Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sier litt at hun er/var artist, men ingen kan noen av sangene hennes. 

Anonymkode: 82145...a0b

Joda, jeg husker Boogeyman 😄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den går det ikke an å glemme egentlig, hehe.

Det var faktisk hun som skrev HOLD ON BE STRONG med Maria Haukås Mittet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (19 timer siden):

Makan til oppførsel på Linni og Svein 🙄😬 

Blir rett og slett flaue over hvordan de behandler Mira.

Det er ikke bare ang mat at Mira har en ugrei oppførsel. Jeg synes hun styrer noe voldsomt, og hun nekter å høre på de andre. Hun kjører sitt eget løp og er ikke villig til å samarbeide med de andre.

Håper JAR slår henne ut.

Anonymkode: 4dad3...78d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er ikke bare ang mat at Mira har en ugrei oppførsel. Jeg synes hun styrer noe voldsomt, og hun nekter å høre på de andre. Hun kjører sitt eget løp og er ikke villig til å samarbeide med de andre.

Håper JAR slår henne ut.

Anonymkode: 4dad3...78d

Har vi ikke sett JAR, Linni og Svein i alle tenkelige programmer snart nå da. Personlig synes jeg det er overdose av ovenstående + Jan T, Lilly B, Vendela og PP. Disse har jeg sett mer enn mine venner og familie i disse koronna-tider...

Det finnes andre kjendiser som kan få litt skjermtid, vel? 

Tror nok Mira taper, så vi fortsetter sikkert med samme gjengen, for så å se Linni og JAR i ny bloggersesong og Svein i Charterferie...

Endret av Lawyam
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært vanskelig for Mira og komme inn til Svein og Linni som er så gode venner fra før. Synes JAR hadde en god beskrivelse av de to jentene i at de konkurrerer med hverandre om plassen og er irriterende på hver sin måte. Det tror jeg han har rett i. 
For Mira sin del kom hun jo inn til to veldig gode venner, som alt hadde vært der en natt sammen og gjort seg litt kjent. Så skal hun sammen med dem skape et lag, også krasjer det mellom hun og Linni, som er veldig like og ulike på samme tid. Samtidig kommer en kamp i nær fremtid hvor hun sikkert regner med å være den som må i kamp, fordi de to andre vil holde sammen. 
 

Jeg liker Linni og Svein veldig godt som par, synes de er underholdende å se på. Mira synes jeg virker sur og slitsom, men det er ikke mye de klarer å vise på den korte tiden så kan hende hun fremstilles feil også. Jeg vil gjerne ha Linni, Svein og JAR videre, men klarer likevel å se at det må være en vanskelig situasjon for Mira å komme inn senere til de to gode vennene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, finnes det noe mer IRRITERENDE menneske enn Mira Craig? 🙄 Kjenner jeg får mark av å se på! Hadde seriøst ikke takla å være inne der sammen med henne. Frekk er hun også! Svein forsøkte å få til en dialog, og alt hun gjør er å le av ham! Argh! 😡😤 Håper hun går på hue og ræva ut snart!  Hun får ikke akkurat rettet opp inntrykket fra sist gang! 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men virket det ikke litt rart at de påstod at Mira nektet å snakke med de når det faktisk så ut som hun akkurat sto opp av senga?

Endret av Lawyam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):

Men virket det ikke litt rart at de påstod at Mira nektet å snakke med de når det faktisk så ut som hun akkurat sto opp av senga?

Slik jeg forsto det, så skjedde dette på natta da kamerateamet var borte. Det virker på meg veldig som at Mira ikke ønsker at kameraene skal få med seg disse kranglene. Det var en diskusjon/krangel allerede første dag, tror jeg, hvor Mira sa at "nå kommer de til å klippe dette til å bli en krangel." Igjen nevnte hun dette med kameraene og krangling. Jeg forstår ikke hvorfor hun sier ja til å være med hvis hun skal holde ting "skjult" for kamerateamet og dermed oss seere. 

