Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 9.44):

Er det teit av en mann på 40+ å være avstandsforelska i Mira Craig? Hun er jo en aldeles nydelig dame.

Anonymkode: 918c0...9e5

Fine former, i hvert fall.

Anonymkode: da684...c57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter dagens episode er jeg usikker på hvem som egentlig, er den mest irriterende av de tre opprinnelige beboerne på torpet, JAR viste seg fra en sympatisk side 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var synd at John Arne røk ut. Jeg likte han mye bedre på Torpet enn på farmen og han fikk vist seg frem på en god måte. Kjempeflink til å jobbe var han også. Tror han egentlig er en fin fyr jeg, bare veldig misforstått og ikke så glad i for mye folk, som han jo sa selv. Litt selvgod er han jo, men han har jo vært en veldig dyktig fotballspiller og har et stort konkurranseinstinkt. Og så lei seg han virket da han tapte. Hadde vært ubetalelig om han vant og Espen taper på søndag og hadde kommet spankulerende inn på på Torpet på søndag :fnise: Tror det hadde blitt drama. Spent på om Linni og Mira klarer å unngå å krangle, jeg har mine tvil, hehe :hoho: 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg syns det var synd at John Arne røk ut. Jeg likte han mye bedre på Torpet enn på farmen og han fikk vist seg frem på en god måte. Kjempeflink til å jobbe var han også. Tror han egentlig er en fin fyr jeg, bare veldig misforstått og ikke så glad i for mye folk, som han jo sa selv. Litt selvgod er han jo, men han har jo vært en veldig dyktig fotballspiller og har et stort konkurranseinstinkt. Og så lei seg han virket da han tapte. Hadde vært ubetalelig om han vant og Espen taper på søndag og hadde kommet spankulerende inn på på Torpet på søndag :fnise: Tror det hadde blitt drama. Spent på om Linni og Mira klarer å unngå å krangle, jeg har mine tvil, hehe :hoho: 

Det sier litt om motstanderne når man håper JAR vinner en tvekamp og får bli (Men jeg er enig. Mira Craig er kanskje den mest irriterende personen jeg noen gang har sett i et slikt realityshow. i tillegg er hun 37 år!!. 

Men det er jo noe stakkarslig over JAR: Brauter på om vinnerskalle, konkurranseinstinkt og "vise hvem jeg virkelig er"  på starten av alle typer reality, og ryker på huet ut som førstemann både når det skyldes avstemming, konkurranser eller at han trekker seg. Det er nesten så jeg håper noen tar fram Vær Varsom Plakaten neste gang han vurderes castet. Han skjønner jo ikke selv at han gjør seg selv til latter gang på gang.

Anonymkode: 86c91...2a0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som liker Mira? Jeg syntes Linni og Svein har rett og slett oppført seg småslem mot mira. De har jo egentlig angrepet henne fra første dag. Greit mira har sterk personlighet, det er en ting. Men linni og Svein har faktisk ikke vært så kul syntes jeg. 

Anonymkode: b07d8...767

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det bare jeg som liker Mira? Jeg syntes Linni og Svein har rett og slett oppført seg småslem mot mira. De har jo egentlig angrepet henne fra første dag. Greit mira har sterk personlighet, det er en ting. Men linni og Svein har faktisk ikke vært så kul syntes jeg. 

Anonymkode: b07d8...767

Du er ikke alene. Tenker det samme som deg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det sier litt om motstanderne når man håper JAR vinner en tvekamp og får bli (Men jeg er enig. Mira Craig er kanskje den mest irriterende personen jeg noen gang har sett i et slikt realityshow. i tillegg er hun 37 år!!. 

Men det er jo noe stakkarslig over JAR: Brauter på om vinnerskalle, konkurranseinstinkt og "vise hvem jeg virkelig er"  på starten av alle typer reality, og ryker på huet ut som førstemann både når det skyldes avstemming, konkurranser eller at han trekker seg. Det er nesten så jeg håper noen tar fram Vær Varsom Plakaten neste gang han vurderes castet. Han skjønner jo ikke selv at han gjør seg selv til latter gang på gang.

