Gå til innhold

Torpet kjendis 2021


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Må jo ha en tråd om Torpet også. Tror det kan bli gøy i år :popcorn: Svein, Linni og Mira Craig på samme sted må jo bli bråk siden Mira klarer å krangle og lage bråk med de fleste. Svein overrasket veldig da han var med på farmen, jeg hadde aldri likt fyren før den tid, men på farmen var han jo en utrolig likandes og fin fyr og det var han jeg endte opp med å heie på. Linni er sjarmerende og morsom. Blir litt smågal av den stemmen hennes da og hvis det stemmer at hun gjør den til syns jeg det er litt teit. Men morsom er hun, jeg ler meg skakk av mye av det hun sier og hun virker veldig snill. Håper Svein vinner Torpet. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil Linni klikke i vinkel på Mira? Svein og Linni er vel venner fra før, blir spennende å følge dynamikken. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (2 timer siden):

Vil Linni klikke i vinkel på Mira? Svein og Linni er vel venner fra før, blir spennende å følge dynamikken. 

Har litt problemer med å se for meg Linni sint. Må jo se ut som ei lita mus som står og piper i et hjørne 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira begynner å gnåle om maten allerede. Akkurat som på Farmen.

Synes hun tar så mye plass, og alt skal handle om henne. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen skrive her når Svein er ute? 😅:fnise:

Anonymkode: a0739...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, så utrolig slitsom Mira er!! Jeg hadde KLIKKA!  Skjønner godt at Linni ble irritert!  

Anonymkode: 11e5d...104

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (På 14.1.2021 den 11.43):

Har litt problemer med å se for meg Linni sint. Må jo se ut som ei lita mus som står og piper i et hjørne 

Har faktisk sett Linni sint og i dårlig humør flerer ganger.

Anonymkode: 64f3c...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig oppførsel fra Mira, tok hun ingen lærdom fra forrige gang? Blir bra drama å se på da😅🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 10269...dfe

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det! Mira Craig er en grepa dame!

Tenk bare på den mislykkede stage-diven i 2005! Folk maste på henne om det i flere år etterpå, i hvert eneste intervju! I stedet for å klikke på de idiotiske journalistene bare smilte og lo hun! Et hederlig menneske kaller vi det!

Anonymkode: b0057...735

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacy skrev (50 minutter siden):

Linni! Respekt sier jeg bare 😅 hun er awsome 😅

Enig! Digger Linni! 😍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Omg, så utrolig slitsom Mira er!! Jeg hadde KLIKKA!  Skjønner godt at Linni ble irritert!  

Anonymkode: 11e5d...104

Helt enig! Jeg hadde klikka jeg også. Fryktelig slitsom dame som tar ekstremt mye plass. Irriterer meg også at hun mener at det er så lite arbeid med dyrene. De trenger ikke «bare mat og vann», de trenger stell og kos også og de trengs og møkkes for. Og på en gård er dyrene viktigst, menneskenes behov kommer i siste rekke. Helt enig med Svein og Linni der. Mira tenker jo ikke på annet enn mat. Hun er flink til å lage mat da, det skal hun ha. 

Lacy skrev (1 time siden):

Linni! Respekt sier jeg bare 😅 hun er awsome 😅

Hun er helt fantastisk. Jeg digger henne! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Linni sa klart ifra at hun ikke ville være med på det Mira gjorde, man så jo at Mira lo mens hun prøvde å kaste netting på hønene. Svein og Linni er mer sympatiske enn Mira og det kommer godt frem. Det står respekt av at de tør å si fra 😊

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WhiteSwan skrev (1 time siden):

Liker at Linni sa klart ifra at hun ikke ville være med på det Mira gjorde, man så jo at Mira lo mens hun prøvde å kaste netting på hønene. Svein og Linni er mer sympatiske enn Mira og det kommer godt frem. Det står respekt av at de tør å si fra 😊

Helt enig! Jeg er også enig med både Linni og Svein hva gjelder det å kaste fiskegarn over den stakkars høna :( Tenk den panikken høna kanskje får og vikler seg inn i garnet og kanskje skader seg! I mine øyne er det egentlig dyreplageri.. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner helst på at det er fin tv-underholdning. 

Jeg kan se alles sider her. Tror bare Mira mangler litt sosiale antenner, hun bør jo kanskje ikke slå så hardt i dørene, hun tar jo fryktelig mye plass. Det er liksom aldri tvil om at hun er i rommet. Det som skjedde i fjor var jo at hun kom inn og klaga på maten og 'visste bedre'. I år gjør hun nøyaktig samme ting; klager på maten og forteller hvordan ting kan gjøre. Vil du hisse opp noen, kopier Mira. Hun er jo blid, hyggelig, men hakket ivrig og belærende. Jeg har ikke noe dårlig inntrykk av henne, men vet at jeg hadde nok ikke klart å ikke reagere, jeg heller. På en annen side synes jeg reaksjonene tenderer til å være noe dramatiske fra de involverte både i fjor, både Erlend og Line kom dårlig ut. I tillegg synes jeg at her lukter jeg utfrysing og samme reaksjoner også fremover fra andre deltakere ovenfor Mira. Dette må jo bli dramatv. Vi vil ikke mobbing.

