuell med noe som helst. Hadde det ikke vært for Farmen, hadde ingen husket henne. 

Anonymkode: b0b0d...66e

Sier litt at hun er/var artist, men ingen kan noen av sangene hennes. 

Anonymkode: 82145...a0b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...