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik jeg forsto det, så skjedde dette på natta da kamerateamet var borte. Det virker på meg veldig som at Mira ikke ønsker at kameraene skal få med seg disse kranglene. Det var en diskusjon/krangel allerede første dag, tror jeg, hvor Mira sa at "nå kommer de til å klippe dette til å bli en krangel." Igjen nevnte hun dette med kameraene og krangling. Jeg forstår ikke hvorfor hun sier ja til å være med hvis hun skal holde ting "skjult" for kamerateamet og dermed oss seere. 

Anonymkode: 11e5d...104

Ok, men vi så ikke hva som skjedde og denne gangen var ikke kameraene der, men Linni sa at hun hadde unngått de om morgenen, noe vi ikke vet noe om, akkurat når kameraene ble slått på og så viste kameraene oss at hun satt og gjespa og tok på seg klær mens hun satt på senga og tok på seg klær, virket ikke som hun skjønte at Svein snakka til henne og så angrep de henne og hun stod bare og måpte, deretter ville hun bort fra diskusjonen mens Linni brølte etter henne, så det er hvertfall tydelig hun ikke ønsker noe krangel. Hvertfall ikke på kamera, men det ønsket spesielt Linni. Så mulig det er et spill, eller det er jo et spill fra en av partene, men hvem kan ikke vi vite.

Likte ikke den seansen, jeg i det hele tatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (50 minutter siden):

Ok, men vi så ikke hva som skjedde og denne gangen var ikke kameraene der, men Linni sa at hun hadde unngått de om morgenen, noe vi ikke vet noe om, akkurat når kameraene ble slått på og så viste kameraene oss at hun satt og gjespa og tok på seg klær mens hun satt på senga og tok på seg klær, virket ikke som hun skjønte at Svein snakka til henne og så angrep de henne og hun stod bare og måpte, deretter ville hun bort fra diskusjonen mens Linni brølte etter henne, så det er hvertfall tydelig hun ikke ønsker noe krangel. Hvertfall ikke på kamera, men det ønsket spesielt Linni. Så mulig det er et spill, eller det er jo et spill fra en av partene, men hvem kan ikke vi vite.

Likte ikke den seansen, jeg i det hele tatt.

Hørtes veldig ut på Mira at det hadde vært en krangel, men at hun ikke ville snakke om det. Jeg følte iallefall at det var slik på tonefallet hennes. Passer også overens med hennes kommentar at man ikke skulle krangle på kamera.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (1 time siden):

Hørtes veldig ut på Mira at det hadde vært en krangel, men at hun ikke ville snakke om det. Jeg følte iallefall at det var slik på tonefallet hennes. Passer også overens med hennes kommentar at man ikke skulle krangle på kamera.

Ja, mulig. Tydelig hun prøver å unngå krangler på kamera hvertfall, og kan jo ikke si noe til det, i motsetning til de andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lemoncake skrev (7 timer siden):

Noen som vet når episode 6 kommer på Sumo? Får bare opp 5 episoder. 

Torsdag kl 03:00 blir det lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (3 timer siden):

Torsdag kl 03:00 blir det lagt ut.

Ok. Trodde episodene lå på sumo selv om en ikke kunne se dem enda, derfor lurte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 18.1.2021 den 23.05):

Mira jobber jo hun også. Hun var veldig opptatt med å finne prosjekter og med parasollen sin og med sine gourmetmåltider. Det er jo Svein og Linni som sitter mest og slarver, men de jobber jo de også - med dyrene. (Litt lei av den gjentagende 'men dyrene er viktigst' kjenner jeg. Trenger ikke at de sier det gjennom hver episode...).

Skal Linni og Svein BARE jobbe med dyrene, blir det ikke mye til belønning av mentor der. Men de trenger kanskje ikke så mye mat dem. 

Mira begynte nå i det minste med parasollen, som stod i gårdsboka. 

Får de noen belønning denne uka, er det kun for det JA og Mira har gjort. Får ikke belønning for å gi dyrene mat/vann/stell, selv om det såklart også må gjøres. Men det er ikke så mange dyr der, at det tar hele dagen. 

Ja, Mira er slitsom, og tar stor plass. 

Tidligere har jeg syntes Linni har virket veldig snill og grei, men det synet er endret. Synes hun regelrett er stygg i oppførselen sin. Og Svein dilter etter som en annen tenåringsjente. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (23 minutter siden):

Skal Linni og Svein BARE jobbe med dyrene, blir det ikke mye til belønning av mentor der. Men de trenger kanskje ikke så mye mat dem. 