Anonymkode: 86c91...2a0

Haha, sant, sant. Jeg har egentlig aldri likt fyren, men jeg fikk et mye bedre inntrykk av han på Torpet enn på farmen. Jeg tror kanskje nervøsiteten og prestasjonsangsten tar han og at han derfor ikke klarer å prestere og ryker ut som førstemann. Han har visst dårlig selvtillit også. Fotball blir nok litt annerledes siden det er lagspill, mens her er han alene.

Mira er helt sykt irriterende, ja og det virker som hun elsker å krangle. Hun er 38 nå, fyller faktisk 39 til sommeren fant jeg ut når jeg googlet. Helt utrolig! Skulle jo tro hun var en trassig fjortis. Kan jo skjønne at hun blir irritert av alt fjaset til Svein og Linni, men herregud, for en væremåte og for et temperament! Og hun var jo akkurat likedan på farmen. Hun skaper drama og underholdning da, i det minste :fnise: 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (15 minutter siden):

Heier på Mira.

Heier på Mira jeg også, heldigvis er hun immun neste tvekamp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (5 minutter siden):

Heier på Mira jeg også, heldigvis er hun immun neste tvekamp. 

Her må det nok forventes litt annen tone fra S og L, 'litt' smisking forventes i de kommende dager. Table turned.

Endret av Lawyam
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (9 minutter siden):

Her må det nok forventes litt annen tone fra S og L, 'litt' smisking forventes i de kommende dager. Table turned.

Det så vi med en gang etter hun vant tvekampen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Har JAR gått ut fra Torpet allerede?

Edit: Det har han ja. Ser det på tv2.no. 

Endret av Trynefaktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise er jo en helt annen fyr på torpet enn hva han viste på farmen 🥺

Anonymkode: f2207...130

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det bare jeg som liker Mira? Jeg syntes Linni og Svein har rett og slett oppført seg småslem mot mira. De har jo egentlig angrepet henne fra første dag. Greit mira har sterk personlighet, det er en ting. Men linni og Svein har faktisk ikke vært så kul syntes jeg. 

Anonymkode: b07d8...767

Det er ikke bare deg. Joda, Mira er "mye", men Svein og Linni er nærmest bestevenner fra før. Det kan ikke være lett og komme inn i en sånn tett gruppe - en dag etter de andre i tillegg. Jeg tror Mira hadde helt; uansett hva hun hadde gjort hadde hun blitt valgt ut til den første duellen.

Anonymkode: 1f6b8...5ad

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er ikke bare deg. Joda, Mira er "mye", men Svein og Linni er nærmest bestevenner fra før. Det kan ikke være lett og komme inn i en sånn tett gruppe - en dag etter de andre i tillegg. Jeg tror Mira hadde helt; uansett hva hun hadde gjort hadde hun blitt valgt ut til den første duellen.

Anonymkode: 1f6b8...5ad

Er vel ingen som hadde foreslått sin bestevenninne i en slik setting? Ikke jeg heller, helt naturlig å velge Mira her. Annet hadde vært litt 'naturstridig' nesten derfor er det bare tøv å skylde på annet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira er så utrolig ustabil. I det ene øyeblikket er hun superblid og i det neste øyeblikket fly forbanna. Man vet aldri hvor man har henne. Og hun er sta som et esel. Håper Linni er den neste som ryker ut. Jeg liker henne og syns hun er veldig morsom, men hun blir litt mye til tider. Svein vil jeg gjerne ha med videre, for han er enda mer morsom. Håper han vinner Torpet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åfyfaen så irriterende Mira er, altså.... se fredagens episode, og oppførsel foran mentor🙄

Anonymkode: 61c72...dda

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktoberknøttet skrev (5 timer siden):

Hva er greia med å måtte gå rundt i gjennomsiktig superUNDERTØY hele tida? 

Hvem gjør det?

Anonymkode: 7f466...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvem gjør det?

Anonymkode: 7f466...6e7

Mira

Anonymkode: b30a9...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...