Håper Mira innser at hun trigger folk, for det er tydelig hun er ei kjempejente som ikke mener noe vondt, bare litt for rettfrem, ærlig og overrivrig. Litt bulldozer. Bulldozere er fine kjøretøy, men de bør kjøres kontrollert...

Endret av Lawyam
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Linni og Svein var litt vel overdramatisk når det kom til fangingen av hønene. Hønene blir vel like redd om de blir løpt etter og fanget, som de blir om de blir fanget i et nett i to sekunder før de blir tatt ut. De burde kanskje letet videre etter noe annet enn et fiskegarn, kanskje. Kanskje de kunne letet og muligens funnet en håv eller noe, men jeg syntes virkelig ikke de to tuppene trengte å bli så hysteriske over dette forslaget. For øvrig er jeg enig i at Mira virker både hyggelig og slitsom på samme tid. Kan ikke se spesifikt hva hun gjør galt, men det er liksom likevel noe som bare «rubs people the wrong way». 

Anonymkode: 19db0...c53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Too much, men så må en jo huske at alle viser seg frem for omverdenen, seerene også og da kommer det inn et element hvor en ikke bare blir irritert, men får et forsvaringsbehov overfor oss og det gir utslag av dramatiske scener som kanskje ikke ville kommet hvis vi ikke så på. Tror jo at Mira sikkert har behov for å fortelle at hun kan saker og å rette opp forrige sesong og prøver derfor enda hardere enn sist, istedenfor å ha lært. Linni og Svein er tydelig opptatt med å vise oss at de er godhjertede sjeler som tenker på seg sist aller sist, men det hele startet med at Linni fikk beskjed om at det hun serverte var grønnsaker og vann og ikke fikk hurrarop for det og det var da de kom frem til at de tenkte på dyrene. De var ikke så bekymret for den høna som gikk løs i starten, bekymringen økte i takt med at Mira serverte michelinmåltider og roper litt høyt hvor stolt hun er. Selvfølelsesissues. Jeg tror de aller fleste av oss ville kjent på slike ting, spesielt på tv og du ikke vet hvordan du blir klippet og må redde deg inn fort. Svein er mer en pleaser.

Samme med Farmen der han fotballspilleren er så opptatt av å gjøre et godt inntrykk at han irriterer seg over ET hele tiden. Med å sutre, både til deltakere og til kamera. Der klarer hvertfall ET å unngå å snakke skitt om fotballspilleren, så 1-0 til han, mens Eli Kari tar førstepremien for århundrets mest provoserende jatter, litt lik Anita Hegerland, men ganget med 2, selv om de klart er bra damer altså.

Endret av Lawyam
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira er utrolig irriterenes person!! Håper hun er den første som ryker! Linnie og Svein blir jeg godt humør av å se på så de må gjerne forsette å være der 😄 Men håper det snart kommer inn som kan noe så de får jobbet litt der. Er vel ikke så veldig mye de har fått gjort enda.

Anonymkode: 19cd6...8c9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (9 timer siden):

Too much, men så må en jo huske at alle viser seg frem for omverdenen, seerene også og da kommer det inn et element hvor en ikke bare blir irritert, men får et forsvaringsbehov overfor oss og det gir utslag av dramatiske scener som kanskje ikke ville kommet hvis vi ikke så på. Tror jo at Mira sikkert har behov for å fortelle at hun kan saker og å rette opp forrige sesong og prøver derfor enda hardere enn sist, istedenfor å ha lært. Linni og Svein er tydelig opptatt med å vise oss at de er godhjertede sjeler som tenker på seg sist aller sist, men det hele startet med at Linni fikk beskjed om at det hun serverte var grønnsaker og vann og ikke fikk hurrarop for det og det var da de kom frem til at de tenkte på dyrene. De var ikke så bekymret for den høna som gikk løs i starten, bekymringen økte i takt med at Mira serverte michelinmåltider og roper litt høyt hvor stolt hun er. Selvfølelsesissues. Jeg tror de aller fleste av oss ville kjent på slike ting, spesielt på tv og du ikke vet hvordan du blir klippet og må redde deg inn fort. Svein er mer en pleaser.

Samme med Farmen der han fotballspilleren er så opptatt av å gjøre et godt inntrykk at han irriterer seg over ET hele tiden. Med å sutre, både til deltakere og til kamera. Der klarer hvertfall ET å unngå å snakke skitt om fotballspilleren, så 1-0 til han, mens Eli Kari tar førstepremien for århundrets mest provoserende jatter, litt lik Anita Hegerland, men ganget med 2, selv om de klart er bra damer altså.

Det var da voldsomt til forhåndsdømming på deg!

Anonymkode: 19cd6...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heeeelt klart at Linni til vanlig omgås mennesker som hyller alt hun gjør og ikke gir henne noe motgang på noe som helst. En så godt at hun surna med det samme Mira nevnte på en humoristisk måte at suppa smakte vann og grønnsaker. Og deretter balla det på seg. 
 

Har aldri vært noe fan av Mira, men her syns jeg det ble blåst fullstendig ut av proporsjoner. Det er da tre godt voksne mennesker, som burde lære seg å omgås til tross for diverse ulikheter. 

Anonymkode: d9744...d63

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...