Mira begynte nå i det minste med parasollen, som stod i gårdsboka. 

Får de noen belønning denne uka, er det kun for det JA og Mira har gjort. Får ikke belønning for å gi dyrene mat/vann/stell, selv om det såklart også må gjøres. Men det er ikke så mange dyr der, at det tar hele dagen. 

Ja, Mira er slitsom, og tar stor plass. 

Tidligere har jeg syntes Linni har virket veldig snill og grei, men det synet er endret. Synes hun regelrett er stygg i oppførselen sin. Og Svein dilter etter som en annen tenåringsjente. 

Er forsåvidt enig, men samtidig så kan ikke Mira bruke så mye tid på å lage mat når det er en gård å drive. Hvis det kun er 2 av 3 som tar seg av dyrene så blir det mer på dem. Men selvfølgelig, så tar det ikke en hel dag. Så mange dyr har de ikke der. Så de burde startet på mer oppgaver i gårdsboken enn det maleriet. 

Anonymkode: 0b428...d5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er forsåvidt enig, men samtidig så kan ikke Mira bruke så mye tid på å lage mat når det er en gård å drive. Hvis det kun er 2 av 3 som tar seg av dyrene så blir det mer på dem. Men selvfølgelig, så tar det ikke en hel dag. Så mange dyr har de ikke der. Så de burde startet på mer oppgaver i gårdsboken enn det maleriet. 

Anonymkode: 0b428...d5a

Vi har nå sett Mira jobbe med parasollen også? De to andre har ikke gjort noen av arbeidsoppgavene som står i gårdsboka?

Nei, hun trenger ikke bruke så mye tid på mat. Men det ser nå ut til at de andre setter veldig stor pris på det når maten kommer på bordet da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er forsåvidt enig, men samtidig så kan ikke Mira bruke så mye tid på å lage mat når det er en gård å drive. Hvis det kun er 2 av 3 som tar seg av dyrene så blir det mer på dem. Men selvfølgelig, så tar det ikke en hel dag. Så mange dyr har de ikke der. Så de burde startet på mer oppgaver i gårdsboken enn det maleriet. 

Anonymkode: 0b428...d5a

Virker ikke som det tar så skrekkelig lang tid med gårdsarbeidet da. Det er ikke så mange dyr der, tror nok det er ganske fort unnagjort. 

Det er jo ikke slik at Mira slapper av mens de andre jobber. Tenker at Linni og Svein har det mye i kjeften. Svein er ikke så jovial som han liker å fremstille seg selv. Har sett en episode med han i det virkelige liv hvor han er rimelig arrogant mot folk som er lenger "ned på rangstigen". Da er han ikke like hyggelig. Så hvordan han da er mot Mira bak kamera er ikke godt å si faktisk. Det er ganske ufint å gå to mot en uansett. 

Anonymkode: 7f3a2...83a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Vi har nå sett Mira jobbe med parasollen også? De to andre har ikke gjort noen av arbeidsoppgavene som står i gårdsboka?

Nei, hun trenger ikke bruke så mye tid på mat. Men det ser nå ut til at de andre setter veldig stor pris på det når maten kommer på bordet da. 

Joda, hun jobber med parasollen. Og selvfølgelig setter de andre pris på god mat. Hvem gjør ikke det når de får servert innbydende mat. Men det betyr ikke at hun ikke bør bruke mer tid på selve gårdsdriften. De to andre holdt på med dette maleriet. Var ikke det også en oppgave de skulle gjøre? 
Er enig i at de gjør for lite. Det sa de selv også det. 

Anonymkode: 0b428...d5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Svein er ikke så jovial som han liker å fremstille seg selv. Har sett en episode med han i det virkelige liv hvor han er rimelig arrogant mot folk som er lenger "ned på rangstigen". Da er han ikke like hyggelig. 

Anonymkode: 7f3a2...83a

Det er egentlig rart, i og med at han har slitt så mye med alkohol selv. Han er vel egentlig alkoholiker. 

Anonymkode: c0d05...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...